Auteur |
Bericht |
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 15, 2008 15:55 |
|
heuhj Manos ^^
je hebt geupdate :OOO Stiekem ken ik ze allemaal al van devart, maar ik schop toch je topic omhoog. Lekker puh
Lilly LeBeau: ik vind de manier waarop je dit aangepakt hebt erg gaaf. Het ziet er schilderachtig uit en das weer es wat anders dan de gebruikelijke strakke lijntjes.
Picknickmand: hijs echt lollerskates xD En ik vind hier de lijntjes heel cool gedaan, ziet er heel erg comic uit.
Kerstkaart: yay, hijs zo luuuuuf *.*
Send me back: rofl die warlock xD Dikke pret. Enige wat ik jammer vind aan deze tekening is dat de lijntjes af en toe zo licht zijn dat ze de tekening wat onduidelijk maken.
Remus: sehr schön <3
Godric's Hollow: heel origineel en mooi uitgevoerd. Zelf ontwijk ik altijd architectuur in mn tekeningen omdat ik dat altijd upscrew xD Maar bij jou ziet t er echt awesome-o uit.
Enige puntje hier vind ik dat het ondanks de donkere lucht tè overdag oogt. Sneeuw is alleen wit omdat er zonlicht op schijnt en dat weerkaatst het, en de huizen en het standbeeld zien er ook uit alsof er zonlicht op staat. En doordat dat zo lijkt, geven de gekleurde lichtjes alleen kleur af en geen licht. Het licht dat door de objecten weerkaatst wordt is zonlicht en geen kerstlampjes-licht. Schnap? ^^;
Maar hij is nogsteeds pretteh <3 |
|
|
Jamble
Dreuzel
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 15:07 |
|
Érg mooi!
Alleen wel een beetje bloot af en toe.
Maar heel gaaf, vooral Bill & Fleur vind ik heel gaaf. |
_________________ En uit die opening klom Marcel Lubbermans. Hij schreeuwde het uit van blijdschap terwijl hij van de schoorsteenmantel sprong en riep: 'Ik wist wel dat je zou komen!
Ik wist het, Harry!' |
|
|
|
Mrs Jessica Black
4e jaars
Verdiend:
428 Sikkels
Woonplaats: In de ballebak, met Hoofd m'n beste vriendin in Ãœberhaupts Broeder
|
Geplaatst:
Wo Mei 21, 2008 22:44 |
|
Hallo!!
Ten eerste, thanks voor de reacites. Hiervoor doe ik het. ^^
[/color]Aangezien ik laatst een Remus portret had gemaakt en die toch wel zag als een soort memorial portret, heb ik besloten nog wat portretten te maken. En als 2de heb ik gekozen voor James [/color]Potter.
Titel: James Potter portrait
Catagory: Harry Potter
Character(s): James Potter
Material: tablet, Photoshop CS2
Rate: G
Artist note: James = Cool.
Link: |
_________________ "Asked if I'd finished with my newspaper, cool as you please, said he missed doing the crossword."
LEIK 0MG SIRIUS MAK3S CROZZWORDZ!
"Peter heeft verschrikkelijke kleine waterige kraaloogjes!!" |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 23, 2008 21:35 |
|
Ik pik d'r ff een paar van je laatste artjes uit die me opvielen
Aunt Marge & Ripper
Heel origineel. Je ziet nergens fan art van Marge dus ik vind het erg leuk en origineel. Ik vind de lichte lijntjes en zachte kleuren erg mooi
Golden boy
Het is voor mij bij dit plaatje voor de additude die het doet. De hele uitstraling van James is gewoon... James-ish. Ik vind het lichaam van James heel mooi gedaan, hij heeft iets elegants, maar toch iets stoers. Ook de shinyness vind ik mooi
Picknick
*rofl* XD Heel erg leuk bedacht, ik moest echt lachen. ^^
Send me back
Ik vind je bloodelf d'r heel cool uitzien. Zo heerlijk ubergay XD Z'n wand vind ik ook lief. Ik vind de rookeffecten bij Phanjuk erg leuk gedaan.
Remus
Mooi erg mooi. De zachte inkleuring past mooi bij Remus en ziet d'r goed uit. De hele tekening straalt rust uit en dat vind ik passend. Ook de achtergrond vind ik mooi En z'n sideburns zijn lief ^^
Godric Hallow
Smooi. Ik snap zelf geen hout van gebouwen dus ik vind het heel knap dat het je zo goed gelukt is. ^^ De sfeer past bij de scene van DH en gewoon het geheel is heel mooi.
Sjeems
Waar het protret van Remus rust uitstraalt straalt die van James meer activiteit uit als is het een protret. Ik vind z'n gezicht mooi gedaan. |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 04, 2008 17:10 |
|
Oeh, ik wilde ook nog even reageren op je arts. Ik heb ze laatst bekeken op FFF, maar nog niet gereageerd.
Die van het standbeeld van James, Lily en Harry vind ik prachtig. Heel mooi kleurgebruik en het straalt gewoon iets uit.
De tekening van de fanartchallenge (tante Margot en haar hond) vond ik erg grappig en orgineel. Zoiets zou de dus echt wel doen.
De laatste tekening van James vind ik ook leuk gelukt, z'n haar lekker door de war en echt heel mooi de details getekend.
Ga zo door! |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 04, 2008 17:16 |
|
Oh, ja, ik zag je Art ook op FFF en ik wou ook zeker nog eens reageren, dus bij deze grijp ik ook m'n kans :')
Die allerlaatste van James vind ik erg mooi gedaan. Je hebt echt een apparte stijl weten te creëren en die van James straalt die stijl mooi uit vind ik, hij is erg goed afgewerkt, goede schaduw enzo. Alleen klopt volgens mij iets niet met die bril, dat het andere glas kleiner moet zijn klopt wel, maar nu is het een beetje uit verhouding denk ik.
Die Remus Lupin van een tijdje geleden vind ik ook erg mooi, al denk ik dat de anatomie bij James veel beter klopt dan bij Lupin. En ik mis een beetje Lupin's scars. Maar ook hier liggen de schaduwingen ook weer heel goed, zo lijkt het toch en het is ook weer een mooi afgewerkt geheel!
Keep up the good work zou ik zo zeggen [/lekkeronorigineel] |
|
|
Smalofski
The Writing Mod
Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 05, 2008 13:51 |
|
Oeh, die laatste van James is idd een heel leuke tekening Leuke achtergrond ook ^^
Die van die picknickmand is ook leuk xD Vooral dat "lame" erbij x"D Ik moest echt luidop lachen :")
Het portret van Remus is preeeettyyyy <3<3 Heel mooie zachte kleuren die prima bij hem passen Die maan op de achtergrond is heel mooi ^^ Ik mis zijn littekens niet echt, want die heeft ie in mijn gedachten ook niet
Ik vind zowiezo wel dat je een leuke tekenstijl hebt ^^ |
|
Mrs Jessica Black
4e jaars
Verdiend:
428 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 01, 2008 16:08 |
|
Bedankt allemaal!! En ik loop een beetje achter met posten. XD
Deze keer 2 inzending voor de 2 vorige FanArt Challenges. Allebij helemaal gemaakt in Photoshop met m'n lieve tablet.
Deze eerste was voor de challenge: Wands
Titel: Priori Incantatum
Catagory: Harry Potter (GoF)
Character(s): Harry Potter, Voldemort
Link:
Deze tweede was voor de challenge: Mirror of Erised
Titel: Mirror of Erised
Catagory: Harry Potter (OotP)
Character(s): Sirius Black, Severus Snape, Kingsley Shacklebolt, Remus Lupin en Harry Potter
Artist note: Snape is a loser.
Link:
Beide challenges gewonnen. ^^ |
_________________ "Asked if I'd finished with my newspaper, cool as you please, said he missed doing the crossword."
|
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 02, 2008 22:21 |
|
OMG, je Lupos bij die van Snape en Mirror of Erised is zoooo mooi <3.
En ik vind echt dat je het geweldig kan.
Ik kan niet echt bepaald slecht commentaar geven ofzo.
Maar bij die inzendig voor Mirror of Erised, is die andere kerel Voldie? |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 03, 2008 12:13 |
|
OMG :')
Ik móet gewoon even reageren op je Mirror of Erised inzending. <3
Ik vind het echt een fantastische art, ik heb echt in een deuk gelegen. :')
Hij is echt gaaf getekend, ik vind de spiegel ook echt cewl. <3 |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
Mrs Jessica Black
4e jaars
Verdiend:
428 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 20, 2008 23:17 |
|
Hallo lieve poepjes! Jullie complimentjes make me feel good. ^^ Dus, meer art!!
Als eerst een frustratie schets... Het werd een hele boze Regulus. Voor een schets kan ie er best mee door.
Titel: Regulus scetch
Catagory: Harry Potter (MWPP-era)
Character(s): Regulus Black
Link:
De tweede een illustratie verandwoorde Sirius rond de leeftijd van 20 jaar. Ik ben blij met het resultaat omdat ie er zo rustig en "at ease" is. Zoals hij rond Remus zou zijn... Helemaal zichzelf en rustig. ^^ I just wanna cuddle him.
Titel: Sirius Black
Character(s): Sirius Black
Link:
En als laatste een tekeningetje omdat ik Rosmerta weer 's wilde tekenen. Ik vind 'r super. En puber-hormoon-Sirius ook... ROFL. Nouja, zolang je in je hoofd houd dat het een jongen is inplaats van een hond, valt het best mee...
Titel: Perv
Character(s): Madam Rosmerta, 'Padfoot'
Link:
Hope you like 'm... I sure feel like I'm getting better... More comfortable with my skills. YAY! |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 22:35 |
|
Helemaal vergeten om op je art te reageren
Priori Incantatem:
De hele tekening straalt heel veel kracht uit en dat vind ik het goede eraan. Je ziet de gedrevenheid bij Harry en Voldemort. Ook de lichtval hierin vind ik erg mooi, voor het groene licht op Voldemort's gezicht. Ja, je tekening illustreert de scene goed. ^^
Mirror of Erised:
Heel goed gedaan hoe je toch een zwaar onderwerp zo losjes hebt kunnen brengen. Je illustreert ook goed Sirius's "wangedrag" en Snape's nieuwsgierigheid. En Sier's hoofd op het einde XD Te blij. XD oh, en ik vind het leuk dat je de achtergrond zo extreem simpel hebt getekend ^^
Regulus:
Het eerste wat gelijk opviel waren zijn ogen. Reg heeft pretty eyes. Ik vind het ook knap dat je d'r ook nog iets van Sirius in herkent en dat ze ook echt op elkaar lijken. en wat kijkt ie toch lekker boos XD
Sier:
Heel erg gaaf. Zo simpel, maar toch heel mooi. Ik vind het erg gaaf gedaan en z'n broek is hip ^^ *steelt broek* *geeft broekloze Sier aan Maan* en ik vind het bloem-zon-ster-geval op de achter groep heel passen en een beetje hippie-achtig ^^
Perv:
Oh Sier toch. XD Ik vind het leuk dat je personages tekent die bijna niemand tekent en dat maakt deze art weer origineel. ^^ Ik vind je stijltje erg leuk, het ziet er simpel uit, maar is toch niet na te doen ^^ Erg goed gedaan.
En je bent Lily vergeten |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Smalofski
The Writing Mod
Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 26, 2008 19:35 |
|
Jalf was heel subtiel mensen naar je topic aan't lokken in de chat dus ik kom maar eens reageren
Regulus vind ik wel leuk gedaan ^^ Ik hou wel van af en toe een meer schetserige tekening. Z'n ogen vind ik heel leuk ingekleurd ^^ Hij kijkt wel behoorlijk depressief, maar dat klopt wel bij z'n personage veronderstel ik (al stel ik mij hem altijd wel meer vrolijk en zelfverzekerder voor)
Bij de tekening van Sirius vind ik z'n broek en z'n haar heel leuk
De laatste tekening van Rosmerta is heel grappig Zo heerlijk typisch Sirius XD Ik vind het ook heel leuk om wat Art van haar te zien, je komt dat niet zo vaak tegen.
Alle drie heel leuke tekeningen ^^ |
|
Miss Zwarts
2e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 25, 2008 20:17 |
|
Wauw. Dat is het eerste wat me te binnen schoot. Je hebt echt talent om de vormen heel realistisch te laten lijken. En dan het ingekleerde is ook heel mooi De tekeningen stralen iets uit en dat is heel moeilijk om te tekenen ( of het nou zelf verzonnen is of gewoon nagetekend van iets, het blijft een kunst ) |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
|
|
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 23:39 |
|
M'n allerlaatste post op HPF is voor m'n Maantje <3
Even in het algemeen, want ik heb al steeds per art gereageert. xD
Je hebt uberveel talent, en ik hoop dat er in 2009 weer allerlei moois uit komt. Ik wens je een overvloed inspiratie (en tijd om het uit te voeren xD) toe, dus dan moet t allemaal wel goed komen, lijkt me.
En ik zie 't wel allemaal weer op devART en FFF <3
Love you the most <3 |
|
|
|