Auteur |
Bericht |
I Vegeta
Dreuzel
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 30, 2008 15:31 |
|
Hehehe ik mag Umbridge niet, stom mens....
Verder heb ik ook een hekel aan Fudge, wat een domme gast, bang om door Dumbledore overtroffen te worden enzo pff..... |
|
|
|
|
Frie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 09, 2008 18:50 |
|
Laat ik hier maar eens antwoorden :')
Kan goed zijn dat ik dat al eens gedaan heb hoor...
1. Umbridge ; Ze is erg irritant, ik vind ze stom en ze heeft een hekel aan iedereen buiten aan Droebel. Maar Droebel zelf is ook irritant dus dat telt niet xD
2. Droebel ; Njah, hij gelooft alleen zichzelf en zit niet in met anderen ^^ Hij is dom :')
3. Foppe ; Dat ventje is echt hatelijk. Hij haalt je gewoon het bloed van onder je nagels. Hij vind zichzelf heel grappig maar dat is hij totaal niét xD
4. Percy ; Ik vond hem van in het begin al de minst leuke Wemel en dat is er niet erg op gebeterd. Hoe hij doet tegen zijn familie en hij vielt zichzelf veel te goed. Weg ermee
Verder vind ik de Duffelingen ook niet echt leuke mensen Maar dat lijkt me nogal logisch xD
Cho is een randgeval, soms is ze best oké. Maar er zijn ook momenten dat je denkt van... Och kind stop met wenen xD |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
|
|
juniper
5e jaars
Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 9:01 |
|
1 : Draco : Ik haat hem, hoe hij doet tegen Harry! Blerghhh..
2 : Percy : Hij is gewoon te sáái!!
Verder weet ik er niet één |
_________________ Ravenclaw! <3 |
|
|
|
Deneca
Dreuzel
Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 14:37 |
|
Ik vind deze personen irritant:
Cho Chang: Echt heel irritant dat gehuil.
Peter Pippeling: Echt zo'n gluiperige idioot.
Barto Krenck Junior: Die lach van hem, om bang van te worden.
Die vader van Loena Leeflang: Dat is echt het meest irritante persoon van allemaal. Met zo'n zelfvrerzekerd humeur.
Droebel: Heel irritant hoe hij de macht overneemt.
Pulpers: Dat gespit van haar. Logisch dat Hermelien een hekel aan haar had.
Ik vind Loena eigenlijk te gek. |
|
|
|
|
Miss Zwarts
2e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 23, 2008 10:57 |
|
Omber, vreselijk mens. Echt verschrikkelijk, hoe ze doet tegen Remus en Hagrid omdat ze volgens haar anders zijn.
Droebel: Nou hij is zo irritant dat hij het in deel vijf niet wil geloven dat Voldemort terug is.
Voldemort: Door hem zijn al die slachtoffers gevallen, door hem zijn er mensen slecht geworden. Als hij nou gewoon weg was gebleven was er allemaal niets gebeurd.
Percy vind ik ook zo'n hielenlikker van het Ministerie, op het allerlaatste komt hij pas terug, na jarenlang niets te hebben laten weten en Mevrouw Wemel de deur voor haar neus dicht te hebben geslagen. En hij weet hoe lief ze is en dit verdient ze niet want ze houd heel veel van haar kinders. |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
|
|
Neleke
5e jaars
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 22:38 |
|
Woow zoveel lijstjes
Ik heb er maar 3:
Hermelien: ik vind ze in het boek heel irritant. Maar dat komt wel een beetje door de schrijfstijl van Rowling Ik vind Hemerlien zo kinderachtig overkomen in het boek. Ik bedoel als ik bv het 5de boek lees, klinkt zij helemaal niet als een 15jarige en in boek 7 niet als een 17-jarige. Maar ik vind ze in de films wel leuk
Ginny: Ik vind dat Ginny zo van haarzelf vind dat ze cool is. Vond het dn ook zo vreemd dat Harry op haar viel. Ik had hem liever met Hermelien gezien
Cho Chang: ik moest al vanaf het 4de boek niets van haar hebben. Ik weet niet, het lijkt me een saaie trien |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
|
|
GuitarLover
Dreuzel
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 11:59 |
|
- Hermelien in boek 7, ok ze was geweldig met ontsnappen enzo, maar steeds als Harry iets zag van Voldie weer: Nee Harry sluit je gedachten nou eens af! Perkamentus wou niet.. bla bla bla
- Perkamentus, ook weer een beetje zoals bij Hermelien, steeds weer dat ge.. praat over dat je moet Liefhebben enzo, en zoveel geheimen.. hij had Harry wel iets meer persoonlijks over zichzelf mogen vertellen
- Harry, Hij word door iedereen als een held gezien, maar als hij die reis alleen had gemaakt was hij binnen een paar dagen de pijp uit geweest, ik vind dat Ron en Hermelien wel wat meer eer verdienen.
- Omber, met dat vreselijke glimlachje en kuchje van haar.
Verder eigelijk niemand |
|
|
|
|
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 13:46 |
|
*Steekt hand op*
Foppe: Echt een van de minst leuke personages. In de laatste boeken vind ik 'm grappig, maar aan het begin ergerde ik me echt dood aan hem. Altijd op het verkeerde moment, mensen pesten enzo... Ik vond 'm niks.
Sjaak Stuurman: Heeft ook niet zo'n grote rol maar ik vind hem daarom nog niet minder vervelend [a] Zoals hij praat enzo... Té aanwezig.
Cho Chang: Vreselijk irritant, dat gehuil de hele tijd maar en dat gezeur... Ik heb haar geen moment leuk gevonden, ook niet toen Harry haar wél leuk vond - ik snap niet wat hij in haar zag.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 17:42 |
|
Lily Tonks schreef: |
Foppe: Echt een van de minst leuke personages. In de laatste boeken vind ik 'm grappig, maar aan het begin ergerde ik me echt dood aan hem. Altijd op het verkeerde moment, mensen pesten enzo... Ik vond 'm niks. |
*steekt hand op *
OMFG ik had nooit meer aan hem gedacht ja. Ik vind Foppe namelijk ook echt heel irritant. Echt een van de meest irritante personages. Het was alleen nog nooit bij mij op gekomen om hem ook in mijn lijstje te zetten. Ik ben hem gewoon helemaal vergeten. Het is nu pas voor het eerst dat ik denk van Oeps hem heb je ook nog. xD Ik vind hem ook zeker weten een van de meest irritante personages. Ben blij dat hij niet in de films zit. [a]
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
nymphadora-lupin
Dreuzel
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 06, 2008 18:06 |
|
Foppe is inderdaad enorm irritant. Tijdens het lezen in de boeken had ik ook echt iets van, kunnen ze hier geen ghostbuster op af sturen?
Maar wie ik ook best irritant vind is Cho Chang. Dat gejank tijdens boek 5.. omg dat was uiteindelijk wel zo van, nu weten we het wel.
Ze was Carlo kwijt, okee. Maar eens moet het over zijn he. En ze was verliefd op Harry geworden, dan heb ik zoiets dan moet je juist blij zijn. Al zal het wel verwarrend zijn geweest natuurlijk. Maar overdrijfen is wel een vak appart. |
|
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 08, 2008 17:54 |
|
Foppe is idd heel hinderlijk, heb me heel erg aan hem geirriteerd in de boeken maar ook aan omber, die ik nu juist wel wat meer kan waarderen. ONdanks dat ze een gemeen kreng is die de school terroriseerd vind ik haar toch wel lachen eigenlijk. Vilder vind ik een stuk vervelender, net als Lucius malfoy. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
horse2freakje
2e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 15:44 |
|
Cho Chang. Elke keer huilen, dat vond ik dus egt saai. Cho vind ik nou niet egt een leuk figuur.
Percy Wemel. Veel te ambitieus en hij laat zijn familie in het 5e en 6e (7e ook een deel) in de steek! Dat vind ik egt dom!
Tja, verder niet egt iemand. Ik vind ze er wel bij horen. Sorry voor de fans van Cho en Percy![/b] |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
|
|
|