Auteur |
Bericht |
Miryana
2e jaars

Verdiend:
158 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 19, 2008 8:31 |
 |
Ik schaam me ook helemaal niet, ik zou ook niet weten waarom. Ik kan me voorstellen dat sommige oudere mensen zich ervoor schamen omdat ze het idee hebben dat ze een kinderboek lezen? Ik heb dat niet....ik wissel zelfs fantasy boeken (en dus ook de HP boeken) uit met een manager bij mij op kantoor...en die is nog wel wat ouder als ik ben  |
_________________ Embrace me, Surround me,
As the rush comes.... |
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 19, 2008 16:17 |
 |
Ik schaam me ook helemaal niet om HP te lezen.
Weinigen weten dat wel, maar als ze vragen naar mijn favo boeken zitten ze er meteen tussen.
Er zijn natuurlijk wel mensen die het weten en dat zijn degene die de boeken ook lezen.
Besluit dus; Ik schaam me niet ^^'
Het zou eigenlijk een beetje dom zijn om je te schamen omdat je boeken leest x'P |
 |
Niinza
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 19, 2008 16:31 |
 |
Ik schaam me absoluut niet. Ik vind dat je je moet schamen als je zegt dat je ze níét leest, maar het wél doet. |
|
  |
 |
Suzzannaa
2e jaars

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 19, 2008 16:48 |
 |
Ik schaam me er niet voor, maar het is ook niet dat ik het aan iedereen vertel. Ik heb 1 vriendin waarmee ik uren over HP kan praten. Elke keer als ik bij haar ben, of zij bij mij, gaan we alle films kijken en de boeken controleren, plaatjes zoeken, krantenartikels zoeken, enz. Dit is wel gezellig. Mijn nichtje leest de boeken ook wel maar vind het raar dat ik ze heel vaak lees. Ze zegt dan telkens weer, dat is toch saai. OKee, misschien ben ik overdreven, maar ik lees de boeken super vaak, soms een hoofdstuk, de andere keer weer het hele boek. Bij ons in de buurt is een kerk, heel streng enzo. De kinderen van de ouders die daar heen gaan mogen ook geen Harry Potter lezen, en de films ook niet zien. Ze zeggen dan wel altijd dat ze het niet leuk vinden, maar ze hebben het nooit geprobeerd! Laatst hebben we zo'n meisje overgehaald om een boek te lezen. Dit heeft ze gedaan, en nu is ze ook een Super Harry Potter an. Alleen haar ouders weten het niet. Ik vind dat best wel zielig.
(sorry, ik ben van het onderwerp afgedwaald zie ik xD) |
_________________ 'Hij beschuldigde me ervan dat ik "de trouwe volgeling van Perkametus" was.'
'Wat onbeleefd van hem.'
'Ik vertelde hem dat ik dat ook was'
..
'Ik ben diep geroerd Harry.' |
|
  |
 |
Aya
6e jaars

Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 19, 2008 22:40 |
 |
Ik schaam me er echt niet voor. Ik praat er niet met iedereen over, puur omdat lang niet iedereen geboeid is door Harry Potter; nee, dan ga ik ook geen uiteenzettingen houden over de boeken xD
Mijn moeder is juist degene die eens Harry Potter en de Steen der Wijzen had gekocht voor op vakantie... Toen ik me doodverveelde snatchte ik dat boek mee en ging bij het zwembad liggen lezen. Nog geen dag later had ik het uit en was ik verslaafd :') Dus voor mijn ouders schaam ik me ook niet.
Ik zou overigens niet weten waarom je je voor HP zou moeten schamen. Het is denk ik allang vastgesteld dat het by far niet alleen boeken zijn voor twaalfjarigen en bovendien is het een ontzettend goed geschreven boek. Er komt tovenarij in voor, so what.
Het was wel één keertje gênant in de vierde xD Charlotte, Milou en ik zaten allemaal op het forum tijdens Nederlands, we moesten eigenlijk een betoog uittypen maar wij uhm... nouja, waren daar niet mee bezig. Tettert de woeste lerares plotseling door een doodstil lokaal: ZEG, CHARLOT, RICHEL EN MILOU - GA EENS VAN HET HARRY POTTER FORUM AF!
Zucht. En we stonden al bekend als de kletskousen van de nieuwe fase. :') |
|
|
  |
 |
Fawa
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 0:09 |
 |
Fijn dat er bijna geen leden zijn die voor Harry schamen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik van de weinige in dit topic wel schaam, omdat ik onbewust toch denk dat harry potter voor kleine kinderen is en ik ben al best wel oud (maar liefst 20). Ik praat er dus ook niet openlijk over, maar ik ga niet liegen dat ik geen Harry Potter fan ben als iemand er naar vraagt.
De laatste tijden ben ik wel iets gemakkelijker gaan voelen om over Harry Potter te praten, omdat ik langzaamaan steeds meer mensen tegenkom die gewoon openlijk harry potterfan zijn. Respect voor die mensen! |
Laatst aangepast door Fawa op Do Mei 22, 2008 9:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Miryana
2e jaars

Verdiend:
158 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 8:25 |
 |
Fawa schreef: |
en ik ben al best wel oud (maar liefst 20).
|
oud?? hihi ik word 29 dit jaar en zoals ik hierboven ook al schreef, een manager van mij (die al ruim over de 30 is) leest ook HP net als verschillende ooms van mij en 1 ervan is al rond de 60 dus tja Ik denk dat niemand zich zou hoeven te schamen, zolang je zelf maar geniet van het verhaal. |
As the rush comes.... |
|
  |
 |
Fawa
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 9:55 |
 |
Miryana schreef: | Fawa schreef: |
en ik ben al best wel oud (maar liefst 20).
|
oud?? hihi ik word 29 dit jaar en zoals ik hierboven ook al schreef, een manager van mij (die al ruim over de 30 is) leest ook HP net als verschillende ooms van mij en 1 ervan is al rond de 60 dus tja Ik denk dat niemand zich zou hoeven te schamen, zolang je zelf maar geniet van het verhaal. |
Okay, ja, bij je 40ste begint je leven pas he? Dan begin je dingen te snappen enzo... Ik weet het, ik weet het! Ik hoef me nergen voor te schamen, maar ik denk dat het er al zo lang ingespijkerd is bij mij (nare ervaring in de middelbare, mensen die neuzen ophalen tegen Harry Potterfans), dat Harry Potter voor kleine kinderen is, dat ik me toch niet helemaal fijn voel met een harry potter boek in het openbaar. |
|
|
  |
 |
Miryana
2e jaars

Verdiend:
158 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 10:02 |
 |
@ Fawa
ach je hoeft het toch ook niet rond te schreeuwen of op je voorhoofd te tatoeren tenminste doe ik niet
Mijn vriend is 39 en die vind mijn fantasy tik schattig rovl
Zolang jij je er prettig bij voelt is er niks aan de hand toch. Als mensen het vragen kan je erop antwoorden dat je de boeken en het nieuws inderdaad volgt. En wat hun ervan vinden moet je je denk ik niet teveel van aantrekken. Je bent je eigen persoontje toch.
ps: na je 40e pas beginnen met leven en dingen snappen paniek...!! hihi |
As the rush comes.... |
|
  |
 |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 23, 2008 11:29 |
 |
het boeit me geen ene drol wat mensen ervan vinden dat ik HP leuk vind . ik heb er ook nog nooit wat van iemand over gehoord.
iedereen weet het, maar waarom zouden zij zich daar aan storen.
Ik kan wel begrijpen dat als je wat jonger bent dat je dat dan wilt verbergen, maar ik vind dat daar geen reden toe is.
En vaak hebben de mensen die harry potter gaar vinden, zelf nog nooit een boek gelezen.
Dus mijn tip; wees je lekker je zelf en trek er niets van aan wat anderen van je vinden, daar word je zelf alleen maar ongelukkiger van. |
_________________ ''..Maybe he is, maybe he isn't, but the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to..'' |
|
  |
 |
BoneDaddy
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 23, 2008 14:10 |
 |
Ik schaam me er ook niet voor, al moet ik er bij zeggen dat ik weinig met vrienden praat over Harry Potter. Ik denk dat mensen HP vooral associeren met kleine kinderen, vandaar dat ze zich er misschien voor schamen. Maar ik vind HP hartstikke leuk en dat blijf ik ook altijd vinden  |
|
|
  |
 |
xKIMx
1e jaars

Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 12:40 |
 |
Ik schaam me dr neit voor echt niet..
In zilke dingen ben ik best stellig
wat kan mij t nu schelen wat andere mensen van me vinden? ik doe wat ik wil en ik ben wie ik ben  |
|
|
  |
 |
Allisson Zwarts
1e jaars

Verdiend:
56 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 12:21 |
 |
Ik schaam me er ook niet voor..
Er is maar een jongen uit mijn klas die d'r ook fan van is maar die schaamt zich er ook niet voor.. (We zijn toevalllig ook allebei grote Metallica fan en daar schamen we ons ook niet voor hoor..)
Maar we "duelleren" ook gewoon tijdens de lessen met potloden enzo..
Expelliarmus!
Protego!
Paralitis!
ALLISSON, NENO OPLETTEN!!!
XD |
|
|
  |
 |
Doxy
1e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 21:28 |
 |
Ik ben 27 en ik lees Harry Potter. Boeit me niet of mensen dat raar, kinderachtig of wat dan ook vinden. De boeken zijn gewoon heel leuk. Punt.
Trouwens, toen ik s'nachts bij de boekenwinkel stond te wachten op de Vuurbeker waren er maar iets van 5 kinderen. De rest was allemaal boven de 20. |
_________________ Ron: 'Follow the spiders... If Hagrid ever comes out of Azkaban I'll kill him!'
Sirius: "The ones who love you, never really leave you." |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 12, 2008 19:09 |
 |
Sinds mijn 12de ben ik fan van HP. (toen kwam net de 1ste film uit en we hadden met de klas een prijs gewonnen om gratis naar de film te gaan.) Ik moet eerlijk zeggen dat voor ik de film zag, dat ik HP maar heel stom en saai vond (hoewel ik de boeken nog nooit had gelezen , maar lezen was vroeger niet "cool" genoeg en die HP lazen dat werden seuten genoemd) Achja na de film dus, ging ik zo blij naar huis...: ik vond de film geweldig! een paar maanden later heb ik dn ook alle boeken gekocht en begonnen met de 1ste. Al mijn vrienden weten dat ik zot ben van Harry Potter. Ik schaam me er niet voor.
Ik ben nu 18jaar en ik leer nu vrienden kennen meestal door gesprekken over HP fso, en die zijn ook 17,18, en zelfs boven de 20jaar oud. HP is ook voojong en oud! Mijn tante leest ook de boeken en als de film uit is gaan we altijd samen kijken.
Ik schaam me niet dat ik fan ben, ik ben een hele trotse HP-fan! Ik ben blij dat JK Rowling me het leesplezier gunt en de boeken lezen en de films kijken steunt me vaak bij moeilijke momenten. |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
|