Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Schamen Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
duffie
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 449 Sikkels

duffie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2008 11:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind niet dat dit iets is om je voor te schamen. Zolang ik me amuseer ben ik tevreden.
Het interesseert me wél wat anderen van me denken. En soms (ik geef het eerlijk toe :')) verander ik wel mijn meningen voor de goede lieve vrede en lekker naïef ben ik ook. Maar ik zou nooit van HP afzien gwn omdat mijn vrienden me bv Freak noemen. (Wat ze dus echt doen, maar dan goed bedoeld xD). Ik bedoel maar. Het is mijn leven én ik zal wel beslissen wat ik wel of niet lees en of wat ik graag of niet graag doe.
Als je dat zelfs door andere mensen gaat laten beslissen, wat schiet er dan nog over van je vrije wil?

Paramore<3
De uitdaging!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Astridvg
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 3 Sikkels

Astridvg is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2008 19:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik schaam me er niet voor dat ik fan ben. Gek genoeg wisten sommige klasgenoten het al van mij zonder dat ik er ooit een woord over zei en ik krijg alleen maar positieve reacties eigenlijk, wordt er iig niet om uitgelachen.
Bij mij op school zitten er wel eens leerlingen in de aula HP te lezen, dat vind ik wel tof eigenlijk. ^-^

Kben al fan vanaf groep 7. Het afscheidskamp groep 8 had ook als thema "Harry Potter" dus dat was wel lollig. Het is inmiddels alweer 6 jaar geleden dus ik heb er geen moeite meer mee om te vertellen dat ik dol ben op de boeken. Zoveel mensen weten het nu al, whaha. Razz

Elisabeth.
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 271 Sikkels

Elisabeth. is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2008 19:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik schaam me niet dat ik harry potter lees maar ik schreeuw het ook niet van de daken Smile

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 64 Sikkels

Filister is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2008 0:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik schaam me echt niet.
Ze moeten mij maar accepteren zoals ik ben, ik accepteer hun ook zoals ze zijn. En zo ongeveer mijn hele klas weet dat ik HP fan ben. Er zijn echt zo ontzettend veel mensen uit mijn klas die HP lezen. Soms krijg je wel rare opmerkingen, zoals laatst, toen ik een tekening maakte met alle afdelingslogo's. Toen zei iemand (Die toevallig niet wist dat ik HP fan ben):

'Hé? Wat maak jij voor een domme tekening? Van Harry Potter? Dat is echt ZO ontzettend dom!'

Maar daar trek ik me niks van aan.
Hij is voor Feyenoord en ik voor Ajax, maar als hij zijn Feyenoord shirtje aantrekt, zeg ik daar niks van. Trek ik mijn Ajax shirt aan, dan krijg je allemaal stomme opmerkingen over Ajax naar je kop. Maar zo'n mensen zijn het niet waard om aandacht aan te besteden. Die moet je gewoon lekker negeren.

Groetjes Tom

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 1 Sikkels

Lilytje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2008 18:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk eerlijk gezegd dat ze niet echt van mij weten dat ik zo'n HP fan ben. Ze weten natuurlijk wel dat ik de HP-boeken heb gelezen, maar ze zeggen er niets over. Bijna iedereen van mijn klas heeft de HP-boeken al gelezen, dus ik schaam me er niet voor.

"Does it hurt?"
"Dying? Not at all."
Gwendolyn
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 147 Sikkels

Gwendolyn is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2008 20:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

waarom zou ik me moeten schamen..!?
ik ben er juist trots op.. iedereen weet dat ik een gigantische fan ben en alles verzamel dat ook maar iets met HP te maken heb..
ik heb zelfs van mijn stagebegeleidster een memoriespel van HP gekregen..!! stoer he.. Cool
mensen verklaren me wel voor gek.. dat ik de boeken al zo vaak heb gelzen.. en nog steeds de zware neiging heb om ze steeds weer te lezen..
maar daar trek ik me niets van aan..

Read our story: Niets is wat het lijkt..
Veer
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 68 Sikkels

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 12:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik schaam me er helemaal niet voor.
Harry Potter is imens populair, de boeken hebben een heel grote invloed gemaakt en zijn werledwijd vertaald. Het lijkt me juist erger als je ze niet hebt gelezen, dat je jezelf daarvoor zou moeten schamen...
Het zijn leuke boeken, goed verhaal, triestig en soms ook gewsoon grappig. Er zijn trouwens mensen die ze niet goed vinden en toch naar de films gaan zien...
mijn kamer hand trouwens vol met harry potter posters, als k me ervoor zou schamen zou k die niet ophangen Razz
^.^
Xxx

Darren
Oude Forumnaam: James Potter 7e jaars
7e jaars

Verdiend: 360 Sikkels

Darren is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 23:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik schaam me er niet echt voor. Ik zie niet in waarom. Als ik Harry Potter leuk vind, vind ik dat. Klaar. Geen mening die dat kan veranderen. Een ander persoon hoeft het niet perse met me eens te zijn, maar dat verandert nog niet hoe ik me erover voel. Ik vind het leuk, hip en zal dat niet veranderen als iemand anders me erover aanspreekt. Ik schaam me er dus niet voor, nee. Mensen moeten me accepteren zoals ik ben. ^^

Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

IMPEDIMENTA is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 06, 2008 18:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mmmm, ik weet niet of er wel een verschil zit tussen LotR of HP. Maar ik schaam me er (in zeker zin) niet echt voor. 't Is alleen vervelend als ik bij iets aan HP denk, en dat dan zeg, dat SOMMIGE mensen je dan raar aankijken. Ik had graag iemand gehad met wie je dat kon 'delen'. Die had ik trouwens wel.. maargoed, die is weg.

PureMagical
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 61 Sikkels

PureMagical is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 12:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik schaam me er absoluut niet voor. Heel veel mensen uit mijn klas vinden Harry potter ook leuk en ijn dol op de boeken en de films. Zelfs een jongen uit mijn klas, die als de grappenmaker wordt gezien, roept soms ook spreuken door de klas als hij de leraar niet uit kan staan. Rolling Eyes

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 20 Sikkels

Annick is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 13:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry Potter zal sneller 'kinderachtig' gevonden worden omdat er tovenarij in voorkomt, en dus eigenlijk fantasie is. Van LOTR weten mensen dat het eigenlijk om een soort oorlog gaat, en dus is dat 'stoer'. Bij HP wist je dat nog niet helemaal vanaf het eerste deel.
Ik schaam me er niet voor dat ik graag HP kijk/lees, ik heb er alleen nooit echt over nagedacht om erover te praten... Maar de mensen waarmee ik omga vinden HP niet stom, zij vinden het ook leuk, maar dan alleen de films aangezien het volgens mij niet zo'n lezers zijn.

NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 18:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Niet echt schamen, maar ik zei er gewoon niks over. Ik las ze dit jaar wel voor mijn fictiedossier, bleek mijn Nederlandse leraar ook grote Potter fan. Heb met hem toen wel veel gepraat over HP, dat was leuk. Sinds dien zeg ik er wel meer over. Smile

nautic
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

nautic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 10, 2008 14:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

hmmm.. heb ik hier niet al een gepost, noujah k doe het gewoon nog een keer.

ik schaam me er niet voor. vriendinnen op school weten het ook wel maar ze zijn er totaal niet in geintereseerd en vinden het allemaal dom wat ik juist weer dom vindt want de meeste hebben zelfs nog nooit een hp boek aangeraakt Shocked er wel een meisje bij in de klas die de boeken ook wel leest maar verder weet ik het niet echt.

en trouwens mensen die denken dat de boeken voor jonge kinderen zijn 10 jaar ofzo dan vindt ik dat er dom omdat ik het zelfs vaak erg ingewikkeld vindt, en het kan ook nog een sheel spannend zijn enzo dus vooral de laatste delen vindt ik nou echt niet bepaald kinderboeken
( onder de 12)

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 72 Sikkels

Ilyah is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 10, 2008 15:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik schaam me er niet voor hoor. Niet dat ik het zo uitdraag, dat ik Harry Potter leuk vind, maar in de klas hebben we weleens discussies gehad over HP. Ik bleek samen met ongeveer nog twee anderen de enige te zijn die HP leest en kijkt, maar van de anderen krijg/kreeg ik er geen stomme reacties op.

xMaritt
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 28 Sikkels

xMaritt is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 11, 2008 18:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik schaam me ab-so-luut niet. Maar het kan bij mij ook goed komen doordat mijn beste vriendin óók helemaal gek op Hp is, en ik dus wel degelijk heel veel met iemand erover kan praten. Maar als iemand aan me vraagt waar ik fan van ben, roep ik heel hard Harry Potter! Ze kijken me wel gek aan, maar vinden het uiteindelijk alleen maar grappig, ik ga gewoon hele verhalen brabbelen en dan laten ze het wel uit hun hoofd om er rare opmerkingen over te maken Smile
Ook liepen mn vriendin en ik laatst gewoon met onze toverstok over straat. Iedereen denkt toch al dat we gek zijn, dus who cares?

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp