Auteur |
Bericht |
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 25, 2008 10:53 |
|
*steekt hand op*
Deze post begin ik met de letter 'D' omdat ons geweldige, nieuwe schoolhoofd, professor Omber, ons opdracht heeft gegeven om ons aan haar geweldige nieuwe decreten en beleid te houden. Helaas heb ik gezien dat veel mensen zich hebben afgemeld voor dit geweldige spel. Jammer, maar niets aan te doen. Op dit moment ben ik niet veel aan het doen, naast dit bericht typen. Ik zit te bedenken wat ik vandaag aan ga trekken, of ik wel of niet ga douchen en of ik eventjes muziek ga luisteren. Ik ben hier nog niet uit, dus ik ga even verder denken over deze vragen terwijl ik verder type. Verder moet ik nog steeds een poster van Jason Mraz naar de persoon hierboven opsturen, waar ik me heel schuldig over voel want ik had dat al een week geleden moet doen. Maar geen nood, Amy, vandaag ga ik hem op de bus doen. Dat beloof ik. Nu ga ik even opstaan om de gordijnen van mijn kamer open te doen, want het is hier nogal donker.
Trouwens, wisten jullie al dat het een feit is dat ik vanochten twee plakken ontbijtkoek met boter heb gegeten, en een snee rozijnenbrood? En dat, terwijl ik dit typ de kerkklokken in de verte aan het luiden zijn? Dit is hopelijk genoeg informatie voor vandaag. Nog een fijne dag!
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
|
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 25, 2008 11:39 |
|
*steekt hand op*
De dag van vandaag staat in het teken van de puntjes op de i zetten voor het huiswerk dat ik voor komende week af moet hebben. Komende week heb ik namelijk beoordelingen. Ik ben er veel zekerder over dan normaal, want ik heb nu alles op tijd af kunnen krijgen zonder te stressen en de docenten zijn meer tevreden dan normaal.
Net wenste Daniël mij een goede morgen, maar het is natuurlijk al middag.
Ik ben net ook even beneden geweest om wat te eten klaar te maken, maar mijn broer kwam net thuis. En aangezien ik nu geen zin heb in zijn aanwezigheid ben ik weer naar boven gegaan.
Zometeen moet ik dus nog even terug naar beneden om alsnog wat te eten te halen.
Ik ga nu ook even Zuko recht zetten, want ik zie dat hij er een beetje vreemd bij staat. Alsof hij last van zijn rug heeft.
Ik ben ook wel benieuwd hoe ik de dag door ga komen zonder de medicijnen voor mijn keel. Die zijn namelijk al op, terwijl ik ze gisteren heb gekocht. Hopelijk beginnen ze nu toch eindelijk te werken en heb ik de medicijnen niet eens meer nodig.
Verder moet ik nog even vermelden hoe geweldig ik Omber wel niet vind. Omber en haar prachtige roze forum zijn toch wel het hoogtepunt van de dag.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
|
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 25, 2008 15:23 |
|
*Steekt hand op*
Daar één van de Decreten van ons altijd zeer goed geklede en rechtvaardige schoolhoofd Dorothea Johanna Omber bepaalt dat elke post van haar trouwe leerlingen dient te beginnen met de letter 'D' doe ik dat bij deze.
Op dit moment ben ik heerlijk aan het genieten van het laatste weekend voordat school, en daarmee mijn eerste schoolexamenweek, weer begint.
Ik ben het uitpakken want ik ben de afgelopen in Londen geweest, wat echt fantastisch was. Ben nu alleen wel erg moe van al het lopen en alles wat ik gezien en gedaan heb.
Verder ben ik alvast bezig om Biologie te leren, aangezien de stof 80 pagina's uit een Engelstalig boek bevat en ik daarnaast ook een aantal stencils moet leren. En dan begin ik nog maar niet over het schoolexamen Godsdienst dat ik op dezelfde dag heb en dat voor 25% je eindexamencijfer bepaalt. Gelukkig vallen de andere vakken wel mee qua stof, dus behalve die twee vakken hoef ik nog even niet zo veel te doen.
Verder heb ik net anderhalf uur lang muziek gespeeld, ik moet altijd weer even wat speeltijd 'inhalen' als ik weg ben geweest, ik mis m'n harp altijd ontzettend als ik op vakantie ben en ik had in Londen nogal wat nieuwe bladmuziek gekocht die ik natuurlijk álllemaal moest uitproberen.
En dan ben ik tegelijkertijd ook nog muziek aan het luisteren én op Hyves en HarryPotterForum.nl aan het rondkijken en bijlezen van wat ik allemaal heb gemist de afgelopen week.
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
|
|
Potterfreaky
Harry's secret lover
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 25, 2008 22:07 |
|
Nu voel ik me een tikje brak Van morgen heel vroeg opgestaan (acht uur verzamelen voor de voetbal)
Vanmiddag ineens snipverkouden en moeie armen en benen. Nu ook steeds koud en warm... Ik denk dat ik er zo maar eens inkruip, nadat ik Helen fatsoenlijk getroost heb, uiteraard! |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
|
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 26, 2008 9:23 |
|
*Steekt hand op*
Dorothea Johanna Omber heeft bepaald dat ik mijn bericht met een zekere letter moet laten beginnen om aan haar decreten te kunnen voldoen, dus bij deze is het begin van dit bericht al volgens haar regels. Vannacht is de klok een uur teruggezet vanwege de wintertijd, dat is feit mensen, waardoor ik nu pas rond zit te kijken op het forum. Ik vind het roze, door onze geliefde mevrouw Omber ingesteld, steeds mooier worden. Ik vind haar echt geweldig, daarom draag ik dit bericht aan haar op. Ik ben nog niet eens aangekleed terwijl ik dit typ, dat geeft voor bovenstaande nog een extra bewijs. Maar ik ga maar eens verder, deze post wordt wel heel erg lang zo.
|
|
|
Moniek
The Dark Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 26, 2008 12:28 |
|
*Steekt hand op*
Uitslapen is wat ik vandaag heb gedaan. Ik ben pas net mijn bed uit en zit op dit moment nog in mijn pyjama. Ook heb ik nog niet ontbeten en zijn de luxaflexen nog dicht, een typische zondagochtend voor mij dus. Ik ga zo croissants bakken, want die heb ik gisterenavond om kwart voor acht speciaal nog even snel gekocht, dus die kan ik nu niet zomaar laten liggen natuurlijk. Voor de rest staat er vandaag niet veel op de planning, dus dat wordt een dag vol verveling voor mij.
Goed, door naar de decreten. Ik zal jullie eerst even vertellen dat ik mevrouw Omber nog steeds geweldig vind en ondertussen denk ik na over een feitje. Oh, wisten jullie al dat “orang-oetang” eigenlijk “bosmens” betekent?
Zo, nu ga ik me eens aankleden en ontbijten.
|
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 26, 2008 13:38 |
|
*Steekt hand op*
Dat heb ik vandaag juist niet gedaan, uitslapen. Ik moest al vroeg opstaan voor een repetitie van orkest. Daar ben ik zojuist van terug, en het was hartstikke leuk. Het ging ook best goed, gelukkig. Dat is wel nodig trouwens, aangezien we over anderhalf uur een concert moeten geven in de kerk hier in het dorp. Het is een soort probeerconcert, want in december gaan we op concours (Nederlands woord, ja) en vandaag spelen we de stukken voor het eerst in het openbaar. Een van die stukken is echt heel apart, best modern, maar het klinkt wel mooi.
Goed, voor de rest ben ik nu mijn boterhammetjes aan het eten. Het zou ook zo wat zijn als ik daar straks met een knorrende buik de muziek verstoor, hè.
Verder ga ik zometeen mijn zwarte, nette kleren maar eens opzoeken, even snel douchen en me omkleden, zodat ik er weer piekfijn en in orde uitzie.
Dat zal onze geliefde professor Omber natuurlijk wel fijn vinden. Wat is er nu geweldiger dan een hele groep mensen die er piekfijn in orde uitzien? Dat ben ik geheel met haar eens.
Oh, ik zal jullie nog even een feitje vertellen. Morgen is de herfstvakantie weer voorbij en moet ik weer naar school helaas, bah!
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 26, 2008 17:32 |
|
*steekt hand op*
De middag is nu alweer bijna voorbij. Dus ik heb nog niet veel tijd om de briljante Omber te eren. Ze is namelijk de inspiratiebron in mijn leven. Ik wil later net zo worden als haar. Wisten jullie trouwens dat de eerste keer dat wij Omber hebben horen praten in de boeken op pagina 134 in de Engelse versie van de Orde van de Feniks. (Het is een naam dus de hoofdletters zijn verplicht) Dat was tijdens de hoorzitting in boek vijf.
Ik heb vanmiddag besloten om eens te gaan wandelen/rennen. Ik doe namelijk toch weinig aan beweging en ik wou daar verandering in brengen. Een slechte keuze want ik had geen goede schoenen aan. Daarbij heb ik om een of andere vage redenen het bos gekozen. En omdat het regende en het herfst was ligt het hele bos dus vol met bladeren en modder. Omdat ik slechte schoenen aan had heb ik nu ook allemaal blaren op mijn voeten. Ik doe dit dus nooit meer. Mijn ouders zijn net weer terug gekomen, want zij waren naar mijn grootouders geweest. Volgens mij liggen er nu lekkere dingen beneden, dus ik ga zo daar maar wat van pakken (ja Shirley ik hou nog wel aan mijn dieet) Ik heb daarbij net ook nog even De Lama's gekeken (ook een titel dus met hoofdletters) Het was deze keer met Femke Halsema en aangezien ik op haar partij stem vond ik het helemaal leuk om er naar te kijken. Ik zit ook nog op msn en ik praat met verschillende mensen en meer doe ik nu niet eigenlijk.
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 27, 2008 10:52 |
|
*Steekt hand op*
Deze dag begon redelijk vroeg voor mij, omdat ik om half tien al bij ademhalingstherapie moest zijn. Dit was vandaag de laatste keer bleek toen ik er kwam, want ze vond dat het toch wel heel erg goed ging en dus was dit voorlopig de laatste keer. Tenzij ik over een tijdje vind dat het toch niet goed gaat, dan kan ik gewoon weer een afspraak maken.
Op de terugweg ben ik nog even een boodschap gaan doen bij een winkel in Akkrum. Blij dat ik dat gedaan heb, dan hoef ik niet straks nog apart naar de buurtsuper hier te gaan of morgen ergens naar toe te fietsen, want daar heb ik geen zin.
Verder ben ik vandaag lekker vrij, omdat ik geen les heb op maandag. Ik vind het echt zo lekker. Ik ga zo wat huiswerk maken, want dat heb ik de hele vakantie niet gedaan, wat gelukkig ook niet echt nodig was omdat we voor de vakantie toetsweek hadden en dus het meeste hebben afgesloten. Dit was wel fijn omdat je dan lekker vrij bent. Straks moet ik ook nog even Kort Amerikaans van Jan Wolkers gaan lezen, omdat ik voor mijn leesdossier nog heel veel boeken moet lezen en eigenlijk ben ik daar een beetje langzaam mee. Maar die boeken zijn ook gewoon best wel saai.
En ik praat nu met Simone, een vriendin van me uit mijn klas en met Marije, die natuurlijk heel erg lief is.
En daarnet heb ik lekker warme chocolademelk gedronken met mijn moeder omdat we het beide koud hadden. Zo ga ik mijn agenda maar eens open slaan om te kijken wat er allemaal staat voor deze week en dan zie ik wel wat ik wel en niet ga doen.
En ik luister nu naar De Lama's met Lekker Gewoon. En ik hoop dat ik nu genoeg gepraat heb om meer dan Eva te hebben gepraat. En Eva, heb je het bonus materiaal van die aflevering gezien? Met Femke Halsma? Echt heel erg leuk!
|
|
doxy_angel
3e jaars
Verdiend:
98 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 27, 2008 11:14 |
|
Ik kijk nu discovery channel.. Om mijn tijd te doden tot 12 uur.. Verder ben ik kei zenuwachtig aan het zijn want ik moet om 13 uur afrijden.. Voor de tweede keer, en ik hoop zo erg dat ik slaag
Ik ben ook even aan het bijkomen van het sporten, dat mens bulde ons helemaal af.. Phoee |
|
|
|
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 27, 2008 11:32 |
|
*Steekt hand op*
Deze dag schijnt echt alles goed te verlopen. Van de prachtige roze kleur van het forum, ingesteld vanwege onze zeer geliefde en onvolprezen mevrouw Omber, van wie het prachtige roze ons overal tegemoet straalt, tot het openbaar vervoer, dat vandaag uitzonderlijk goed meewerkt. Mijn trein vertrok toen ik er juist in zat, waarna vervolgens de aansluiting met de volgende trein die ik moest hebben heel goed verliep, doordat deze vijf minuten vertraging had. Dat lijkt vervelend, maar aangezien normaal gesproken deze trein eerder vertrekt dan de eerste aankomt, kwam het nu precies uit. Zelfs de bus werkte nog mee, ik stond er nauwelijks toen deze aan kwam rijden en ik kon instappen. Dus ook lang leve de buschauffeur. Het is vandaag weer heerlijk weer, het nieuwste feit van de dag, wat het alleen nog maar leuker maakt. Ik houd echt van mooi weer, bijna net zoveel als van mevrouw Omber en het spel waar ik aan mee doe. Tot besluit wil ik iedereen nog een fijne dag wensen, bij deze dus. Trouwens, de persoon die boven mij postte is een meisje, dat heb ik opgezocht, dus ook dat zit wel goed. Nu ben ik net klaar met deze post.
|
|
|
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 27, 2008 15:11 |
|
*Steekt hand op*
Ja, deze dag verloopt uitstekend, net als het meisje dat boven mij post al vermeldt in haar post die geheel voldoet aan de Decreten van ons zeer geliefde Schoolhoofd Dorothea Johanna Omber, die naast het feit dat zij een uiterst competent Schoolhoofd en Hoog-Inquisiteur is ook altijd zeer goed gekleed gaat en een zeer goede smaak op het gebied van dieren heeft - katten zijn nu eenmaal fantastische dieren. Het is een feit dat ik allergisch ben voor katten, helaas, anders had ik er het liefst minstens vier gehad. Nu heb ik een konijn, dat is ook een feit, en die is ook heel lief dus je zult mij niet horen klagen.
Nu ben ik bezig met op HPF posten, rondhangen op een aantal andere fora waar ik lid van ben en daarnaast ben ik bezig in te plannen wanneer ik wat ga leren voor de schoolexamenweek die voor mij donderdag begint en waartoe ik onder andere op donderdagochtend een toets heb over hondertwintig pagina's uit een Engelstalig biologieboek. Ik ben dus maar alvast begonnen met een samenvatting maken, zodat ik niet op woensdagmiddag alles hoeft te doen wat overigens ook schier onmogelijk zou zijn geweest. Het is fysiek onmogelijk om in zo'n korte tijd zo veel informatie in mijn hersens te pompen, wat ik weet omdat het hoofdstuk in kwestie onder andere over de werking van de hersenen gaat, dat is een feit.
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
|
|
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 27, 2008 21:32 |
|
*steekt hand op*
Ja, het lijkt me wel dat de poster boven me een meisje is. Niet dat ik daar aan twijfelde of dergelijke. Misschien moet ik toch maar zwijgen voor ik het er erger op maak. Maar ik ben dus nu echt verbaasd dat de post, die ik daarstraks heb gepost, niet is gemeld aan Omber. Daar ben ik best blij om, omdat ons uiterst bekwaam schoolhoofd niet mag denken dat ik niet mijn best doe om aan de perfecte decreten te voldoen.
Het is dus een feit dat de meeste Belgen onder ons herfstvakantie hebben en ik ben nu even aan het plannen wat ik deze week zou gaan doen. Morgen ga ik met een vriendin naar de zee om te winkelen. Donderdag ga ik een openles dag volgen aan de Vrije Universiteit Brussel. Een school die met een hoofdletter moet geschreven. Niet dat ik daar volgend jaar naar school ga, maar ik weet het gewoon nog niet. Het is gewoon omdat ik daar iemand van ken. Ik moet wel zeggen dat ik nu behoorlijk nerveus ben. Ik ben niet echt meteen een durver, maar ik ben eerder verlegen.
Verder ben ik met enkele mensen aan het praten. Ook met iemand die ik al een lange tijd niet heb gezien of heb gesproken, maar daar gaat misschien verandering in komen. In dat ik haar niet meer heb gezien, natuurlijk. En ik wacht ook met ongeduld tot de persoon, waar ik morgen mee ga winkelen, eindelijk haar computer op zet en op internet gaat zodat ik met haar kan praten. Waarom ongeduldig? Ik heb namelijk daarstraks twee boeken gekocht en die zou ik graag willen lezen, maar op de laptop en lezen tegelijkertijd is niet aan mij besteed. Misschien kan Omber me nog wat geduld bijbrengen? Zij, wiens naam vast achter het woord ‘perfectie’ staat, zal me dat vast toch kunnen leren?
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
|
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 22:29 |
|
Nu luister ik Joss Stone en ga ik zo verder aan mijn huiswerk. Ik had gisteren een feestje en ik heb de hele nacht niet geslapen (omdat ik dat gewoon niet kon) en nu ben ik doodop en tegelijkertijd klopt mijn hart heel snel. Jaja, heel ongezond. :/ |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 22:45 |
|
Nu ben ik aan het hyperen. [a]
Ik heb eindelijk de meest gave schoenen in de geschiedenis van de schoenen besteld, een paar zwarte shiny Karl Kani's. Ik ga ze morgen ophalen in Den Bosch. :] Karl Kani love «3
Verder zit ik op msn, spreek wat af met een vriendin voor morgen en luister muziek. En ik zit wat te kijken op een Miyavi-forum waar ik lid ben, en ook aan het hyperen ben over mijn nieuwe schoenen. Ik heb de hele dag zitten schrijven en zo ga ik verder met mijn Spaanse huiswerk. ^^ |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
|
|