Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

heb jij een litteken? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
*Max*
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

*Max* is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2007 16:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

ehm, de grootste op mijn onderbeen, kwam met mijn been tussen de spaken van een skelter en daarna is het door 2 verschillende dokters gehecht en ze konden der allebei niks van dus heb ik nu een heel groot gat in mijn been.
op mijn hand omdat ik een legger van een brug (toetstel bij gym/turnen) liet vallen en het nam een stuk van mijn vel mee en ook deze is een keer niet goed gehecht.
ik heb van mijn ouders gehoord er nog eentje midden op mijn hoofd, doordat ik (toen ik klein was) in het zwemabad dan omhoog werd gegooid alleen dat gebeurde dan 1 keer onder een rand van een glijbaan Razz
en dan nog heel veel kleintjes die of zijn van korstjes openkrabben of die er op een gegeven moment gewoon waren geen idee waardoor Razz

(wat een verhaal Razz)

Halfbloed prinses
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 55 Sikkels

Halfbloed prinses is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 15, 2007 20:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een litteken op mijn vingers,, dt kwam omdat ik samen met mijn vriendin aan het spelen was ( Ik was jong) we speelde Pirets of the caribbean. Toen kwam mijn neef en hij ging mee doen... We gingen met takjes slaan, * pets* mijn vriendin en ik zaten onder de littekens, op onze handen en armen... nu nog steeds trouwens...

XHBP

De andere drie meisjes lagen dus altijd de hele middag op de grond...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Deatheaterstan
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 55 Sikkels

Deatheaterstan is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 15, 2007 21:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb er eentje op m'n voorhoofd. klein plekje, m'n zusje trapte de schuurdeur open terwijl ik er achter stond. dat was serieus NIET leuk.

Emma Watson
They're great
eilonwy
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 42 Sikkels

eilonwy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 16, 2007 11:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een litteken op mn buik van een blindedarmontsteking.
Maar hij is eigenlijk best wel sexy dus ik vind het niet erg, hij zit echt op de perfecte plek.. ^^ Zo net boven mn spijkerbroek onder mn shirt,...

Ik heb op mn arm een litteken van de hond van mn zus,die was iets te blij om me te zien dus een mooie kras over mn arm. Maar wss is dat litteken over een jaartje wel weg..

Ik heb op een hand van een sigarettenpeuk,.. die zit er al meer als een jaar,en is aan t vedwijnen..

Heb op mn schouders en bovenarmen wat witte vlekjes van pukkels enzo,.. maar die vallen gelukkig niet zo op.

Op mn onderbeen van een muggenbult die ik tot bloedens toe open heb grkrabt als klein meisje, en toen elke keer de kortsjes er ook af...tja.

En verder nog heel veel andere littekens op mn armen en benen.

Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 16, 2007 16:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb er zoveel dat ik ze hier niet allemaal ga noemen, want op de ene of andere manier loop ik overal tegenaan of val ik overal over en daardoor loop ik op de meest vreemde plaatsen littekens op. Maar ik heb geen littekens door een operatie.

karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 16, 2007 16:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb wel een aantal littekens maar niet echt littekens die goed opvallen ofzo. Ik heb er wel een op mijn onderbeen van toen ik in de prikkeldraad ben blijven hangen. Dat is een best lange en dunne snee maar je kan hem redelijk goed zien. Dat is geloof ik al bijna 4jaar terug....

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 16, 2007 17:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb een litteken een stukje boven mijn borsten, tis een soort rond rood bultje en ik weet niet hoe het er komt. dokter zei dat het waarschijnlijk van een onderhuids puistje gekomen is. Vroeger vond ik het echt heel lelijk omdat een ketting er vaak niet goed bij staat. Maar ik heb het geaccepteerd het is een stukje van mij.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
sartoootje
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

sartoootje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 16, 2007 19:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb op beide knieën een aantal littekens zitten. Vroeger in de pauzes speelde ik op twee verschillende schoolpleinen. Op het grote schoolplein viel ik wekelijks op mijn rechterknie en op het kleine speelplein wekelijks op mijn linkerknie. In groep 4 ben ik een keer tegen de hoek van een soort stenen podium gevallen.

Hier en daar een klein litteken, een kleintje die je nauwelijks meer ziet van broodjes bakken boven een kampvuur. En vast nog wel een paar die ik aan m'n scoutingavonturen heb over gehouden.

En zondag heb ik mijn onderarm gestoten tegen de binnenkant van de oven waar nu een lelijke brandwond zit. En daar blijft vast ook wel een litteken zitten.

En ik heb nog een haast onzichtbaar litteken op m'n duim van die keer dat m'n duim in aanraking kwam met de figuurzaagmachine op school.

Laatst aangepast door sartoootje op Wo Mei 30, 2007 12:33; in totaal 1 keer bewerkt
sammy14
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

sammy14 is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 16, 2007 19:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb dr eentje op mn bovenbeen.. ben toen ik 2 was uit een boom gevallen Confused ik kwam er vorig jaar achter dat ie een beetje als een bliksemflits loopt Very Happy !

Boterham
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 176 Sikkels

Boterham is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 10:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een litteken aan mijn linkerwenkbrauw, aandenken aan een scoutweekend toen ik in het 2de leerjaar zat. We waren bezig met een spel en toen ben ik in de prikkeldraad gelopen. Ik weet dat het toen vreselijk veel pijn deed, maar nu zie je er amper iets van, en mn froe hangt ervoor ^^.

Ik heb ook een klein liiteken op mn enkel. Dat komt doordat mijn broer zijn zakmes op mijn voet heeft laten vallen. Maar ik vind dat niet zo erg, want net als die andere zie je hem bijna niet.

4e jaars
4e jaars

Verdiend: 37 Sikkels

Little-_-Devil is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 20, 2007 22:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb wat littekentjes op mijn wangen, maar ze zijn niet heel duidelijk zichtbaar..

Angie
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Angie is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 20, 2007 22:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

*komt topic binnen*
Angie heeft littekens op haar been. Ze was een keer gevallen met skateboarden en toen had ze een gebroken been. Angie kon het hekje niet aan. Maar verder heeft Angie geen littekens.
*komt terug*
Oja, Angie heeft een litteken op haar hoofd, maar dat zie je niet omdat Angie's haren ervoor zitten.

And I could do it all for you, I could be strong
Tell me if you want me to lie
'Cause this has got to die
jwvdpoel10
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 54 Sikkels

jwvdpoel10 is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2007 20:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb net als harry een litteken op mijn voorhoofd, hoewel het niet heel goed te zien is. Het is een klein puntje en komt doordat ik toen ik klein was een keer met mijn hoofd op de punt van een salontafeltje ben gevalle
een beetje pijnlijk maarja.., dat gebeurt soms gewoon Rolling Eyes

perkie13
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 53 Sikkels

perkie13 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2007 13:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ook een litteken op mijn voorhoofd. Je ziet het niet echt goed maar ik voel het soms nog. Ik ben met mijn voorhoofd op een speeltuig geslagen dankzij mijn broer. Mijn voorhoofd lag dus open.

waterbleu
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 30 Sikkels

waterbleu is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2007 19:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb een litteken op me oor, dat is gebeurd toen ik nogal hard ( ik was een beetje overenthoshiast' door de kamer heen liep. Ik glee uit en knalde met men kop tegen de verwarming aan.... toen zat er een scheur in me oor en moest het gehecht worden... Sad maar t klinkt wel cool ..tog? Razz

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp