Auteur |
Bericht |
Hermelien-fan
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 18:22 |
 |
Hermelien Griffel: Grootste vijand of grootste liefde?
miss louise
Alweer een fantastisch stuk! Het leest echt als een trein en ik kan niet wachten tot het volgende stukje! Zielige Draco, stomme Sneep en Lucius xO Je vorm van schrijven is echt goed en komt ook echt heel goed over. Ga zo door! ^^ |
going, going, gone. |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 20:09 |
 |
miss louise
Idd een heel leuk stuk, heel leuk om te lezen!
Ik kan niet wachten op het volgende! Ga zo door
Xx Miss_Slytherin |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 20:19 |
 |
miss louise
Nog een reactie.
Schrijf asljeblieft verder
Het is erg spannend en het leest heel erg snel.
Ik heb geen tips... ja eentje...
Verder schrijven  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 23:10 |
 |
slytherin89
'het verhaal van Hope Zwarts'
Toen ik begon met het lezen van je verhaal, moet ik eerlijk toegeven dat mijn goesting om verder te gaan snel over was. Het leest echt niet makkelijk. Er staatn heel veel fouten in, zowel qua grammatica als qua leestekens. Je zinsbouw zit soms helemaal verkeerd.
Het enige wat ervoor zorgde dat ik toch verderlas, was de inhoud, want voor de vorm doe ik het niet.
Misschien is een betareader geen slecht idee.
als je met die punten rekening houdtn en wat verbeteringen doorvoert, dan kan dit best een goed verhaal worden.
Dan blijf ik het ook lezen. |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 10:18 |
 |
De titel: Cinderella boy
De auteur: Laeta
Reactie: Ik lees dus bijna nooit een fanfic maar Avana wees me erop en ik moet zeggen ik heb me bescheurt van het lachen. Het zit erg leuk in elkaar. Ook leuk dat een sprookje vermengt is met Potter. Zelfs Smalhart is leuk en dat zegt heel wat.
Ik zou je niet tegenhouden als je nog meer van dit soort verhalen ging schrijven.
De titel: Draco en de Boze Voldewolf
De auteur: Laeta
Reactie: Deze was ook erg leuk en ook weer die mix van een sprookje en Potter, al vond ik dit verhaal toch wat lastiger te lezen. De zinnen vond ik wat kort op elkaar.
bijv. "Hij deed dit. Hij deed dat." maar verder ... hylarisch |
 |
Moonslave
Schoolkampioen

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 14:20 |
 |
child of the other side
It's over
SPOILERS! | [selecteer] Man, wat een verhaal! Ik heb hem volledig met opend mond gelezen, denk ik. Je schrijfstijl is echt fantastisch, al staan er wel een paar kleine foutjes in, maar dat is normaal.
Maar dan het verhaal zelf! Wow! Hoe kom je er in vredesnaam op zeg Arme Harry, zo'n vreselijke droom... Hij voelt zich blijkbaar echt een pak schuldig... Hoewel, die reactie op het einde vind ik nu niet echt respectvol klinken. "Het is voorbij..." Nuja...
Echt één van de beste dingen dat ik op dit forum al heb gelezen! [/selecteer] | [/spoiler] |
  |
 |
Smalofski
The Writing Mod

Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 17:14 |
 |
kjell_lovers
Vreemde Wendingen
Ik heb echt al veel te lang niet meer gereageerd, maar ik lees het nog steeds hoor! En ik blijf het een zeer mooi verhaal vinden. Het is gewoon zeer vlot geschreven en het leest echt lekker goed door. Het voelt niet als een 'opdracht' aan om het te lezen.
Dat laatste hoofdstuk was heel mooi! Ik had het - verbazingwekkend genoeg - echt niet zien aankomen. Jammer dat het een beetje kort was, maar dat maak je vast goed in het volgende hoofdstuk he? *Smeek*
Ik hoop dat er snel weer een stukje komt  |
 |
Rylane
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 29, 2007 11:33 |
 |
Broken Heartbeat
GreenxEyed
Wow, ik ben daarnet begonnen met het lezen van je Fanfiction en ik heb alle hoofdstukken in 1 keer uitgelezen. Het is echt een heel goed verhaal, heerlijk om te lezen over Fred en George. Ook heel leuk en vlot geschreven. Ik ben nu al nieuwsgierig naar je volgende post.
Veel liefs, Rylane.. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
  |
 |
Laeta
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Wo Aug 29, 2007 16:15 |
 |
Meligmijsje
Andere Wegen
SPOILERS! | [selecteer]
Sinds ik lui ben, post ik hier even een aangepaste versie van wat ik Meligmijsje zelf al had verteld op msn:P
Ik vind de schrijfstijl echt stukken lekkerder lezen in de nieuwe hoofdstukken(had alleen nog hfdst 1 gelezen). In de eerste struikelde ik soms over zinnen, omdat naar mijn mening ze niet echt lekker liepen. Daar had ik nu bijna geen last meer van. Oftwel, de schrijfstijl is flinkverbeterd! Ga zo door.
De verhaallijn is leuk om te lezen. Albus moet van misschien een beetje van zijn mary sue sfeer af(al had ik er bij Rose geen last van, en James is prima), maar dat is niet al te moeilijk om te doen. Weet zeker dat je dit nog lukt tijden het schrijven. Het verhaal leest lekker, al vraag ik me soms af waar bepaalde personages vandaan komen(dan mis ik een stukje, bijvoorbeeld in hoofdstuk 2 en als de ouders van albus op komen dagen). Misschien kan dat iets meer uitleg krijgen. Maar misschien ligt dit ook aan mij, aangezien ik een week heb gekampeert met vriendinnen..
Ik hou van het droomstukje, dat is een leuke toevoeging. Ik hou zo en zo van dromen in verhalen.
Ik kan Harry en Ginny niet uitstaan. Dat ligt aan mij(en aan Rowling), dus dat is geen kritiek. Maar ik moet het toch kwijt(moet zelf maar weer wegdromen in de wereld van harry/draco:P)
En ik ben helemaal vereerd door Laetitia! Laetitia is geweldig. Ze moet een grotere rol hebben!!!! Me loves naamgenoot(bijna dan)
Anypooh, conclusie. Het is een goed verhaal en het heeft potentie. Een beta is misschien handig, maar daar was je ook al naar op zoek. Ga zo door en succes met verder schrijven.
[/selecteer] |
|
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 29, 2007 16:52 |
 |
Shattered heart
Smalofski
Ik weet dat ik te weinig reageer, kath, sorry, daarvoor. Ik wilde je even zeggen dat ik dit weer een geweldig hoofdstuk vind! Vooral dat gevecht heb je erg goed omschreven! Mijn complimenten!! O, en dan nog het geval Regulus, ik vind het erg goed dat je hem menselijk hebt gehouden, het blijft tenslotte Sirius' broer! |
|
|
  |
 |
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 2:14 |
 |
Auteur: Josse
Titel: Make me feel like I'm worth taking risks
Ik heb op boven verwachting gestemd. Je schrijfstijl is behoorlijk goed, ondanks wat foutjes maar daarvoor heb je een betareader. Sommige passages en personen lijken uit de boeken te komen en vermengd, wat wel jammer is. Misschien is een verklaring hiervoor dat ik je schrijfstijl iets op Rowling vindt lijken. De personages zijn volgens jou vooral gebaseerd op vrienden van je, maar dat zag ik net toch even anders. De lettergrootte doe je nu iets aan gelukkig en de liedjes passen goed bij de hoofdstukken. Schrijf vooral door, Josse, je maakt me heel nieuwsgierig. |
|
  |
 |
Celia
Dreuzel

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 17:36 |
 |
Hermelien-fan schreef: | Hermelien Griffel: Grootste vijand of grootste liefde?
miss louise
Alweer een fantastisch stuk! Het leest echt als een trein en ik kan niet wachten tot het volgende stukje! Zielige Draco, stomme Sneep en Lucius xO Je vorm van schrijven is echt goed en komt ook echt heel goed over. Ga zo door! ^^ |
Inderdaad!
ga dus vooral verder!!
dit verhaal is btw ook heel erg leuk:
Titel: The Five
Auteur:Catie
Reactie: gewoon harstikke goed!!
ga snel verder!!
ik kan namelijk geen pb schrijven dus doe ik het zo!! |
_________________ Speak to the hand,
becease the face don't listen. |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 17:43 |
 |
The Story About Ginny Weasley
Sophie Wemel
Soof, je verhaal is en blijft hip. Ginny's gevoelens komen nog altijd goed naar buiten en je verhaal is rijk met details. Kan niet wachten tot je volgende Hoofdstuk, want je bent een geweldige schrijfster.
Bye Bye en een dikke Knuffel,
Kevin |
Laatst aangepast door Kevin. op Do Aug 30, 2007 17:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 17:45 |
 |
Harry Potter Rocks schreef: | The Story About Ginny Weasley
Sophie Wemel
Soof, je verhaal is en blijft hip. Ginny's gevoelens komen nog altijd goed naar buiten en je verhaal is rijk met details. Kan niet wachten tot je volgende Hoofdstuk, want je bent een geweldige schrijfster.
*Dikke knuffel*
Groetjes,
Kevin. |
I agree. ^^ Het is een onwijs leuk verhaal en ik ben er een enorme fan van. Net als HPR kan ik niet wachten tot je verder schrijft, maar dat heb ik je al meerdere keren vertelt.
Ta-Ta!
Lot |
|
  |
 |
Star
3e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 17:46 |
 |
Perfect match? L & J
Duffie
I love you story! *wappert met fan-vlaggetjes* Ik vind dat je de relatie tussen James en Lily goed beschrijft. Het is niet meteen koek en ei. Maar nu zijn ze eindelijk samen! Ze houden het wel geheim.. dat vindt ik eigenlyk wel grappig. Lily maar spelen dat ze James niet mag
Ik kan niet wachten tot het volgende stukje =) |
_________________ [i]Ravenclaw |
|
  |
 |
|