Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wat vond je van... Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
muisS
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 175 Sikkels

muisS is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 24, 2007 21:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond knijster niet echt iets van Dobby weghebben, hij leek er helemaal niet op 0.0~
En de galagewaden vond ik heel goed gedaan.. vooral die van Ron of course!

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 24, 2007 21:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

muisS schreef:
Ik vond knijster niet echt iets van Dobby weghebben, hij leek er helemaal niet op 0.0~

Maar ja in de boeken lijken Knijster en Dobby ook niet heel erg op elkaar. Omdat het twee huiselven zijn hoeft het niet te zeggen dat ze identiek aan elkaar moeten zijn. Dat zijn mensen bijvoorbeeld ook niet. Je kan aan Knijster wel zien dat hij een huiself is, en dat is het belangrijkste vind ik.

7e jaars
7e jaars

Verdiend: 175 Sikkels

muisS is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 24, 2007 22:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
muisS schreef:

Maar ja in de boeken lijken Knijster en Dobby ook niet heel erg op elkaar. Omdat het twee huiselven zijn hoeft het niet te zeggen dat ze identiek aan elkaar moeten zijn. Dat zijn mensen bijvoorbeeld ook niet. Je kan aan Knijster wel zien dat hij een huiself is, en dat is het belangrijkste vind ik.

Ik snap wat je bedoelt, maar je zou niet zeggen dat het dezelfde soort zou zijn. Ik vond het ietswat groot verschil. Confused

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 66 Sikkels

PrincessLies is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 6:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dooddoeners: Ik stelde me eigenlijk niet zo heel veel voor bij de dooddoeners, maar nu ik ze gezien heb, heb ik wel zoiets van, "Ja, als ze er zouden zijn, zouden ze er idd zo uit moeten zien".

-Scheurbek: Jaa, die vind ik echt heel gaaf Very Happy.

- De Weerwolf: Vond ik een beetje raar eigenlijk, zoals andere al zeggen had ik me geen mensachtig iets voorgesteld, maar gewoon echt een wolf.

- Dobby en Kreacher: Heel mooi gelukt, vooral Dobby is exact zoals ik me had voorgesteld. Kreacher iets minder, maar alsnog goed Smile.

- Basilisk: Zeker goed, ik had eigenlijk verwacht dat ze hem een stuk kleiner zouden maken in de film, gelukkig hebben ze dat niet gedaan Smile.

- Uiterlijk Tops/Tonks: Ja ik weet het niet hoor, sowiesow had ik haar haar roze voorgesteld, (ook al had het veranderen) en nja.. kheb er niet echt een goede reden voor, maar een beetje een teleurstelling.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 0 Sikkels

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 9:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay, lijstjes. : D Ik houd van lijstjes (a)
  • Dooddoeners Oeww, die vond ik hip : D Ze waren wel goed, hip maskertje, gewoon wel cewl. : D
  • Scheurbek die was gewoon goed toch. o.O ik vond van wel iig. Hij is gewoon realistisch, behalve misschien dat stukje in de les dat Harry opstijgt. Maar goed (a)
  • Weerwolf die was ook wel okay, ik had m me alleen iets hariger voorgesteld. XD Maar wel hip hoor, hij is zielig =(
  • Dobby Ouew, die vond ik goed : D Net als Kreacher trouwens, gewoon zoals ik ze me voorgesteld had. : D
  • Basilsk Die was ook gewoon goed. Wel eng. o.O *ik was jong en in de bios, mag ik* Op mijn laptopscherm is ie al minder eng, maar wel goed hur. : D
  • Galagewaden Tja, niet echt iets mis mee. Ik vond het wel vet om al die jurkjes te zien, en dat gewaad van Ron was echt fantastisch (a) Wel jammer dat Harry geen flessengroen gewaad had XD
  • Uiterlijk Tops/Tonks Die vond ik goooooooooeeeeeeeeeeeed : D Okay, ze had paars haar (a) Maar ze was weleen Tonks, gewoon dr lichaamstaal enzo. Dat was nice : D

The show must go on my moonlight

MiYuvi
RemusWeerwolf
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 106 Sikkels

RemusWeerwolf is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 14:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dooddoeners: Ze zijn wel zoals ik me had voorgesteld...
Scheurbek: Ook goed... Ik heb op de dvd gezien hoeveel werk die filmmakers in Scheurbek hebben gestoken, je moet er maar het geduld voor hebben.
Weerwolf: Ik had hem me anders voorgesteld. Gewoon als een wolf, alleen dan groter. Maar deze is ook goed.
Dobby: Had ik me ook anders voorgesteld. Maar voor de rest is ie wel goed.
Basilisk: Bij sommige dingen zie je duidelijk dat hij niet echt is. Hi ziet er soms wat te computerachtig uit...
Galagewaden: Vreselijk! Het leken niet echt op jurken en die van Harry was gewoon te net. Hij had gewoon een smoking aan met een paar extra versieringen.
Uiterlijk Tonks: Hmm, ik had me haar heel anders voorgesteld. Maar ik vind haar toch wel goed zo.

harrypottermanga
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 44 Sikkels

harrypottermanga is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 19:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

[color=red]

Jonge maanling, wormstaart, sluipvoet en gaffel: volgens mij kwamen ze er niet allemaal in voor maar de genen die ik gezien heb vond ik niet lijken... james had blond haar! en het is toch duidelijk dat in de boeken zwart haar is Evil or Very Mad net als sirius hij had wel krullend(dit heb ik toruwens allemaal op een plaatje gezien op internet....) sirius had wel krullend haar maar ook blond ik vond ze niet lijken....
sirius als hond: 3e film tja ik lette er eerst niet op ik wist alleen dat het geen echte hond was dat hadden ze denk ik beter kunnen doen dat maakt het realischtiser
uiterlijk tops/tonks: ik moet zeggen ik had haar heeeeel anders voor gesteld, ik had haar met ooringen knalroze haar en egt een hartvormig gezicht voor gesteld ze is nu opzich ook wel ok, maar dat roze haar hadden ze niet weg mogen doen Sad
Weerwolf: tjaah ik vond hem een beetj vaag ik vond alleen de kop goed, maar het lichaam had wat anders gemogen dat was wel erg jammer.
galagewaden: ik vind die van ron goed uit het boek, hermelien had wel roze in plaats van .....? maar verder vond ik ze top
Het oog van dwaaloog(moody): tjah in het begin had ik hem zonde banden voorgesteld....
scheurbek: kan ik weinig over zeggen gewoon top!
dobby: helemaal cool!
Basilisk: mmmm ik vond hem in de bios heel cool (maar toen was ik ook een stuk jonger...) nu op een klein tv schermpje iets minder...
dooddoeners: die vond ik wel hip alleen ze moeten geen puntmuts hebben...
dementors: af en toen zie je zo'n slijmerig skelet eronder dat vind ik wel vet(daar moet je wel heel goed voor kijken)
Cool
maar dat was het zo'n beetj:)[/color]

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 293 Sikkels

magical is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 20:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

De doodoeners: Die vond ik eigenlijk wel goed gedaan vooral het masker en de blikken van onder het masker kwamen heel goed uit.
Weerwolf: Ik vond de weerwolf echt lelijk! Ik vond dat hij te dun, en te groot was, ik vroeg me af hoe die zichzelf kon rechthouden. Hij had iets kleiner mogen zijn en iets meer verpakking mogen hebben.
Scheurbek: Kortwiekje is Precies zoals ik het me had voorgesteld! Perfect en helemaal niet lelijk gedaan. Iets wat je wel vaak hebt bij andere films waarin een samenstelling word gebruikt.
Dobby: Ik vond hem wel goed, hij was echt goed onderdanig en de reacties waren echt super!
Galagewaden: Het waren niet echt gewaden, het waren meer smokings, het had best op een schoolgewaad mogen lijken maar dan veel gekleder of met meer frutsels of weet ik veel.
Uiterlijk Tops: Ik vond het niet supergeslaagd, het haar was totaal niet wat ik me ervan had verwacht en ook haar kleding niet, maar het karakter en dergelijke was wel op en top.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp