Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Tales of Beedle the Bard Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2008 6:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Genner schreef:
Monkeyballs_ schreef:
Ik heb een paar vragen, weet iemand het antwoord?

*Staat er een limiet (bep. aantal exemplaren dat wordt gemaakt) op die collecters editie?
* Als er een nederlandse editie komt, komt er dan enkel een standaard maar ook een deluxe?

Want m'n pa is niet bepaald enthousiast dus wil ik hem overtuigen Razz

De limiet is 100.000. De Nederlandse Editie komt volgens mij enkel standaard uit, maar daar ben ik niet zeker van.

Het limiet is inderdaad 100.000. Maar zover ik weët heeft alleen amazon.com die. En dan wordt het dus bestellen uit Amerika, ik weet niet of ik dat wel zo'n goed idee vind. *Hmpf* *Baalt* Ipv. Dat hij nou gewoon ook in winkels komt. Rolling Eyes

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2008 9:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is heel handig dat Rhona het nagevraagt heeft, maar dat hoeft niet te betekenen dat wat bij haar gebeurt ook echt zo is. Je kan het altijd proberen bij je eigen boekwinkel of ze misschien zelf het boek uit Amerika willen halen bij wijze van. Dat gebeurt namelijk ook wel eens met cd's e.d. Je kan het altijd proberen in je eigen boekwinkel. Ik ga denk ik ook maar snel eens navragen bij mijn boekwinkel hoe het allemaal zit.

5e jaars
5e jaars

nautic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2008 9:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

toen ik het hoorde heb ik hem meteen besteld op bol.com, ik weet nog niet of ik de luxe versie ga kopen ik vindt het wel veel geld. maar ik ga hem ook in het NL kopen ik hoop trouwens wel dat de luxe versie ook in het nederlands komt. die ga ik denk ik dan wel kopen

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2008 11:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het bij die van mij geprobeert en daar zeiden ze dat het niet kon maar zoals Eva al zei hoeft dat niet in alle boekhandels zo te zijn.
De gewone konden ze wel bestellen maar de luxe niet.
Ik bestel 'm dan maar bij Amazon.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Monkeyballs_
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 40 Sikkels

Monkeyballs_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2008 22:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heb de deluxe mogen bestellen. Very Happy
Heb er dan ook de standaard bijgenomen omdat ik die dan kan verslijten Smile

7e jaars
7e jaars

Tyrael is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2008 2:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tegenwoordig bestel ik alles via internet aangezien ik in een gat woon waar ze geen boekhandel hadden. Vijf kilometer verderop lag een dorp waar ze wel een boerenboekhandel hadden. Ik ga daar vrolijk naartoe om DH te halen, blijkt dat alleen de mensen die het specifiek besteld hebben het mee mogen nemen en die waren op een hand te tellen. Van de Nederlandse vertaling hadden ze overigens wel dikke stapels. Ik moest toen helemaal naar Enschede om daar DH te halen Mad.

Maar via Bol gaat alles perfect. Het komt gelijk. Amazon werkt ook goed bij mij. Daar heb ik ook nooit problemen mee gehad. Maar nu er ook een Nederlandse vertaling uitkomt, ga ik de standaard Engelse versie halen en de Nederlanse versie. Ik heb alles in het Nederland en ik hoop dat Ien van Laanen de kaft weer gaat verzorgen.

NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2008 6:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Monkeyballs_ schreef:

Dus jij hebt het boek al besteld bij Amazon.com? Dan heb ik een paar vraagjes voor jou. Mr. Green Moet je je nou aanmelden voor amazon? Hoe zit dat eigenlijk met betalen, USDollars zijn anders dan onze euries? En zou amazon.com betrouwbaar zijn? (Zal wel hoor, maar je weet het nooit natuurlijk)

Monkeyballs_
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 40 Sikkels

Monkeyballs_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2008 14:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

NicoleD schreef:
Monkeyballs_ schreef:

Dus jij hebt het boek al besteld bij Amazon.com? Dan heb ik een paar vraagjes voor jou. Mr. Green Moet je je nou aanmelden voor amazon? Hoe zit dat eigenlijk met betalen, USDollars zijn anders dan onze euries? En zou amazon.com betrouwbaar zijn? (Zal wel hoor, maar je weet het nooit natuurlijk)

Eerst ga je naar de pagina van het artikel, je klikt dat je hem wilt bestellen en dan kom je op een pagina waar je moet kiezen of je al een lid bent of niet. Ik was nog geen lid dus heb een account moeten maken. Je moet dan basisinfo geven (adres, naam, betaalmiddel, wachtwoord enzovoort).

Dan ga je automatisch over naar de betaling. De inhoud van je "mandje" wordt getoond en ze vragen hoe dat je wilt dat hij geshipt wordt. Je hebt een mogelijkheid dat hij binnen de 2 dagen afkomt (supersnelle shipping) en ook gewoon dat het een maand mag duren. Hoe sneller hoe meer shippingkosten natuurlijk Wink

Zodra je alles hebt aangegeven kom je op de eindpagina. Alle info staat daar nog even bij elkaar (kosten boek+kosten shipping, ...)en dan moet je op ok drukken. Dan is het gedaan, je ziet dan nog even een melding van dat alles ok is, en dat je een e-mail krijgt om het te bevestigen. E-mail is er binnen de 10 minuutjes.

Het bedrag in dollar wordt omgerekend in euro (moet je even de wisselkoers van de dollar voor bekijken om te weten hoeveel je moet betalen) en dat wordt dan betaald. Dat doet gewoon de bank, moet je je niets van aantrekken Wink

En volgens mij is amazon betrouwbaar, kheb er toch nog niets slecht van gehoord Smile

Laughing

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

Ryantal is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 11:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ook het boekje besteld bij bol.com. Ik wilde de deluxe ook wel, maar het is me iets te duur. Ook heb ik nog op bol.com gekeken naar Zwerkbal door de jaren heen, en Fabeldieren en waarze te vinden, maar dan de engelse versies. Tot mijn verbazing zag ik ze die nog verkochten. Samen in een pakket als het goed is: Harry Potter's School Book Pack. Verpakt in een rode boekentas van harry met ook nog een bibiotheekkaart erbij gevoegt. Very Happy

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 11:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ryantal schreef:
Ik heb ook het boekje besteld bij bol.com. Ik wilde de deluxe ook wel, maar het is me iets te duur. Ook heb ik nog op bol.com gekeken naar Zwerkbal door de jaren heen, en Fabeldieren en waarze te vinden, maar dan de engelse versies. Tot mijn verbazing zag ik ze die nog verkochten. Samen in een pakket als het goed is: Harry Potter's School Book Pack. Verpakt in een rode boekentas van harry met ook nog een bibiotheekkaart erbij gevoegt. Very Happy

De engelse versie verkopen ze inderdaad nog van die schoolboekjes. Die kan je volgens mij zelfs nog in de boekwinkel kopen. De Nederlandse boekjes daarentegen zijn nergens meer te krijgen.

@NicoleD voor zover ik weet is Amazon ook betrouwbaar.

Ik denk dat ik eerst maar even het gewone boekje ga kopen. Dan kan ik nog even wat langer nadenken of ik echt die deluxe versie wil hebben. Al weet ik dus dat je er snel bij moet zijn want anders is het misschien wel op. xD

5e jaars
5e jaars

nautic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2008 16:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik wil misschien toch nog wel kijken of ik de deluxe versie kan krijgen, maar ik snap niks van dat amazon.com, moet je daar met een speciale kaart betalen ofzo iemand die dat weet ?????????

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 26 Sikkels

rudie1230 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 7:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb wel eens wat gekocht op amazon.com en toen kon je er alleen met een visa card ( credit card) betalen. dus ik denk dat het nu nog steeds zo is

Remvon
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 137 Sikkels

Remvon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 11:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het ook te gek dat dit boekje ook wordt uitgegeven. De sprookjes zijn zo belangrijk voor het hele HP verhaal, dat het eigenlijk ook niet mag ontbreken. Ik heb hem ook al gereserveerd bij Bol.com, dan krijg ik 'm in december automatisch toegestuurd. Hij was vrij goedkoop, dus het zal zeker geen luxe editie zijn, maar dat vind ik ook niet nodig. Het gaat tenslotte om de inhoud.

Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 18:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb altijd al stiekem gehoopt dat het boek werd uitgegeven, en het is nu toch eindelijk zover. Ik weet al waar de verhalen over gaan, aangezien ik de review van Amazon heb gelezen, maar het beste komt nog!

Ik heb hem nog niet besteld bij bol.com, ik wil even wachten, misschien ga ik hem ook wel kopen op een speciale gelegenheid, net als boek zeven Razz
Ik hoop dat er iets leuks georganiseerd wordt, denk het niet ,maar hoop het wel.

Wat denken jullie, is het leuk om een georganiseerde koop te houden, of heb je hem al besteld?

Where your treasure is, there will your heart be also
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 19:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Georganiseerde koop vanuit Amerika? Ik ben voor! Ik wil dat boek, maar ik verkies met meerdere bestellen boven alleen bestellen.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp