Auteur |
Bericht |
pinda_12
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 15:55 |
 |
George ziet dat Esther de bladzijde van het toverdrankenboek omslaat. Nu kon hij de volgende toverdrank doorlezen. Hij begint bij de benodigdheden, daarna naar de hele handleiding over hoe het allemaal door elkaar moest worden gedaan en daarna keek hij even naar de plaatjes in het boek.
Dan fluistert Esther iets over Maddy in zijn oor.
"Nee, daar zou ik ook niet tegen kunnen." zegt George als hij iets van Esther te horen krijgt over Maddy.
George kijkt weer naar de linker bladzijde, herhaalt die tekst zodat dat recept goed in zijn hoofd blijft rondhangen en hoort dan nog iets uit Esthers mond.
"Dit blijft wel onder ons. Dat is mijn erewoord." Hij doet twee vingers in V-vorm voor zijn mond en tuft naast hem op het gras, dan grijnst hij even naar Esther. |
_________________ Slythpride forever 
Laatst aangepast door pinda_12 op Vr Okt 31, 2008 19:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
HG
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 17:23 |
 |
Esther ziet dat George ook heeft gezien dat zij de bladzijde heeft omgeslagen en rustig leest ze verder over bepaalde brouwsels van Toverdranken en de ingredienten ervan. Wanneer Esther hoort dat hij daar ook niet tegen kan fluistert ze tegen hem " Heb ik in ieder geval een bondgenoot die ook niet tegen zulk soort gedrag kan." Ze wil net weer verder lezen op de linker bladzijde als ze george hoort zeggen dat het wel onder ons blijft dat was zijn erewoord. Esther zag hem een V-vorm maken voor zijn mond en zag hem tuffen op het gras. ze zag de grijns ook wel en glimlachtte even terug en zegt tegen hem " Thanks George moet je misschien ook een zakje chips? Die wou ik net gaan halen uit mijn koffer in de bus." Ze legde haar toverdrankenboek neer en kijkt George aan afwachtend op antwoord van hem. |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
  |
 |
pinda_12
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 17:32 |
 |
George leest voor de derde keer de linker bladzijde door. Het zit nog steeds in zijn hoofd wat er gebeurde in de bus met Maddy die binnen kwam, tegen hen begon te schreeuwen. Eigenlijk moest hij er niet aan denken, maar toch deed hij het.
Gelukkig begon Esther tegen hem te praten en was hij even afgeleidt van zijn gedachten.
"Dat klopt." Hij glimlachte even naar Esther terwijl hij dat zegt.
Dan leest hij weer verder op de linker bladzijde, dit keer komt deze nare gedachte over Maddy niet meer terug in zijn hoofd.
Dan vraagt Esther iets over dat ze chips gaat halen.
"Ja, lekker." antwoordt hij op de vraag van Esther. |
_________________ Slythpride forever  |
|
  |
 |
HG
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 19:33 |
 |
Esther hoort George zeggen dat dat klopt met een glimlach. Esther glimlacht even terug en merkt dan pas dat George wat afwezig is, volgens haar zat hij nog steeds te lezen in het boek, wat ze net naast haar neer had gelegd. Ze had wel gehoord dat George ook wel een zakje chips wou dus die zou ze dan maar even gaan pakken. Rustig staat ze op en loopt ze richting de bus.
Esther stapt de bus in en loopt naar de vierzitsbank waar haar koffer staat. Daar tovert ze twee zakjes Paprika chips uit en loopt rustig weer naar buiten.
Ze gaat zitten op het gras en geeft George een zakje paprika chips en kijkt hem aan en zegt" Ik hoop niet dat je een voorkeur voor smaak had, maar anders wil ik nog wel even een andere uit mijn koffer pakken hoor." Esther doet haar zakje chips open en begint er uit te eten, onderwijl pakt ze ook haar toverdrankenboek weer op en begint er weer in verder te lezen en leest een keer het recept hardop voor in haar hoofd, zodat ze het niet kan vergeten.
OOC: De rest mag ook wel posten hoor, het is niet zo dat alleen Melinda en ik nu mogen posten.  |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
  |
 |
pinda_12
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 19:40 |
 |
George ziet dat Esther de bus weer in loopt. Ook hij staat even op om zich even te rekken en te strekken. Eigenlijk had hij wel weer eens zin om een grap met iemand uit te halen, maar met wie wist hij nog niet. Misschien was het wel een idee om dit alles Maddy betaalt te zetten, maar dan had hij zowieso ook de hulp van Esther nodig en die zou, dacht hij, vast nee zeggen dus zou hij het niet aan haar vragen.
Na een paar minuten komt Esther terug met een zak paprika chips. Ze vraagt dan aan hem om ze voorkeur had, maar dat had hij helemaal niet.
"Nee, ik heb geen voorkeur in bepaalde chips, maar vindt paprika een van de lekkerste." beantwoordt hij de vraag van Esther.
George kijkt ook weer mee in het boek. Misschien was het wel handig om naar Esther te luisteren, dan zou hij het vast ook beter onthouden dan het drie keer over te lezen en het dan nog niet weten.
"bedankt." zegt hij beleefd aan Esther.
ooc: inderdaad, het is erg stil hier in de RPG, behalve dat Mark en ik posten. |
|
  |
 |
Darren
7e jaars

Verdiend:
360 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 05, 2008 11:09 |
 |
Kisho staat heel rustig tegen het busje aan, voelt hoe de wind met zijn haren speelt en wilt de sigaret net naar zijn mond brengen als iemand het ding ineens uit zijn handen grist. Zijn ogen schieten open en voor een moment is hij eventjes van zijn stuk gebracht. Maddy? Kisho knippert even met zijn ogen terwijl hij toekijkt hoe de haren van de brunette achter haar aan dansen. Een klap. Realiteit. Geen tijd meer voor dagdromen. Sigaret. Weg.
“What the f*ck!’’ grauwt hij. Zonder er nog over na te denken gaat hij achter haar aan, zijn pas sneller dan gewoonlijk. Mijn f*cking sigaret!

Kayley slaakt nog een zucht en werpt een zijdelingse blik op Kelly. Net als ze op het punt staat om naar buiten te gaan stormt Madeleine binnen en geeft Esther, samen met de vreemdeling, een preek. Met een lichte frons kijkt ze Maddy aan maar besluit niets te zeggen. Haar fronst blijft even hangen als Esther begint te huilen. Kay komt van het bankje af en loopt langs Esther en George. Aarzelend blijft ze staan als ze het huilende meisje passeert.
“Trek het je niet aan,’’ mompelt ze. “Het komt wel goed.’’ Kayley werpt Esther een korte glimlach toe voor ze de bus uitstapt. Vrijwel meteen overvalt een vreselijke kou haar. Kippenvel zou haar verraden zelfs als ze het zou proberen te verbergen. Terwijl ze op haar lip bijt onderzoeken haar ogen de omgeving. Het zag er allemaal best leuk uit. Over Craig’s woorden moet ze even nadenken. Heel eventjes. “Ik heb geen honger,’’ zegt ze waarheidsgetrouw. “Maar als we met z’n allen gaan lijkt het me wel gezellig.’’ Glimlach. |
Laatst aangepast door Darren op Wo Nov 05, 2008 14:52; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
no member
3e jaars

Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 05, 2008 11:27 |
 |
Ze stopte met rennen en ging over op snelwandelen, ze nam een trekje van de sigaret wat haar dwong rustiger te ademen. Ze hoorde Kisho achter zich maar had niet door dat hij achter haar aan zat. Ze had zijn sigaret gestolen maar had daar totaal niet over nagedacht, op dat moment was ze zo gefrustreerd dat ze niemands behoeftes behalve de hare nog zag. Buiten dat leek het vanuit haar oogpunt alsof die sigaret toevallig in de lucht hing klaar voor haar om te pakken, dat daar een Kisho aan vast zat was iets waar ze geen rekening mee gehouden had, anders had ze er gewoon om gevraagd. Dus zonder om te kijken of moeite te doen het te begrijpen liep ze weer door richting de wc's, waar ze binnen in het wc gebouw een bankje had zien staan. |
_________________ 'ur a n00b' |
|
  |
 |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 05, 2008 21:59 |
 |
Omdat Craig dus blijkbaar geen interesse heeft in Chips, gaat hij weer staan. Hij had van een aantal mensen al vernomen dat ze ook wel zin hadden om mee te gaan eten en dus grijpt hij een daarvan bij de arm (Kayley in dit geval) en hij sleurt haar mee.
"Zo, en nu is het wachten tot de anderen volgen. Nu is het maar te hopen dat k onderweg niet flauwval door gebrek aan eten en dan pijnlijk met mijn hoofd tegen de stoep aan kom en aan de gevolgen overlijd... En ja, als ik een gebrek heb aan eten ga ik random verhalen ophangen. En sinds ik nog niet zoveel over jou weet, mag jij je nu gaan voorstellen."
Hij kijkt opzij naar Kayley en grijnst. Zijn blik komt pas weer van haar af als er een zwembad in zicht komt.
"Whow, awesome! Zin om na het eten een duik te nemen?" |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
TopazLover <3
Writer of Dreams

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 06, 2008 20:53 |
 |
Ooc: Sorry voor mijn inactiviteit. Ik heb het nogal druk en een gebroken voet, wat niet erg handig is.
Tim Taylor
Huh? Hij kan het niet volgen, alles om hem heen gaat te snel. Betrekken ze hem nou in het gesprek of niet?
Dan ziet hij Peach, die met haar oogjes knippert. Ze houdt haar kopje nogal schuin en het ziet er heel lief uit.
"Kijk eens hoe schattig ze is!" roept hij en hij wijst naar zijn rat.
Uit zijn zak haalt hij een stukje wortel en dat geeft hij aan haar. Ondertussen kijkt hij verwachtingsvol rond, want de anderen moeten zijn rat ook geweldig vinden. |
_________________ Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.
HPF, always in my heart. |
|
  |
 |
Darren
7e jaars

Verdiend:
360 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 06, 2008 21:05 |
 |
Kisho’s wenkbrauw schiet omhoog als Maddy doodleuk door blijft lopen. Geďrriteerd versnelt hij zijn pas. De Japanner remt niet af zodra de dievegge in het wc-gebouw verdwijnt en dat hij haar de damestoilet involgt is iets wat hij simpelweg negeert.
“Maddy!’’ Het lukt hem om haar in te halen. Voor ze helemaal weg is grijpt hij haar schouder vast, draait haar om en duwt haar tegen hardhandig tegen de toilethokjes. “Sigaret!’’ eist hij. De sterke blik in zijn ogen weerspiegelt zich in die van haar. Die sigaret moest en zou bij hem terugkomen.

Verbazing glijdt over haar gezicht als Craig haar arm vastpakt en meetrekt. Het verhaal van de jongen doet haar verdwaasd met haar ogen knipperen, nog lichtelijk in de war. De grijns die daarna op haar gezicht verschijnt jaagt alle onzekerheden met gemak weg. Kayley loopt uit haarzelf verder en voelt zich, ondanks het feit dat ze nieuw is in de groep, best op haar gemak bij de komiek.
“Ik verzorg je wel als je valt, hoor,’’ zegt ze terwijl ze hem plagerig aankijkt. De kou doet haar even huiveren. “Kayley Collins, net meerderjarig, veel hobby’s..’’ Lichtelijk trekt ze haar schouders op. “Wat wil je weten? Wat was jouw naam eigenlijk?’’ Kayley grinnikt eventjes. “Sorry, sir. Vliegende mobieltjes zijn niet goed voor je geheugen. Ik herken je gezicht, maar volgens mij heb ik je naam nog niet gehoord.’’
Een zwembad komt in zicht en Craig’s enthousiasme voelt als een aanstekelijk virus. Zonder er nog over na te denken stemt ze in. “Sure! Klinkt leuk. Het is best koud, maar ik overleef het wel.’’ Kayley grijnst. “En zo niet dan heb jij een moord op je geweten, deal?’’ Met moeite lukt het haar de golf van schuldgevoelens, die haar bijna meteen overspoelt had nadat ze had ingestemd, te onderdrukken. Urgh.. Waarom zei ik ja? Haar hoofd gilt maar de grijns forceert ze te blijven. |
 |
no member
3e jaars

Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 06, 2008 21:15 |
 |
Voor ze het door heeft wat er gebeurd is ze opeens met haar rug tegen een wc hokje aangedrukt. Weg kan ze zo niet, maar ze is niet van Kisho onder de indruk. Als Kisho zijn sigaret terug eist kijkt ze hem eerst een seconde glazig aan 'sigaret wat?' maar dan verschijnt er een grijns op haar gezicht. 'O ja!' Zachtjes lacht ze. 'Ik had je niet gezien.' En ze glimlacht hoe onschuldig ze maar kan. Ze kijkt weg en neemt een trekje, dan draait ze de sigaret zo om dat de achterkant van de sigaret naar Kisho wijst. Ze kijkt hem in zijn ogen aan en brengt de sigaret steeds dichter naar zijn mond. Er word een wc doorgetrokken. |
|
  |
 |
HG
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 07, 2008 16:32 |
 |
Esther was zo verdiept in haar boek dat ze even niet merkte dat Kayley en Craig weg waren. Pas na een tijdje merktte ze het op en keek ze na, ze had wel gehoord dat ze gingen eten of iets. Haar zakje paprikachips lag nog steeds onaangeroerd naast zich ze besloot hem open te maken en te beginnen met het eten van haar chips. Ze kijkt George aan en zegt tegen hem" Gelukkig maar dat je geen voorkeur hebt in smaak chips." Dan pas merkt Esther dat ze nog iemand missen Kisho, eerlijk gezegd kon het Esther niet boeien waar hij nu weer uithing. Ze kijkt George aan en zegt tegen hem" Volgens mij gaan Craig en Kayley eten je mag gerust mee gaan hoor. Ik heb in ieder geval even geen zin in eten." Dat ze geen zin in eten had had ook een reden" Stel je voor dat ze daar Maddy weer moest tegenkomen de tiran." dacht Esther bij haarzelf. Rustig pakt Esther een handvol chips uit haar zak en leest in de tussentijd ook nog steeds in haar toverdrankenboek, inmiddels was ze alweer op de rechterpagina beland met lezen. Van wat Tim zei trok ze zich maar weinig aan ze had helemaal niks met die rotbeesten die men ratten noemde. |
|
  |
 |
pinda_12
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 07, 2008 20:20 |
 |
George kijkt Esther aan als ze iets zegt. Hij lacht even naar haar, maar richt zich dan weer tot het boek.
Als hij zich na enkele minuten nog niet kan concentreren, omdat er mensen voorbij lopen wordt het hem toch wel even te veel, maar hij probeert het niet te laten merken aan iemand.
Dan zegt Esther wat tegen hem over dat hij best mag mee gaan met hen.
"Ik ken ze niet, dus waarom zou ik mee moeten gaan?" George kijkt Esther een beetje raar aan. |
|
  |
 |
Darren
7e jaars

Verdiend:
360 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 07, 2008 21:53 |
 |
Kisho trekt een wenkbrauw op als Maddy zegt dat ze hem niet had gezien. Zijn wantrouwen groeit alleen maar als ze hem onschuldig aankijkt maar hij zegt niets. In de stilte kijkt hij toe hoe Madeleine de sigaret naar haar mond brengt en nog een trekje neemt. Net als hij wilt protesteren reikt ze met de achterkant van het gezondheidsaantastende ding naar zijn mond. Kisho’s gezicht ontspant. Automatisch leunt hij wat naar voren en pakt de sigaret vast tussen zijn lippen zonder zijn armen te bewegen of zijn huidige positie aan te passen.
De Aziaat inhaleert diep en pakt zijn verslaving vervolgens met zijn rechterhand. Zijn hand gaat terug naar zijn vorige positie zodat Maddy nog altijd tussen zijn armen gevangen staat. Kisho’s ogen twinkelen en een speelse glimlach hangt rond zijn lippen.
“Als je dit wilt,’’ Witte rook vervuilt de lucht zodra Kisho uitblaast. “kan je het ook gewoon vragen.’’ |
 |
no member
3e jaars

Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 07, 2008 22:16 |
 |
Met een twinkeling in haar ogen en een brede glimlach op haar gezicht kijkt ze hem aan en beweegt haar gezicht onbewust steeds meer naar het zijne. 'Ja, daar heb je wel een punt' zegt ze dromerig.
Opeens word een wc deur luid open gegooid, en precies daardoor beseft ze zich dat zij en Kisho dus steeds intiemer bij elkaar zijn gaan staan. Ze voelt zich betrapt en trekt zich snel terug. Dan ziet ze opeens dat de persoon die uit de wc kwam geen meisje is, terwijl dit toch echt de dames wc is, denkt ze, maar daar is ze niet meer zo zeker van. Ze kijkt de meneer vol verbazing aan. De dikke man met de uitpuilende buik en de stoppels op zijn gezicht met 2 kinnen kijkt hen zeer ongeinteresseerd aan terwijl hij rustig op zijn gemak naar de deur waggelt. 'Is dit niet de dameswc?', vraagt Maddy hardop terwijl ze de man aan blijft kijken. Haar blik valt op de sandalen met sokken die de man aanheeft, de enorm harige benen en de rare drie kwart broek maken dat voor haar zeker niet prettiger om naar te kijken. 'Ja', zegt de meneer op een zo enorm lusteloze manier dat Maddy het idee krijgt dat er behalve zijn gevoel voor mode wel meer niet aan hem klopt. 'maar hij staat er toch ook', zegt de man wijzend naar Kisho. |
|
  |
 |
|