Auteur |
Bericht |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 05, 2008 18:22 |
 |
Ik heb dus altijd al periodes gehad dat ik helemaal verslaafd was, en de laatste duurde langer dan anders (toch een aantal maanden). Maar nu is het eigenlijk aan het minderen (heb een nieuwe obsessie ). |
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 05, 2008 20:41 |
 |
Wel, ik ben jarenlang verslaafd geweest aan Harry Potter maar ik geeft toe dat dat fel verminderd is. Ik heb ook iets anders gevonden wat me interesseert en nu is HP niet zo superbelangrijk meer voor me. Ik heb alle boeken uit, ik weet wat er op het einde gebeurd, het hele verhaal is verteld. Na een tijdje ontdek je nieuwe dingen en dat is bij mij gebeurd. Natuurlijk lees ik nog steeds de boeken enzo en ik zal ook steeds opnieuw naar de films kijken, maar toch vind ik het niet meer zo boeiend dan vroeger. Ik heb dit eigelijk nog nooit eerder gehad, maar het voeld wel een beetje goed om los te laten. Ik heb nu een andere obsessie om uren over bezig te zijn. ^^ Maar Harry Potter zal ik nooit vergeten. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
xMaritt
3e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 06, 2008 8:01 |
 |
Ik ben ook heel erg verslaafd aan Harry Potter(A)
M'n ouders worden er vaak gek van, omdat ik �lles met HP vergelijk.
Eerst hadden ze het bijvoorbeeld over politiek etc. en op een gegeven moment viel het woord ministerie. Ik was er meteen helemaal bij en begon honderduit te brabbelen over het Ministerie van Toverkust. Daar ging het gesprek van mn ouders
Maargoed, ik heb dat dus ook de hele dag door:) |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
  |
 |
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 10, 2008 9:23 |
 |
Mwaah, verslaafd, verslaafd. Ik ben wel vrij verslaafd, maar het is niet dat ik alles met Harry Potter vergelijk. Soms kan ik wel een ellenlang verhaal ophangen over HP, maar dat doe ik dan tegen mijn moeder die toch wel luistert omdat ze het zelf ook wel cool vindt xD. Maar dan gaat het vaak over de offic�ele premiere van film 6, want daar ik wil echt dooooooooolgraag heen. Met de spelers enzo. Maar ik moet eerst weten waar die is xD.
De boeken lees ik bijna �ltijd, soms lees ik een ander boek ertussen door, maar dan pak ik als ik dat uit heb, bijna standaard een HP boek. Ik kijk ook vrij vaak de films, maar praten doe ik er verder niet echt over, daar heb ik dit forum voor ^^. Maar ik vind het soms wel leuk om m'n vrienden te pesten, die niet van HP houden, om op het lichtknopje te drukken en dan "LUMOS" of "NOX" te schreeuwen of iets in die richting xD. |
|
  |
 |
ilseee
1e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 20:53 |
 |
Ik ben ook echt verslaafd! Maar al mijn vrienden/vriendinnen vinden het maar niets of ze vinden het wel leuk, maar niet z� leuk;).. Het is ook niet zo dat ik geen dag zonder HP kan ofzo, maar ik heb alle boeken wel zo'n 5 x gelezen:$ |
|
|
  |
 |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 27, 2008 18:02 |
 |
Ik ben ook erg verslaafd aan Harry Potter!
Niet dat ik geen dag zonder de boeken kan hoor, als ik wil lees ik gewoon een jaar geen HP (wordt wel zwaar... ) Eigenlijk zijn de HP boeken ook bijna de enige boeken die ik lees... Maar ik kan igg niet een dag zonder aan Harry Potter te denken xD. En sinds kort ben ik ook helemaal verslaafd aan dit forum! Zit er bijna elke dag wel een uur op... Ps: ik kijk sowieso de hele dag naar HP plaatjes enz. want mijn hele kamer hangt vol met tekeningen en plaatjes van Harry Potter enco. Ook als ik de computer aanzet is het eerste wat ik zie... Harry Potter!!!  |
|
|
  |
 |
flipwijfke
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 01, 2008 2:52 |
 |
k ben een beetje een addict... vanaf ik geld verdien geef ik het uit aan harry potter stuff , ik behang mijn muren met posters, bedel bij videotheken enzo om van die grote kartonnen, ik spaar artikels...
zo heb ik de slyrherin cape, scjoolboeken, ketel, bezem, ... klaar omnaar zweinstein te vertrekken dus xD
velen vinden mijn verslaving nogal kinderachtig voor mijn leeftijd (18 jaar) |
|
|
  |
 |
AvadaKedavra
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 09, 2008 19:51 |
 |
Ik ben wel redelijk verslaafd, maar dat zijn dan bepaalde momenten. Als ik een keer een HP boek heb gelezen of een HP film heb gezien ben ik weer ff verslaafd, maar dat gaat vanzelf weer over. |
|
|
  |
 |
magical
6e jaars

Verdiend:
293 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 14, 2008 19:50 |
 |
Af en toe ben ik wel helemaal addicted aan Harry Potter, terwijl er daarna dan weer een tijd is dat ik niet zoveel HarryPotter sites bezoek en ook niet echt in de boelen lees en niet naar de films kijk. |
_________________ ♥ Sh�'s A Maniac, Maniac On The Floor And Sh�'s Dancing Like Sh�'s Never Done Before ♥
|
|
  |
 |
Mary Potter
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 19, 2008 20:38 |
 |
ik ben zeker verslaavd. Ik droom altijd over Hp en vorig jaar schreef ik mijn dromen op zodat ik ze nog een kon lezen. ik heb mij eigen toverstok gemaakt. Engeland is m'n favo land (al ben ik er nog nooit geweest) gewoon omdat dat het land van hp is. enz.  |
|
|
  |
 |
xKIMx
1e jaars

Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 11:20 |
 |
Ik weet niet of ik er echt verslaafd aan ben.. maar ik heb nu best veel 'tover' spulletjes in me kamer ook een filmposter van hp3 enzo. maar in Januari ga ik echt me muren schlderen enzo en ik krijg dan een hemelbed! ook van die lampjes dat je op een knopje moet druken en dat dan het licht aan gaat, ik kan dus niet wachten maar ik moet eerst alles op een rijtje zetten van me am:P anders mag t niet -.- maarja, ik hoop dat ik er nog heeeeel lang verslaafd aan blijf;D |
|
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 20:49 |
 |
Ik ben er niet verslaafd aan, het is een serieuze obsessie voor mij geworden. Oeeeh, zo slecht! xD Maargoed, als puber zijnde moet je toch iets verkeerd doen in je leven he? Mijn beste vriendin heeft Anime, en ik heb mijn Potter-boekies En zo praten wij gezellig over onze obsessies.  |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
  |
 |
juniper
5e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 09, 2008 11:48 |
 |
Ik ben ook helemaal verslaaf aan Harry Potter. Op school hebben we gelukkig Harry Potter, alleen nou net niet het boek dat �k aan het lezen ben. Dus lees ik nu gewoon deel 1. . het onderwerp was bij mij en het groepje waar ik in zat onder de les ook Harry Potter. Ik moest van alles vertellen omdat ik de grootste Harry Potter fan ben ik die klas!  |
_________________ Ravenclaw! <3 |
|
  |
 |
xMaritt
3e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 09, 2008 15:01 |
 |
Af en toe is het echt extreem. Mijn ouders roepen keer op keer dat ze het echt heel knap vinden dat ik telkens weer Harry Potter bij de gesprekken weet te betrekken.
Zo was laatst mijn tante bezig een vlieg dood te slaan; ze klapte in haar handen om zich heen zeg maar, om het beest te vinden. We hadden het over mijn tante en kwamen zo ook even op dat moment, waarna ik meteen een heel verhaal ophing over Loena die een Knarkloppertje probeerde te vangen en dat hoe mijn tante deed het me heel erg aan dat fragment uit het boek deed denken. Toen zei m'n vader dus; ''Het is toch knap dat ze telkens weer Harry Potter erbij weet te betrekken.''
Dat heb ik dus �ltijd. En met mij in de buurt moet je absoluut niet het woord Ministerie laten vallen (of een ander met Hp verwant woord), want je krijgt meteen een hele preek over hoe het allemaal werkt op het Ministerie van Toverkunst. |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
  |
 |
Jesper
1e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 13, 2008 14:43 |
 |
Ik ben wel verslaafd geweest, een paar jaren terug. Toen vond ik ook dat iedereen uit mn gezin de boeken moest lezen, ik wilde elke keer als de films op tv kwamen weer kijken, ik las elke dag wel een boek weer uit.. Dat is nu echter wel een stuk minder geworden. Ik lees de boeken nog wel, ik kijk nog wel eens naar de films, maar niet zo intensief meer als dat ik ooit gedaan heb. |
_________________ Muh! |
|
  |
 |
|