Auteur |
Bericht |
chrissiej94
Dreuzel

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 04, 2008 16:10 |
 |
Ik ga met de vele mensen mee, want mij lijkt Anderling gewoon perfect. Aardig, streng als het nodig is, slim, rechtvaardig, en een perfect type om schoolhooft te zijn.  |
|
|
  |
 |
golky
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 07, 2008 19:58 |
 |
Ik vind dat Anderling ook wel goed past als schoolhoofd. Ze heeft dezelfde manieren van werken als Perkamentus en die is ook een perfect schoolhoofd. |
|
|
  |
 |
AvadaKedavra
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 08, 2008 21:11 |
 |
Ik hoop wel iemand die leraar is geweest en wel redelijk slim is. Ik denk wel dat het Anderling is omdat die ook altijd plaatsvervangend schoolhoofd was. Ik denk niet dat Hagrid een goed schoolhoofd kan zijn(met alle respect) omdat ik hem daar geen type voor vind. Hij kan beter dingen doen die hij leuker vind en daarbij heeft Hagrid nog geeneens zijn school afgemaakt! |
|
|
  |
 |
Rstoffers
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 27, 2008 20:43 |
 |
Hagrid lijkt me niet echt de beste keus inderdaad.
Want zelf mag hij niet toveren en bla bla bla.
Anderling is wel een goede keus,
Vriendelijk maar wel streng genoeg! |
|
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 28, 2008 13:30 |
 |
Van mij mag Anderling ook wel schoolhoofd worden. Dat is inderdaad een goede keus. Streng, maar heel aardig, en leeft ook mee met de leerlingen. |
|
|
  |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 18:28 |
 |
Anderling is de beste optie, maar misschien komt er wel een andere goede leraar(es) die dan schoolhoofd kan worden, want anderling gaat toch met pensioen??
maar hagrid lijkt me niet al te best omdat het niet zo'n goed voorbeeld is omdat hij van school is gestuurd enzo, banning is ook wel goed denk ik.
ik vindt toch banning de beste, hij is gewoon aardig en rechtvaardig, en iedereen mag hem, zelfs de zwadderaars volgensmij  |
_________________ {��...Harry Potter...��}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie 
Laatst aangepast door berry6145 op Za Aug 02, 2008 22:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Monkeyballs_
Dreuzel

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 15:54 |
 |
Banning schoolhoofd, omdat hij slim, streng en rechtvaardig is.
Slakhoorn plaatsvervangend, omdat hij in mijn ogen wel bekwaam is. |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 21:58 |
 |
Monkeyballs_ schreef: | Banning schoolhoofd, omdat hij slim, streng en rechtvaardig is.
Slakhoorn plaatsvervangend, omdat hij in mijn ogen wel bekwaam is. |
Yay eindelijk fijn om te horen dat iemand Banning geschikt vind. Ik vind hem zelf namelijk ook heel geschikt. Het is een hele goede docent. Hij is ook rechtvaardig en daarbij een erg geliefde leraar. Volgens mij vind iedereen hem namelijk wel ok. Zijn lengte heeft hij dan niet helemaal mee, maar ergens heb ik wel het gevoel dat hij een gerespecteerd iemand is. Sowieso al omdat hij ook hoofd van Ravenklauw is. De meeste mensen zeggen namelijk Anderlin en dat is natuurlijk een logische keuze omdat wij haar ook het beste kennen in principe. Zij hoort bij Griffoendor en die zien wij het meest. Daarbij is zij al half schoolhoofd dus zij wordt meestal als eerste aangewezen. Wat ik soms nogal onrechtvaardig vind dus. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
harrypotterfreakdaan
3e jaars

Verdiend:
85 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 8:50 |
 |
Ik ben het met Eva en Monkeyballs eens, Banning vinden veel mensen erg gek vanwegen zijn lengte en natuurlijk dat we vrij weinig van hem horen is er niet veel over hem bekend. Maar toch van dat wat we weten vind ik Banning echt wel een goeie keuze. Ook zoals Eva al zei is het oneerlijk als iedereen voor Anderling gaat gewoon, omdat iedereen het meeste hoort van haar. |
|
|
  |
 |
Furp
2e jaars

Verdiend:
71 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 10:21 |
 |
Ik denk niet dat banning een goed schoolhoofd zal zijn, kijk bijvoorbeeld naar het einde van boek 6 waarin de ddeatheaters de school binnen vallen. wat hem daar overkomt zou dat een goed schoolhoofd van zweinstein mogen overkomen? |
_________________ "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!" |
|
  |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 05, 2008 22:56 |
 |
Furp schreef: | Ik denk niet dat banning een goed schoolhoofd zal zijn, kijk bijvoorbeeld naar het einde van boek 6 waarin de ddeatheaters de school binnen vallen. wat hem daar overkomt zou dat een goed schoolhoofd van zweinstein mogen overkomen? |
hij werdt bewusteloos geslagen, al was perkamentus of anderling daar geweest was had hetzelfde kunnen gebeuren denk ik |
_________________ {��...Harry Potter...��}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
xKIMx
1e jaars

Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 11:44 |
 |
Ik denk anderling,
Ze trekt niemand voor en ze weet controle te houden over de leerlingen.
Ik weet niet wwaarom maar ik vind haar ontzettend mysterieus en daardoor heel interesant. |
|
|
  |
 |
Allisson Zwarts
1e jaars

Verdiend:
56 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 16:29 |
 |
Professor Anderling.
Ze kent Zweinsten gewoon heel goed en ze wist ook de manier van aanpakken van Perkamentus. En zij was sowieso opvolger van het schoolhoofd volgens mij. Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had ofzo... |
|
|
  |
 |
Doxy
1e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 21:22 |
 |
Anderling. Ik vond haar heel goed met Omber. Ze trekt niemand voor en ze lijkt me gewoon de beste keuze. |
_________________ Ron: 'Follow the spiders... If Hagrid ever comes out of Azkaban I'll kill him!'
Sirius: "The ones who love you, never really leave you." |
|
  |
 |
Hermelieen
Dreuzel

Verdiend:
63 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 17, 2008 14:16 |
 |
Anderling, zij kijkt niet naar de verschillende afdelingen zoals Omber wel deed. Van griffoendor is slecht en zwadderich goed.. En Harry dan haha? hij is wel erg jong maargoed, het wou wel een heel verrassend iets zijn toch! |
_________________ Harry & Hermelienn ?? |
|
  |
 |
|