Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Jezelf in drie woorden Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Moonslave
Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 22:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm... 3 woorden... Welke zou ik pakken?

Verlegen - Dromerig - Eerlijk

Verlegen: Als ik me niet goed op mijn gemak voel in een groep of bij mensen, klap ik helemaal toe. Ik zal ook niet snel zelf op iemand toestappen, ik wacht liever af in een hoekje.
Als ik me echter wel op mijn gemak voel, kan ik nogal gek uit de hoek komen. Ik ben dus niet altijd saai verlegen Razz

Dromerig: Ik kan soms plots wegdrijven uit deze wereld en me in een hele andere bevinden voor een poosje. Dus als je me ooit ontmoet en ik lijk plots niet meer geïnteresseerr: neem het niet persoonlijk op, ik ben gewoon even weg Razz
Dan dromen heeft wel zo zijn nadelen. Ik kan over een bepaald iets veel fantaseren, en dan blijkt het in het echte leven helemaal niet zo te zijn en dat is meestal teleurstellend.

Eerlijk: Ik kan echt niet liegen. Je ziet dat meteen aan mij, vooral als je me een beetje kent. Ik wil dat trouwens ook niet. Als je schijnheilig bent of liegt tegen je vrienden, vind ik niet dat je dat vrienden kan noemen.

Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 02, 2007 9:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Drama queen, it's true, ik ben echt zo'n persoon dat alles overdrijft en erger maakt dan het is... Ik speel écht toneel gewoon. XD
uniek, de mensen noemen me raar, ik noem me uniek.
Obsessies, yup, ik heb wel zo'n 1000 obsessies waarmee ik jullie niet ga vervelen... ^^

Profiel bekijkenStuur privébericht
Robbie-Davids
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 51 Sikkels

Robbie-Davids is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 09, 2007 14:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

knap: vind ik niet zo erg van mezelf maar meisjes wel..
sociaal: haha, kan goed met mensen omgaan en ik word later leraar dus zit wel goed Wink
kil: ik kan soms heel goed heel kil zijn.

Fenix_20
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 51 Sikkels

Fenix_20 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 09, 2007 14:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

(soms te) serieus: ik ben vaak té serieus,, niet echt heel leuk. Laughing
precies: meestal werk ik erg precies: thuis en op school... Confused
negatief: meestal ben ik wat aan de negatieve kant, terwijl dat helemaal niet nodig is! Very Happy

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 147 Sikkels

eva(nna) is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2007 20:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

dubbele persoonlijkheid: ik kan echt helemaal anders zijn, mijn vrienden kennen echt een totaal ander iemand dan de mensen in mijn klas.

erg gevoelig: ik heb echt last van mijn gevoelens omdat die zo heftig zijn, het heeft ook zijn voordelen, je kan voelen in andermans plaats

teveel fantasie: ik leef in een eigen wereld, en droom dan ook altijd weg, ik ben er zelf een theorie boek over aan het schrijven, ben sinds kort bij wicca en ben verslaafd aan manga

er zijn nog zoveel dingen... maar die lopen compeet uit elkaar door die eerste eigenschap

sweeney todd XD
Emmeley
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 50 Sikkels

Emmeley is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 17:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Poehh...
Nou ik denk;;

Vrolijk--Dromerig--Emotioneel.

Vrolijk--> Ik lach iedere dag, ben weinig boos , echt heel weinig, en heb veel lol (niet dat het ergens op slaat, maar ik heb wel lol)

Dromerig--> Ik bedenk veel dingen, wat een gemiddeld mens niet doet, en ik leef soms een beetje in mijn eigen wereldje..

Emotioneel--> Eigenlijk is het meer meelevendheid, maar ik huil snel, om films enzo.. En ook als ik aan vervelende dingen in mn leven terug denk, huil ik gauw.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 18:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier heb ik volgens mij nog nooit gepost, dan moet ik dat maar eens gaan doen. ^^

-Gevoelig: Ja, op school is dat volgens mij mijn kenmerk. Ik huil best snel, maar de laatste tijd doe ik dat niet meer zo veel. Een kwetsende opmerking doet me tegenwoordig niets, maar andere situaties kan me wel aan huilen brengen. En ik kan soms ook snel op mijn tenen getrapt zijn, dusja, gevoeligheid past wel bij me. ^^

-Lief: Volgens de meeste personen ben ik wel lief. Vroeger was ik dan weer té lief. Ik gaf toen ook veel toe en ik was toen nog heel naief. Nu is dat gelukkig verminderd, maar volgens de meeste mensen ben ik nog steeds lief en dat is heel leuk om te horen. ^^

-Vreemd: De meeste mensen die ik tegenkom vinden me op de eerste plaats vreemd. Ik weet niet waar ze dat vandaan halen, maar ze vinden me gewoon vreemd. Maar ik vind dat ergens wel een compliment. Liever anders zijn dan gewoon een meeloper. Als ze me maar geen creep vinden is het al goed. ^^

I'll do anything for you.
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend: 0 Sikkels

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 21:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Laat ik hier ook maar is posten, aangezien ik dat nog niet heb gedaan ^^

Stil: Ik ben gewoon van nature een vrij stil persoon. Ik durf gewoon niet zo gauw het gesprek te beginnen angel. Alleen als diegene tegen mij praat, zeg ik natuurlijk wel wat terug.

Leergierig: Spreekt voor zich lijkt mij? Ik merk gewoon dat ik op school het gewoon heel leuk vind om nieuwe dingen te leren, om ze later in het leven ook weer te kunnen gebruiken.

Behulpzaam: Lijkt mij ook vanzelfsprekend. Als iemand iets niet snapt, probeer ik het uit te leggen. Aangezien ik het zelf wel snap op dat moment.

Voor de rest vind ik de woorden lief, vrolijk en betrouwbaar ook wel bij mij passen. xD

Laatst aangepast door Kevin. op Di Aug 12, 2008 21:56; in totaal 1 keer bewerkt
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 21:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

laat ik dit ook eens proberen te benoemen...
ik vind mezelf; aanwezig, opmerkzaam, zelfstandig.

aanwezig;
Ik praat veel en makkenlijk, ik leg heel makkenlijk contacten en kan dingen goed verwoorden.
opmerkzaam;
ik kan goed observeren en mensen doorgronden. Ik voel gauw aan als iemand iets dwarszit, ook door te observeren.
zelfstandig;
niet zo zeer als in dat ik alles alleen kan (want dat is juist niet zo, ik ben vreselijk onhandig) maar meer in dat ik er een hekel heb om bij een groep te horen en te doen wat een ander zegt of vind. Ik ga graag mijn eigen weg en het boeit me niet zoveel wat een vreemde vind.

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 22:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij heb ik hier nog nooit gereageert.

Chaotisch >> Eigenlijk kan je mij alleen maar zo omschrijven. Ik ben heel chaotisch. Mijn kamer is een bende. Ik vergeet echt van alles om te doen. Ik kan niet aan planningen/afspraken houden. Ik ben chaotisch in mijn praat en denk gedrag en zo kan ik wel doorgaan. Ik denk dat de meeste mensen niet weten wat ze met mij aanmoeten omdat ik zo chaotisch ben. xD

Open-minded >> Ik sta overal voor open. Voor alle nieuwe, rare, leuke dingen. Ik wil altijd wel iets nieuws proberen. Ik vind het leuk om nieuwe rare dingen te doen. Daarbij kijk ik nergens echt van op. Ik laat iedereen in zijn/haar waarde. En zolang je mij maar respecteerd vind ik alles ok. Daarbij geloof ik ook echt alles. Oftewel openminded.

Lui >> Ik geef toe ik ben gewoon een gigantisch lui meisje. Het liefst doe ik gewoon de hele dag niks en lig ik gewoon lekker in mijn bed. Ik vind het gewoon heerlijk om helemaal geen verplichtingen te hebben en niks te doen. Ik ben absoluut geen workaholic dus. xD Dat zal ik denk ik ook nooit worden. [a]

Eigenlijk best moeilijk om drie dingen te doen. Het is moeilijk om te kijken welke drie het beste bij mij passen. xD

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 29 Sikkels

Muurbloempje is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 04, 2008 6:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mezelf in drie woorden....

Verlegen: Ik sta liever niet op de voorgrond en vind het soms moeilijk een gesprek te beginnen.
Perfectionistisch: Als ik iets doe wil ik het ook gewoon goed doen:)
Trouw: Ik sta altijd klaar voor mijn vriendinnen als er iets is

Lily_Evans
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 58 Sikkels

Lily_Evans is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 16, 2008 19:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nieuwsgierig: Ja, ik wil alles weten. Echt alles. Zodra ik niet meer verlegen ben, wil ik alles weten.
Liefdevol: Ik hou van mensen en dieren, altijd. Smile Behalve als mensen mij niet mogen. Razz
Verlegen: Ik ben niet zo makkelijk. Hangt eigenlijk af van de mensen om mij heen en of ik me er goed bij voel.

JamesPotter
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 221 Sikkels

JamesPotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 16, 2008 20:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

wew. ik ben te gecomliceerd om in drie woorden samen te vatten.

Dramaqueen; ik hóu van drama, overdrijven, toneel, extravagant(?).. echt.. mensen zeggen vaak dat ik me soms gedraag alsof ik de koningin ben. Een van m'n bijnamen is ook Hare Majesteit/ Queen vero.

Anders; veel mensen vinden mij raar of apart. maar ik ben gewoon anders?

Arrogant; vaak zeggen mensen dat ik arrogant kijk. en ik ben het af en toe ook wel. maar niet 'huppeltutjes' arrogant x)

1e jaars
1e jaars

kimmetje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 18:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Spontaan- mysterieus- emotioneel

Spontaam: Ik ben eigenlijk af en toe te spontaan. Ik heb altijd goede zin en met dingen bedenken doen weet ik meestal echt van die dingen ja wat je niet zo 1,2,3 opomt zeg maar.

mysterieus: mijn vrienden die weten hoe ik echt ben en sommige mensnen krijgen geen hoogte van me. Ze weet vaak niet wat ze moeten denken.

Emotioneel: Ik kan heel emotioneel zijn. Het ene moment kan ik heel hard lache en het andere heel hard huilen.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp