Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Roadtrip - RPG Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Darren
Oude Forumnaam: James Potter 7e jaars
7e jaars

Verdiend: 360 Sikkels

Darren is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 08, 2008 14:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Kisho antwoordt niet meer en leunt onbewust steeds meer naar Maddy toe. Het harde geluid van een deur die wordt geopend trekt hem terug uit de dromerige sfeer. Kisho knippert met zijn ogen en kijkt emotieloos naar de man die hem heeft doen ontwaken. Maddy wijst hem op het feit dat dit de damestoilet is waarna de vreemdeling op hem wijst. Ongeïnteresseerd recht hij zijn rug en laat zijn handen zakken zodat Maddy bevrijdt is. Kisho neemt de moeite niet om op de man te antwoorden en kijkt hem alleen maar aan. De bierbuik van de man schudt zodra een spottende lachje uit zijn mond ontsnapt waarna hij met zijn piepende sandalen de wc verlaat. Zwijgend kijkt hij de onhygiënische bom - niet dat hij dat nu zo heel erg vindt- na. Mensen beoordelen op hoe ze eruit zien is slecht. Maar eigenlijk boeit de man hem niet echt. Maddy was heel wat interessanter.

Happy to kill

Verdiend: 0 Sikkels

Blijerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 08, 2008 14:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Craig kan het niet laten, maar als Kayley zegt dat ze hem wel zal verzorgen als hij valt moet hij toch lichtelijk blozen. 'Ok, waarom bloos ik? Blozen is zo not done!'

"Dan zal ik wel extra hard vallen zodat je lekker veel te doen hebt. Je mag je namelijk niet gaan vervelen. Mijn naam is trouwens Craig Davis, al 2 jaartjes meerderjarig en ik lijd aan een grote muziekverslaving," Zegt hij trots. 'En kan niet tegen alcohol, veel te chaotisch en ik zou niks liever willen dan een aantal gebeurtenissen uit mijn verleden te wissen.' Denk hij er verbitterd achteraan.

"En volgens mij sta ik al bekend als serial killer, dus het zal zeker niet het water zijn dat jouw dood word. Nee hoor, just kidding. Maar eerst... ETEN!"

Ze staan ondertussen voor het restaurantje van de camping en dan bedenkt Craig zich opeens iets...

"Wel één probleempje... Ik ben geldloos door zekere omstandigheden die zich een tijdje terug hebben voorgedaan. Zou jij me nu willen trakteren? Zodra we een bank tegenkomen en ik al mijn zaken weer op orde heb, trakteer ik jou dubbel terug."
Craig kijkt Kayley met grote puppy ogen aan...

I LOVE HPF

Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lily_Evans
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 58 Sikkels

Lily_Evans is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 09, 2008 9:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Alicia ziet dat Esther en George aan het lezen zijn. Ze loopt een rondje om het busje, en bekijkt het even. Het is niet zo heel erg groot. Hoe passen al die mensen er dan in? De zon brand een beetje op haar huid. Misschien moet ze zich maar insmeren. "Ben zo terug!" Roept ze naar Esther en George. Ze rent haar tent in, pakt het beschermende flesje en loopt rustig weer terug. Als ze langs het wc hokje loopt, ziet ze een harige man de dames-wc uit lopen.

no member
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 106 Sikkels

no member is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 09, 2008 18:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

De man loopt weg en Kisho haalt zijn armen weg. Voor een moment staat ze daar maar te staan, niet helemaal wetend wat te doen. Stiekem vind ze het jammer dat hij zijn armen heeft weg gehaald, maar dat zal ze hem niet zeggen. Ze doet een stap dichter bij Kisho en slaat haar armen over zijn schouders heen, terwijl ze hem in zijn ogen kijkt komt haar mond steeds dichter bij de zijne, dan geeft ze hem een kus op zijn mond en duwt hem vervolgens gelijk opzij met de gedachte een bepaalde tegenreactie te voorkomen. Ze vraagt zich af WAAROM ze hem in hemelsnaam een kusje gaf en besluit ze snel weg te lopen voor het uit de hand loopt. Het was een onschuldig kusje, denkt ze bij zichzelf, en daar wil ze het nu graag bij houden. Eenmaal buiten gekomen besluit ze te rennen. Stiekem wilde ze meer. In gedachtes verzonken valt Alicia haar niet eens op.

Ze ziet het busje terwijl ze -nog steeds- rent ziet ze Esther, en George- wiens naam ze alweer vergeten is, en probeert voor hun ogen een pirouette te maken met de bedoeling daarna gelijk verder te rennen om te kijken wat er aan de andere kant van de camping is. Maar haar pirouette faalt verschrikkelijk en ze valt achterover op haar kont (en handen, die het voor haar kont verzachten,) terwijl ze een meisjesachtig gilletje slaakt. Uit automatisme staat ze gelijk weer op en loopt rustig verder, niet wetend dat haar mooie witte jurkje niet meer zo wit is, op haar kont zitten groene plekken van het gras.

Oude Forumnaam: James Potter 7e jaars
7e jaars

Verdiend: 360 Sikkels

Darren is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 09, 2008 20:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Kayley lacht als Craig zegt dat hij extra hard zou vallen en betrapt zichzelf erop dat ze het zo erg nog niet zou vinden als ze hem moest verzorgen. De gedachte schuift ze net zo snel weg als het gekomen was.

“Davis?’’ herhaalt ze. “Kan het zijn dat de naam van deze serial killer me bekend voorkomt?’’ De twee komen aan bij het restaurantje en Kayley’s ogen ontmoeten die van Craig. “Hoe weet ik zeker dat Mr. Assassin mijn eten niet gaat vergiftigen?’’ zegt ze met een speels grijnsje.

Kay knippert even met haar ogen als ze hoort dat Craig blut is. Hij is schattig, mompelt haar hoofd zodra de puppy ogen op zijn gezicht verschijnen. “Puppy-eyes don’t work on me, Davis. Maar als je er driedubbel van maakt vind ik het goed!’’ zegt ze snel met een glimlach die aantoont dat ze het niet meent. Geld was momenteel niet echt een probleem.

Image

Op het moment dat Maddy haar handen om zijn nek slaat keert het verdovende gevoel terug, de vage, dromerige sfeer. Kisho kijkt Maddy aan zonder iets te zeggen en laat haar zonder te protesteren dichterbij komen. Het is alsof zijn lichaam versteend is en hij al zijn controle is verloren. Uit het niets veert het meisje omhoog, drukt haar lippen op die van hem en laat hem vervolgens alleen achter. De zoen had de mist voor zijn ogen doen verdwijnen. Een beetje verdwaasd kijkt Kisho haar na maar maakt geen aanstalten haar achterna te gaan. Maddy was altijd al random en toch had het onschuldige kusje hem lichtelijk in verwarring gebracht.
Traag brengt de Aziaat zijn hand naar zijn lippen. Een lichte frons ontstaat op zijn gezicht. Aan de ene kant wilt hij het wegvegen, alsof het vergif was, en aan de andere kant had hij het gevoel alsof het hem niet kon schelen dat het vergif was. Verslavend gif, eerder.
Geïrriteerd propt Kisho zijn gedachtes in een doos die ergens achterin zijn hoofd ligt. Wat gaf haar het recht dat te doen? Een gevoel, sterker dan hij zou willen, wuift de ergernissen weg en is alleen maar blij met de actie van de brunette. Een gevoel waar hij zich dus mateloos aan irriteert.

Kisho steekt zijn handen in zijn zakken en loopt ongeïnteresseerd de toiletten uit. Zijn hoofd was privéterrein en momenteel was hij nogal ingenomen door dat privéterrein. Afwezig, en zich irriterend aan zichzelf, wandelt hij door. Kisho let helemaal niet op waar hij loopt en wordt van het terrein afgerukt zodra hij tegen een langharig meisje oploopt. Vrijwel meteen herkent hij haar als één van de mensen die dichtbij het busje had gestaan samen met de twee anderen die hij niet kende.

“Mijn fout,’’ mompelt hij, bruusker dan hij eigenlijk bedoelt.

Happy to kill

Blijerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 09, 2008 21:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Craig verslikt zich zowat uit het niks als Kayley opeens zegt dat zijn naam haar bekend voorkomt. Hij krijgt een knalrode kleur van het verslikken... "Eh...," hij kucht even, "nee, ehm... Onmogelijk."

Hij doet een kleine poging om zich te herstellen en hij sleurt Kayley dan mee naar binnen. Bij het eerste beste tafeltje gaat hij zitten. "Ok en dan nu eten." Hij pakt de kaart voor zijn neus en begint 'm panisch af te speuren.

"Je moet me maar gewoon geloven als ik zeg dat ik je niet ga vermoorden. Ik kan namelijk heel erg goed liegen, dus het is niet meer dan geloofwaardig als je zou geloven als ik zou zeggen dat ik jou niet ga vermoorden. Capish?" Hij lacht nog eens lief en dat lukt aardig, gezien hij nog niet helemaal herstelt is van zijn verslikpartij van een paar minuten eerder.

I LOVE HPF

Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
Lily_Evans
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 58 Sikkels

Lily_Evans is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 19:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Wanneer de Japanner/Chinees tegen haar aanbotst, valt ze op de grond. Als hij zegt dat het zijn fout is, op zo'n manier waarop hij probeert te zeggen "jij was eigenlijk fout", trekt ze een wenkbrauw op. Ze staat op, hij was nou niet echt bepaald wat je zou noemen, zacht ofzo. Ze bekeek hem even, hij was niet lelijk. Maar niet het type waar ze op zou vallen. Ze zwaaide haar haar naar achter, en glimlachte. "Geeft niet hoor. Kan gebeuren!" Ze steekt haar hand uit. "Ik ben Alicia, ik zag je net zitten bij het busje. Mag ik een stukje met je meelopen of wil je liever alleen zijn?" Ze rook de sigarettenlucht om hem heen. Dat was ze nou niet echt gewend. Ze vond het stinken maar zei er niks van, en liet het ook niet merken.

HG
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn

HG is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 21:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Esther zit nog steeds rustig in haar toverdrankenboek te lezen als ze George hoort vragen waarom hij in hemelsnaam mee zou gaan? Daarop kijkt Esther rustig op uit haar boek en pakt een handjevol paprika chips en eet deze op en zegt dan tegen George" Das waar ook jij kent ze natuurlijk niet, maar het was wel een gelegenheid om ze te leren kennen en misschien heb je ook wel honger. Dus vandaar dat ik je de keuze gaf." Na dit gezegd te hebben knipoogde Esther even naar George en begon weer verder te lezen als ze Maddy dan ziet komen aanlopen en een mislukte pirouette ziet proberen te doen heeft ze het niet meer en barst in lachen uit als ze met haar kont op de grond valt. Wanneer Maddy dan wegloopt valt Esther ook nog iets op haar jurkje is niet meer zo wit als hij was, wijselijk besluit ze hier niks over te zeggen. "Daar mag ze zelf achter komen" dacht Esther bij haarzelf en ze grijnsde voor een paar seconden even vuil. Ze pakte nog een handjevol chips en at deze op en las rustig verder in haar toverdrankenboek.

Ooc: sorry voor mijn weekend afwezigheid ik had het een beetje druk, maar ga me nu weer volledig op de RPG storten.

"Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

pinda_12 is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 21:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

George keek opzij terwijl Esther tegen hem zij dat ze dat wel wist. Daarna knipoogde ze naar hem. Even voelde hij blosjes op zijn wangen verschijnen, maar die verdwenen weer hoe ze waren gekomen.
"Ik denk dat ik liever hier blijf." Hij glimlachte even naar haar.
George verdiepte zich weer verder in het boek van Esther. Hij pakte weer een beetje chips uit het zakje.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Di Nov 11, 2008 19:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Dat George blosjes op zijn wangen kreeg viel Esther niet eens op. Ze was namelijk alweer aan het lezen in haar toverdrankenboek, in de hoop dat George ook zo ver was sloeg ze een bladzijde om zonder iets tegen hem te zeggen. Wanneer Esther dan hoort dat George liever bij haar blijft en hij even naar haar glimlacht. Glimlacht ze naar hem terug en zegt plagend"Zeg nou niet dat ik je de kans niet heb gegeven om die mensen te leren kennen he." Esther pakte weer een handvol chips en at deze op, ze begon wel te merken dat ze dorst kreeg van die chips. Ze kijkt George aan en vraagt" Heb jij ook dorst? Anders kan ik wel even een blikje drinken pakken ik weet ze te liggen in de bus." Rustig wacht Esther af op antwoord van George zijn kant en leest verder in haar toverdrankenboek over inmiddels alweer een ander drankje die je zelf kon brouwen.

"Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

pinda_12 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 11, 2008 21:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

George kijkt haar met een grijns aan als ze plagend tegen hem zegt dat ze hem de kans had gegeven om ze beter te leren kennen, maar dat hij deze afwees.
"Ik heb gewoon niet zo'n honger, dat is alles," zegt hij als ze is uitgeproken.
George bekijkt de nieuwe pagina van het toverdrankenboek. Esther had namelijk de bladzijde omgeslagen en een nieuwe pagina was te zien. Ze vroeg aan hem of hij ook dorst had.
"Ja, is goed. Ik heb ook wel wat dorst gekregen." Hij glimlacht naar haar.

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 106 Sikkels

no member is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 14:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Maddy loopt rustig verder terwijl ze Esthers gelach van een afstand nog hoort. Ze is te ver weg om terug te gaan en ruzie te zoeken vind ze, buiten dat heeft ze andere dingen aan haar hoofd dan Esther. Ze vind het meest centrale pad van de hele camping en loopt op haar dooie gemak de camping over, de bordjes -receptie---> - volgend. Eenmaal aangekomen bij de receptie loopt ze door de groene openstaande deur van het huisje. Het viel haar meteen op dat alles een soort van groen thema had, de deur en de vensterbanken en het dak van het huisje waren groen, binnen was alles of groen of wit. Achter een bureau zat een kleine tengere vrouw van, gokt Maddy, in de 40 met een rood brilletje (dat een mooi contrast gaf met al het groen) zo druk bezig met de computer en de puinzooi op het bureau dat Maddy haar niet gelijk opviel. Als Maddy, die tegen de deurposten van de receptie geleund staat, door heeft dat deze vrouw haar zo echt niet op zal merken klopt ze met haar hand tegen de groene deur aan. Verbaasd kijkt de mevrouw op boven de grote stapel papieren op haar bureau, zichzelf meteen herstellend. 'Goedemiddag', verdwaasd kijkt ze op haar horloge, 'Ja, goedemiddag', zegt ze op een vriendelijke manier. 'Kan ik u misschien ergens mee helpen?' Maddy glimlacht beleefd naar de vrouw. Dit was niet dezelfde persoon bij wie ze ingechekt hadden. 'Weet u misschien waar hier in de buurt een supermarkt is?'

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Do Nov 13, 2008 17:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Als George Esther met een grijns aankijkt weet ze dat hij het in ieder geval goed opgevat heeft. Wanneer hij zegt dat hij gewoon geen honger heeft kijkt Esther George aan vanuit haar boek en zegt" Dan heb je hier een compaan. ik heb ook geen honger." Rustig wacht Esther op antwoord van George ze had ondertussen wel gezien dat George ook alweer aandachtig zat te kijken naar de nieuwe pagina in haar toverdrankenboek. Wanneer George dan zegt dat hij eigenlijk ook wel dorst heeft gekregen en hij naar haar glimlacht kijkt Esther hem aan en vraagt met een glimlach" Nog een voorkeur voor een bepaald soort drinken dan George?" Rustig wacht Esther op antwoord van George in de tussentijd kijkt ze gewoon weer in haar toverdrankenboek.

pinda_12
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

pinda_12 is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Nov 13, 2008 20:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

George kijkt weer terug in het toverdrankenboek. Dit was wel een moeilijk brouwseltje. Dit hadden ze volgens hem nooit behandelt op school of wel? Hij wist het allemaal al niet meer, want die leraar die hij had voor toverdranken was echt raar.
Dan hoort hij dat Esther met een glimlach aan hem vraagt of hij een voorkeur heeft voor een bepaald drankje. Natuurlijk had hij dat niet.
"Nee hoor, ik lus bijna alles." Hij kijkt even op als hij dat zegt, maar verdiept zich dan weer in het boek.
"O en Maddy is er toch niet?" vraagt hij aan haar. "want je zei zonet dat ik de rest nog te zien kreeg. Nou ja, zo letterlijk zei je het ook weer niet, maar zo ongeveer wel. Misschien als ze er nu niet is zou het kunnen?" vraagt hij, hopend op een goed antwoordt.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Di Nov 18, 2008 21:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Esther kijkt even op uit haar toverdrankenboek als ze van George hoort dat hij vrijwel alles lust aan drinken. " Gelukkig maar." dacht Esther bij haarzelf. Net als ze ziet dat George zich weer in haar boek verdiept, wil Esther dat ook gaan doen als ze George hoort vragen of hij nu de bovenverdieping dan niet mocht zien. Maddy was er nu toch niet. Waarop Esther hem aankijkt en zegt " Sorry George vandaag niet meer hoor. Stel dat Maddy wel terugkomt en ik weer knallende ruzie met haar krijg. Dat wil je toch niet nog eens meemaken of wel George?" Rustig staat Esther op en legt haar toverdrankenboek weg en stapt de bus in.

Ze loopt direct door naar boven en pakt daar twee blikjes Energy drank uit de koffer en loopt linea recta weer naar buiten. Ze gaat weer zitten en geeft George zijn Energy drank blikje zonder iets te zeggen en pakt haar toverdrankenboek er weer bij en begint er weer in te studeren. Ondertussen maalt in haar hoofd de gedachte " Ik hoop niet dat Maddy gezien heeft dat ik George een blikje uit onze voorraad heb gegeven, anders krijg ik alsnog weer ruzie." De gedachte doet haar wel iets al wil ze dat niet laten merken aan George en blijft ze dus stoicijns verder lezen.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp