Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 17, 2008 8:51 |
 |
Ach in principe is het oud nieuws. The Sun zit er zovaak naast. Dat is gewoon zo'n roddelkrant die altijd van die onzin verhalen vertelt. Ook al zou ik het ook niet heel erg vinden als hij het verhaal wel klopte. xD Ik heb ook niks met die twee meiden. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 17, 2008 9:05 |
 |
Ik moet zeggen dat ik het best wel een leuk stukje vond om te lezen en als je sommige stukjes leest w��t je gewoon dat het niet zijn woorden zijn. Tenminste, zo heeft hij bij mijn weten nog nooit over anderen gepraat. |
 |
slyvke
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 18, 2008 11:41 |
 |
ik vind rupert grint echt geweldig. Ron wemel staat helemaal op zijn naam geschreven. hij staat ook geweldig in de stijl van de wemels. een beetje sjoffel enzo. maar hij acteert echt magnifiek. en hij heeft men beeld van ron helemaal niet beschaamd hoor helemaal niet zelfs.
als je moet moet stemmen over zijn overtuigende acteurswerk geef ik hem een 10
hij is ook zo ongelooflijk schattig.
jammer dat ron bezet is tegenwoordig door hermelien ik had anders men kans wel gewaagt.
en rupert je bent heel wijs door meisjes zoals paris hilton te vermijden.
grtz slyvke |
_________________ i love sirius black |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 18, 2008 15:28 |
 |
slyvke schreef: | jammer dat ron bezet is tegenwoordig door hermelien ik had anders men kans wel gewaagt.
en rupert je bent heel wijs door meisjes zoals paris hilton te vermijden.
grtz slyvke |
Je snapt toch dat dit topic over de acteur gaat en niet over Ron zelf. [a] Aangezien Rupert geen relatie met Emma heeft integenstelling tot zijn personage. Voor zover ik weet is het namelijk niet bekend of Rupert een vriend(in) heeft of niet.
Daarbij staat er dus ook dat het stukje waar hij die dingen over Paris zegt niet kloppen. Dus hij heeft die dingen helemaal niet gezegt. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 21, 2008 10:28 |
 |
|
  |
 |
nautic
5e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 08, 2008 20:51 |
 |
ik vindt dat rupert ron echt heel goed speelt. hij is er precies het goede persoon voor echt helemaal geweldig. ook hoe hij sommige opmerkingen maakt en hoe hij op dingen reageert. echt prachtig  |
_________________ HPF bedankt voor de leuke tijd. |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 09, 2008 23:02 |
 |
naar mijn mening word Rupert met de films beter. hij is de beste van de 3 en ik ben benieuwd hoe hij straks met zijn jaloezie omgaat en dat gedoe met belinda. Ron is zker niet mijn favo personage maar ik denk dat niemand hem beter kan spelen dan rupert. Vind Hermelien het leukste personage maar emma is van de 3 de minst goede actrice. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Annick
Dreuzel

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 11, 2008 13:08 |
 |
Ik ben het met de meeste mensen eens dat Rupert echt geschikt is voor de rol, ik vind het echt geweldig hoe hij met een hoog stemmetje zo bang kan overkomen. En ik vind ook dat hij van de drie de beste acteur is, en tegelijker tijd ook mijn favoriet. |
|
|
  |
 |
Suzzannaa
2e jaars

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 19, 2008 16:01 |
 |
Nou, we zijn het wel met elkaar eens h�? Ik ben ook helemaal fan van Rupert, Hij kan zoo goed acteren! Mijn moeder is trouwens ook fan, ze heeft het altijd over zijn "mimiek" voorral in de eerste 2 films is dat echt grappig! |
_________________ 'Hij beschuldigde me ervan dat ik "de trouwe volgeling van Perkametus" was.'
'Wat onbeleefd van hem.'
'Ik vertelde hem dat ik dat ook was'
..
'Ik ben diep geroerd Harry.' |
|
  |
 |
Furore_
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 10:11 |
 |
Hij's cool (:
Z'n timing vind ik geweldig en hoe hij reageert soms, geweldig!
Hij is echt goed voor Ron.
en hij is schattig <3 |
|
|
  |
 |
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 15:18 |
 |
Haha, yeah, how cool.
Ron is echt mijn favo personage van Gryff en hij heeft zooooooo'n geweldige opmerkingen <3. En die hoofden ooit van hem, luvable xD ^^. |
|
  |
 |
princess-fleur
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 17:10 |
 |
Ja, Rupert is idd h��l leuk. Hij kan zo van die grappige opmerkingen geven De laatste tijd hoor'k precies wel veel minder van hem, terwijl Daniel en Emma precies toch wel dikwijls in de pers verschijnen.
xxx. |
_________________ Life is a rollercoaster baby, ride it. |
|
  |
 |
Avana
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 02, 2008 20:44 |
 |
Nieuws over Rupert. Hij is momenteel bezig met het filmen van "Cherrybomb", een film die in 2009 in premiere gaat.
De film - een triller - speelt zich af in Belfast, Ierland, en gaat over twee tieners die in de problemen komen als ze allebei verliefd worden op het nieuwe (en natuurlijk knappe) meisje in de stad.
 |
  |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 03, 2008 7:22 |
 |
Rupert is echt zo cool! hij kan echt goed acteren vindt ik. Hij kan goed ron spelen maar hij had wel wat langer gemogen en wat sproeten hebben maar voor de rest is hij goed. (kom ik weer met mijn gezeur ) |
_________________ {��...Harry Potter...��}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
golky
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 07, 2008 21:57 |
 |
Ik vind rupert een goede acteur. Zijn rol in Driving Lessons, vind ik het beste bij hem passen. Zijn uitspraken in Harry Potter vind ik echt hilarisch. Raar gezichten trekken, kan hij als de beste. |
|
|
  |
 |
|