Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Pubers. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Vind jij jezelf een puber?

Ja
56%
 56%  [ 66 ]
Nee
43%
 43%  [ 50 ]
Totaal aantal stemmen : 116

Auteur Bericht
Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 22, 2006 11:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Wanneer ben je (volgens jou) een puber en ben jij er een (of geweest)?
Volgens mij heeft iedere tiener wel eens last van 'puber-gedrag'. Iedereen heeft volgens mij wel eens een moment dat hij/zij tegen alles en iedereen wil schelden en dat het even niets meer uit maakt. Dat je het liefst je in een hoekje verstopt en daar gaat zitten mokken. Ook veel mensen worden in de puberteit verliefd etc. en dan spelen de hormonen ook weer mee xD
Ik heb dat zelf ook wel eens, heel soms. Ik heb over het algemeen geen tot niet zo erg last van de puberteit, alleen moet je mij 's ochtends niet aanraken, daar word ik humeurig van en kan ik niet tegen. Praten en andere dingen is geen probleem, maar niet te veel aanraken [/vaag].
Maar nee, verder heb ik geen last van de puberteit, geloof ik ^^'

Een paar jaar geleden heb ik er wel last van gehad, thuis sloeg mijn stemming af en toe snel over en was ik niet te genieten en was ik ook helemaal niet redelijk. Ook was ik snel depressief door slechte resultaten op school. Maar ik ben nu veel volwassener en heb er geen last meer van ^^
Ik denk dat alles met de tijd wel komt. Het verandert vanzelf en je gaat vanzelf in zien hoe onredelijk je soms bent geweest/kun zijn ^^'
En ik denk dat als je dat een beetje kunt inzien dat het allemaal wel goed kunt :')

*Welke veranderingen waren/zijn merkbaar?
Stemmingswisselingen en lichamelijke veranderingen.

*Was/Is het een leuke of stomme tijd?
Meestal stom ^^' Maar verliefd zijn is natuurlijk wel heel erg leuk Angel

*Denk je er/Dacht je er over na of niet?
Nu niet meer, vroeger toen ik lichamelijk veranderde wel vaak ^^'
Of ik nu lichamelijk nog ga veranderen weet ik niet, maar het is al een tijdje vrij rustig xD

EDIT: Nog wat vergeten ^^'
Ik heb wel gemerkt dat veel mensen persoonlijk veranderen. Dat ze vroeger heel anders waren dan dat ze nu zijn. Vroeger wist ik van een aantal vriendinnen precies hoe ze in bepaalde situaties zouden reageren, maar ik heb van die mensen niet eens een idee wat er in hun hoofd rond gaat en dat terwijl ik toch wel een redelijke mensen kennis heb (niet eigendunkerig o.i.d. maar goed). Het kan natuurlijk ook van andere vrienden / vriendinnen komen dat ze zo verandert zijn, maar het kan ook van de puberteit komen.

17.04.05 ~ 31.12.08
Profiel bekijkenStuur privébericht
norah
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

norah is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2007 19:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

arrgh :') ik haat dat woord!
vorig jaar zei mijn klastitularis dat altijd als we weer eens niet rustig waren:
'ja ok, jullie zijn aan het puberen. maar dat wil niet zeggen dat...'
en dan zo'n heeeele preek -__-
ik besef goed dat ik aan het puberen ben, en problemen heb ik er ook niet mee : ).
maar omdat ik gewoon eens lastig of wild doe wilt het niet altijd zeggen dat ik een puber ben!
dat vind ik onzin.

Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2007 19:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

norah schreef:
vorig jaar zei mijn klastitularis dat altijd als we weer eens niet rustig waren:
ik besef goed dat ik aan het puberen ben, en problemen heb ik er ook niet mee : ).
maar omdat ik gewoon eens lastig of wild doe wilt het niet altijd zeggen dat ik een puber ben!
dat vind ik onzin.

Meestal hebben anderen er wel problemen mee dat jij (of een ander in die leeftijd) aan het puberen is/zijn.
Ok, ik ben ook puber geweest en ik had er zelf ook geen last van. Alleen deden die ouders steeds zo lastig

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2007 21:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

het is weer een tijdje geleden, dus...

Ik ben nog steeds een puber, geloof ik, ik ben 14, over een dikke maand 15. Maar ik dacht dat puberteit nog doorging tot de 17e ongeveer? Anyway, ik zit er nog steeds middenin...

Wel, ten eerste de lichamelijke veranderingen, die heeft iedereen wel, hoop ik. Ik vond het eigelijk wel fascinerend om mijzelf zo te zien veranderen.
Daarnaast heb ik vreselijk last met ups en downs, echt niet normaal. Het ene moment dans ik vrolijk rond en het andere moment zit ik met zelfmoordgedachten. Letterlijk, mijn ouders blijken het soms grappig te vinden, ik dus niet. Gelukkig wekt het ook omgekeerd en ga ik ook van downs naar ups. ^^

Ik vind het nog steeds een geweldige tijd. Ik voel me vrijer dan ooit tevoren, ik ben eindelijk uit die kinderlijke roes en sta nu volledig hier met een hele wereld die open ligt. Er is nog zoveel te verkennen en te zien! De weg is lang, maar ik geniet van de reis, meer dan ooit tevoren!

Oke, dat was even een uitbarsting, maar het is waar. Ik geniet van de vrijheid van mijn jeugdigheid en mijn talrijke mogelijkheden, mijn keuzes en alles wat mijn puberteit maar beroert.
De toekomst is voor morgen, terwijl ik nog even blijf hangen in vandaag.

Ja, blijkbaar dus wel... [zie hierboven]

Dus, mensen, een beetje jong zijn heeft ook zijn voordelen...

Skywalker
Oude Forumnaam: Jihy Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 240 Sikkels

Skywalker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2007 2:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben een puber.

Goed huh? Ik accepteer het =') Nou, het is gewoon zo. Ik vind het lame als mensen het een "ontwikkeling" noemen, want zóveel verandert er nu ook weer niet, maar okay.
Ik denk dat ik op anderen best wel heel erg puber-ish overkom, en om eerlijk te zijn doe ik niet echt mijn best om dat te voorkomen. Mijn broertje die nu 13 is en volgens mij ook begint te puberen maakt me af en toe zo boos [A] Same goes for my sister & parents. Maar ik irriteer me sowieso aan veel dingen.

Het probleem is dan, dat ik vervelend ga worden [A] En wat ik zó vreselijk haat, is dat als ik een normale (misschien iets té sarcastische) opmerking maak, iemand zegt: "Je bent weer eens brutaal bezig." Ja, als je zoiets zegt, dan wórd ik inderdaad brutaal ja =')
Voor de rest heb ik lak aan de meeste regels, maar dat heeft volgens mij geen zak met de puberteit te maken, dat komt gewoon door mezelf.

Taptap [8] Tja, dat was het eigenlijk hè?

: O Ik merk nu pas het lijstje op. *Gaat maar invullen =')* Ja, ik verveel me.

Ik ben er één ='D

Lichamelijk dan wel, maar geestelijk volgens mij niet echt. Of misschien wel, en ik zie dat zelf niet. Niet echt boeiend lijkt me.

Erm- Leuk? Ja, weet ik veel XD Het is gewoon zo, en ik geniet van het leven (dat klinkt zweverig xD). Natuurlijk komen er problemen van school en ouders en jongens en blah, maar ik vind het wel okay.

Eerlijk gezegd denk ik er nu pas over na '.' Maar dat zal veranderen zodra ik dit venster heb gesloten en aan iets anders ga denken.

Nog een edit XD

Mijn vriendin is zooo verandert =') Ze is nog steeds mn best-friend, en ik vind het okay, maar ze is verandert. Vroeger was ze hyperactief en praatte ze veel en was ze echt niet rustig te krijgen.
Nu is ze rustiger. Van ons vriendengroepje is ze zelfs de rustigste xD Maar buiten school is ze wel weer hyper, dus '.' Dat is vreemd, niet? Nu ik over veranderingen nadenk... Ik heb wel af en toe van die buien. En dan heb ik zoiets van: "Wanneer gaan we iets doen wat niet mag?" Vinden de leraren helaas niet zo boeiend."

Ik heb wel geen zelfmoordneigingen, en die ga ik nooit krijgen ook : O No wayy dat ik dood wil! Like, mijn leven, ik moet zoveel doen! xO *Lult maar wat, I know*

I've got a thousand opinions and not the time to explain

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2007 15:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
norah schreef:
dat vind ik onzin.

Meestal hebben anderen er wel problemen mee dat jij (of een ander in die leeftijd) aan het puberen is/zijn.
Ok, ik ben ook puber geweest en ik had er zelf ook geen last van. Alleen deden die ouders steeds zo lastig

De meeste mensen vinden het in die leeftijd dat hun ouders lastig doen. Dat komt ook grote deels dat je dan meer wilt gaan doen. Zelf had ik geen last van me ouders, maar kan wel genoeg mensen die dat wel hadden. En vaak kon ik ook bij bepaalde dingen begrijpen dat ze moeilijk deden. En nu zeggen ze wel eens "Ik ben blij dat me moeder dat allemaal heeft gedaan" ( een vriendin van bijna 20 jaar ) Maar geloof ook wel dat het niet bij alle gevallen is.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Spinny
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 46 Sikkels

Spinny is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2007 17:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb deze dacht ik een tijd geleden al ingevult, maarja 't is wel veranderd denk ik.

Ik ben een puber geweest en ik ben het nu nog wel een beetje, maar niet zo erg als het geweest is. Ik was op mijn 14e tot ik 15,5 was ongeveer, en onwijs opstandige puber, maar dat is wel veranderd. Ik heb ingezien dat mijn gedrag mensen erg kan kwetsen plus dat ik mezelf er niet veel plezier mee doe, daarom heb ik het eigenlijk achter me gelaten.

Ik denk volwassener na over dingen, ik zie de dingen nu ineens heel anders, met veel meer nadelen. En natuurlijk de lichamelijke veranderingen.

Nee, absoluut niet. Ik maakte iedereen echt het leven zuur, die dichtbij me stond. Daarom ben ik eigenlijk een beetje uit de pubertijd 'gestapt'.

Ik denk er over na, anders was ik er niet zo'n beetje uitgestapt.

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2007 17:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Narcissa schreef:
Helen schreef:
norah schreef:
dat vind ik onzin.

De meeste mensen vinden het in die leeftijd dat hun ouders lastig doen. Dat komt ook grote deels dat je dan meer wilt gaan doen. Zelf had ik geen last van me ouders, maar kan wel genoeg mensen die dat wel hadden. En vaak kon ik ook bij bepaalde dingen begrijpen dat ze moeilijk deden. En nu zeggen ze wel eens "Ik ben blij dat me moeder dat allemaal heeft gedaan" ( een vriendin van bijna 20 jaar ) Maar geloof ook wel dat het niet bij alle gevallen is.

Het was ook alleen maar om aan te tonen dat IK er geen last van had maar mijn ouders wel. Die hadden last van mij. Ik was gewoon altijd tegendraads en dat lag niet aan mij (stiekem toch wel maar dat hoeven ze niet te weten). Mijn ouders hadden meer last van mij dan ik van hun.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2007 21:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Narcissa schreef:
Helen schreef:
norah schreef:
dat vind ik onzin.

Het was ook alleen maar om aan te tonen dat IK er geen last van had maar mijn ouders wel. Die hadden last van mij. Ik was gewoon altijd tegendraads en dat lag niet aan mij (stiekem toch wel maar dat hoeven ze niet te weten). Mijn ouders hadden meer last van mij dan ik van hun.

Oh ja op die manier, Oke dat snap ik, Zelf heb ik geen last van me moeder gehad, en ze ook niet van mij. Ja om het kort te houden , Ik was "braaf"voor iemand die puber was/is.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Strider
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 657 Sikkels

Strider is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2007 21:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Van puber gedrag heb ikzelf eigenlijk nooit zo'n last gehad. Ik ben van mezelf heel rustig en ben nooit echt puberaal druk geweest. Af en toe heb ik me momenten Razz Maar het is nooit vervelend geweest. Het is ook wel door iedereen als je in de puberleeftijd zit heel erg afgeschreven als puberaal gedrag. Als je dan boos of druk doet krijg je meteen de stempel puberaal gedrag terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Maar ik ben nu alweer een jaartje uit de pubertijd^^

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2007 21:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wanneer ben je (volgens jou) een puber en ben jij er een (of geweest)?
Ik ben nu momenteel een puber. Ik ben nu dertien jaar dus dat is de idiale leeftijd om dat te zijn. Je bent een puber van wanneer je je eigen zin wilt doen en je gaat beginnen 'groeien'. Niet dat ik een irritant kind ben, want ik ben eigelijk veel te braaf volgens sommige mensen. Razz Met mijn ouders kom ik goed overeen behalve met mijn broer en zus is het soms wat moeilijker.

Welke veranderingen waren/zijn merkbaar?
Wel, je gaat beginnen 'groeien' zoals ik al zei, en dat is bij mij al lang gebeurd. Bij mij is het zo dat alle meisjes uit mijn familie zeer vroeg in hun pubertijd komen. Ik werd al ongesteld toen ik 9 jaar was! Bij mijn zus was dat dan later en die is een jaartje ouder dan mij. De gelukzak. Ik werd daar soms mee gepest omdat ik al 'rijp' was. Rolling Eyes

Was/Is het een leuke of stomme tijd?
Ik vind dat dus echt de stomste tijd van je leven! Ik wou dat ik nu al 18 jaar was en al kon werken. Razz Nouja, nog 5 jaar geduld en alles komt wel weer op zijn pootjes terecht. De pubertijd zijn gewoon apenjaren.

Denk je er/ Dacht je er over na of niet?
Ik denk soms wel wat het leven is als je niet meer in de pubertijd zit (als je al volwassen bent, dus) Soms wou ik dat ik de tijd kon terugdraaien of verderzetten. Gewoon om te zien wat het leven is als je niet in je pubertijd zit of je leven na de pubertijd. Razz

I'll do anything for you.
Magisch-Eendje
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 133 Sikkels

Magisch-Eendje is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jan 04, 2007 11:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Je kunt wel zeggen dat je nooit puber bent geweest, maar iedereen is het wel op zijn/haar eigen manier... Ikzelf ben niet zo'n rebelse. Ik heb totaal niks met drank, blowen, uitgaan, roken, weet ik veel. Ik vind het gewoon helemaal niks, niks voor mij. Als je het leuk vindt mag je het doen, maar dat kan soms wel vervelend zijn als een aantal vriendinnen dus andere behoeftes delen.
Wat ik wel leuk vind is mijn eigen stijl ontwikkelen enzo... Als ik terugkijk naar vroeger zie ik dat wat ik nu leuk vind enzo, er eigenlijk altijd al in zat. Misschien kwam het een beetje laat naar buiten. Maar als je iets helemaal geweldig vind en je er veel inspiratie enzo uit kan putten is dat zo leuk. Wel frustrerend als je er met niemand over kan praten. Thank God for internet (;
Heb ook nooit ruzie met mijn ouders. Godzijdank. Ik kan het heel goed met ze vinden en heb een hele goede band met ze. Scheelt veel.
Ik denk wel veel na. Over random dingen als liefde enzo. Ik ben dus ook helemaal niet zo into alle vriendjes van een maand, als ik het doe, wil ik het goed doen. Maar ja, als je er zoveel over nadenkt, word je wel nieuwschierig. Maar het komt allemaal wel. Ik ben pas 15. Als ik kijk naar een jaar terug, 14, vind ik mezelf zo jong... Zeg ik ook vast over een jaar. Maar misschien is het wel waar. Zoveel mensen zijn 15 en eigenlijk zo jong, maar beseffen dat niet.
...Misschien denk ik te veel na >.<

Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 424 Sikkels

Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 04, 2007 13:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Magisch-Eendje schreef:
Je kunt wel zeggen dat je nooit puber bent geweest, maar iedereen is het wel op zijn/haar eigen manier... Ikzelf ben niet zo'n rebelse. Ik heb totaal niks met drank, blowen, uitgaan, roken, weet ik veel. Ik vind het gewoon helemaal niks, niks voor mij. Als je het leuk vindt mag je het doen, maar dat kan soms wel vervelend zijn als een aantal vriendinnen dus andere behoeftes delen.
Wat ik wel leuk vind is mijn eigen stijl ontwikkelen enzo... Als ik terugkijk naar vroeger zie ik dat wat ik nu leuk vind enzo, er eigenlijk altijd al in zat. Misschien kwam het een beetje laat naar buiten. Maar als je iets helemaal geweldig vind en je er veel inspiratie enzo uit kan putten is dat zo leuk. Wel frustrerend als je er met niemand over kan praten. Thank God for internet (;
Heb ook nooit ruzie met mijn ouders. Godzijdank. Ik kan het heel goed met ze vinden en heb een hele goede band met ze. Scheelt veel.
Ik denk wel veel na. Over random dingen als liefde enzo. Ik ben dus ook helemaal niet zo into alle vriendjes van een maand, als ik het doe, wil ik het goed doen. Maar ja, als je er zoveel over nadenkt, word je wel nieuwschierig. Maar het komt allemaal wel. Ik ben pas 15. Als ik kijk naar een jaar terug, 14, vind ik mezelf zo jong... Zeg ik ook vast over een jaar. Maar misschien is het wel waar. Zoveel mensen zijn 15 en eigenlijk zo jong, maar beseffen dat niet.
...Misschien denk ik te veel na >.<

Nee. Ik vind het goed als mensen nadenken voordat ze dingen doen en opeens totaal veranderen door de pubertijd. Ik ben zelf ook vijftien en denk ook veel na. Daarnaast merk ik, net zoals jij, dat een eigen stijl ontwikkelen erg interessant is, dat ik niet van roken, blowen, drank etc. houd en dat ik gelukkig ook een goede relatie heb met mijn ouders en dat dat helemaal niet zo vanzelfsprekend is in deze tijd. Ik vind het gewoon goed van je! :)

I'm with you so far..

xD
nirphania
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

nirphania is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 25, 2007 23:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wanneer ben je (volgens jou) een puber en ben jij er een (of geweest)?
Volgens mijn leer boeken is het een verschil of je een jongen bent of meisje. bij meisjes is het ong 9 tot 18 en bij jongen 11 tot 18. En dat betekend dat ik er al 2 jaar geen meer ben.
Maar volwassen ben ik ook niet hoor Smile

Ik begon ineens enorm te groeien zowel in lengte als in gewicht:(
Ik werd natuurlijk ook seksueel rijp, maar het meeste merkte ik het aan het feit dat ik wat somberder werd, ik had gewoon last van stemmings wisselingen.

Ik vond het geen leuke tijd maar dat had niet zoveel met het puber zijn te maken maar met andere dingen al zal ik er nu wat makkelijker over denken dan toen.

Nee eigenlijk niet alleen als je dan naar je hoofd kreeg geslingerd wat ben toch ook weer aan het puberen.

het is eigenlijk wel grappig ik ben er net een geweest en nu doe ik een opleiding waar ik alles over pubers leer, het denken, seksuele veranderingen etc. Als je het zo ziet zie je pas waardoor een puber allemaal heen moet. Het is best veel en verwarrend.

Snow White Queen
Oude Forumnaam: Debra Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Snow White Queen is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 26, 2007 2:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Verdorie, ik voel me nu meer puber dan in m'n pubertijd. Ik ben 18,5 momenteel, moet je nagaan... Rolling Eyes
Pubers zijn volgens mij mensen die enorm botsen met ouders, maatschappij, regeltjes (letterlijk en figuurlijk) en vaak ruzie hebben. Oh, en mensen die op zoek zijn naar zichzelf, wie ze zijn en dat soort gedoe. Nu ja, ruzie heb ik elke dag, vooral met m'n zus. Maar goed, met m'n ouders heb ik ook vaak botsingen (heeft dat dan met puberteit te maken?). Met de maatschappij en de regeltjes bots ik niet (heb ik ook nooit gedaan) want daar heb ik schrik voor. Wat een week kind ben ik toch weer :')

Oh, en ik ben er nog altijd niet achter wat het nut is dat ik op deze aardkloot rondparadeer.

Zoals ik zei voel ik me nu erger puber dan vroeger. Ik heb verdorie nu meer last van puisten dan vroeger (for the record: toen had ik er geen) ... xO Frustrerend, ik begin gewoon te laat te puberen!
Ja, srsly, op lichamelijk vlak ben ik nu pas in het midden van m'n puberteit heb ik zo de indruk. Ik loop erg achter vind ik van mezelf.
En op geestelijk vlak is het niet veel beter, hoor ik van anderen. Maar dat is omdat ze me maar langs één kant kennen. Als je een beetje vrolijk, kinderachtig, hyperactief, stemingsschommelend... doet, krijg je meteen de stempel 'puber' opgekleefd. Het is niet omdat je volwassen bent, dat je nooit meer fun/stemmingswisselingen mag hebben. Blah. Ik kan serieus zijn als het moet, en ik weet wanneer en hoe ik me moet gedragen en ik kan dat dan ook. Dat is toch het belangrijkste, niet?

Al zal ik diep vanbinnen toch altijd ergens een kind blijven, hoor ^^

Het was een ****tijd. En dat is het nu nog steeds. Sterker nog, nu is het erger. Puisten, OMGZZZ! xOOO
Serieus, nu. Ik ben er nooit achtergekomen wie of wat ik ben of wat ik wil, en dat heb ik nu nog steeds niet. En het erge is dat ik daar zwaar depressief van wordt.

Oh ja, zeker en vast. Zoals ik net al zei. Ik denk vaak na over wie/wat ik ben/wil en ik krijg alleen maar negatieve gedachten over mezelf. En dan wordt ik depressief en ga ik huilen en gedraag ik me dus als een puber die drama zoekt in de kleinste dingen, als ik een bepaald persoon mag geloven.
Ik heb ook het gevoel dat ik m'n puberteit altijd voor me uitgeschoven heb. Like, er is zoveel in de wereld dat ik nog niet weet en ken, wat de meeste pubers wel al kennen. Ik voel me nu een klein kind xO [/negatief!]

Nee, ik snap echt nog niet het nut van mijn bestaan... (en dat klinkt zeer dramatisch Razz)

I don't know who I am.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp