Auteur |
Bericht |
francaatjuh
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 25, 2008 10:47 |
 |
Mijn naam is franca..en heb het afgekort tot francaatjuh..puur omdat veel mensen mij zo noemen ..hier thuis iig wel.. |
_________________ ..Merry Christmas everyone and a happy New Year!!..
..I will miss you HPF!!.. |
|
  |
 |
juniper
5e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 25, 2008 11:01 |
 |
Bij mij was het heel dom eigenlijk. Ik was aan het zoeken naar grappige/leuke namen op Internet. Toen kwam ik de naam Juniper tegen. Ik dacht die is nog best wel orgineel dus die gebruik ik ergens voor. Zo kwam ik dus op de naam juniper.
Liefs,
juniper. |
_________________ Ravenclaw! <3 |
|
  |
 |
Evanesco
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 04, 2008 16:13 |
 |
Evanesco: Spreuk om dingen te laten verdwijnen. Evanesco (lat.): ‘verdwijnen’. Bill Wemel gebruikt deze spreuk om een aantal rollen perkament te doen verdwijnen die niet geschikt zijn voor niet-leden van de Orde van de Feniks. (HP5/6
Ik was gewoon opzoek naar een leuke Nickname en toen kwam ik deze spreuk tegen. Ik vond het gelijk een mooi woord. |
_________________ Perkamentus: ''De waarheid is iets prachtigs en vreselijk en moet met de grootste voorzichtigheid worden behandeld''. |
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 04, 2008 19:43 |
 |
Ik kwam op Cookiiemonster, omdat toen ik me aan het aanmelden was, waren mijn neefje en nichtje naar dat programma (Sesamstraat, toch ? xD) aan het kijken. En ik vond het zo schattig! xD |
 |
doxy_angel
3e jaars

Verdiend:
98 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 04, 2008 22:01 |
 |
Het was een stomme ingeving die ik kreeg toeni k 13 was ofzo.. Ik heb in die tijd meerdere accounts hier gehad.. alleen van deze kon ik me het wachtwoord nog herinneren xD |
|
|
  |
 |
gogopotter
Dreuzel

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 03, 2008 19:42 |
 |
ik vond het niet moeilijk, ik heet goya en gogo is mijn bijnaam dus het moest iets met gogo zijn en aangezien ik een grote HP fan ben platkte ik er potter achter zo issie ontstaan! |
|
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 04, 2008 20:53 |
 |
Omdat mijn naam Sacha is dus vond het wel zo handig als ik ook gewoon die nickname nam. (: |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
Tigerbabe
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 28, 2008 19:33 |
 |
Niet zo moeilijk.. Mijn broer had toen hij ongeveer mijn leeftijd had ook een nickname: Tiggerqman. Tigger --> Tiger.
De rest weet ik niet meer eigenlijk. Sinds mijn 13e heb ik deze gebruikersnaam, waarmee ik me overal inlog. |
_________________ [aA] sleepless without love [Aa] |
|
  |
 |
misz-magic
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 29, 2008 17:03 |
 |
Die van mij is eigenlijk best simpel.
misz= meisje, ik ben een meisje
magic= De boeken over Harry Potter gaan over magie.
Eigenlijk best logisch |
|
|
  |
 |
eenwolf
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 15:25 |
 |
Forumnaam Wolf was al bezet.
dus koos ik voor Eenwolf,
waar een voor staat weet ik niet xD
maar Ik heb er wolf staan omdat ik een zeer grote fan ben van het huis anubis en daar heet iemand Wolf. |
_________________ http://www.deharrypotterforum.proboards.com/ |
|
  |
 |
|