Poll :: Wat heeft jouw voorkeur? |
Anime |
|
46% |
[ 26 ] |
Manga |
|
10% |
[ 6 ] |
Allebei even leuk |
|
33% |
[ 19 ] |
Bleh! Geen van beide |
|
8% |
[ 5 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 56 |
|
Auteur |
Bericht |
NiCoLe_eLoCiN
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 18, 2008 22:20 |
 |
Ik lees al twee jaar manga en ik kan er nog geen genoeg van krijgen. Ik al een paar favorite series en oneshots opnoemen.
Manga:
InuYasha, Love Hina, A.I. Love You, Mahou Sensei Negima!, Chobits, Furu Mun wo Sagashite, Petshop of Horrors, Fruits Basket en Ouran Koukou Host Club.
A Romeo Julia Story, Bambi, Black Bird, Hana no Utage, It's two people (manwha=koreaans), Kokoromade, Lie to me, Melancholic Princess, Mink, No Competition, Princess Alexandra, Puramai Junkie, Replay, Shonen No Sasuke, Sky High,When You Look Like An Angel, Who is Afraid of Wolves?
Animes:
Burst Angel, Chobis, Das Elfen Lied, DearS, Death Note, DN Angel, Fruits Basket, Furu Mun wo Sagashite, Higurashi no Naku Koro Ni - Kai, InuYasha, Jigoku Shoujo - Futakomori, Love Hina, Lovely Complex, Mahou Sensei Negima, Mermaids Forest, Ouran Koukou Host Club, Read Or Die/Dream, Sky Girls, Melancholy of Haruhi Suzumiya, Wolfs Rain en Zero no Tsukaima.
Dat was het denk ik wel zo'n beetje, het staat nog op Alfabetisch Lexicografisch ook  |
|
|
  |
 |
Laeta
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Za Mei 03, 2008 20:31 |
 |
Eindelijk een shoujo-ai gevonden die langer is dat 25 pagina's en ik ook nog echt leuk vind. Dat verdiend een revieuw
Dit is het verhaal van een heks en een priesteres. Ik het eerste hoofdstuk bevrijd de heks de priesteres van de banden die haar tegenhouden de tempel te verlaten. Het is een lief verhaal, niet veel diepgang, maar grappig en leuke tekenstijl. Voor alle leeftijden, don't be afraid.
Een andere shoujo-ai, wel een oneshot, is Snowflakes Fluttering Down Through the Clear Sky . Deze gaat over een prins en een prinses(beide vrouw natuurlijk) die verliefd zijn(alleen dat niet van elkaar weten. |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
  |
 |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 17:06 |
 |
Ik zoek dus ook al een lange tijd een Shojo-Ai met een goed verhaal. Tot nu toe nog niet echt gevonden. Nou ja, ik zou Maria-sama ga Miteru graag eens willen lezen. Alleen is er geen Engelse versie van. Balen dus. Ik zou het liefste geen Shojo-Ai voor jongens (Shonen) willen lezen, want dan krijg je namelijk vaak puberale gedoe, waar ik geen zin in heb.
Zelf ben ik qua anime bezig met School Rumble. Ik kijk eigenlijk weinig anime. Manga lees ik juist heel erg veel. *Heeft er een boekenkast vol van staan* Scans lees ik niet. Ik ben daar echt op tegen. In mijn kast staan ze veel mooier dan op de computer. Vandaag nog Naruto vol. 13 geleden. En de afgelopen dagen heb ik het laatste deel van Hana-Kimi afgerond. Prachtige shojo manga, alleen het einde vond ik iets wat tegenvallen. Othello is ook een shojo aanrader. Moet alleen het laatste deel nog lezen. |
  |
 |
Laeta
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 19:23 |
 |
Faunaat schreef: | Ik zoek dus ook al een lange tijd een Shojo-Ai met een goed verhaal. Tot nu toe nog niet echt gevonden. Nou ja, ik zou Maria-sama ga Miteru graag eens willen lezen. Alleen is er geen Engelse versie van. Balen dus. Ik zou het liefste geen Shojo-Ai voor jongens (Shonen) willen lezen, want dan krijg je namelijk vaak puberale gedoe, waar ik geen zin in heb.
|
Shoujo-ai gericht op jongens is inderdaad een ramp. Masar Maria-sama ga miteru wordt gescanlated en is niet gelicensed, dus tot en met de helft van volume 4 kan je bij de scanlatord(lililicious) krijgen. Maar dat is wel pc scherm lezen. |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
  |
 |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 19:36 |
 |
Dat wil ik dus niet. x3 Ik wil gewoon lekker wegzakken in een heerlijke stoel met een manga in mijn hand. Ik heb overwogen om de serie in het duits aan te schaffen. Maar heb het niet gedaan omdat ik manga in het Engels gewoon het fijnste vind. ^^"
Ik hoop trouwens dat Sailor Moon ook ooit nog eens herdrukt wordt. Die serie wil ik ook graag hebben, maar ze zijn out of print. Dus extra moeilijk te krijgen.
Bij mijn volgende Archoniabestelling gooi ik er volume 1 van Please Save My Earth bij. Heb er goede dingen over gehoord en ben daar dus wel benieuwd na. |
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 20:38 |
 |
Ik heb net Karin" (Chibi vampire als manga, geloof ik) afgekeken als anime. Ik moet zeggen dat het in het begin moeilijk was om er doorheen te komen... Maar het einde was erg mooi en ik ben blij dat ik het toch nog afgekeken heb.
http://img45.imageshack.us/img45/992/karin01op2.jpg
Waar gaat het over?:
Karin is een meisje die een vampier is, net als haar hele familie. Alleen zij is anders dan andere vampieren. In plaats van dat ze bloed "opneemt" kan ze een overdosis aan bloed krijgen als ze in de buurt komt van mensen die ongelukkig zijn.
Een jongen die op toevallige wijze constant bij haar in de buurt is, is erg ongelukkig, waardoor het erg grappig word.
Haar geheim word steeds moeilijker om geheim te houden, zeker wanneer er een Vampire-Hunter bij haar in de klas komt...
Ik ben ook de manga Fruits Basket aan het lezen.
Het is VELE malen beter als de anime, die al fantastisch is!
(ik ben één van de vele Fruit Basket lovers =p)
Het verhaal in de manga gaat veel verder als in de anime en daarom blijft het lezen heel leuk!
http://webzoom.freewebs.com/animateyoursoul/Fruits%20Basket/fruitsxxx.bmp
Ik ben ook Prinses Ai aan het lezen die ik geleend heb van een vriendin, maar daar vind ik niet echt veel aan. Het verhaal is niet diepgaant en er zitten weinig details in. De tekenstijl vind ik wel erg leuk, maar af en toe zit er wel een tekening bij waar ik me aan "stoor".
Maar ik worstel me er doorheen ^^.
Waar gaat het over?:
Ai beland ineens op de planeet Aarde zonder haar geheugen. Ze word al snel ontdekt als een geweldige zangeres en word uitgenodigt door de H.T.A.
Ai weet niet wat ze moet doen, maar komt er al snel achter, met behulp van Kent, dat haar land, Ai land, in gevaar is. Zou ze de Engelen daar kunnen helpen?
http://www.yukishirocosplay.com/PrincessAi1.jpg |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
Catie
Chaotic Angel

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 09, 2008 21:04 |
 |
En weer 2 nieuwe Anime's erbij XD
Afgekeken
1. Chobits
2. Sukisho
3. Chrno Crusade
4. Fullmetal Alchemist
5. Tsubasa Chronicle
6. Ouran High School; Host Club
7. Peach Girl
8. Strawberry Panic!
Beide zijn echt helemaal geweldig en ik heb vooral van de laatste erg genoten. Beide verhalen zijn lief en schattig en beide hebben eigenlijk het, laat erachter komen dat ze verliefd zijn XD Ik zal de revieuws even in de spoilertags zetten ^^
SPOILERS! | [selecteer] Peach Girl
In het begin was het verhaal echt obvious, ook de dingen die er gebeurde. Maar naarmate het verder kwam werd het interessanter en kwam een veel leuker personage naar voren, Okayasu en waren de emoties gewoon echt goed. Ik ging wel dood aan het einde toen ze voor Toujo koos en was dolblij dat ze uiteindelijk toch voor Okayasu koos. Dus ook voor mij ene mooi einde.
Strawberry Panic
Dit was echt heerlijk voor me. Het girl/girl overheersde en daar was ik dus ook echt naar op zoek, omdat een goede girl/girl me echt trekt. Ik vond het heel mooi dat pas rond ep 17 duidelijk werd wat het verleden van Shizuma was. Nagisa vond ik zelf een fijn personage, lief, onschuldig en vriendelijk. De relatie tussen Amane en Hikaru vond ik ook heel erg mooi. Verdre was een van mijn favoriete personages toch wel Chikaru, ik vond haar heel mooi uitgezet en echt een student council president. Vriendelijk, meelevend en vrolijk. Ook vond ik Kagome samen met Oshibaru (haar beer) helemaal geweldig.
Ik vond het einde heel erg mooi. Waar Nagisa en Tamao meedoen aan de Etoile election. Eerst gaf Shizuma wat het idee dat ze Nagisa al was vergeten, alleen maar omdat ze bang was haar pijn te doen en in de laatse episode, net voor de uitslag van de Etoile komt ze haar vertellen, voor drie scholen dat ze van haar houdt. Ik vond het ook mooi dat Tamao Nagisa naar Shizuma duwde, ondansk dat Tamao gevoelens heeft voor Nagisa.
Echt de perfecte anime voor mij (L) [/selecteer] |
Dus als iemand nog een anime als Strawberry Panic! voor me weet, zeg het me dan XD En ja... Verder wil ik graag Shuffle helemaal zien en Rozen Maiden. |
_________________ When will the blood begin to race
The sleeping bud, burst into bloom?
When will the flames, at last, consume us…?
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333 |
|
  |
 |
Niinza
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 09, 2008 21:46 |
 |
Ik vind het ook heel leuk, ik kijk nu 'A Little Snow Fairy Sugar'. Echt uberschattig en gewoon simpel op Youtube met Engelse ondertiteling ;D |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 10, 2008 9:10 |
 |
Ik heb hier nog nooit gereageerd volgens mij. Maar inmiddels heb ik Fullmetal Alchemist al twee keer gezien. (inclusief de film natuurlijk. [a]) Smaf was namelijk helemaal verslaafd aan deze serie en omdat ik sowieso goede verhalen gehoort had van FMA ben ik het ook maar gaan kijken. Ik vind het echt een hele leuke en verslavende serie. xD Ik heb namelijk alles in een paar dagen echt afgekeken. Ik vind het verhaal echt super mooi. Heel emotioneel en toch ook humoristisch. Dit is zeker weten een aanrader.
Daarbij heb ik Air ook gezien. Ik was namelijk toe aan een korte anime. En deze duurde niet zo lang. Daarbij leek mij het verhaal wel leuk. En opzich is het wel een leuk verhaal. Iedereen is nogal Luna-like in het verhaal en dat vind ik wel leuk. xD Alleen wordt het op een gegeven moment wel vaag. Ik was op een gegeven moment even de draad kwijt waar het nu helemaal over ging, maar het is wel een leuke anime. Wel een aanrader.
Ik heb ook nog Love Hina gekeken. Sowieso kende ik deze al een tijdje omdat je altijd zo'n spelletje hiervan had die ik altijd deed. xD Dus ik heb een tijd terug de anime ook maar gekeken. Ik heb hem nog niet helemaal afgezien maar ik heb wel redelijk wat afleveringen hiervan gekeken.
En dat was het eigenlijk. Of je moet Pokemon en Avatar: The Last Airbender ook nog meerekenen. ATLA heb ik namelijk alle eps van gezien en Pokemon sowieso alle eps van de eerste 5 seizoenen. [a] Maar ik denk dat iedereen Pokemon wel gezien heeft en dus misschien wel actief gevolgt heeft. Ik was namelijk echt een hele tijd Pokemon obsessed. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 10, 2008 14:26 |
 |
Witch_Eva schreef: | Ik heb hier nog nooit gereageerd volgens mij. Maar inmiddels heb ik Fullmetal Alchemist al twee keer gezien. (inclusief de film natuurlijk. [a]) Smaf was namelijk helemaal verslaafd aan deze serie en omdat ik sowieso goede verhalen gehoort had van FMA ben ik het ook maar gaan kijken. Ik vind het echt een hele leuke en verslavende serie. xD Ik heb namelijk alles in een paar dagen echt afgekeken. Ik vind het verhaal echt super mooi. Heel emotioneel en toch ook humoristisch. Dit is zeker weten een aanrader.
Daarbij heb ik Air ook gezien. Ik was namelijk toe aan een korte anime. En deze duurde niet zo lang. Daarbij leek mij het verhaal wel leuk. En opzich is het wel een leuk verhaal. Iedereen is nogal Luna-like in het verhaal en dat vind ik wel leuk. xD Alleen wordt het op een gegeven moment wel vaag. Ik was op een gegeven moment even de draad kwijt waar het nu helemaal over ging, maar het is wel een leuke anime. Wel een aanrader.
Ik heb ook nog Love Hina gekeken. Sowieso kende ik deze al een tijdje omdat je altijd zo'n spelletje hiervan had die ik altijd deed. xD Dus ik heb een tijd terug de anime ook maar gekeken. Ik heb hem nog niet helemaal afgezien maar ik heb wel redelijk wat afleveringen hiervan gekeken.
En dat was het eigenlijk. Of je moet Pokemon en Avatar: The Last Airbender ook nog meerekenen. ATLA heb ik namelijk alle eps van gezien en Pokemon sowieso alle eps van de eerste 5 seizoenen. [a] Maar ik denk dat iedereen Pokemon wel gezien heeft en dus misschien wel actief gevolgt heeft. Ik was namelijk echt een hele tijd Pokemon obsessed. xD |
Avatar is geen Anime, Anime-series worden gemaakt in Japan, Avatar komt uit Amerika en is daardoor automatisch geen Anime.
Maar goed ik heb een tijdje terug twee series gezien en daar zal ik wel even iets ook vertellen XD
Okay, allereerst een serie die iedereen en z´n ouwe moer heeft gezien:
Death Note:
De verveelde, maar briljante student Light Yagami vind op een dag een notitieboek. In de regels van dit boek staat dat wanneer je de naam van een persoon in het boekje schrijft deze persoon zal sterven. Na een paar testen weet Light genoeg, hij gaat het boek gebruiken om de wereld te zuiveren van het kwaad. Hij neemt de naam "Kira" (Japans voor Killer) aan en vermoord zo één voor één moordenaars, terroristen ect. Dit blijft natuurlijk niet on opgemerkt en de meest briljante detective ter wereld L wordt ingehuurt om er achter te komen wie Kira is.
Death Note heeft een goed concept en het verhaal is spannend. Er zitten een aantal goede karakters is (L, Mello, Matsuda, Misa-Misa, Ryuk, Makami in random order XD) maar er zijn twee dingen die me extreem storen aan deze serie
SPOILERS! | [selecteer] Ik kan Light onmogelijk cool vinden. Ik heb echt een hekel aan dat ventje, z'n hele "lol! ik ben slimmer dan iedereen!"-additute is gewoon schijtirritant. Ik snap niet dat ie zoveel fans heeft XD Maar goed...
De andere reden is dat het verhaal nogal lame wordt op het moment dat L dood gaat. Het verhaal begint dan namelijk voor een groot gedeelte opnieuw omdat er dan een nieuwe L komt. Maar Near is gewoon lame <_< [/selecteer] |
L, Light en Ryuk
De andere serie die ik recentelijk heb gezien is Trigun
Trigun:
Na de vernietiging van de stad July staat er een prijs van $$60.000.000.000 op het hoofd van Vash the Stampede. Hoewel Vash zit er zo goed als niets herinnert van het incident is hij wel degene die verantwoordelijk wordt geacht. Twee verzekeringsmeisjes (Meryl Stryf en Milly Thompsom) zijn naar hem op zoek om te zorgen dat hij zo min mogelijk schade en alles lijkt zijn gangetje te gaan, tot een zekere Legato Bluesummers in beeld komt.
Ik vind Trigun echt heel erg leuk. Het heeft heerlijke random humor (Kuroneko-sama die randomly in beeld komt, "Nya!" zegt en dan weer verdwijnt) een goed verhaal (Wat wel even op gang moet komen) en awesome Characters (Wolfwood, Milly, Vash, Legato, Kuroneko-sama en nog een zooitje XD).
Wolfwood is echt without a doubt mijn favoriete personage, hij is gewoon lief en grappig en heeft awesome sauce skills ^^ En zijn gun is gewoon zwaar awesome XD <3 x 129830980942
Nicholas D. Wolfwood en Vash the Stampede
Op dit moment ben ik Fruits Basket aan het kijken, maar daar heb ik nog maar iets van 4 eps van gezien, dus daar kan ik niet zo heel veel over vertellen XD |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 10, 2008 15:29 |
 |
@Jalf Ja dat weet ik daarom heb ik eronder ook gezet: "Of je moet ATLA ook nog meerekenen". Aangezien ik weet dat het dus geen anime is, maar sommige mensen het hier wel in hun rijtje hebben staan. Daarom heb ik dat er zo onder gezet. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 15, 2008 23:03 |
 |
Ik kijk al een tijdje Lovely Complex, een anime-serie van 24 afleveringen. Het is erg verslavend en schattig en kan het veel mensen aanraden!
Vooral degenen die Love Hina leuk vonden zullen dit ook wel leuk vinden. Ik vond Love Hina ook leuk, en dit lijkt er een beetje op, alleen dan iets anders. Er zit meer diepgang in, de characters zijn goed uitgewerkt en eens in de zoveel tijd komt er een nieuw character opduiken.
Lovely Complex
Koizumi Risa, taller than the average girl, and Atsushi Ootani, shorter than the average guy - their constant bickering and comical love-hate relationship is well-known throughout the school. They act similarly and love the same music, and their friendship is full of laughing, shouting at each other, and of course, lots of jokes about one another’s height. But when Risa notices her feelings for Ootani growing, she’s worried. She doesn’t know if he can ever see her as more than a friend, and she’s afraid that if she tells him how she feels, she could ruin what they have. With her friends rooting for her, she struggles to make him see how she feels about him, and that a romantic relationship between them can work. Oblivious Ootani doesn’t make things easy for her, but she stubbornly perseveres in her own unconventional way, determined for her feelings to get through to him, and finally be returned. Hopefully she won’t drive herself and everyone else crazy in the process.
Ik heb hem al bijna afgekeken, ik moet nog 3 episodes ^^
Zoals al een paar mensen hebben gezegd een paar pagina's terug, echt een superaanrader! |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 14:54 |
 |
ik teken heel vaak zelf Anime en Manga, ik vind dat echt zo vet!, ik teken regelmatig ''Yu-Gi-Oh!'' en Dargonball z is helemaal mijn favoriet.
ik vind Anime en Manga echt gewoon kunst wat tekenen betreft. |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 16:19 |
 |
Ik vind Love Hina en Lovely Complex eigenlijk 2 totaal verschillende manga/anime. De een is ten eerste al Shonen en de ander Shojo. Bovendien is Love Hina een harem-anime met een hoop fanservice.
De enige 2 overeenkomsten die ik kan vinden tussen deze 2 anime is dat het allebei comedy en romance is. Het is een kwestie van smaak, maar de 'humor' in Love Hina is niks voor mij. Vandaar dat ik ook naar 7 episodes ben gestopt met het kijken.
Ik lees het liefste manga, dan dat ik anime kijk. Zo nu en dan kijk ik wel eens een serie. Ben nu eigenlijk qua anime alleen School Rumble en Fullmetal Alchemist aan het kijken. Fullmetal Alchemist kent iedereen wel.
School Rumble is echt te grappig gewoon. xD Voor mensen die Azumanga Daioh hebben gezien is dit echt een aanrader.
School Rumble gaat over Tenma Tsukamoto, zij heeft een enorme crush op haar klasgenoot Oji Karasuma. Dan hebben we ook nog Kenji Harima, hij heeft juist weer een enorme crush op Tenma. Dit leidt tot allerlei hilarische situaties.
Voor de mangalezers heb ik ook een leuke aanrader.
Ten eerste hebben we de sportmanga Eyeshield 21.
Eyeshield 21 volgen we het verhaal van Sena Kobayakawa. Een jongen die vroeger altijd gepest werd en vieze klusjes moest op knappen. Als hij naar de middelbare school gaat, verteld zijn vriendin dat hij eens bij een club moet gaan. Dit wilt hij ook doen, maar komt per ongeluk terecht bij het footbalteam van de school. Dit staat onder leiding van de duivelse Yoichi Hiruma en heeft in totaal maar twee leden, inclusief hemzelf. Het team zoekt nog een manager en Sena neemt de job maar al te graag aan....
Als je van Shonen, sport en comedy houdt, dan is dit echt een geweldige manga. Vooral de acties van Yoichi Hiruma zijn echt geweldig. Viz heeft al 20 delen uit gegeven. In Japan al 31 en de serie is nog ongoing. Wil je geen manga lezen? Geen nood, van Eyeshield 21 bestaat ook de anime. Deze heeft 145 afleveringen. Die kan ik niet beoordelen, ik lees dus liever manga, dan dat ik anime kijk. ^^" |
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 30, 2008 18:07 |
 |
Ik heb vandaag in one go Gantz gezien (26 afleveringen). Een persoon op youtube die Berserk abridged heeft gedaan doet momenteel Gantz abridged, en om die abridged wat meer te snappen besloot ik om de serie eens te kijken, aangezien ik de hele dag toch niks kon doen zonder toetsenbord.
Zoals ik in het Nu topic al aangaf, duidelijk een serie voor mannen. Veel bloot (voornamelijk vrouwelijke personages met een enorme borstomvang), een tikkeltje hentai en veel geweld (rondvliegende hoofden, uit elkaar gescheurde lichamen etc.).
Het verhaal gaat over een 16 jarige jongen; Kei Kurono (die nogal heel erg pervers is) die op een metrostation een vroegere vriend (Masaru Katou) van hem tegen komt. Een zwerver komt per ongeluk op het spoor van de metro terecht, en Katou duikt erachteraan om hem te redden. Vervolgens roept hij Kurono om hem te helpen de zwerver weer op het perron te krijgen. Na even tegenstribbelen springt Kurono toch op de rails en samen helpen ze de zwerver weer op het perron.
Plotseling komt er een metro aandenderen en Kurono en Katou kunnen niet op tijd op het perron klimmen. Vervolgens worden ze doodgereden door de metro. Daarna bevinden ze zich plotseling met nog een paar andere mensen in een klein apartement waar een zwarte bol midden in de kamer staat...
SPOILERS! | [selecteer] Het verhaal is in het begin heel erg vreemd en ook wel erg grappig. 't was op de 1 of andere manier wel spannend genoeg om steeds door te kijken. In verloop van de serie begint het steeds spannender te worden en heb ik me niet eens meer gestoord aan het vrouwelijk blootheidsgehalte en de hentai.
't is alleen jammer dat m'n favo character (Nishi) al dood gaat in episode 11. xD
't is ook niet echt een serie om je aan characters te binden, want ze gaan toch allemaal dood. Op Kurono na, maar die is irritant en pervers. xD [/selecteer] |
|
  |
 |
|
|