Auteur |
Bericht |
Succubus
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 28, 2006 20:19 |
 |
Verslaafd vind ik een beetje een 'raar' woord voor zoiets als HP. Maar eerlijk gezegd ben ik het wel! Ik denk elke dag aan Harry Potter ik wil er elke dag iets van zien of lezen. En ik praat er thuis ook heel vaak over, om gek van de worden. Mijn nicht [Joyce, nee niet Joy©e van dit forum] die is er ook aan verslaafd. Dus ik kan er iig met iemand mee over praten. Maar mijn broer vind HP ook helemaal te-gek, maar hij is er niet fan van of zo. Hij vind het gewoon geweldig, en mijn moeder ook. Maar die is er ook niet fan van. |
|
|
  |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 29, 2006 21:01 |
 |
Wie is er nou niet verslaafd aan HP ? Ik zelf heel erg want ik heb er 85 spullen van inclusief de boeken en films ( zééér verslaafd , enne ik bedoel hier niks mee ofzo .. het maakt niet uit hoeveel spullen je hebt van HP )
Ik heb zelf ook zulk soort dingen .. dan lees je een woordje en dan denk je gelijk aan HP . jammer genoeg zit er bij mij op school geen HP fan
Ik zou geen dag zonder HPfreakz en HP films enzo kunnen .
Ook praat ik bijna heel de dag over HP , HP en Nog eens HP ( en dat is soms knap irritant voor andere mensen )
Bye Bye
xxxx Lizz |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
  |
 |
rooieke
4e jaars

Verdiend:
1496 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 14:19 |
 |
Ik denk dat ik wel verslaafd ben aan hp. en wel omdat ik als ik ergens naar toe ga al is het maar 2 uur van huis ik altijd een hp boek mee neem. als er een nintendo of playstationspel uitkomt van hp moet ik het hebben. in elke winkel waar ik maar denk iets van hp te vinden ga ik zoeken en kijken en misschine kopen. als ik weer wat gelezen heb over hp ga ik meteen naar de vrouw van me neef en het er met haar over hebben en dat kan soms wel een hele avond zijn. dus ja ik ben verslaafd aan harry potter en ik zou de boeken en wat ik heb ook nooit weg doen. ik kan niet zonder harry potter. |
_________________ een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 19:12 |
 |
Ik ben er ook wel verslaafd aan, op dit moment. Ik kan ook zonder, maar eigenlijk lees ik constant de boeken, ik zit altijd op het forum. En ik moet minstens 1 keer per maand 1 van de films gezien hebben. Ik praat er ook over met mijn sitefzusje, want die is ook verslaafd. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
MissGranger
Dreuzel

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 20:28 |
 |
Ik ben ook verslaaf (missme98 is mijn stiefzus )
Ik lees de boeken enzo...
Ik heb me nu net aangemeld op dit forum en k vind het egt zuperleuk!
De films kijk ik eigenlijk niet zo vaak.
Vooral 4 niet, want er is zoveel weggelaten en ik vind het gewoon een slechte film. |
|
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 21:17 |
 |
MissGranger schreef: | Ik ben ook verslaaf (missme98 is mijn stiefzus )
Ik lees de boeken enzo...
Ik heb me nu net aangemeld op dit forum en k vind het egt zuperleuk!
De films kijk ik eigenlijk niet zo vaak.
Vooral 4 niet, want er is zoveel weggelaten en ik vind het gewoon een slechte film. |
heej ontzettend lief meisje!! ik wist niet dat je ook op het forum was, ik werd helemaal blij toen ik je zag!! Ik vind het ook jammer dat er bij 4 zoveel is weggelaten. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 13:30 |
 |
Ik ben eigenlijk nog minder HP-verslaafd als eerst. Echt raar, maar ik lees de boeken helemaal niet zo vaak meer. Ook de films kijk ik veel minder vaak als eerst.
Ik ben daarentegen wel verslaafd geraakt aan forums nu. =.= Ik moet echt iedere dag forummen, dat is dus een beetje voortgekomen uit mijn HP-fandom, want daardoor heb ik me hier aangemeld. Daarvoor zat ik nooit op forums.
Dus het is grappig dat waar het eindelijk mee begon, HP, nu eigenlijk meer een beetje bijzaak is. Ik ben er niet zo heel veel meer mee bezig eigenlijk. xD |
  |
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 22:10 |
 |
Op zich ben ik nu denk ik Harry Potter verslaafde af. Ik ben jarenlang echt serieus verslaafd geweest aan Harry Potter. Meaning, alle krantenknipsels en magazines bijhouden, posters aan de muren en de boeken uitpluizen voor nieuwe dingen, films kijken op de gekste momenten. Nu moet ik zeggen dat ik nog steeds fan ben, maar ik ben niet meer verslaafd. Mn posters zijn al tijden van de muur, ik verzamel geen magazines of wat dan ook meer, het is puur een interesse geworden, waarvan ik fan ben (: Dus het staat nog zeer hoog in mijn lijstje, maar het is geen obsessie meer. |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 22:12 |
 |
fairy_princess schreef: | Ik ben eigenlijk nog minder HP-verslaafd als eerst. Echt raar, maar ik lees de boeken helemaal niet zo vaak meer. Ook de films kijk ik veel minder vaak als eerst.
Ik ben daarentegen wel verslaafd geraakt aan forums nu. =.= Ik moet echt iedere dag forummen, dat is dus een beetje voortgekomen uit mijn HP-fandom, want daardoor heb ik me hier aangemeld. Daarvoor zat ik nooit op forums.
Dus het is grappig dat waar het eindelijk mee begon, HP, nu eigenlijk meer een beetje bijzaak is. Ik ben er niet zo heel veel meer mee bezig eigenlijk. xD |
Dat heb ik ook wel een beetje. Ik vind het leuk om op het forum over de boeken en films te praten maar ik lees de boeken niet meer zo vaak als ik deed (al ben ik nu met deel 3 bezig) en kijk de films niet meer zo vaak (al heb ik wel zin in film 5).
Ik heb het er wel over enzo maar de hyperheid is eraf. Het komt misschien wel weer bij de 5e film en het 7e boek. |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 22:14 |
 |
Bij mij is eigenlijk nu een beetje op zijn hoogtepunt. Ik ken de boeken ook nog maar een paar jaar en ik ben heel erg benieuwd naar het einde van de serie. Ik ben niet echt verslaafd, ik verzamel geen magazines of zo. Ik kijk wel nu elke dag op het forum en lees al het Harry Potter nieuws. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 07, 2007 7:55 |
 |
Ik ben niet bepaald verslaafd aan de Harry Potter boeken/films, maar wel heel benieuwd naar het laatste boek en de laatste films. Ik heb niet dat ik de boeken heel vaak herlees of de films heel vaak bekijk.
Ik ben wel verslaafd geworden aan het HP-Forum hier xD Ik vind het gewoon een hip forum ^^.
De boeken en films lees/kijk ik niet elke maand ofzo, daar wordt je op een gegeven moment ook wel een beetje zat van denk ik. Dan ken je de boeken/films straks nog eens uit je hoofd xD
Nee, ik ben dus niet verslaafd (behalve aan het forum, als je die meetelt :')) |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Helygen08
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 07, 2007 20:55 |
 |
Oh ik kan wel zeggen dat ik verslaafd ben ja,gelukkig mijn zus ook,dat scheelt.We kunnen het rustig heel de dag over Harry Potter hebben hoor.En als ik een film van Harry opzet,reken maar dat ze meekijkt!
Helygen  |
_________________ Ignis Mutatres
Het vuur verandert de materie |
|
  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 07, 2007 21:09 |
 |
Ik heb wel tijden gehad dat ik niet meer kon ophouden met praten over HP. En toen heb ik m'n vriendinnen ook (tijdelijk) aangestoken, waarvan eentje een behoorlijke tijd. Toen had ik het ook veel over HP. Ik begon met een fanfiction over Lily Evans waarbij ik personages wilde gebruiken die Rowling ook in haar boeken vermeldde, dus dat werd (veel) informatie zoeken, wat erg leerzaam was. Maar later werd het minder, want ik moest meer tijd gaan steken in wat mijn ouders 'm'n echte hobby's' noemen. Maar ik ben het altijd wel blijven volgen.
Ik heb niet veel spulletjes van HP, want ik heb nou niet bepaald een geldboompje in de tuin. Uiteraard heb ik wel alle boeken, en dat vind ik genoeg.
Verder ben ik geïnteresseerd in Zwerkbal .
Verslaafd kan ik mezelf niet noemen, maar fan ben ik wel . |
|
|
  |
 |
Wolkenveldt
5e jaars

Verdiend:
233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 9:56 |
 |
Ik heb zo een beetje mijn tijden bij Harry Potter, soms lees ik echt véél en soms een week niks ofzo.... Dat varieert allemaal zo'n beetje.
Er spelen dan ook zo'n aantal factoren mee. bv: Weer, mijn humeur,.... . |
_________________ Hogwarts will never fail.
Kom en volg Leer der Ministerie van Toverkunst. + is blij dat hij al leerlingen heeft, maar stiekem hoopt hij ook op wat andere leerlingen  |
|
  |
 |
Annaaa
5e jaars

Verdiend:
198 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 10:01 |
 |
Ik weet niet.. Waneer noem je zoiets verslaafd?
Ik ben nog niet zo heel lang 'superfan' dus ik heb de boeken nog maar 7x gelezen. Met uitzondering van boek 5. Die heb ik echt té vaak gelezen
Ik praatte er in het begin er non-stop over, maar het komt ook door het forum dat ik dat niet meer doe, hier kan ik genoeg erover praten.
Al merk ik wel dat ik vaker bij de Fan en nonHP gedeeltes ga.
Omdat ik bij algemeen en de boeken al bijna in elk topic gereageert heb..
Als ik lang op vakantie ga, mioet ik wel een HP boek meenemen, of een teken/schrijf boek. Anders ga ik het wel missen.
Ik ga in de zomervakantie zowieso dit forum missen.. |
_________________ That baby all I need,
in darkness you're all I see
It's justtoo much. |
|
  |
 |
|