Auteur |
Bericht |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 20:09 |
 |
Lander schreef: | Ja 't is goed uitgebeeld.
Storm op zee en zo en dan zie je zo die dooddoenders
Hoe ze daar ontsnapt zijn is een andere vraag voor mij.
Waarschijnlijk met toverkunst maar volgens mij hebben ze daar geen toverstaf mja goed. |
SPOILERS! | [selecteer] Lander je hoorde een grote ontploffing en je zag dat er een deel van Azkaban was weggeblazen. [/selecteer] |
Maar ik vond Azkaban echt heel eng. dat komt door de Dementors die er rond vliegen en wat we van binnen zagen. En ook door de storm die er waaide. |
Laatst aangepast door Kevin. op Zo Aug 12, 2007 9:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 20:18 |
 |
Harry Potter Rocks schreef: | Lander schreef: | Ja 't is goed uitgebeeld.
Waarschijnlijk met toverkunst maar volgens mij hebben ze daar geen toverstaf mja goed. |
SPOILERS! | [selecteer] Lander je hoorde een grote ontploffing en je zag dat er een deel van Azkaban was weggeblazen. [/selecteer] |
Maar ik vond Azkaban echt heel eng. dat komt door de Dementoors die er rond vliegen en wat we van binnen zagen. En ook door de storm die er waaide. |
SPOILERS! | [selecteer] Ja maar hoe komt die ontploffing er dan als je geen magie mag gebruiken? Ergens heeft Lander wel gelijk, het is wel vaag dat zonder magie je zomaar zo'n explosie kan krijgen. Al vind ik het niet een erge "fout" [/selecteer] |
|
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 20:24 |
 |
Witch_Eva schreef: | Harry Potter Rocks schreef: | Lander schreef: | Ja 't is goed uitgebeeld.
Maar ik vond Azkaban echt heel eng. dat komt door de Dementoors die er rond vliegen en wat we van binnen zagen. En ook door de storm die er waaide. |
SPOILERS! | [selecteer] Ja maar hoe komt die ontploffing er dan als je geen magie mag gebruiken? Ergens heeft Lander wel gelijk, het is wel vaag dat zonder magie je zomaar zo'n explosie kan krijgen. Al vind ik het niet een erge "fout" [/selecteer] |
|
SPOILERS! | [selecteer]
Tsja ik weet dus ook niet hoe dat gedeelte werd weggeblazen. Misschien door Voldemort of dat de Doodsdoeners spreuken uit kunnen spreken zonder hun Toverstok. Het is een theorie. Dus hij kan niet kloppen. [/selecteer] |
|
Laatst aangepast door Kevin. op Wo Jul 18, 2007 8:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
_hp-gek_
1e jaars

Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 21:03 |
 |
Witch_Eva schreef: | Harry Potter Rocks schreef: | Lander schreef: | Ja 't is goed uitgebeeld.
|
SPOILERS! | [selecteer] Werk van Voldemort ?? Ik weet het niet misschien wel. Zou dat niet in de boek staan denkje? [/selecteer] |
|
_________________ baby I will wait for you
Cause I don't know what else I can do
Don't tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life
Baby I will wait for you
.... |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 22:17 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] Voldemort had het toch gedaan? In boek 5 was dat wel zo dacht ik, want echt veel dooddoeners had hij nog niet. [/selecteer] |
|
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 22:36 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] Ik vond Azkaban érg goed! Die A die het vormde, en dan die afbrokkelende stenen, Bellatrix die daar stond te krijsen, maar dat even terzijde. Azkaban hád het gewoon. Het had de angst die het hoorde uit te stralen en die zee erom heen, mooi gedaan! [/selecteer] |
|
_________________ Check it out, please! |
|
  |
 |
Hermione_Granger<3
6e jaars

Verdiend:
515 Sikkels
Woonplaats: In the house, on the crossing between past and future
|
Geplaatst:
Wo Jul 18, 2007 8:40 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] Mja, ik was enigszins wel verbaasd dat ik daar plotseling Azkaban zag. Ik vond het helemaal niet erg, maar moest er toch nog wel even aan wennen. Maar door dit te zien vraag ik me eigenlijk wel af: als je met 20 man ofsow (DE) allemaal naar Azkaban gaan, pak dat 5 man de Dementors bezighoudt, dan kan de rest het gebouw toch wel opblazen? Dit vond ik dan wel weer zwak, dat door een bliksemschicht het gebouw kapot kon gaan. Het is en blijft een tovenaarsgebouw, weet je.. [/selecteer] |
|
_________________ When we first touched, I felt the magic run trough my veins, but now it's time for us, fans, to begin grieving
We got one thing Voldemort will never have; something that's worth to fight for..
Table tennis is not just a sport, it's a lifestyle |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 18, 2007 10:54 |
 |
Hermione_Granger<3 schreef: | SPOILERS! | [selecteer] Mja, ik was enigszins wel verbaasd dat ik daar plotseling Azkaban zag. Ik vond het helemaal niet erg, maar moest er toch nog wel even aan wennen. Maar door dit te zien vraag ik me eigenlijk wel af: als je met 20 man ofsow (DE) allemaal naar Azkaban gaan, pak dat 5 man de Dementors bezighoudt, dan kan de rest het gebouw toch wel opblazen? Dit vond ik dan wel weer zwak, dat door een bliksemschicht het gebouw kapot kon gaan. Het is en blijft een tovenaarsgebouw, weet je.. [/selecteer] |
|
SPOILERS! | [selecteer] Was het door een bliksemschicht dan? dat kan toch niet, volgens mij was het door voldemort hoor. Anders zou het inderdaad wel slap zijn [/selecteer] |
|
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 18, 2007 11:24 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] Bliksemschicht lijkt mij ook maar vreemd hoor. Het lijkt me trouwens sterk dat 5 dooddoeners de dementors kunnen bezighouden. Ik wed dat er in Azkaban toch makkelijk een 50-tal dementors zitten. Er waren er al een stuk of 15 op Zweinstein in het derde boek, dus
Nee, ik denk echt dat het niet simpel is om Azkaban te veroveren. [/selecteer] |
|
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
Wissy
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 10:26 |
 |
Ik denk dat Azkaban er zo uit ziet:
-een eiland ver weg van het gewoone land.
-Een soort van heel oud groot kasteel(met hoge muren!).
-Vol van de Dementors en andere duistere wezens die daar waken.
-Mistig en vooral heel donker en bewolkt(zo dat het lijkt net voor een zware storm...)
-"kamers"waar alleen een bed instaat.
'k zou d'r toch ni graag inzitten!
haha  |
_________________ Lees 1 woord van Harry Potter en je bent betovert... |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 20:34 |
 |
Azkaban had ik me echt héél anders voorgesteld, daarom duurde het bij mij even voor ik doorhad wat die driehoek eigelijk was...
Ik stelde me meer een natuurlijk eiland voor, niet 'gebouwd' door tovenaars en rgens midden in de oceaan geplant... Ik dacht wel aan iets duister, met veel dementors, maar meer iets met tralies of dergelijk... Ik weet niet...
Doch vond ik Azkaban wel origineel en geslaagd! |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Aya
6e jaars

Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 15, 2007 19:52 |
 |
Ik dacht altijd aan... Een eiland met daarop een heel hoog, groot kasteel waarin dan de gevangenen zitten. Het eiland zelf niet zo groot; net groot genoeg voor de begraafplaats van de overleden gevangenen, zegmaar.
Ik dacht ook altijd aan torens die half ingestort waren, die ze vooral niet repareerden, als er dan een brokstuk naar beneden valt op een gevangene interesseert het de Dementors toch weinig.
Verder zal het er ruiken naar dood en verrotting, er zal wel een houten plank aan de muur bevestigd zijn als bed, grote hoge celdeuren met dikke tralies, en sprake van enige hygiëne of gebruikte dweilen in de bezemkast zal er niet zijn.
En ver van de bewoonde wereld, zoals al innet boek stond. De Azkaban in de 5e film leek wel op hoe ik dacht dat het eruitzag, alleen minder klein en niet zo'n driehoek/A. Ik had 't veel groter verwacht. En wow, die uitstraling in de film... Te evil, echt perfect  |
|
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 20:59 |
 |
in azkaban zitten kan erg en niet erg zijn
het probleem is dat je zonder magie gezellig bij dementors op een ombewoond eiland zit
dat wil niemand denk ik toch
alleen de ontsnapping van sirius zwarts vind ik legendarisch
en jullie wat vinden jullie?????? |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Auror89
4e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 22:55 |
 |
Ik vond Azkaban zeer geslaagd, ik kon me nooit echt goed voorstellen hoe het eruit zou zien, want volgens mij verteld alleen Hagrid er iets over, dat het een fort op midden op zee was en zo.
Het was best eng en ik vond dat het een depressieve sfeer uitstraalde, wat natuurlijk ook precies de bedoeling van Azkaban is. En Bellatrix die daar maniakaal stond te lachen maakte het wel goed af. |
_________________ Dumbledore's man through and through," said Harry. "That's right." |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 22:57 |
 |
Het was wel ietsje anders in de film als ik mij had voorgesteld. Ik had echt nog wel een stukje land eromheen gedacht. xD Dat het echt nog een eiland was zeg maar. Maar ik vond het zo ook wel leuk, en dan in die waterval, het zag er echt wel indrukwekkend uit. Dus anders dan ik had gedacht, maar wel goed. |
  |
 |
|