Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Herfilming Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Sabine
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...

Sabine is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 20, 2007 14:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

1)Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden? Waarom?
De komende 30 jaar ofzo nog niet. Misschien gaat het een beetje vaag klinken maar zo zie ik het: Nu hebben we deze HPfilms en ik vind dat daar nog een tijd mee gedaan kan worden. Harry Potter is razend populair en als dat nog steeds zo is over 30 ofzo is het denk ik een grote kans dat het zo'n 'klassieker' gaat worden, in de zin van dat mensen over 100 jaar nog HP leuk vinden. Bijvoorbeeld zoals mensen die nu fan zijn of geĂŻnspireerd raken door Shakespeare of Oscar Wilde enzo. Hm, OK, dat is dan literatuur en HP niet echt, maar het gaat om het idee. *heel verhaal* Razz Nou, tegen die tijd zal het wel interessant als er een nieuwe filmreeks gemaakt wordt omdat iedereen weer een andere kijk op boeken heeft en dan zouden het ook hele andere films worden denk ik, ook omdat het dan redelijk in een andere tijd is.

2)Wat zou jij er van vinden als ze een serie ervan zouden maken, zegmaar Harry Potter in stukjes. Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen?
Een parodie erop lijkt mij niks, het kan misschien wel leuk zijn, maar neh dat vind ik dan toch een beetje meeliften op het succes van een ander verhaal. Als ze HP in stukjes zouden doen en er een serie van zouden maken zal het misschien allemaal wat uitgebreider kunnen. Nu gaan veel scenes supersnel voorbij vind ik of worden er een aantal uitgelaten terwijl ze in een serie alles veel uitgebreider kunnen doen lijkt mij. Dat zal dus wel leuk zijn. (:

3)Wat zou jij ervan vinden als er een Harry Potter tekenfilm was?
Een tekenfilm? Hm, ik weet niet. Het lijkt mij eigenlijk wel lachwekkend volgensmij gaat zoiets er erg dom uitzien, maar neh, mij lijkt het niet echt iets.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 17:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vind jij dat de HP films herfilmt moeten worden?

Nu nog niet hoor. Over 25/30 jaar praten we weer anders. Eerst maar eens nu alle films zien.

Vind je dat er een serie over HP moet komen?

Nee, dat zou het hele magische eraf halen. Nee, dat zou ik totaal niet hip vinden, ik zal wel gaan kijken. Maar dat is niet omdat ik het nou zo leuk zou gaan vinden,

Vind je dat er een tekenfilm van HP moet komen?

Zolang het niet te kinderlijk wordt en het zich wel aan de verhaal lijn houdt, ja dan is het okee. Maar het moet niet zo zijn dat als je het over 30 jaar aan je kinderen laat zien en dat ze dan zeggen hoe kinderachtig het wel niet is.

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
watsonette
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 42 Sikkels

watsonette is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 30, 2007 12:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden? Waarom?
Misschien over 20/30 jaar, als alle dvd's helemaal versleten zijn bij mij van het kijken Razz

Wat zou jij er van vinden als ze een serie ervan zouden maken, zegmaar Harry Potter in stukjes. Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen?
Liever de films, maar zou dit niet na een paar keer saai worden ^^ ?

Wat zou jij ervan vinden als er een Harry Potter tekenfilm was?
Eigenlijk, beetje kinderachtig, ik houd sowieso al niet van manga en teken-films enzovoort.. Dus van mij zou het niet hoeven.
Harry word trouwens altijd zo sukkelig getekend, whihi misschien word ie wel zo beschreven, maar hij word gewoon raar getekend

Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers!
daredevil
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 328 Sikkels

daredevil is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 30, 2007 15:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

over 20 jaar meschien.

2)Wat zou jij er van vinden als ze een serie ervan zouden maken, zegmaar Harry Potter in stukjes. Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen? neej met andere leerlingen lijkt mij niks maar een serie met dezelfde cast zou geweldig zijn.

ik zou het niet kijken maar meschien leuk voor de kleinere kinderen.

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jun 01, 2007 14:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

De eerste jaren hoef het voor mij niet zo, voor mij mag het zo wel laten, Maar als ze het over 20 jaar ofzo over nieuwe zouden gaan filmen lijkt het me misschien ook nog wel. Dan zal de stijl heel anders zijn dan nu.

2)Wat zou jij er van vinden als ze een serie ervan zouden maken, zegmaar Harry Potter in stukjes. Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen?
Mm..Het idee lijkt misschien wel leuk maar dat hoef voor mij nu ook weer niet, Misschien wordt het dan allemaal te veel van het goede niet dan?

Raar dat lijkt me echt raar, kan het even niet voor me hoofd halen. Ik denk dat het dan juist meer voor kleine kinderen was geweest en dat het dan nooit zo goed zal hebben gelopen dan nu. Het zal misschien wel grappig zijn als ze later na alle film zijn geweest een klein tekenfilmje voor de gein maken. Maar meer ook niet.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Greenday_fan
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Greenday_fan is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 12:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, met de nieuwe technieken die ze dan (waarschijnlijk) hebben zou dat wel een heel leuk kunnen worden! Razz
Nee zo verpesten ze HP alleen maar!
Zou wel grappig zijn Wink

Master of Magic
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Master of Magic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 14:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mwah, nee. Ze zijn nu goed verfilmd en een remake is meestal stukken minder leuk (ook al zullen de effecten van de remake moderner zijn). Een remake zou dan heel anders worden en ik heb liever de originele (oude) versie. De boeken zijn/worden nu verfilmd en dat vind ik genoeg.

Dat lijkt me een slecht idee. Het zou de HP sfeer ervan af halen. Andere acteurs, kost veel geld… Nee, ik heb liever geen serie of parodie.

Dat zou dus best leuk kunnen worden. Ik hou van tekenfilms dus op zich lijkt het me een leuk idee. Als het niet te kinderlijk wordt en goed aan de boeken wordt gehouden (ook goed uitgewerkt), lijkt ’t me wel leuk.

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 17:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nee, want dan heb je andere acteurs en dat zou ik echt niet willen, en dan owrd het waarschijnlijk alleen mar slechter. Het is ook onnodig

Dat lijkt me niks, haalt inderdaad de sfeer weg. Helemaal als het een parodie is. Het moeten gewoon films blijven

Nee lijkt me niks, dan word het net als met lotr. Dat vond ik dus niet mooi en dan word het te kinderachtig denk ik.

Mijn mega spoiler fanfic!
RIDICULUS2
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 21 Sikkels

RIDICULUS2 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 14:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk mischien over een jaar om 50 ofzo,
Net als de star wars films.
Maar nu niet,
Ik vind de films zo super.
Later als mijn kleinkinderen
Net zo oud als mij zijn
Dat ze dan ook Harry potter kunnen kijken maar dan.
De verfilming lijkt me wel lachen.

Nee Dat niet, lijkt me niet leuk,
Dan krijg je opeens wannabe Harry's
en worden de films helemaal verpest.

Ja Dat lijkt me wel leuk,
Maar dan niet de films gaan naspelen maar een heel ander verhaal.
Wel lachen denk ik.

harry_james_potter
6e jaars
6e jaars

harry_james_potter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 15:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

misschien over 20 jaar ofzo maar nu nog niet. deze films zijn nog niet eens klaar.
als het leuk is zou ik het misschien kijken (de serie dan) met andere leerlingen lijkt het me niks.
lijkt me op zich wel gaaf.

7e jaars
7e jaars

Verdiend: 108 Sikkels

Wizardjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 15:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over een jaar of 20, 30 HOOP ik zelfs dat ze herfilmd worden. Ik erger me er heel erg aan dat de stijl bij iedere film anders is. Dan moeten ze wel voor iedere film dezelfde regisseur hebben.

Een serie is wel leuk, maar dan wordt HP gewoon uitgemolken. Hetzelfde geldt voor de parodie, het is wel leuk, maar het is gewoon meeliften op iemand anders' succes.

Zie vraag 2 ^^.

Aya
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 179 Sikkels

Aya is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2007 20:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

1) Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden? Waarom?
Het mag van mij nu al herfilmd. Gewoon dezelfde acteurs etc. maar ik vind het echt stomvervelend dat elke filmstijl anders is omdat ze steeds van regisseur switchen, zoals al werd gezegd. Dat de ene film leuker is dan de ander is dan wel een kwestie van welk boek je leuker vind, de acteerprestaties etc., maar in dit geval ook gewoon vanwege de regisseur, wat ik best slecht vind.
Needless to say, over 30, 40 jaar mag het sowieso herfilmd van mij. Dat lijkt me wel gaaf, veel nieuwe technieken enzo.

2) Wat zou jij er van vinden als ze een serie ervan zouden maken, zegmaar Harry Potter in stukjes. Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen?
Ik denk eerder aan een parodie met de zoons & dochters van de mensen die de oorlog van Voldemort overleefd hebben. Dat kan nog wel leuk worden. Er moet iig wel een link zijn naar de eerste serie.
En een echte serie à la Charmed lijkt me nou ècht niks. Net als Harry Potter-lineaaltjes; what's the use?

3) Wat zou jij ervan vinden als er een Harry Potter tekenfilm was?
Als ik kijk naar hoe ze het op de Engelse boeken tekenen... Nee. Sowieso denk ik niet dat het leuk zou zijn. Dan krijg je zo'n DBZ-idee met toverstokjes.

Angelia
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 53 Sikkels

Angelia is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2007 20:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

1) ik ben bang dat het wel gaat gebeuren , maar ik denk niet dat ik er een grote voorstander van word.

2) dat zou simpelweg schandalig zijn dat is in feite pronken met het werk van een ander.

3) dat zou mischien wel leuk zijn met special effects en alles , maar dan moet het wel waarheidsgetrouw zijn aan de boeken

LuCos
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 121 Sikkels

LuCos is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2007 10:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb altijd al gezegt dat ik een voorstander ben voor een serie, maar dan niet over een paar jaar, maar zeker pas over 20 jaar, na de eerste HP film.
En het zou dan ook mooi zijn dat Dan Radcliffe Ruper Grint en Emma Watson een kleine bijrol erin hebben.
Al hoewel de serie zou wel duur kosten. (o en géén parodie)

Een tekenfilm moeten ze niet doen, totnu toe zijn die juist alleen gemaakt voor comercieel succes.

Een herfilming zelf moeten ze niet doen, of temminste de eerst komende 50 jaar niet. Zelf vind ik de films qua verfilming niet goed, maar het zij zo...

Nja, ik snap wel dat mensen het niet met me eens zullen zijn, maar zo denk ik erover. (soweizo vind ik serie's meestal iets leukerder om te kijken dan films, ookal kijk ik niet veel naar serie's)

Hoepkoen
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 25 Sikkels

Hoepkoen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2007 11:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hippogriefje schreef:
Stel je voor, over een jaar of 20 of 30. Mensen vinden dat de Harry Potter films herfilmd moeten worden. Of dat er een serie moet komen erover. Of zelfs tekenfilms. Wat zou je hiervan vinden? Zou je het gaan kijken? Zou je je kinderen er naar laten kijken? Wacht, ik maak wel even vraagjes dan is het wat makkelijker.

Mijn antwoorden:

1) Ik denk dat het best gaat gebeuren omdat Harry Potter zo populair is, maar ik zou het echt niet leuk vinden. Ze doen dan natuurlijk andere acteurs en actrices, en misschien komen er hele andere dingen bij of halen ze dingen weg.

2) Daar zou ik helemaal een hekel aan hebben. Dat spreekt wel voor zich.

3) Ik denk dat het wel grappig zou zijn. Misschien kunnen ze zich dan ook wel meer aan het boek houden omdat je dan geen rekening hoeft te houden met special effects ofzo.

1) Nee, dan wordt het dom heb ik het gevoel. Ze zijn nu al op de top en ik denk niet dat dat te overtreffen valt. Dus van mij hoeft het niet.

2) Verschrikkelijk! Een soapachtig iets Shocked

3) Nou, liever niet. Ik vind het toch echter om naar echte mensen te kijken. Ik leef me meer in. Ik hou meer van echt. Niet van tekenfilms.

- Harry Potter Puppet Pals -
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp