Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

sport Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: welke sport speel je?

1. voetbal
10%
 10%  [ 34 ]
2. hockey
4%
 4%  [ 16 ]
3. zwemmen
5%
 5%  [ 17 ]
4. turnen
4%
 4%  [ 14 ]
5. basketbal
3%
 3%  [ 13 ]
6. paardrijden
6%
 6%  [ 23 ]
7. iets anders
45%
 45%  [ 153 ]
8. niks
19%
 19%  [ 65 ]
Totaal aantal stemmen : 335

Auteur Bericht
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 147 Sikkels

eva(nna) is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 18:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb pas een nieuwe sport ontdekt.. het ligt me echt uitstekend en ik doe het geweldig graag. alleen is het spijtig dat niet veel meisjes deze sport doen. ik heb het nl over tricking, dat's een mengeling tussen alle gevechtsporten en tumbling. het houd heel veel kicks in en veel salto's enzo. het moeilijke is dat er niet echt clubs zijn, dus je moet het ook op het gras enzo kunnen.
whaa tricking: I love it xD

sweeney todd XD
Profiel bekijkenStuur privébericht
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 19:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik doe een sport wat ook niet veel meisjes doen; namelijk Voetbal. Voetbal is mijn hobby en tevens ook grote passie, ik voetbal elke dag op straat en er gaat geen dag voorbij dat ik geen bal zie. Ik voetbal in een team bij Kloetinge, Meisjes B1. Het is het een van de weinige teams hier. (Goes komt er volgend jaar eentje en verder volgens mij geen meer op zuid-beveland) Ik sta in het veld rechts-voor, dus in de aanval. We zijn gister kampioen geworden. ^^ We wonnen met 2-0 met het eerste goal van mij en het tweede van de spits. :] Ik heb nog nooit zoveel publiek gehad en die juichde om onze goals, best leuk :]

avadanick
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 89 Sikkels

avadanick is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 20:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb zo'n vijf jaar gevoetbalt toen ik nog op de lagere school zat. Ik ben ermee gestopt wegens tijdgebrek. Ik speel ook tennis. Al sinds mijn negende... Dus ik denk dat ik toch al mag zeggen dat ik al enige ervaring eb. Ik speel vaak tornooien al moet ik zeggen dat ik niet zo heel hoog geklasseerd ben... Ik ben een C30/2 (Ik weet niet of er in Nederland dezelfde indelingen worden gebruikt... Ik iemand me dit misschien melden hoe jullie systeem is opgebouwd?)

"The public have an insatiable curiosity to know everything, except what is worth knowing."
    - Oscar Wilde
Radijsje
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 26 Sikkels

Radijsje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 29, 2008 20:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hahawh! Ik ben een basketballer! Al bijna 6 jaar lang nu. Ik zit in een U14 team, maar ik ben wel het enige meisje, er is geen meisjesteam... Ik moet, over een jaartje ofzo, waarschijnlijk bij een andere club, omdat ik dan niet meer mee kan doen met de jongens. (Die zijn nu soms al iets te sterk... Wink) Ik heb (bijna) elke zaterdag een wedstrijd. Mijn positie in het veld is Center(achter bij de basket).

Een paar jaar geleden zat ik op ballet(±5 jaar) en streetdance(±1,5 jaar), maar dat werd moeilijk combineren met basketball... Baal er wel van dat ik van ballet af ben gegaan... Sad

Where Ever The Wind Blows...
N_ikita
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 32 Sikkels

N_ikita is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 10:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik doe aan Ritmisch gymnastiek en ik train ong. 6 uur per week bij De Badhoeve en we zijn met de club dit jaar weer nederlands kampioen geworden !
Ik vind het echt super leuk ! maar ik ben veelste laat begonnen helaas..
De meeste meisjes beginnen rond hun 6de jaar en ik was 15 toen ik begon. Ik had wel al mn lenigheid van turnen maar ik was nog niet erg handig met de materialen.
Zitten er hier nog meer mensen op ritmisch gym ?

magical
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 293 Sikkels

magical is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 19:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik doe sinds december aan Kickboxing en het bevalt me uitstekend. Goed voor je verdediging en voor je uithouding, én je beleeft er nog plezier aan ook. Wat kan je meer wensen? Dan heb ik n og een jaar fitness gedaan, 2-3 jaar dansen en heb ik nog 3-4 jaar Rope-Skipping gedaan.

Het boksen doe ikongeveer vier uur per week, hoewel thuisoefening ook wel nodig is voor de lenigheid. Binnenkort moet ik mijn eerste examen doen om aan hogere banden te geraken.

Master of the Cows
Master of the Cows

Verdiend: 0 Sikkels

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 11:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zit op volleybal en batminton. Op volleybal sinds het begin van het schooljaar. Ik vind het echt een hele leuke sport, en ik word er steeds beter in, ookal ben ik nog niet zo heel goed. Ik haat alleen de warmingup, maar dat ligt gewoon aan onze trainster. Razz

Op batminton zit ik met een paar vriendinnen, zij zaten er al een paar jaar op, en begin dit jaar ben ik er ook opgegaan omdat ik samen met vriendinnen wilde sporten. xD Ik ben er niet zo heel goed in, maar ik ben ook niet weer zo superslecht. xD

Ik heb trouwens ook nog een aantal jaar op turnen en dansen gezeten. =]

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 12:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zit al sinds m'n vijfde op zwemmen. Dus nu al 11 jaar, bijna 12. Het begon met schoolzwemmen en ik ben er gewoon niet meer vanaf gegaan. Er waren altijd wel vrienden van mij die meededen, dus het was gezellig. Ik ben dan ook meer een recreatieve zwemster, ik doe niet mee aan wedstrijden e.d. Ik doe het nu vooral nog omdat ik vind dat ik genoeg aan sport moet doen. Over een jaartje zal ik stoppen bij die club, omdat ik dan moet gaan studeren. Wie weet wat voor sport ik dan nog eens zal doen Wink

Ik heb trouwens ook nog een paar jaar op turnen gezeten. Dat vond ik aanvankelijk erg leuk, maar toen werd ik gepest. Het werd zo erg dat ik er vanaf ben gegaan.
Bovendien heb ik nog een tijdje aan streetdance gedaan, maar dat paste gewoon totaal niet bij me.

Where your treasure is, there will your heart be also.
Aya
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 179 Sikkels

Aya is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 23:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vanaf dat ik klein was, deed ik aan klassiek ballet. In groep zeven stopte ik ermee omdat ik alle klassen al had gedaan en er geen uitdaging meer in zat; ik kende alles al en de dansschool waar ik op zat was te lui om hogere niveaus in te voeren. Mijn balletvriendinnen en ik gingen uiteindelijk nadat we het hoogste niveau daar hadden bereikt, allemaal weg.

Ik ging toen maar op badminton, dat heb ik twee jaar volgehouden en toen was ik het strontzat xD Ik werd onwijs voorgetrokken door de leiding omdat mijn vader kampioen was bij die club, daardoor mochten mensen me totaal niet en sporten doe ik toch ook omdat het gezellig is. Nou, badminton was dus niet gezellig :')

In de eerste, toen ik 11 was, kreeg ik mijn moeder zover me op paardrijden te laten gaan en dat is so far nog steeds mijn favoriete sport. Ik vind het echt helemaal te gek om te springen en lekker door de bossen of door de duinen te galopperen Very Happy Ik doe sinds mijn 16e niet meer aan manegerijden, maar heb afwisselend bijrijdpaarden gehad; dan hielp ik de eigenaar met trainen, en als beloning mocht ik het paard dan meenemen de duinen in, of langs het Spaarne ermee rijden. Superleuk Smile

"Ik krijg hier spontaan hoofdpijn van."
    "Dat is je brein die zijn eigen achterlijkheid probeert te bevatten," snauwde Draco.

-
    Five Minutes to Midnight
Juud
Oude Forumnaam: MissPotter Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Juud is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 10:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nier volgens mij nog niet gepost.

Ik dans vanaf m'n 4e, eerst deed ik Jazzballet, toen streetdance en nu weeer Jazzballet. dat is mn favoriet, echt geweldig! Ik houdt van dansen, het is zo'n beetje mn passie geworden, en het is iets wat ik ook goed kan xD.
Dan tennis ik ook sinds vorige zomer, ja dat moet ik nog leren. want dat gaat niet zo goed. maar het is wel leuk, ik heb er plezier in.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

Lisanne_15 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 09, 2008 15:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Toen ik zeven jaar was ging ik in mijn dorp op klassiek ballet. Maar vanaf de brugklas zit ik nu op een professionele dansschool. Daar krijg ik ook andere dansstijlen, en niet alleen maar klassiek ballet. Ik heb 10,5 uur per week dansen. Ik vind dansen echt geweldig. Ik wil ook later danseres worden.

harrietje
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 23 Sikkels

harrietje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 10:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik speel basketbal en beoefen het supergraag! OP school spelen we geregeld een wedstrijd en ook loop ik veel om mijn conditie te onderhouden.

Crissy77
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 403 Sikkels

Crissy77 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 23, 2008 7:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb echt een hekel aan sporten, maar weet dat het goed voor me is, dus ik fiets elke dag. En ik probeer 2 x per week een uurtje te fitnessen. Meestal wordt dat 1x, maar wil nu echt weer 2x gaan. Het enige wat ik wel leuk vind is zwemmen. Dat heb ik vroeger heel lang gedaan. Helaas zijn de openingstijden van het zwembad niet zo heel gunstig, dus dat gaat helaas niet lukken.

Nimue Mazari
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 33 Sikkels

Nimue Mazari is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 23, 2008 10:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Basketbal! Ondertussen ga ik beginnen aan mijn 13de jaar. Ben al bezig van mijn 5de^^
Ik speel nu 2de landelijke en ga 1ste nationaal trainen. Ik ben een powerforward wat betekent dat ik onder de basket en van langs de spelverdeler speel. Ik hou er echt van, mijn twee zussen doen het ook dus ben er mee opgegroeid.

Daarnaast ga ik ook terug dansen; street en breakdance. Ik heb het drie jaar geleden een jaartje gedaan, maar ben moeten stoppen. Ik mis het ontzettend, maar mijn situatie laat het nu toe om terug te beginnen^^

En als laatste kite ik ook nog met mijn broer. Wel niet veel want ik woon niet aan zee, maar als we alle twee kunnen en het weer laat het toe, zijn we meestal wel ergens op een weiland terug te vinden met onze kites^^

Dat was het wel zo een beetje denk ik =)

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 03, 2008 19:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eigenlijk sport ik niet zo veel :') Tijdens het schooljaar zit ik op dansles. Dat is één uurtje per week. Ik vind het wel heel leuk dus voor mij zou het wat meer mogen zijn. Ik doe freestyle. Dat is eigenlijk wat vanalles, maar vooral hip-hop. Ik ben eigenlijk opzoek naar nog een sport om te doen, liefst iets origineels xD. Verder heb ik me voorgenomen om op vakantie, want er is een fitnesszaal, elke morgen even te gaan fitnessen xD. Maar of dat er van komt, dat is nog maar vraag ='D

It stops here, but you're in my heart forever!
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp