Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Films: PotC [4] Pas op: SPOILERS film 3! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 147 Sikkels

eva(nna) is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 23, 2008 21:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heb juist nog een filmpje van YouTube geschnapt..
Van de premiere.. maar nu met het orkest.. de achtergrond mag ook in de kijker worden gezet..
het doet me echtiets om te zien dat ze zo'n mooie muziek kunnen maken.. k' heb altijd al een zwak gehad voor muziek van hans zimmer..
maar t doet me iets..

Click *

kan er naar blijven luisteren..

sweeney todd XD
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 19:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay ik heb nu eindelijk ook eens alle films van POTC bekeken. Ik kwam eerder nooit verder dan film 1 omdat dat de enige film is die ze ook uitzenden op tv, maar nu heb ik ze toch alle 3 gezien. En dat allemaal in 3 dagen. Yay ik vind het wel hele leuke films. Ik vind Johnny Depp echt geweldig in de films. Hij zet het personage echt super goed neer. Dat maakt het dat er toch veel humor in de films zit. Wat ik dus ook heel erg belangrijk vind. Je kan alleen heel goed merken dat film 1 en een film is die op zichzelf staat en dat film 2 en 3 toch echt bij elkaar horen. Niet dat ik me daar aan gestoord heb ofzo, want ik vind uiteindelijk wel dat een geheel is met elkaar. Ik ben er nog niet zo zeker van of het een goed idee word dat ze nog een film erbij gaan doen. Het is nu een succes, en ik ben alleen maar bang dat het steeds meer afgezaagder gaat worden als je er steeds meer van gaat maken. Maar ja ik vond het dus leuke films. ^^

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 14:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

*maakt een dubbelpost*

Ik denk namelijk dat dit nogal belangrijk nieuws is. Ik las namelijk dit:

Citaat:
Johnny Depp in 'Pirates 4'

LOS ANGELES (ANP) - Acteur Johnny Depp gaat weer de rol van Captain Jack Sparrow spelen in het vierde deel van The Pirates of the Caribbean. Dit meldde het Amerikaanse entertainmentblad Variety donderdag.

Depp speelde al drie keer de rol van de piratenkapitein. Het laatste deel van de filmreeks kwam uit in mei vorig jaar. De eerste drie delen leverden productiebedrijf Disney in totaal 2,6 miljard dollar op.

Depp zal voor het vierde deel weer samenwerken met producent Jerry Bruckheimer. Die heeft de 46-jarige acteur ook gecontracteerd voor de rol van Indiaan Tonto in The Lone Ranger. Ook gaat Depp de rol van Mad Hatter vervullen in het door filmregisseur Tim Burton verfilmde boek Alice in Wonderland van Lewis Carroll.

Dit is dus de definitieve bevestiging dat er uberhaupt een deel 4 komt? [a] Want eerlijk gezegd wist ik dat niet eens. ^^

Oude Forumnaam: Noukju Griffoendor Klassenoudste
Griffoendor Klassenoudste

Manouk is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 15:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yayz, stiekem wilde ik dat wel erg graag [a] Ik heb echt nog lang geen genoeg van de PotC serie, ookal was drie dan niet geweldig. Ik hoop dat Geoffrey Rush ook weer meedoet (:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de verhaallijn van Elizabeth en Will eruit halen, ik ben er vrij zeker van xD

Ik kan er trouwens niets over vinden om IMDB.. Johnny heeft een hele lange lijst filmsindemaak, maar geen PotC 4 ^^

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 15:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is ook gisteren bekend gemaakt. Het staat al op verschillende websites. Ik heb alle nieuws/entertainment websites namelijk door gekeken en zowel op de Nederlandse/Vlaamse websites staat het nieuws en op Amerikaanse/Britse ook. Het is dus wel waar. [a]

BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 15:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, ik zit nu ook te kijken Eva xD Ik zie het echt overal staan, ik zag ook dat Gorge Verbinski weer gaat regisseren en dat Geoffrey meedoet :D Ik hoop dan dat de andere piraten zoals bv Pintel en Ragetti ook weer meedoen..

De film zou waarschijnlijk ook tussen 2009 en 2011 uitkomen las ik, en ze gooien Elizabeth en Will er dus waarschijnlijk uit. En veel mensen denken dat de film The Fountain of Youth gaat heten, aangezien Jack daarnaar op zoek gaat aan het einde van film 3 xD

Ik denk dat het best een goede film kan worden, als ze niet weer van die vage special effects doen zoals met Tia Dalma enzo.

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 16:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk inderdaad dat het ongeveer daarover zal gaan. Ik denk namelijk ook niet dat de verhaallijn van Elisabeth/Will erin komt. Die is namelijk wel mooi afgesloten zo aan het einde. Je kan daar niet veel anders van maken. Ik ben benieuwd naar meer informatie. ^^

Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 27, 2008 21:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Okaaaaay, een deel 4. Natuurlijk ben ik blij dat het verder gaat. Aan de andere kant ben ik heel bang dat het een flop wordt en dat heel PotC daar onder gaat lijden. Ik bedoel. Geen enkel vervolg kan deel 1 verslaan. Geen deel 2,3 en ook geen 4. Maar ik ben wel heel benieuwd naar de film. Vooral omdat Jack Sparrow mijn favoriete Johnny Depp-character is. Eigenlijk is Jack mijn favo charac van alle films x'D
Ik denk dus ook dat het over de fontein van jeugd gaat. Dat Will en Elizabeth eruit gelaten worden, zou ik aan de ene kant leuk vinden. Wat al werd gezegd is: Hun verhaaltje is al mooi afgesloten. Maar aan de andere kant... een PotC zónder Will en Elizabeth?! Dat kan ik me (nu nog) niet voorstellen!

Ik hoop dat we snel meer info krijgen en kan niet wachten op het eerste beeldmateriaal. Helaas zal dat vast nog wel even duren. Johnny heeft het druk Razz

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Manouk

BerichtGeplaatst: Zo Sep 28, 2008 22:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is nog niet eens bevestigd door Disney en ze hebben ook nog niks gefilmd, dus dat beeldmateriaal duurt nog wel even xD En ja, Johnny heeft veel films in de planning, ben benieuwd hoe hij dat dan gaat doen.
Maar eigenlijk wist ik vantevoren al wel dat hij mee zou doen, ik geloof dat Jack zijn favoriete personage van zichzelf is. Dusja, als je die nog eens mag spelen.. Dan neem je dat aan, toch? :D

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 12:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Ik las net dit nieuwsbericht. Niet echt heel erg boeiend, maar het is in ieder geval iets. xD

Citaat:
41 miljoen voor Captain Sparrow

Voor de nieuwe Pirates of the Caribbean film kan Johnny Depp ruim 41 miljoen euro bijschrijven. Opnieuw zal hij de rol van Captain Jack Sparrow op zicht nemen.

Het astronomische bedrag evenaart het bedrag dat Tom Hanks krijgt voor het vervolg op de Da Vinci Code; Angels and Demons.

Een bron zei tegen de Engelse Sun: “Het is een flinke buit, maar de film kan niet opnieuw gemaakt worden zonder Jack Sparrow.”

De kans is niet groot dat Orlando Bloom en Keira Knightley terug keren in het vierde deel.

Het is dus nu zeker dat Orlando en Keira niet terug keren. Ik heb meerdere berichten gelezen. Maar ja dat was ergens ook wel duidelijk. [a]

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 16:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Achja, ik vond Keira en Orlando wel leuk (en knap) maar misschien is het beter zo. Hun verhaal is zowat verteld. Voor Jack alleen zou ik al terug gaan naar de bios [a] Want Jack Sparrow is gewoon het einde xD
Ik kijk echt uit naar PotC 4.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

It stops here, but you're in my heart forever!
Sacha
Oude Forumnaam: Fred Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 52 Sikkels

Sacha is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 16:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Allemaal heel leuk z'n nieuwe Pirates film maar ik vind het wel jammer. Het was een mooi afgesloten eind en ik denk dat het volgende deel wel leuk zal worden maar zo uitgemolken. Beter kunnen ze het ook geen pirates of the caribbean noemen want ik vind echt dat die films niet alleen om Jack draaien maar natuurlijk ook om Orlando <3 en Keira. Ook ben ik benieuwd of ze wel met een goede verhaal lijn komen. Het is misschien een beetje slechte vergelijking maar The Mummy daar waren twee delen ook nog leuk maar de derde is een heel ander verhaal China i.p.v. Egypte en ook andere personen en dat vond ik gewoon echt heel zwak. Dus ik hoop eigenlijk dat dat bij Pirates niet gebeurt maar ik ben bang van wel. Het lijkt er ook echt zo op alsof ze nog even wat meer geld uit Jack Sparrow willen slaan omdat hij publiek trekt dat is ook jammer.

Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 17:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik het een leuk idee vind, nóg een Pirates-film. De eerste twee vond ik erg fantastisch, nieuw en origineel, maar de derde heeft gewoon zo hard gefaald in mijn ogen, dat een vierde me ook geen goed idee lijkt.

Ik kan me wel inbeelden dat er nog vraag naar is, er zijn volgens mij genoeg Pirates-fans die er nog een filmpje bijwillen.

En verder gaat de film nu nog meer floppen (denk ik) als Orlando en Keira niet terugkeren. Niet persé om hun acteerprestaties, maar srlsy, een Pirates-film zonder Elizabeth en Will? Dat lijkt me echt helemaal niets.

See you in another life?
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 21:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Charlie schreef:
*steekt hand op*

Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik het een leuk idee vind, nóg een Pirates-film. De eerste twee vond ik erg fantastisch, nieuw en origineel, maar de derde heeft gewoon zo hard gefaald in mijn ogen, dat een vierde me ook geen goed idee lijkt.

Ik kan me wel inbeelden dat er nog vraag naar is, er zijn volgens mij genoeg Pirates-fans die er nog een filmpje bijwillen.

En verder gaat de film nu nog meer floppen (denk ik) als Orlando en Keira niet terugkeren. Niet persé om hun acteerprestaties, maar srlsy, een Pirates-film zonder Elizabeth en Will? Dat lijkt me echt helemaal niets.

*steekt hand op*

Ja, precies. Ik kan me dus zoveel vinden in deze reactie. Behalve dan dat ik deel 3 niet geflopt vind. Maar ben dus wel bang dat deel 4 gaat floppen en een PotC zonder Will en Elizabeth... aan dat idee kan ik dus ook niet wennen. Zij HOREN in die film.

Als je het zo bekijkt, krijg je misschien wel een heel nieuw, ander soort film dan de voorafgaande 3. Met een hoop nieuwe characters enzo. Ik hoop echt heel hard dat Geoffrey Rush wel meedoet, want na Jack en Norrington is hij mijn favoriete personage. Ik vind het nog steeds vreselijk dat Norrington dood is!!!

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Manouk

BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 21:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mensen, de verhaallijn van film 4 is heel heel heel waarschijnlijk The Fountain of Youth.. Aangezien de derde film een open einde had, Barbossa ging er vandoor met The Black Pearl en Jack ging hem achterna, remember? Ik weet niet zeker of ze Geoffrey al gecast hebben, maar hij is ook helemaal gek van PotC zover ik weet en als Johnny meedoet, denk ik dat hij ook wel wil.
Het wordt dus een nieuw verhaal waar Elizabeth en Will niets mee te maken hebben. Hun verhaal is inderdaad afgesloten.

Als je even het feit dat mensen mee wíllen doen wegdenkt, heb je dus waarschijnlijk Jack, Barbossa en de hele bemanning van The Black Pearl nog gewoon in de nieuwe film (: En natuurlijk nieuwe personages, maar dat lijkt me meer dan logisch ^^
Ik vond deel 3 ook niet echt geweldig, maar als ze een goed verhaal maken, dan vind ik 4 echt geen probleem. Ik denk dat het ze wel kan lukken om de humor en orginaliteit uit 1 en 2 terug te krijgen..
Ik ben er wel benieuwd naar in elk geval (:

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp