Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Verslaafd aan Harry Potter ! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
gkboy
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 51 Sikkels

gkboy is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jul 08, 2007 10:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nouw als ik geen verslaafde ben. Ik maak mijn ouders egt gek. Ik roep de hele tijd spreuken, spreek op irritante leraren crucio uit. en ik heb alle boeken al minstens 2 keer gelezen, en ik heb van ieder deel de film, en ik heb van ieder deel wel een spel. IK KAN OOK NIET W8en op de laatste film. Helaas is mijn spel OVDF Nieet helemaal goed, ik moet er mee terug snik

Profiel bekijkenStuur privébericht
AnSofie
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 177 Sikkels

AnSofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 08, 2007 20:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben echt verslaafd Very Happy ik loop ook soms met een toverstok rond en roep spreuken en dan word ik weer bekeken alsof ik een halve gek ben Laughing
Andere boeken dan de Harry Potter boeken interesseren mij nooit meer ; als ik een ander boek heb gelezen MOET ik direct erna weer een HP-boek lezen , als ontspanning
Ook ga ik elke dag even piepen op hpfreakz & mugglenet , kijk ik elke dag de krant door en plak hp-artikels in een hp-schrift Very Happy maar nu heb ik geen lijm meer en liggen alle artikels op een hoop , vooral nu het boek en de film bijna uit zijn...

Euhmm.... hehe , ik heb al mijn tickets gekocht voor de vijfde HP-film en heb de beste plaatsen gepakt Very Happy samen met een vriendin ga ik kijken en dan nog eens met mijn mama en een andere keer met mijn broer ( ik ga normaal nooit met mijn ma of broer maar ik moet de film meer dan ene keer zien want de eerste keer raak ik in volle paniek en weet ik nooit waar te kijken XD)

Ik ben een beetje heel obsessief ( heb een deel van mijn spreekbeurt frans aan HP gewijd ) maar ben er trots op Very Happy

Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2007 19:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Goh.. ik heb al van meerdere kanten gehoord dat ik totaal verslaafd/geobsedeerd ben door Harry Potter.
Ik ken de boeken zowat uit m'n hoofd, ben altijd wel in een HP boek aan het lezen (en dan ook nog in een paar andere boeken), luister de muziek erg veel, begin me volgens m'n vriendinnen als Hermelien te gedragen (hehe, vind ik wel leuk Rolling Eyes ) en zeur iedereen z'n kop gek erover Razz O en als er een nieuw boek uitkomt,, lees ik dat zelfs als ik de trap oploop..
Dus... ja, ik ben verslaafd Wink

Glauces

Where your treasure is, there will your heart be also.
Avana's Draco
Oude Forumnaam: Strijder van Perkamentus Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 5 Sikkels

Avana's Draco is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2007 20:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, als ik een nieuw boek heb, lees ik ook op de trap. But I'm not that addicted, tough. Hoewel mijn vader al klaagt dat ik teveel met Harry Potter bezig ben, en dat als 19-jarige Smile

I find it all so amusing.

Don’t cry because it’s over. Smile because it happened.
Lieselot Potter
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 33 Sikkels

Lieselot Potter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2007 20:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vroeger was ik heel erg verslaafd Smile Maar het laatste jaar was het wat minder omdat ik een tijdje de boeken niet meer las, er ook bijna geen Harry Potter nieuws meer was. Ik vergat Harry Potter een beetje Embarassed maar ik bleef wel fan. Maar ik ben een paar weken geleden opnieuw in de 5de boek beginnen lezen en nu sinds de 5de film ben ik terug verslaafd ^^

vinnie
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 431 Sikkels

vinnie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2007 21:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben een beetje verslaafd aan HP. Altijd als ik er wat van zie dan bekijk ik het wel. Ik heb alle boeken heel heel heel vaak gelezen Razz en ik zou de films zo willen kijken. Maar er zijn voor mij genoeg andere dingen in het leven.

Hummol
Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 424 Sikkels

Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2007 12:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tegenwoordig ben ik minder verslaafd. Ik heb alle boeken in een verhuisdoos moeten stoppen voor minstens drie maanden en het gaat me redelijk goed af. Wel ben ik zenuwachtig voor beok 7 en ben ik op de premiere dag naar de film gegaan en was ik daar helemaal hoteldebotel over. Achja. Oh en het forum is en blijft ook super, maar daar ben ik niet verslaafd aan ik heb gewoon een heel jaar lang niks te doen gehad en dan zocht ik het forum steeds maar weer op totdat ik niet zonder kon/kan. Ok. Is dat verslaafd?

I'm with you so far..

xD
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2007 19:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben de ;aatste tijd echt meer verslaafd dan ooit Surprised Ik moet gewoon op het forum en ik ga het echt missen op vakantie en ik lees de boeken over en over. En ik kan er niet tegen dat harry potter morgen ten einde komt.

Mijn mega spoiler fanfic!
muisS
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 175 Sikkels

muisS is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 10:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben de laatste tijd ook super erg verslaafd aan HP. Vraag maar aan iedereen die ik ken. Ik kan echt niet meer zonder HP. En daaruit kan ik wel concluderen dat ik verslaafd ben. Onze leraar Verzorging had het dit jaar ook een keer over verslaving. Nou en toen schrok k me rot, want dat betekent dat ik heel erg verlaafd ben; elke dag aan denken, als je het niet doet ben je depri... Dat soort dingn Razz. Dus ja, ik ben verslaafd, maar dat ik het nou zo erg vind?
NEE! ^^

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Addiie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 10:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou, echt verslaafd zou ik niet willen zeggen. Ik bedoel, ik vind het heel leuk, en zo, maar om nou te zeggen dat ik aan niets anders kan denken dan HP of geen andere boeken lees of alleen díé films kijk is het nou ook weer niet Razz

Hermion Granger
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 224 Sikkels

Hermion Granger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 20:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn 'verslaving' is de loop der jaren wat verminderd (toen ik dit topic startte, in 2004 zat ik in het zesde leerjaar en nu ga ik naar het vierde middelbaar, dusja...)
Ik kan dus heel makkelijk een dagje, een weekje zonder HP, maar het is nu toch al 4 jaar een deel van mijn leven. Eigenlijk al 7 jaar, maar de laatste 4 jaar veel meer, dan heb ik ook deze site leren kennen.
Nu dat de boeken en films veel dramatischer geworden zijn (cedric die sterft, sirius die sterft, perkamentus die sterft)
Nu op school wordt er ook niet zoveel meer overgepraat als toen, maar ik zit dan ondertussen ook in een compleet andere klas. Er zitten wel een paar fans waarmee ik vooral op msn over hp babbel, maar op school zelf, nee, dat niet.

xxx

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

fellware is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 22:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben wel verslaafd aan de boeken maar kan ook wel zonder.

Lord Dumbledore
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 24 Sikkels

Lord Dumbledore is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 6:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Verslaafd zou ik het niet willen noemen, maar ik wil meestal wel als er een nieuw boek uit is, hem gelijk lezen

Van 6-10 Augustus afwezig!
nautic
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

nautic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 18:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

mwa ik weet niet of ik verslaafd ben ik vindt het zelf meer een beetje een obsessie Wink op school zijn ze het inmidddels wel gewend, thuis ook wel en mijn moeder leest de boeken ook. soms als ik moet leren ga ik altijd fanfics lezen en dat soort dingen maar dan doe ik de computer gewoon niet aan Razz maar jah ik denk wel dat ik verslaafd ben

wat en vaag verhaal Confused

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 31 Sikkels

Anika_x is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 10:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaaaaaa Very Happy Harry potter verslaafdheid rockt.

Oke, mijn vriendinnen beginnen letterlijk gestoord te worden omdat ik heel vaak ineens een heel Harry Potter verhaal begin op te hangen maar een groot deel leest ze nu zelf ook. Alleen word me moeder helemaal gek. Maargoed, ik neem wel eens een dag en dan denk ik, ik ga niets aan hp doen. Niet aan denken, niets kijken, niets lezen, niet over praten. maar dat lukt dus niet en dat is érg. Ik weet dat ik wat van me verslaving moet afkicken probeer ik soms maar het lukt me meestal echt niet. Rolling Eyes En de meeste zeggen; ik ben wel verslaafd aan de boeken maar ik kan wel zonder, nou ik kan dus echt niet zonder. Toen ik deel 7 uit had kreeg ik bijna een beroerte bij de gedachte nooit meer een nieuw Harry Potter boek te lezen, het vreemde was dat ik echt erge koorts kreeg die week maar dat kan toeval zijn .. eehh hoop ik dan maar Razz Maar nu ben ik er wel overheen hoor, hoop ik. Whaha!

xx.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp