Auteur |
Bericht |
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 29, 2008 20:21 |
|
Over Jezelf:
Naam: Esther
Leeftijd: 16, bijna 17
Ervaring (namen): Nog geen [a].
Personage
Naam: Elizabeth Maenlicht
Geslacht: V
Leeftijd: 23
Karakter: Elizabeth is een redelijk intelligente vrouw. Van nature is ze erg nieuwsgierig; als er iets vreemds voorkomt, wil zij weten wat er precies aan de hand is. Realisme is echter niet zo haar ding, ze laat haar fantasie zich nog wel eens meevoeren.
Ze is vaak erg in zichzelf gekeerd en zal, vooral bij vreemdelingen of mensen die ze niet zo goed kent, haar emoties niet snel laten blijken. Elizabeth laat mensen dan ook niet zo snel toe tot haar hart. Als je haar beter leert kennen, is ze echter een warm persoon. Ze vertrouwt haar echte vrienden en gaat voor hen door het vuur. Als iemand haar teleurstelt, zal ze dat duidelijk laten merken. Ze vertelt wat ze ervan vindt, en zal dat niet altijd op een even zachtzinnige wijze doen – recht voor z’n raap, dat is Elizabeth.
Ze houdt er niet van om op de voorgrond te zijn. Nee, Elizabeth wacht liever af. Ze is er dan ook niet zo dol op om de leiding te nemen. Ze is nogal snel bang, maar laat dat niet merken.
Uiterlijk: Elizabeth heeft blond, kort haar, in een bob geknipt. Haar ogen zijn lichtblauw. Ze is een beetje mollig en redelijk klein – 1 m. 60. Ze draagt het liefst nette kleding: blousjes, een ribbroek en een leuke ketting zijn helemaal haar ding.
Motieven/redenen om mee te doen: Curiosity… Jep, Elizabeth is nieuwsgierig. En als ze nieuwsgierig is, dan wil ze uitzoeken wat er aan de hand is. Dit keer overwon haar nieuwsgierigheid haar angst. So… here she is.
Geschiedenis: Elizabeth komt uit een relatief gelukkig gezin. Achteraf gezien was het eigenlijk nogal leeg allemaal. Ja, in de ogen van andere mensen waren zij een perfect modelgezinnetje, er ontbrak niets aan. Ze woonden in een mooi, vrijstaand huis, haar ouders hadden goede banen, Elizabeth en haar broertje deden aan muziekles en ze hadden andere hobby’s, ze deden het goed op school, je kent het wel. Elizabeth zelf heeft een beetje een vreemd gevoel overgehouden aan haar jeugd – ze was altijd maar ergens mee bezig. Veel emotie is er niet aan te pas gekomen, misschien dat ze er daarom moeite mee heeft mensen toe te laten tot haar ‘werkelijke ik’. Het bevalt Elizabeth veel beter nu ze op zichzelf woont en zélf kan bepalen wat ze doet.
Overig: Ze is absoluut verslaafd aan lolly’s – van die grote, ronde, perfecte rode, ken je ze? Elizabeth kan er niet van af blijven. |
|
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 30, 2008 22:38 |
|
Over Jezelf:
Naam: CharlieWemel
Leeftijd: 15 jaar.
Ervaring (namen): Genoeg vind ik eigenlijk : GoF, Vuurbeker, Moonlight Secrets, The Wedding, The Gaunts, Durmstrang (2x), Marauders (2x) The Island, Hogwarts 2017 en nog wat meer die ik vergeten ben.
Personage
Naam: Jack Taylor
Geslacht: M
Leeftijd: 25
Karakter: Jack is een zak. Punt. Hij is onaardig tegen alle mensen die hij tegen komt, en heeft meteen overal commetaar op. Zelf kan hij niet goed tegen kritiek en zal dan ook alles doen om de persoon terug te pakken. Diep, heel diep van binnen is Jack onzeker over zichzelf, dat is ook een reden waarom hij zo onaardig is. Er zijn maar weinig mensen die het vertrouwen van Jack hebben gewonnen, dat zijn ook de enige mensen die bijna alles van hem weten. Het enige wat soms nog wel wat leuke situaties opleverd, is dat Jack een ongelovelijke sarcast is; Op alle dingen die hij mee maakt moet hij een irritante opmerking maken.
Uiterlijk: Jack heeft halflang, donkerblond haar en grijze ogen. Hij heeft een licht stoppelbaardje en een gezicht dat meestal niet bepaald op 'vrolijk weer' staat. Meestal draagt Jack kleren die makkelijk zitten en die hij snel aan kan doen (T-shirt, jeans, All-stars.) Jack is licht gespierd en 1.89m lang.
Motieven/redenen om mee te doen: Stiekem wil Jack proberen om zijn chagrijnige en arrogante karakter te veranderen. Hij vond dit wel een goede kans, aangezien hij met dezelfde mensen zit 'opgesloten' en dus kan hij proberen een 'band' met een aantal van hen op te bouwen. Ook kan Jack het geld wel goed gebruiken; Zijn zus is erg ziek, zij is één van de mensen op wie Jack vertrouwt en hij wil haar niet kwijt.
Geschiedenis: Jack had een redelijk goed leven, zijn ouders waren best rijk en Jack kreeg alles wat zijn hartje begeerde. Toen hij 6 was kreeg hij een zusje, Sarah, aan wie hij eerst een hekel had omdat zijn ouders haar alle aandacht gaven maar ze zijn daarna de beste maatjes geworden. Toen Jack een brief kreeg van Hogwarts was hij helemaal in zijn nopjes. Hij vond het echt geweldig. In zijn tijd op Hogwarts is Jack steeds arroganter en chagrijniger tegen andere mensen geworden, zo ook tegen zijn ouders. Na zijn schoolcarriere op Hogwarts is Jack meteen uit huis gegaan, hij kon niet meer met zijn ouders opschieten en is samen met zijn zus in een appartement gaan wonen. Sarah is nu ernstig ziek en Jack zal het zichzelf nooit vergeven als ze niet beter word, en zal dus door heel hete vuren gaan om het geld te bemachtigen.
Overig: Nope! |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 31, 2008 11:12 |
|
Over Jezelf:
Naam: Agenia
Leeftijd: 17
Ervaring (namen): Haunted Mansion ([a]), Moonlight Secrets, (kort) Hogwarts 2017, Marauders 1974, Murder on the Second Floor en meer…
Personage
Naam: Amy Elliot
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 17
Karakter: Amy is een prinsesje. Een verwend, kinderachtig prinsesje. Ze zal altijd haar zin bij iedereen doordrijven, en doet dit doormiddel van schattig gegiechel, het trekken van pruillipjes of driftig op en neer springen. Ze is erg brutaal, maar niet grofgebekt. Brutaal op een manier waarbij ze (zichzelf) (te) veel aan- of opdringt aan iemand. Zelf beschouwt Amy zichzelf als een onschuldig engeltje, en als het nodig is zal ze kleine sluwe plannetjes bedenken om anderen van dit feit te overtuigen. Oftewel, een opdringerig, brutaal, verwend, kinderachtig en onschuldig prinsesserig engeltje. En wanneer ze boos is – bijvoorbeeld wanneer ze haar zin niet heeft gekregen – blaast ze haar wangetjes bol en slaat haar armen mokkend in elkaar. Als ze driftig is, stampt en krijst ze de boel bij elkaar. So don’t get her pissed. =]
Verder is ze in het eerste opzicht redelijk vriendelijk – je weet maar nooit hoeveel je aan mensen hebt – nieuwsgierig, maar tegelijkertijd ook een tikkeltje laf. Deze twee eigenschappen botsen – tot Amy’s grootste ergernis – net iets te vaak met elkaar.
Uiterlijk: Amy is een klein – ditmaal letterlijk – meisje, met middellang zwart haar en een pony. Ze heeft grote bruine onschuldige oogjes, en een wipneusje. Amy besteedt ziek veel tijd aan haar uiterlijk; haar pony moet perfect zitten, haar wimpers perfect lang en gekruld, haar nageltjes fel en vrolijk gelakt, en haar jurkjes schattig, vrolijk en prinsesserig. Een paar ballerina’s eronder, strikjes in het haar, grote oorbellen en voilà: Amy.
Motieven/redenen om mee te doen: Zo gauw Amy op de hoogte kwam van een prijs – 100.000 galjoenen, like oh my god – was ze gebrand mee te doen. Papa’s kleine meisje zal groot en rijk worden, en hoe kan dat beter dan in een groot – en hoogstwaarschijnlijk luxe – huisje? Spoken, Amy’s hoela. Ze waren vast net zo lief als en vriendelijk als de Bloederige Baron – die tegen Amy wel degelijk vriendelijk was, gezien Amy een Zwadderaar was.
Geschiedenis: Amy woont sinds haar 5e alleen met haar vader, gezien haar moeder op jonge leeftijd overleden is. Vader, die zich tamelijk schuldig voelde, begon toen met overdreven vertroeteling, waardoor Amy een verwend nest is geworden. Amy heeft haar moeder bij gebrek aan herinneringen nooit gemist. Ze is volbloed heks, en heeft net haar studie op Zweinstein afgesloten.
Overig: La Princess:
Nevermind dit stukje, dit is iets voor mij *fluit* xD |
Laatst aangepast door Miseria op Za Mei 31, 2008 11:38; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
miss_sweet
Hotemetoot
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 31, 2008 11:33 |
|
Glauces: Dat je geen ervaring hebt, maakt het allemaal goed doordat je een goeie solli heb neergezet! Alleen hou je er rekening mee dat in zichzelf gekeerde mensen niet echt goed werken in een RPG, dus dat ze toch wat sociaal is naar anderen toe, dat is in deze RPG ook wel belangrijk aangezien je zit opgesloten met een stel mensen =) Door!
CharlieWemel: Aaah net wat we nodig hebben, een zak die altijd onaardig is ^^ goeie solli, goeie RPGstijl. Door!
Miseria: Goeie solli! En zo'n personage hebben we nog niet. Bovendien heb je een heel goeie RPGstijl (*votes R/F*). Door!
Het is niét zo dat de nieuwe personages al in het huis verbleven. Aangezien er veel mensen het huis hebben verlaten of op een gruwelike wijze zijn vermoord; was er nood om de groep weer compleet te maken. Deze mensen zijn dus nieuw in de groep en komen pas aan in het huis.
Male:
SiriusZwarts - Clive Hoffman
Legolas – Chris Edwards
Trijntjuh - Finn Coolsaet
Miseria - Robertus Janszoon
HarryPotterRocks – Martin Johnson
CharlieWemel - Jack Taylor
Female:
Machoefeltje – Lily Robins
Jilly-ann – Madison Williams
Hermelien-fan – Melody Parker
miss_sweet - Faith Williams
Glauces - Elizabeth Maenlicht
Miseria - Amy Elliot
Vermoord:
Kennith green
Miles Vincent
Huis verlaten/verdwenen:
Noah Nickens
Skyler Farell
Melissa Meyer
001 - Madison Williams & Melody Parker
003 - Lily Robins & Faith Williams
005 - Amy Elliot & Elizabeth Maenlicht
002 - Clive Hoffman & Jack Tayor
004 - Finn Coolsaet & Chris Edwards
006 - Martin Johnson & Robertus Janszoon
De sollicitaties zijn gesloten. |
|
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 18:06 |
|
Ik kom eventjes melden dat ik van 26 juni tot 11 juli ook op vakantie ben "^^ In die periode zal Ezgi (Hermelien-fan; Melody) Robertus overnemen en Katrijn (trijntjuh; Finn) Amy overnemen ^^ Omg, twee weken HM-loos xO Brace yourselves xDDD
...
Pssst:
Haunted Mansion, door Miseria
Robertus/Melody - Broken, door Hermelien-fan
Here's To You, Amy!, door Miseria
F/R/M [Hello], door Hermelien-fan
Hello, door Miseria
A Dangerous Mind, door Hermelien-fan
Smile - Amy/Finn/Lily, door Miseria
Listen To The Haunted Mansion's Rain, door Miseria
=] |
Laatst aangepast door Miseria op Za Aug 16, 2008 10:09; in totaal 4 keer bewerkt |
|
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 19, 2008 15:03 |
|
Sorry voor de dubbelpost, maar het moet eventjes opvallen "^^
I.v.m. omstandigheden (lees: straf) kan ik een week niet op de computer. Eer ik weer op de computer kan/mag, ben ik op vakantie, wat betekent dat ik vanaf nu pas 11 juli terug ben =[ Ik weet niet of Ez en Trijn Bertje en Amy eerder over willen nemen? Zo ja, feel free ^^ Zo nee, dan laten jullie ze maar wegrotten I am sooooooo sorry dat ik er pas weer over 3 weken ben =[ Hoe ga ik dit overleven? xO
Hoe dan ook, ik schrijf Robertus en Amy eventjes in een passieve modus, en ze mogen er wel uitgehaald worden hoor, maar bedenk wel dat ík er pas weer over 3 weken ben "^^ |
|
miss_sweet
Hotemetoot
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 24, 2008 21:19 |
|
Even een snelle update;
Een paar mensen hebben al lange tijd niet meer gepost, na die mensen aangesproken te hebben en rekening gehouden te hebben met alles, hebben we besloten dat alleen SiriusZwarts - Clive Hoffman eruit ligt. Jammer, maar helaas. De sollicitaties blijven voorlopig gesloten, en de kamerindeling is een beetje verandert. Nu hebben ook we nog een kandidaat voor moord of spoorloos verdwenen. Laat je fantasie maar werken ^^
Verder wordt Abott overgenomen door Harry Potter Rocks. Ik ga morgen waarschijnlijk nog een laatste Faithpost maken voordat Jill het van me overneemt.
Nog een laatste opmerking; vergeet de vakanties niet door te geven, voordat we je geheel onschuldig eruit kicken [a]
Vakantie
miss_sweet: 26/6 - 11/8
Miseria: 26/6 - 11/7
jilly-ann: 31/7 - 17/8
Hermelien-fan: 13/7 - 16/8
Male:
Legolas – Chris Edwards
Trijntjuh - Finn Coolsaet
Miseria - Robertus Janszoon
HarryPotterRocks – Martin Johnson
CharlieWemel - Jack Taylor
Female:
Machoefeltje – Lily Robins
Jilly-ann – Madison Williams
Hermelien-fan – Melody Parker
miss_sweet - Faith Williams
Glauces - Elizabeth Maenlicht
Miseria - Amy Elliot
Kamerindeling
001 - Madison Williams & Melody Parker
003 - Lily Robins & Faith Williams
005 - Amy Elliot & Elizabeth Maenlicht
002 - Finn Coolsaet & Chris Edwards & Jack Tayor
004 - Martin Johnson & Robertus Janszoon
Vermoord:
Kennith green
Miles Vincent
Huis verlaten/verdwenen:
Noah Nickens
Skyler Farell
Melissa Meyer |
|
|
|
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 30, 2008 12:11 |
|
Ik kom mijn vakantie ook maar eventjes melden ^^" Wij gaan weg op 12 juli en we zijn maximaal drie weken weg, dus uiterlijk tot 2 augustus denk ik. Waarschijnlijk zijn we wel iets eerder terug, maar wij gaan op de bonnefooi, dus het is niet helemaal zeker ^^".
Maar... ik heb nog geen vervanger voor Liz [Elizabeth Maenlicht]. Is er misschien iemand die haar dan dus 3 weekjes over wil nemen? [a]
edit: Jill [jilly-ann] wil haar wel overnemen, heel erg bedankt! =D |
Laatst aangepast door Glauces op Ma Jun 30, 2008 19:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 30, 2008 19:40 |
|
Laat ik mijn vakantie ook maar eventjes melden. Wij gaan 14 juli weg en zijn 18 juli weer terug. In die week zal Gen [Miseria] toezicht houden op HM.
Vakantie
Glauces: 12/7 - 2/8
Harry Potter Rocks: 14/7 - 18/7 |
|
|
|
|
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 01, 2008 9:56 |
|
Even mijn vakantie melden, die ik gister te horen kreeg: Van 5 Juli t/m 12 Juli ben ik op vakantie in Ermelo. Ik heb daar geen PC dus kan niet posten, sleep Jack maar mee. |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 22:05 |
|
Eventjes een snelle update. Met heel veel spijt moet ik zeggen dat Legolas - Chris Edwards hierbij helaas uit de RPG ligt. Aangezien het al weer heel lang geleden dat hij heeft gepost. De sollicitaties blijven voorlopig nog steeds dicht.
En voor de mensen die hun vakantie nog niet hebben doorgegeven, vergeet dat niet om door te geven!
Vakantie
Harry Potter Rocks: 14/7 - 18/7
CharlieWemel: 5/7 - 12/7
En komende week als ik op vakantie ben is Jill zo lief om Martin voor mij over te nemen.
Edit: Hier is een update van bovenstaand lijstje
Vakantie
Harry Potter Rocks: 14/7 - 18/7
CharlieWemel: 5/7 - 12/7
Machoefeltje 8/8 tot 10-11/8 [Waarschijnlijk ook van 18/8 tot 25/8] |
|
miss_sweet
Hotemetoot
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 12, 2008 14:03 |
|
Hoi!
Wow jullie hebben 25 pagina's gepost tijdens mijn afwezigheid. Ik ga proberen er zsm weer in te komen, maar het zou heel erg lief zijn als iemand ondertussen even een samenvatting wil PBen... |
|
|
|
miss_sweet
Hotemetoot
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 17, 2008 20:36 |
|
|
|
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 18, 2008 10:05 |
|
Yeeeeh! De solli's van HM zijn weer open! ^^ Mijn poging:
Over Jezelf:
Naam: Martine
Leeftijd: 14
Ervaring (namen): Vaile Castle, Hogwarts 2017, The Island, en twee op FFF.
Personage
Naam: Benjamin Creak
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 22
Karakter:
Benjamin 'Ben' Creak is een hyper, nog net geen ADHD'erig ventje. Het liefst springt hij de hele dag rond, grappen maken, sfeer makend en gezellig wezend. Maar.. hij is niet 24/7 springerig, hij heeft minstens 1 keer per week een baaldag. Dan hangt hij het liefst onderuit in een stoel met lots of coffee en chocola. Hij heeft geen idee waar die baaldagen vandaan komen, hij heeft ze nou eenmaal.
Hij houdt niet zo van stiltes en alleen zijn [behalve op zo'n baaldag]. Hoe slecht hij ze af en toe opvult, hij houdt echt niet van stiltes. Daarom gaat hij nogal eens op ongepaste momenten praten, op momenten dat iedereen doodsbang is komt hij met slechte grapjes aan.
Hij is wel zeer snel bang, dus als er iets engs gebeurd, is zijn vrolijkheid gelijk weg. Op dat soort moment maakt hij die slechte grapjes, maar die maakt hij om te verbergen dat hij eigenlijk in een hoekje wil gaan zitten, met zijn ogen dicht, wachtend tot het allemaal voorbij is. Meestal kan hij na een tijdje echt niet meer verbergen dat hij bang is, en gaat zijn stem trillen en wordt hij slap.
Boos wordt Ben niet snel. Daar is hij te blij-ig voor. Hij houdt ook niet zo van ruzie's en dergelijken, behalve als hij op het punt staat te ontploffen omdat hij normaal altijd alles binnenhoudt. Berg je dan maar.
Ben kan niet zo goed voor zichzelf opkomen, hoewel hij toch wel veel van praten houdt. Nee, hij buigt liever zijn hoofd en trekt zich terug dan dat hij de confrontatie aangaat.
Uiterlijk:
Ben geeft niet zo heel veel om zijn eigen uiterlijk. Zijn bruine haar zit daarom ook niet altijd in model, en meestal schiet hij maar wat aan 's ochtends. Meestal is dat gewoon een spijkerbroek met een shirt, lekker standaard, maar meestal staat op dat shirt wel een leuke tekst. Ben is niet heel erg lang voor een jongen, 'slechts' 1,77 metertjes. Hij heeft een normaal postuur en blauwe ogen. Er valt niet zoveel op aan zijn uiterlijk, maar daar zit hij niet mee. Al moet je wel van zijn haar afblijven, maar dat hebben jongens sowieso niet graag. xD
Motieven/redenen om mee te doen:
Hij hoopt de jackpot te winnen, zodat hij eindelijk op zichzelf kan gaan wonen en zich niets meer van andere familieleden [lees: ouders] aan hoeft te trekken.
Geschiedenis:
Ben heeft nou niet bepaald een gelukkige jeugd gehad. Zijn moeder dronk zich elke avond -soms letterlijk- de goot in, en zijn vader sloeg haar dan, omdat hij zo boos was. Ben kreeg de klappen als zijn moeder helemaal niet thuis kwam, en daarvan heeft hij geleerd om zich gewoon terug te trekken. Ben was daarom ook in de wolken toen hij naar Zweinstein mocht. Hij vond het daar geweldig, maar kon zijn ouders daar niet helemaal vergeten. Stiekem wil hij nooit meer iets met hen te maken hebben, omdat ze nooit hebben laten zien dat ze hem in huis willen. Daarom wil hij die galjoenen, dan kan hij eindelijk weg.
Overig:
Ben <3 koffie. En zou iemand alstublieft een banner willen maken voor mij als ik door ben? Ik ben daar niet zo fantastisch in, en heb op dit moment niet de juiste programma's daarvoor.
EDIT: Ik was het even vergeten te zeggen, maar ik heb HM helemaal gevolgd. [a] |
Laatst aangepast door xMartine. op Do Aug 21, 2008 9:58; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
HG
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Ma Aug 18, 2008 11:34 |
|
Ikke gaat ook maar een poging wagen xD.
Over Jezelf:
Naam: Mark
Leeftijd: 21
Ervaring (namen): Roadtrip, Hogwarts 2017
Personage
Naam: Glenn Johnson
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 20
Karaker: Glenn is een echte vrouwenversierder waar je er maar weinig van vindt, zijn passie is dan natuurlijk ook vrouwen. Gelukkig heeft hij ook meerdere passies te weten dat hij niet van Warme chocolademelk met slagroom af kan blijven. Glenn is een vrolijk persoon en staat met beide voeten op de grond in het leven, soms heeft hij wel eens zijn baaldagen, maar daar wil hij de rest zo weinig mogelijk van laten meekrijgen, omdat Glenn zijn baaldagen zelf ook erg haat. Als Glenn een baaldag heeft kan ik je maar een advies geven laat hem met rust en het met zichzelf uitvechten over waarom hij zijn baaldag heeft, vaak komt hij er dan vanzelf ook wel weer bovenop. Glenn is zelf voor twee dingen als de dood zo bang en dat zijn bloed en grote spinnen hier kan hij gewoon echt niet tegen. Probeer dus ook geen grap met hem uit te halen met ofwel bloed ofwel grote spinnen, want Glenn heeft een zogenaamd fotografisch geheugen en slaat dit op in zijn geheugen en pakt degene die het gedaan heeft zeker op een bepaald moment terug. Glenn heeft aan een ding een erg grote hekel en dat is als hij een baid hair day heeft, hij vindt zijn eigen haar erg mooi, maar op bad hair days kan het zijn dat hij datzelfde haar nog wel eens vervloekt, omdat het niet wil zitten. gelukkig heeft Glenn ook zo zijn positieve kanten een van zijn positieve kanten vindt hij zelf is zijn flirterige kant die hij maar wat graag probeert op een vrouw die hem qua uiterlijk wel zint al zou het kunnen zijn dat de rest dit een erg vervelende kant aan Glenn vindt, Glenn is verder ook erg behulpzaam als er iemand in de problemen zit helpt hij diegene zolang er maar geen bloed of grote spinnen in voorkomen.Glenn zelf vindt het ook helemaal niet erg om te moeten afwassen, dit komt, doordat hij vroeger zelf heeft gewerkt als afwasser in een restaurant. Het ergste of misschien wel leukste aan Glenn is dat hij absoluut geen last heeft van een ochtendhumeur, trommel hem om twaalf uur s'nachts uit bed en hij is nog net zo vrolijk als dat je hem om half 9 s' ochtends uit bed trommelt, daar kan hij gewoon echt niks aandoen. Glenn zijn levensmotto is ""leef van dag tot dag en zie maar wat er van de dag terecht komt". Glenn heeft verder een verslaving en of de rest dat nou leuk vindt of niet hij is verslaafd aan merkkleding, zijn vrienden van vroeger vinden dit niet zo leuk, vandaar ook dat hij maar weinig vrienden heeft en hij hoopt eerlijk gezegd dat ze het hier niet erg vinden, omdat hij gewoon echt verslaafd is en er waarschijnlijk ook nooit meer vanaf zal kunnen komen is wat hij zelf denkt.
Uiterlijk:
Glenn geeft heel veel om zijn uiterlijk, wanneer zijn haar niet wil zitten baalt hij daar dan ook stevig van. Glenn is best lang voor zijn leeftijd, hij is namelijk 1,92 meter. Glenn draagt het liefst merkkleding spijkerbroeken en t-shirts, zelfs zijn pyama is van merkkleding. Glenn heeft verder mooi kort donkerblond krullend haar en dat krullende zorgt er juist voor dat het niet zo goed in model wil komen soms. Glenn houdt er wel van dat zijn haar krullend is op normale dagen maar op zijn zogenaamde bad hair days wenst hij het liefst deze krullen ergens naar toe, waar hij dan geen last van heeft. Het liefst heeft Glenn dat je hem niet door zijn haar kroelt, maar voor lieve vrouwen maakt hij graag een uitzondering xD.
Motieven/redenen om mee te doen:
Hij hoopt er vrienden te kunnen maken, want vrienden heeft Glenn er niet veel bij hem thuis en op school. Ze vinden Glenn daar maar vaak een rare vogel en dit komt deels ook door zijn merkkledingverslaving, omdat de rest van zijn vrienden waar hij goed bevriend mee is dat niet kunnen betalen.
Geschiedenis:
Glenn heeft een fantastico huis echt zo een grote kast van een villa, waar hij samen met zijn ouders in woont, toch is Glenn niet altijd even gelukkig en dat komt, omdat hij vroeger en nu nog steeds niet zoveel vrienden heeft. Ze haten hem vaak om zijn verslaving aan merkkleding nog voor hij goed en wel een vriendschap met hun heeft kunnen sluiten en zijn ook wat leuke kanten heeft kunnen laten zien. Zijn jeugd was dan ook niet echt geweldig hij kan zijn vrienden van zijn jeugd en nu op twee handen bij elkaar tellen. Glenn hoopt daarom ook dat hij hier nieuwe vrienden kan maken die wel goed met hem kunnen opschieten en hoopt ook dat dit voor hem een aanzet is naar de toekomst om misschien wel meer vrienden te kunnen maken of hebben dan diegene die hij nu heeft.
Overig:
Glenn 3< Vrouwen en warme Chocolademelk met slagroom. Als ik doorben zou ik wel graag een samenvatting gePB't willen hebben, volg HM alwel op de voet, maar ik denk niet dat ik zo goed bij ben dat ik er direct in kan springen en een banner volgt nog xD. |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
|
|
|
|