Auteur |
Bericht |
~Persephone
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 11, 2006 19:03 |
 |
Ik mis denk ik toch ook wel 'n
ander populair personage..
& natuurlijk mis ik Cedric
Het rare is dat ik Sirius eigenlijk niet mis
ik weet niet waarom maar ik vond hem maar
een 'normaal' personage |
_________________ This world will never be
What I expected
And if I don't belong
♥♥.. |
|
  |
 |
Tienerd
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
239 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 11, 2006 21:00 |
 |
Hmmm, om heel eerlijk te zeggen heb niet echt iemand gemist. Al vond ik het natuurlijk wel jammer dat Sirius er niet meer was, maar ik denk dat ik in het 7e en laatste boek Snape & Dumbledore wel heel erg ga missen. Heel stiekem hoop ik natuurlijk dat Mrs. Rowling wat achtergrond informatie achterlaat van Snape, maar zijn personage is gewoon door niemand te vervangen. |
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"
|
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 11, 2006 21:16 |
 |
Ik mis NOG niemand maar ik weet zeker dat als we niet genoeg Snape en vooral Snape/Harry krijgen (wat er duidelijk niet in zit) dan ga ik dat zeker missen. Iemand zei hier over informatie van Dumbledore. Stiekem ben ik daar ook wel benieuwd naar. Ook wat informatie over Hermione lijkt me 'grappig'. Harry/Ron zouden eens naar haar toe kunnen gaan, doen ze namelijk nooit. Ron zou niet weten wat er gebeurde. Zo lekker Dreuzelachtig. Misschien is het dan geen personage maar wat andere dingen mis ik wel. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 17:09 |
 |
Lupos-freak schreef: | Sirius heb ik niet echt gemist. Ik ben eigenlijk blij dat hij weg is, sorry, mensen. Ik vond hem gewoon een irritante vriend ipv een liefhebbende peetvader. |
hihi, en je bent nog wel lid van de BB-club...
nee, maar ik mis sirius vreselijk, ik vind het dooderg dat hij er niet meer is daarnaast mis ik het als Remus een lange tijd niet voorkomt...
perkamentus zal ook een hele aanpassing zijn en zonder malfidus op zweinstein is er geen lol meer aan...
 |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
christientje
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 20:09 |
 |
Nou iemand die lekker eerlijk spontaan en oprecht is. Zo iemand die knettergek is (maar dan wel prettig gestoord) maar het weet en het zich niet aantrekt en dan bedoel ik niet zo iemand als Fred en George ofzo). Weet je wel, uhm.....die niks probeert te verbergen en zich niet schaamt, voledig zichzelf is. |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 21:09 |
 |
christientje schreef: | Nou iemand die lekker eerlijk spontaan en oprecht is. Zo iemand die knettergek is (maar dan wel prettig gestoord) maar het weet en het zich niet aantrekt en dan bedoel ik niet zo iemand als Fred en George ofzo). Weet je wel, uhm.....die niks probeert te verbergen en zich niet schaamt, voledig zichzelf is. |
Nou dat vind ik een aardige beschrijving van Luna Lovegood ^^
Voor mij zit in principe elk personage er wel in.. Ik mis niet echt een personage.. Je hebt al een Luna die gewoon perfect is, en een Bella die helemaal geweldig is.. Eigenlijk bestaat HP uit een grote variatie van persoonlijkheden..
Oude Quote van Kirsten:
Hippogriefje schreef: | Je kunt beter vragen wie Sirius niet mist xD |
Nou kijk ik vind Sirius echt een leuk personage hij staat in mijn top 3. Maar ik mis hem niet. Ik ben zelfs wel blij dat hij dood is, maar dat kan ook komen omdat ik Bella leuk vind... ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 23:44 |
 |
Witch_Eva schreef: | christientje schreef: | Nou iemand die lekker eerlijk spontaan en oprecht is. Zo iemand die knettergek is (maar dan wel prettig gestoord) maar het weet en het zich niet aantrekt en dan bedoel ik niet zo iemand als Fred en George ofzo). Weet je wel, uhm.....die niks probeert te verbergen en zich niet schaamt, voledig zichzelf is. |
Nou dat vind ik een aardige beschrijving van Luna Lovegood ^^
Voor mij zit in principe elk personage er wel in.. Ik mis niet echt een personage.. Je hebt al een Luna die gewoon perfect is, en een Bella die helemaal geweldig is.. Eigenlijk bestaat HP uit een grote variatie van persoonlijkheden..
Oude Quote van Kirsten:
Hippogriefje schreef: | Je kunt beter vragen wie Sirius niet mist xD |
Nou kijk ik vind Sirius echt een leuk personage hij staat in mijn top 3. Maar ik mis hem niet. Ik ben zelfs wel blij dat hij dood is, maar dat kan ook komen omdat ik Bella leuk vind... ^^ |
Kijk, hier ben ik het nou helemaal mee eens. Bella is indd helemaal geweldig
En ik denk dat er ook wel alle personages inzitten ookal kunnen er altijd wel wat meer bij maar ik vind het op het moment wel voldoende eigenlijk.
Ik vind het heel erg zielig voor Harry dat Sirius dood is en zoo maar ik vind het ook weer leuk om Bella...Beetje gemeen he?!
Ik hoop ook dat er in boek 7 niet te veel nieuwe personen er in voorkomen dat moet gewoon niet meer, het is genoeg denk ik.
|
 |
DumbledoreIsNotDead
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 02, 2006 17:21 |
 |
Ik mis niet echt een type personage. Tenzij Perkamentus natuurlijk écht dood is. (Kkan het nog steeds niet geloven...) Zo'n persoon die alles weet en waar je altijd op terug kan vallen is gewoon prettig. |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 9:34 |
 |
Ik mis op dit moment gewoon Dumbledore en Sirius. Ik heb het laatste boek nog niet gelezen, dus ik weet ook niet of ze terug komen (wat ik ergens hoop, maar toch ook wel weet dat het vast niet komt..) Voor de rest vind ik dat het boek alle personages al bevat. Het is gewoon compleet en er ontbreekt naar mijn gevoel niemand. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:08 |
 |
Ik ben opzich wel benieuwd naar McGonagall (Anderling). Of die getrouwd is/was, kinderen heeft/had, wat meer informatie over haar dus. En of Dumbledore ooit een vrouw/kinderen heeft gehad.
Maar verder mis ik eigenlijk niet echt iemand. Er zijn al zóveel personages! |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:09 |
 |
Ik mis inderdaad gewoon een Cedric en een hele hoop andere Huffels . Maar misschien had er nog een concurrente voor Hermelien, uit Ravenklauw, in gemogen. En gemene tegenhangers van Fred en George, en dan niet zoals Malfoy - gewoon leerlingen die verder niet veel met Harry te maken hebben. EIgenlijk een beetje zoals de vijftienjarige James Potter. |
_________________ Blimey. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:31 |
 |
Sirius mis ik, hij had echt niet dood mogen gaan! Voor de rest zou ik er geen karakters bij willen hebben, het moet niet te afgezaagd worden. Hermelien vind ik juist goed als enigst kind. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Emmalientje
2e jaars

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 13:35 |
 |
sirius.. ik had hem graag nog wat langer gezien. |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 14:06 |
 |
Ik mis Sirius ook. Hij was eerst mijn lievelings personage en ik had hem graag vaker tegen gekomen. Ik vond het ook erg toen ik las dat hij dood ging.
Verder vind ik de dood van Carlo ook wel erg, maar wel veel minder dan die van Sirius, aangezien Harry een hechte band had met Sirius en niet met Carlo. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
DracoM
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 31, 2007 17:14 |
 |
Kweet niet..misschien nog iemand dat sterker en 'hoger' is als Heer Voldemort... nu... weet het niet, Voldemort is al zo sterk! |
_________________ Britt B.
Zwadderich |
|
  |
 |
|