Auteur |
Bericht |
Robbie-Davids
Dreuzel
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 10:23 |
|
Sony Ericsson K800i
erg mooie telefoon |
_________________ waarom lees je dit?
kijk hierboven |
|
|
|
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 12, 2008 15:57 |
|
Ik heb daarnet een nieuwe gekocht. Ik raak mijn gsm's vlug beu gezien en wissel graag af als ik het geld heb. ^^
|
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
|
|
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 12, 2008 16:14 |
|
Nadat ik mijn oude gsm een tijd geleden ben kwijt geraakt heb ik een nieuwe gehad van mijn nicht. Zij had hem al een tijd liggen en vroeg ik hem wou hebben. Het is een Alcatel OT-E206;
Het is een schuifdingetje zonder camera of wat dan ook. Gewoon een ouderwetse en ik vind hem geweldig. Ik heb hem al vaak laten vallen en hij blijft het doen, wat naar mijn mening meestal is met Alcatels. Ik ben er nog steeds erg blij en hoef nog geen nieuwe :] |
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 12, 2008 18:28 |
|
ik heb momenteel een samsung SG700, in het zilver. Is wel een leuk dingetje hoor, vind hem wel erg handig. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
Missy
Ex-MadMaster
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 12, 2008 19:41 |
|
Ik had hiervoor een Samung E900 maar ik ergerde mij rot aan het supergevoelige touchscreen. Elke keer als ik een berichtje aan het typen was of door een menu of iets dergelijks wilde navigeren, drukte ik dan wel vaak op de verkeerde touchscreen toets waardoor het ding iets liet zien of ging doen wat ik helemaal niet wilde.
Dus heb ik me de Nokia 2760 aangeschaft, met gewone toetsen zodat ik me daar niet meer aan zou ergeren en ik ben dolblij dat ik dat gedaan heb. Het is een simpel toestel met maar een 0,3 megapixel vga cameraatje, maar ik ben er tien keer blijer mee dan mijn vorige!! |
|
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 12, 2008 20:08 |
|
Ik moest ook heel erg wennen aan mijn touchscreen om eerlijk te zijn, af en toe belde ik per ongeluk mensen omdat ik dat ding dan heel licht aanraakte, was soms wel hinderlijk maar ben er nu aan gewend. Vind mijn scrol dingetje wel handig, al gaat het af en toe ook fout. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
Whitelighter
6e jaars
Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 12, 2008 21:14 |
|
Ik heb een samsung E570, dat is een ladyphone.
Ik heb er heel blij mee, ik heb hem nu al meer dan twee maand en ik ben echt content van die gsm.
Plaatje:
|
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
|
|
Tim Lupos
6e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 12, 2008 21:15 |
|
Op dit moment heb ik een Sony Erricson w810i. Fijne telefoon, heb hem nu al een dik jaar en hij doet het nog steeds erg goed. Nadeel is wel, dat foto's maken en door mijn foto's bladeren ontzettend sloom gaat. Dit is trouwens hetzelfde bij video's. Ook is het vervelend dat hij filmpjes in Quicktime opslaat. (Ik heb windows dus ik kan er eigenlijk niets mee op mijn pc.)
Maar zodra ik geslaagd ben voor 5 Havo, krijg ik een iPhone cadeau van mijn ouders.
Geef ik mijn Sony Erricson aan mijn moeder. |
_________________ Tokio Hotel is pure shite. Till would open up a can of Mein Teil on all their asses and f*cking cook them girly faggots. |
|
|
|
Blijerd
Happy to kill
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 11:39 |
|
Dit is mijn nieuwe gevalletje. Een LG KF 600. Hiervoor had ik een Chocolate, maar de had ik al 2 jaar en hij begon het lichtelijk te begeven. En sinds ik Debitel had en hij niet meer gerepareerd kon worden zonder dat ik 'm zelf op zou moeten sturen, had ik m'n abo gestopt en heb ik een nieuwe afgesloten bij een andre provider. En zo kom ik dus aan deze Ik moet zeggen, het is een hele vooruitgang. Ik kan overal internetten, 3.0 MP camera, mp3, videocamera, en wonderbaarlijk genoeg kan ik er ook mee bellen. |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
|
|
miss louise
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 11:43 |
|
Ik ben denk ik héél ouderwets want... Ik heb helemaal geen mobiel ! Ik vind die dingen om eerlijk te zijn alleen maar irritant. Ik had er wel een keertje een, maar die raakte ik voortdurend kwijt, moest ik voortdurend opladen enzovoortst, terwijl ik nooit iemand belde! Misschien dat ik er ooit eentje nodig zal hebben voor noodgevallen, maar er zijn tegenwoordig zoveel mensen met een mobiel dat die ook wel naar de politie zouden kunnen bellen in zo'n geval. |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
|
|
Bellatrix_Zwarts
6e jaars
Verdiend:
784 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 11:52 |
|
Mijn vorige was een heel oude model:D
Maar ik heb hem in de toilet laten vallen, en dat heeft mi niet overleefd:( Ik was eigenlijk heel tevreden over hem en vond het spijtig dat ik een nieuwe moest kopen:(
Nu heb ik deze, ik ben er wel tevreden van, maar het materiaal waar het is uitgemaakt is niet zo stevig..
|
Okay, perhaps we don't win each game,
But we don't hide in shame.
It's time for some Slythpride! |
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 12:33 |
|
Ik heb nog steeds:
Ik zal eerlijk zeggen dat ik hem niet meer zo vaak gebruik, want ik vergeet hem steeds op te laden en dan staat hij weer een maand uit eer ik hem weer in het stopcontact doe x'D Maar goed. Hij doet het nog best goed. Ik heb hem nu wat langer dan een jaar. Er zit een (best slechte) camera op, een MR3 spelertje en je kunt ook gewoon radio luisteren. Bluetooth en alles. Hij is makklijk in gebruik en ziet er gewoon mooi uit : )
Prima mobieltje! |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 13:42 |
|
Ik heb zo'n ouderwetse Siemens -_-'
Maarjah, zolang ik kan bellen & sms'jes sturen ben ik er blij mee |
|
avadanick
4e jaars
Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 15:20 |
|
Ik heb nog een Nokia 1100. Een hele oude dus die nog een zwart/wit- scherm heeft. Zolang hij nog normaal functioneert, zal ik hem blijven gebruiken... |
|
|
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 16:00 |
|
Ik heb een Samsung SGH-X510. Wat 'n naam. xD Maar ik ben er best tevreden mee. ^^ Hij is wel al 1 jaar oud ofzo, maar hij doet 't nog. =] En er zit een [hele slechte] camera op, en [niet-werkende] infrarood. xD Maar gelukkig kan ik wel MMS berichten ontvangen, wat ook leuk is. =]
Hij sms't ook best fijn en bellen ook. Alleen als ik opneem, dan staatie standaard op luidspreker wat niet zo fijn is. *gaat aan de instellingen sleutelen* =]
|
|
|
|