Auteur |
Bericht |
chantal
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 06, 2007 10:04 |
 |
1) In ieder geval naar Finland reizen, en nog wel meer landen maar vooral Finland. I love Finland
2) Naar alle bands die ik cool vind naar minimaal 1 concert te zijn geweest
3) Festivals afgaan in Finland
etc.. |
|
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 06, 2007 12:25 |
 |
Het is nog veel te vroeg om aan de dood te denken maar ik zla hier toch posten.
1: P!NK ontmoeten en al haar concerts zien!
2: Moto en auto leren rijden.
3: Trouwen/Kinderen krijgen.
4: Geld aan PETA schenken. (Mensen die zich inzetten voor dierenrechten.)
5: Nog een tattoo en piercing laten zetten.
6: Diploma kleuterleidster halen.
7: Haar laten verven.
Het is gerangschikt van: wil ik heel erg tot wil ik bijna niet. |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Laatst aangepast door Miss Und@ztood op Wo Jun 06, 2007 13:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 06, 2007 12:58 |
 |
Leuke topic, het staat btw niet bij mij op volgorde. En ik vergeet nog weleens wat dus je hebt kans dat ik wat vergeten ben. ^^
1 Boek schrijven ik zou graag voor mijn dood nog een boek willen schrijven. Daar kan je je levensverhaal in kwijt. En ik vind het prettig om gevoelens op papier te zetten. Kortom, een boek lijkt me fantastisch om te kunnen schrijven.
2 Ajax ik wil nog zoveel doen met Ajax. Naar trainingen, naar wedstrijden. Dat gaat ook gebeuren, met een vriend van mij. Maar wie weet ben ik morgen dood. En ik wil het gewoon vaker meemaken.
3 Harry Potter ik wil de acteurs wel willen ontmoeten van Harry Potter. Lijkt me echt gaaf als je dat kan doen.
4 Voetballen bij Ajax mbrl. Ik hoop dat een vriend bij mij van Ajax gaat voetballen. Dat verdiend hij echt, na alles wat hij voor mensen doet. En gewoon, hij is gewoon heel aardig. ;x En en, dan krijg ik een skybox van hem. Dat had hij gezegd. XD
5 Auto ik hoop een mooie auto te krijgen, en natuurlijk een rijbewijs.
6 Goed werk jaaa. Goed werk, dat lijkt me fijn als je dat hebt gevonden.
7 Geluk ik wens mijn familie en vrienden al het geluk van de wereld toe. En ook jullie!
8 P!NK ontmoeten haar wil ik zeker eens onmoeten. Ze is gewoon echt fantastisch.
9 Mooi huis graag wil ik ook wel een mooi en confortabel huis. Of, hoe je dat ook mag schrijven. Samen met eh, ik weet niet misschien nog wel met mijn ouders? Of met een vriend/vriendin. Of misschien wel een man, dat wachten we later allemaal nog wel af! XD
10 Photoshop ik wil graag echt een ster worden in photoshop. Ik kan wel photoshoppen maar ik wil het gewoon écht goed kunnen. =D |
|
|
  |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 06, 2007 14:24 |
 |
de dingen die ik voor ik dood ga wil bereiken.
1 een boek schrijven (kinderboek)
Dit is iets wat ik heel graag wil doen maar ik kan er maar de tijd niet voor vinden, en het lijkt me helemaal fantastisch als ie nog een beetje goed verkoopt.
2 Het lijkt me ook helemaal geweldig om Nelson mandela te ontmoeten (niet dat dat gebeurt) Hij heeft al vanaf dat ik heel jong ben een enorme invloed op me, hij inspireerd me gewoon om goed te doen.
3 Ik wil de eerste vrouwelijke premier zijn van nederland, of gewoon in de tweede kamer is ook goed. Ik ben al vanaf mijn 14de bezig met de politiek en ik vond het ook verschrikkelijk dat ik tot mijn 18de moest wachten om te stemmen.
4 Ik wil ook heel graag mijn eigen autisten klasje hebben op een middelbare school. Ik werk nu al met autisten en een scala aan andere syndromen maar die zijn zwaar verstandelijk gehandicapt en ik zou graag met hoog functioneerende autisten willen werken dat lijkt me echt fanastisch.
Misschien ondek ik wel een behandelings methode die echt goed werkt.
5 een wereld reis maken.
goh ik wil zoveel nog doen wat allemaal best wel veel tijd in beslag neem laat ik voorlopig nog maar niet dood gaan  |
|
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 06, 2007 15:13 |
 |
Josse schreef: | Voor ik dood ga wil ik zo veel mogelijk geleefd hebben.
Als ik dood ga wil ik kunnen zeggen, ik heb geleefd. Daarom haat ik die brace zo, veel dingen kunnen niet, en dan zeg ik, dat komt volgend jaar wel. Dat is zo totaal niet ik. Ik wil het nú doen! Ik wil nú uitgaan, nu muziek maken, vrienden maken, reizen. Jammer dat ik nog op school zit. Daarom wil ik ook nú mijn examen halen.
Ik wil dus gewoon leven. Het liefst zo veel mogelijk. Niet stil staan, doorgáán. Ik heb al lang genoeg stil gestaan, dat beviel niet. |
*woei*
Daar ben ik dus vanaf!!! (yay)
Vandaar misschien dat ik nu me rot werk, uit ga, geld uitgeef, weer werk om geld te verdienen, op vakantie ga naar minstens vijf plekken, en zo zin heb in een kamer in Utrecht.
Gewoon leven, mensen het kán weer!!! *grins* |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Snow White Queen
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 06, 2007 16:39 |
 |
Beware: érg serieuze post coming through!
Gawd, hier denk ik de laatste weken iets te veel over na met als resultaat dat ik altijd depressief word en m'n minderwaardigheidscomplexen nog wat de hoogte in jaag. Ik loop met de schrik rond dat ik op m'n 70ste (als ik dat haal) een even zielig en betekenisloos leven leidt als nu. En dit klinkt alsof ik een zwaar puberend kind ben, maar het wordt eens hoog tijd.
Het enige wat ik eigenlijk wil, is niet alleen door het leven gaan. Vriendschappelijk, maar ook (vooral!) relationeel. Dus ik wil ook de liefde kennen, maar liefde en niet-alleen-zijn zullen voor een stuk wel gepaard gaan.
Ik voel me het laatste jaar zo afgrijselijk alleen (relationeel altijd al gehad, vriendschappelijk is het momenteel nog erger...) en dát wil ik dus veranderen.
Ik wil geweten hebben hoe het voelt om van iemand te houden en hoe het voelt om geliefd te worden, om iets te betekenen voor een ander (en nu praat ik vooral over het relationele, aangezien ik dat nooit heb mogen meemaken, WOEI! :'D), en het liefst wil ik dat dat nog zo lang mogelijk aanhoudt. Ja, en dan natuurlijk het gebruikelijke: gelukkig zijn en kindjes krijgen. Dan ben je niet alleen, toch?
Maar ik zal al blij zijn als ik dus heb mogen aanvoelen hoe het is om lief te hebben/geliefd te worden. Relationeel.
Klinkt hartstikke stom eigenlijk. Maar ik heb zo'n verschrikkelijk laag zelfbeeld waaruit onder andere bindingsangst uit voortvloeit.
Ik heb nog een lange weg te gaan... En ik heb het gevoel dat m'n kansen die ik moet grijpen er niet meer lang zullen zijn... :/ Ik ben ook zo ontzettend preuts.
Maar goed, zonder vrienden en de juiste contacten ben of word je niets... Dan kom je nergens, letterlijk en figuurlijk. Alleen zijn zuigt.
En begrijp me niet verkeerd, sommigen hier. Maar met 'vrienden' bedoel ik momenteel dus mensen die ik IRL regelmatig zie. Dat is eigenlijk niemand... |
I don't know who I am. |
|
  |
 |
Nevodeon
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 17:29 |
 |
Voor mijn dood wil ik doen;
1. Skydiven. Dat lijkt me echt zooo geweldig.
2. Een keer voor de klas staan. Lekker kinderen domineren. Heerlijk
3. In Londen rondlopen en Londenaren laten geloven dat ik er ook wegkom, met mijn accent
4. Trouwen.
5. Leren autorijden, motorrijden en desnoods nieuwe kewle vervoersmiddelen.
De rest boeit me niet zo   |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 08, 2007 21:06 |
 |
Hmmm leuk topic.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op zich niet zo snel hier een antwoord op weet. De dingen waarvan ik afgelopen jaren gedroomd heb [in Engeland wonen, toneelstuk regisseren, lieve vriend krijgen, studie afronden] zijn nu allemaal wel waarheid geworden, of worden dat bijna [ben bijna afgestudeerd]. Nu heb ik op dit moment niet meer een grote droom. Wat ik wel nog leuk zou vinden:
- een huis kopen op een veilig en opknappen
- naar zuid afrika en de bahama's gaan
Oh ja, ik weet nog iets. Ik zou graag bij de BBC werken later.  |
|
|
  |
 |
Rose
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
93 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 09, 2007 10:46 |
 |
Hm....eens even goed nadenken hierover.
Ik weet niet echt wat de toekomst voor mij is, natuurlijk niet. Maar wat ik wel graag zou zien:
1. Samen gaan wonen met mn vriend. Hij is mijn maatje en betekend alles voor me, dus ik kan me niks leukers voorstellen dan met hem gaan samenwonen. Gaat binnenkort ook gebeuren trouwens. Misschien zelfs ooit wel trouwen en kindjes maken.
2. Reizen. Ik wil graag veel van de wereld zien. Een wereldreis maken lijkt mij helemaal te gek. Vooral Amerkia en het oosten trekken mij heel erg.
3. Mezelf blijven ontwikkelen. Dus proberen zoveel mogelijk uit mezelf te halen, door school maar ook zoveel mogelijk verschillende banen. Erachter komen wat voor persoon ik ben, en waar mijn grens ligt.
4. En gewoon een leuk leven lijden, veel plezier maken, het niet allemaal te serieus nemen en tevreden sterven. Dat is toch wel de droom. |
|
|
  |
 |
Manouk
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 24, 2007 16:39 |
 |
Verbazend dat nog niemand dit gezegd heeft.. Ik zou heel, heel graag eens iedereen die ik ken vertellen wat ik écht over ze denk. Dus eerlijk zeggen dar ik me kapot irriteer aan iemands gedrag, dat ik stiekem een gloeiende hekel aan iemand heb en zulk soort dingen. Maar ik kan niet tegen ruzie, dus ik doe het niet, nooit. Maar ik zou het zo graag doen. Als ik nu te horen kreeg dat ik nog een week ofzo had, zou ik dat echt gaan doen.
Wat wil ik meer doen.. Ik wil zoveel doen. Ik wil iets betekenen. Ik wil honderd procent tevreden en gelukkig zijn zonder dat er iets is waarvan ik spijt heb of waardoor ik boos op mezelf word.
Ik weet niet wat ik nog meer zou willen doen, nu op het moment. Ik wil gewoon iets van mijn leven maken zolang het nog mag duren, denk ik. |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 24, 2007 17:26 |
 |
Ik zou in ieder geval voor mijn dood naar een concert van system of a down willen en ik wil gewoon een geweldig leven leiden. Veel avonturen, elke dag genieten van het leven. En ik wil heel graag een paar jaar in Ierland wonen. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Boterham
4e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 15:13 |
 |
@Noukju: Dat wil ik ook doen, iedereen zeggen wat ik nu eigelijk echt van hen vind. Dat doe ik nu ook wel soms, maar niet bij iedereen. Ik bedoel, dat zou pas gemeen zijn xD
Ik wil eigelijk veel te veel voor mijn dood doen. Natuurlijk gelukkig zijn en genieten van het leven. Een belangrijke job, trouwen, kinderen,.. zegt me helemaal niks. Misschien komt dat nog wel. Ooit.
Ik wil later ook een reis rond de wereld maken, wanneer ik afgestudeerd ben, samen met een vriendin. En dan wil ik vast en zeker naar Amerika en Australië gaan. En naar China, Zuid-Afrika, Venetïe,.. Eigelijk heel de wereld. En dan wil ik dolgraag dingen doen zoals benjijumpen en parachtutespringen.
Voor de rest wil ik gewoon enorm veel plezier maken met mijn vrienden. Echt, als ik een dag alleen thuis zit zonder ook maar iemand te zien word ik al gek. Dus dat is wel erg belangrijk voor mij. O ja, en ik wil graag wat meer zelfvertrouwen krijgen, en minder complexen over mijn uiterlijk, etc.
Dat is ook erg belangrijk. |
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
  |
 |
magic@home
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 18:14 |
 |
Nou dit is echt een lastige want er zijn wel duizende dingen die ik wil doen voor men dood
1. Nou ik zou graag een reis door New Zealand willen maken en al het natuur schoon willen bewonderen.
@noukju dat zou ik ook graag eens willen doen, en dan zou ik graag eens lekker tekeer willen gaan tegen Bush en tegen hen die mens en dier mishandelen
Maarja zoals ik al zei zijn er nog teveel dingen om op te noemen die ik graag zou willen doen dus daar ga ik me ook niet aan wagen, en meestal moet je het ook doen als je iets zegt anders is het alleen maar grootspraak  |
|
  |
 |
dream_wizard
3e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 28, 2007 10:45 |
 |
voor mijn dood wil
1. zoveel mogelijk attractieparken doen
2. de zeven wereld wonderen bezoeken
3. bush een schop voor zijn kont verkopen
4.als ik binnen 24 uur overlijd op een dag iedereen de waarheid zeggen en al mijn geheimen opbiechten
5. een groot geheim ontdekken over iets zoals elf september , de tweede wereld oorlog of de macht van amerika ofzo |
|
|
  |
 |
|
|