Auteur |
Bericht |
Jim
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 17, 2008 19:48 |
|
Dit is hoe ik het had begrepen xD:
SPOILERS! | [selecteer] Niki had een oudere zus die Jessica heette. Ze had in seizoen 1 ook een ''tweede persoonlijkheid'' die ze Jessica noemde (toen die kant van Niki naar buiten kwam kon ze haar krachten gebruiken, later leerde ze om ze als Niki ook te gebruiken... als ik het me goed herinner).
Tracy en Barbara zijn haar drielingzussen, en ze zijn alledrie naar een ander gezin gebracht, nadat hun echte ouders waren overleden. In Zimmerman's huis stond een foto van Barbara met Zimmerman en nog twee mensen dus ik denk dat zij met hem mee is gegaan. [/selecteer] |
|
_________________ I *heart* HPF! |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 18, 2008 15:06 |
|
Ik heb een vraagje over Peter en Sylar:
SPOILERS! | [selecteer]
In de aflevering Angels en Monsters nam Peter Sylars gave over. Ze zeiden dat dit een hele gevaarlijke gave was omdat er honger naar meer kennis en gaves bij komt kijken. Maar Peter is van zichzelf al een spons, qua powers. hij heeft Gabriel meerdere keren ontmoet, hoe komt het dat hij zijn power toen niet meteen al overnam? Heeft Gabriel zijn gave pas ontdekt nadat hij het horloge gemaakt had? Hoe is zijn gave eigenlijk geactiveerd? Zou een goede reden kunnen zij nwaarom Angela hem opgaf voor adoptie: ze dacht dat Gabriel geen powers had. [/selecteer] |
|
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 21, 2008 10:50 |
|
*steekt hand op*
De spoilers van aflevering 6:
SPOILERS! | [selecteer] Ik wist wel dat Hiro Ando niet vermoord heeft. Het kon ook niet anders. Dat zou echt zo niet Hiro zijn om dat te doen. Het viel dus wel te verwachten dat het nep was. Ik ben blij in ieder geval dat Ando nog leeft. Hiro is niks zonder hem.
Jeuj Adam is nu dood en Mr. Petrelli leeft weer. Wat voor enge krachten heeft hij. Dat hij krachten helemaal af kan nemen. Weer iets anders dan Peter en Sylar en toch komt het ongeveer weer op hetzelfde neer. Alleen op een andere manier. Ik vind sowieso heel "Pinehearst" eng. Wat is dat voor rare organisatie. Ik vertrouw ze echt niet. Hierdoor gaat de hele "Company" dood. Er blijft helemaal niks meer van over. Peter zonder krachten vind ik sowieso niet leuk.
Matt en Daphne ontmoeten elkaar. Ik vind het eigenlijk een raar stel bij elkaar. Maar misschien vind ik ze ooit nog wel leuk bij elkaar. Ze zien elkaar echt nog wel vaker. Ik verwacht dat Matt op zoek gaat naar haar in de volgende aflevering.
Ik zou als ik Tracy en Nathan was nooit zomaar een goedje laten in spuiten door Mohinder. Oké zij weten niet wat voor griezel hij nu is, maar ik zou het niet zomaar doen. Mohinder wordt ook steeds enger en enger. Ik hoop dat ze levend uit zijn appartement komen. [/selecteer] |
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 21, 2008 18:05 |
|
@ Eva:
SPOILERS! | [selecteer] kan je me nog even laten weten hoe je over mijn laatste post denkt over mijn sylar en peter vraag.
Spoiler aflevering 6
Jeetje wat een enge vent is die Arthur petrelli! Adam is dus dood? hoe dat kan snap ik nog niet helemaal, hij was toch onsterfelijk, blijkbaar niet zonder zijn kracht. Als die gestolen word is hij dus al 400 jaar oud en sterft hij dus blijkbaar. Het ging zo snel dat ik het eigenlijk net pas besefte. Gelukkig is Ando niet dood, had ik ook niet verwacht dat Hiro dat zou doen. Toch vind ik Hiro wel elke keer minder leuk worden. Matt en Daphne vind ik ook tot nu toe maar vaag samen,ben nog niet zo weg van haar. Wel van Matt nog steeds trouwens, wat een schatje.
OMG! Peter is dus 2 afleveringen bad ass geweest en is nu dus helemaal powerless en zonder de sylar honger. Beetje jammer dat ze dat nu doen, nu zal zijn verhaallijn snel saai worden. Vond hem juist wel leuk zo bad.
Gabriel blijft lief, wilde peter helpen met zijn gave te beheersen en zo lief dat hij zijn moeders hand aanraakte.
Claire/Sandra/Meredith was eng maar beetje voorspelbaar. Had wel verwacht dat Sandra Claire neer zou moeten schieten,en ja dat dood haar niet natuurlijk. die vent was echt eng.
Zou best kunnen dat Peter nu dood gaat, in de toekomst leefde hij nog en had hij nog zijn krachten MAAr daar was voordat hij in de toekomst Sylars gave overnam en zonder die honger was hij nu niet naar Pinehearts gegaan en had hij dus zijn gaves niet verloren. Dus het zou best goed kunnen dat hij een van de personages is die sterft dit seizoen. EDIT: in een spoiler voor volgende week zag ik hoe Angela Gabriel ook naar Pinehearts stuurt om wraak te nemen voor wat Arthur peter aan gedaan heeft. Dat zal hij ongetwijfeld doen om indruk te maken op zijn mama en daarmee zal hij waarschijnlijk ook zijn powers kwijt raken ( ik hoop van niet! ). Snap eigenlijk niet waarom Angela dat doet, ze weet dat Gabriel zijn krachten kwijt kan raken dan. [/selecteer] |
|
Sawyer |
|
|
|
Bietje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 23, 2008 13:40 |
|
Spoilers 3x06
SPOILERS! | [selecteer] NEEE, niet Adam :'( Waarom het leuk maken dat hij terugkomt, om hem vervolgens de aflevering erop te vermoorden :/ I don't like it -_-
Rest van de aflevering was wel ok, die PuppetMaster was wel eng en ben blij dat hij weer opgesloten zal worden.
En ik mag Knox niet. Een beetje Adam naar Papa Petrelli brengen om hem te laten vermoorden. Hmpf. Ik zal David Anders missen. Hiro mag zijn timetravel wel gebruiken om dit te voorkomen. En dan als hij dan op dat punt is, kan hij gelijk Papa Petrelli vermoorden en dat is dat ook over. Psh.
RIP Adam Monroe. [/selecteer] |
|
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 23, 2008 19:55 |
|
*steekt hand op*
Ja hoor, ik heb de nieuwe aflevering ook gezien.
Spoilers 3.06
SPOILERS! | [selecteer] Nou, dit vond ik nu eens een leuke aflevering, echt waar. Er zat veel meer actie in dan de afgelopen week en had gewoon een stuk meer verhaal dan wat we hiervoor hebben gezien. Oke. Hier gaan we dan, per verhalenlijntje.
Papa Petrelli is inderdaad heel erg eng. Hij neemt dus gewoon de krachten van iemand zo maar over? Dus toen ging Adam dood, nu ja, het was toch niet bepaald mijn leukste personage, maar ik verstond eerst niet waarom hij zo vreemd dood ging. Alsof hij versteend werd. Maar, oké, dat is dus omdat hij eigenlijk al 400 jaar oud ofzo is/was?
Hoe dan ook. Nu heeft Peter dus geen krachten meer? Nou, dat heet ik nu eens een hip einde voor een aflevering. Doordat ik Adam's dood niet helemaal vatte, snapte ik de kracht van Papa Petrelli dus nog niet en ik zag dus echt helemaal niet aankomen dat Peter zijn krachten kwijt ging zijn. Oke, dat is nu wel eens een hippe plotwending. Ben heel erg benieuwd hoe dat nu verder gaat gaan, vond Peter de laatste tijd helemaal niet leuk meer, maar nu wordt hij ineens weer een stukje leuker!
Oh, en dan hebben we de schitterende Daphne/Matt. Die vind ik dus eigenlijk best wel fantastisch. Ik vind ze gewoon heel leuk samen, en Matt was gewoon grappig met zijn schildpad. Dus Daphne moet mensen gaan zoeken voor die nieuwe organisatie, wiens naam ik voor alle zekerheid even niet gebruik, want het is Engels. Maar, ze begint nu te twijfelen aan de organisatie, omdat ze alleen maar slechte mensen zijn? Dat wordt ook wel interessant lijkt mij.
Oja, dan hebben we nog Tracy/Nathan. Oh, Mohinder is echt verschrikkelijk erg nu. Ik vond het in ieder geval wel een hip verhaal. Zeker hoe Tracy uiteindelijk haar krachten gebruikt om vrij te komen. Maar, wat had Mohinder nu precies met ze gedaan? En leeft Maya nu nog wel? Zou wel heel erg zonde als ze ook opeens zomaar verdwijnt.
Oh, en dan hebben we nog de schitterende scene met Claire en haar twee moeders. Waarschijnlijk ben ik dom, maar ik zag het dus eerst helemaal niet aankomen dat Claire zou beschoten worden en uiteindelijk dus de man zou kunnen overmeesteren, omdat ze dus niet dood gaat. Dat had ik eigenlijk pas door toen haar moeder echt dat geweer op haar gericht hield. Ik vond het in ieder geval een schitterende scene. En uiteindelijk nog met een doel ook, weer slecht mannetje ingerekend.
En dan hebben we nog Hiro. Oh, ik vond het echt zo een stomme wending hoe hij uiteindelijk Ando niet heeft gedood. Ik wist het natuurlijk al, het was gewoon heel erg voorspelbaar, maar de manier waarop vond ik zo ontzettend zwak. Ook al is het best origineel gevonden, ik vond het maar niets. Maar goed, tot zover het feit dat Ando dus nog leeft. Nu moeten ze dus naar die nieuwe zwarte man. Hoera voor het feit dat verhalenlijnen weer door elkaar gaan lopen, dat vind ik leuk. En nu moet Hiro dus vier slechte mannetjes gaan inrekenen? Hoera ook voor dat.
Een hele leuke aflevering dus vond ik het, leuke personage vooruitgang (even de leukere term daarvoor letterlijk vertaald uit het Engels) Ik vind het verhaal in ieder geval weer een stuk interessanter, en dat door slechts één aflevering.
Ben benieuwd naar volgende week! [/selecteer] |
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 14:40 |
|
Yay ik mag hier eindelijk weer reageren! *woei*
Spoilers episode 7
SPOILERS! | [selecteer] Ik vond het wel leuk dat we Elle even weer te zien kregen. Ik vroeg me al af waar ze was. Ik vind Elle en Claire samen eigenlijk best wel een leuk stelletje. Ik vind alleen Pinehearst steeds enger worden. Met dat hele Daphne/Matt gedoe dat zij dood moeten. En dat Arthur Petrelli van iedereen de krachten afneemt. Ik vind het eng hij doet me erg denken aan Sylar alleen dan op een zakenmanier. Niet op een gestoorde "Ik-wil-je-vermoorden-en-dan-je-krachten-afnemen-manier. xD Ik vind Sylar/Gabriel overigens wel steeds leuker. Al vind ik het niet hip dat hij zomaar Peter uit het raam gooit en meteen de kant van zijn vader kiest. Ik snap overigens helemaal dat verhaal van Daphne niet. Staat ze nu wel aan de kant van Pinehearst of niet?
Mohinder wordt steeds maar enger en enger. Nu hij gaat werken voor Pinehearst denkt hij voornamelijk alleen maar aan zichzelf. Ik denk namelijk dat hij de situatie alleen maar erger maakt door hun te helpen. Zodat mensen dus in de toekomst powers hebben. Maar ja Maya is dus ook weer levend. Ik denk niet dat zij nu nog een grote rol krijgt. Ze heeft namelijk sowieso haar krachten niet meer, dus ze heeft waar ze voor kwam. Daarbij denk ik niet dat ze ooit nog normaal met Mohinder kan om gaan.
Hiro en Ando vond ik niet zo geweldig. Ik vind hun verhaallijn sowieso ook in dit seizoen niet leuk. Al ben ik wel benieuwd wat Hiro dus in de toekomst kan zien. Misschien wordt hij uiteindelijk "the key" die alles gaat veranderen. Omdat hij dus naar het verleden kan en weet wat er in de toekomst gaat gebeuren. [/selecteer] |
|
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 02, 2008 12:52 |
|
Spoilers aflevering 7
SPOILERS! | [selecteer]
Yeeey eindelijk Elle weer terug! Vet gaaf dat zij en Claire een beetje aan het vechten waren in het begin. Jammer dat Lyle haar meteen weer afkoelde met een emmer water wel leuk dat ze samen gingen werken om naar Pinehearts te gaan. Ook cool dat ze in het vliegtuig de handen ineen sloegen ( letterlijk ).
Jammer dat Gabriel zich zo laat beinvloeden door Arthur. Ik weet natuurlijk niet of dat verhaal waar is (dat angela Gabriel wilde verdrinken als baby ) maar ik vind het niet leuk dat Gabriel zich tegen Peter keert.
Wel leuk dat hij hem dan gered had toen hij hem uit het raam gooide.
Dat Angela een bitch was wist ik al maar ik weet nu echt niet meer wie ik moet geloven haar of Arthur. Het is wel een feit dat Arthur en Gabriel nu een stuk machtiger zijn dan Angela en peter. Peter heeft geen powers en Angela kan alleen dingen dromen.
Nathan weet nog steeds niet dat Gabriel zijn broertje is, hij kent hem eigenlijk ook amper natuurlijk. De enige keer dat Nathan Sylar zag was op Kirby plaza en toen lag hij al op de grond te bloeden. Dus eigenlijk weet Nathan bijna niks van Gabriel af, maar vind wel dat hij moet weten dat hij nog een broertje heeft.
Daphne vind ik nog steeds vaag, staat ze nou aan matt zijn kant of niet.
Schrok me echt dood toen Matt dood ging, mijn hart stond toen echt even stil, ik dacht : nee dat kan niet, dat mag niet. Maar gelukkig was het maar een illusie.
Leuke aflevering, veel spannende scenes. [/selecteer] |
|
Sawyer |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 02, 2008 13:56 |
|
SPOILERS 3.07
SPOILERS! | [selecteer] Gosh, lag het aan mij of was deze episode gewoon heel erg stom? Nee, ik vond er eigenlijk heel weinig aan. Ik herriner me er ook niet al te veel meer van, dus ga ik alleen maar even in op de dingen die ik me nog herriner.
Daphne/Matt. Dat hun dood gefaked was had ik helemaal niet door en ik vond het op zich heel erg goed gevonden, maar hey, Daphne doet nu gewoon alsof ze Matt helpt, maar dat doet ze nu eigenlijk niet. Dat vind ik niet leuk. EN! Het slaat echt nergens op dat Matt's vader nu plots wel om z'n zoon geeft en dat hij nu plots helemaal niet meer bang is van Arthur en plots voor z'n zoon opkomt. Enige logische en goeie verklaring zou zijn dat hij zijn dood ook gefaked heeft. Zou weinig origineel zijn, maar wel veel beter dan deze OOC-handeling.
En daar was Elle again. Oke, het is best weer heel erg vaag dat ze nu heel erg plots de macht over haar eigen kracht verliest. Stom dus, vind ik. En die vliegtuigscene was best voorspelbaar. Ik bedoel, zodra je zag dat ze in een vliegtuig zaten wist je gewoon dat er iets met haar kracht zou gebeuren en dus ook iets met het vliegtuig. En dat vliegtuigding was echt nep gefilmd, ze zaten gewoon in zo'n nep-vliegtuig-ding-dat-piloten-gebruiken-om-te-oefenen-en-dus-gewoon-kan-vreemde-korte-bewegingen-maken. En Jim weet de goeie benaming daarvoor, maar ik dus niet XD.
En ik vind het allemaal maar heel snel gaan. Iedereen wordt nu plots naar Pinehearst gelokt op de één of andere manier. Beetje stom eigenlijk, maargoed. Daarnaast is het ook best stom dat Arthur meteen controle heeft over zijn nieuwe krachten, terwijl sommigen daar gewoon een hele tijd voor nodig hebben. Naja, zo zijn er dus wel meerdere foutjes in Heroes he xD.
En als laatste wil ik nog Gabriel/Peter vermelden. YAY! HIJ SMIJT 'M UIT HET RAAM XD. En damn, Peter is niet dood xD. Naja, dat had ik ook niet verwacht natuurlijk, maar wel gehoopt. Ik erger me gewoon dood aan Peter nu (mede dankzij Milo enzo). Maargoed. Wel cool dat Claire net voorbijliep. En stiekem is uit de ruit gooien een LOST actie, (hand), maargoed xD.
Tot zover mijn mening, ik hoop dat volgende episode beter is, want ik vond deze maar matigjes. [/selecteer] |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 02, 2008 23:35 |
|
@ Charlie
SPOILERS! | [selecteer]
Ja ik vond het ook wel jammer dat Peter niet dood was, vind er al tijden niet zoveel meer aan met Peter en nu hij powerless is vind ik het wel tijd om hem af te killen als personage. Tis mooi geweest. Hij was 2 jaar lang de held nu is het tijd voor andere helden: hint gabriel haha. Maar ja blijkbaar geeft gabriel teveel om zijn broer(tje) om hem te doden.
Vind dat ook wel vaag dat iedereen nu ineens bij pinehearst terecht komt, ze leggen het er wel beetje dik bovenop. Hiro is idd nog erg saai, al ben ik wel blij dat Ando nog leeft. [/selecteer] |
|
Sawyer |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 11, 2008 12:51 |
|
Yay weer een nieuwe ep van Heroes.
3x08
SPOILERS! | [selecteer] Ik snap er echt niks van. Hoe kan dat gedoe van Sylar nou een jaar geleden zijn gebeurt? We zitten nu in seizoen 3 dus een jaar geleden was hij toch of half dood door dat gedoe van het einde van seizoen 1 of hij is een grote moordenaar. Hier lijkt het er nog op dat hij net voor het eerst iemand vermoord heeft. Wel raar om te weten dat Elle hem dus toen al kende en dat ze hem leuk vond.Maar door haar is hij dus eigenlijk die moordenaar geworden? Omdat zij die jongen zo speciaal vond en er soort van jaloers op werd.
Ik vind het sowieso raar dat ze nu helemaal weer terug gaan naar wat er gebeurd is voor seizoen 1. Dat je die dingen weer helemaal op moet rakelen. Al is het wel handig dat je nu wat duidelijkheid hebt wat er precies gebeurt is in het verleden. Al blijf ik het inderdaad nog allemaal raar vinden. Die scene dat Noah in de taxi zit bij Mohinder en dat Peter net uitstapt toen was Arthur allang dood. Toen wist Peter allang dat hij powers had.
Ik vind het raar dat Arthur gedachten kan lezen. Ik dacht dat hij een hele andere power had dan dat. Ik vind hem steeds enger worden. Hoe hij Nathan dood wil hebben en zijn vrouw manipuleert. Nee ik vind Pinehearst echt helemaal niks. Ik snap ook niet hoe hij dan aan zijn andere krachten is gekomen. Ik wil nu wel weten hoe het met Hiro afloopt. [/selecteer] |
|
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 11, 2008 20:16 |
|
SPOILERS 3x08
SPOILERS! | [selecteer] Wauw. Ik vond deze episode best wel heel erg goed, in tegenstelling tot de vorige. Wat Eva zegt, vroeg ik me ook steeds af; of het allemaal wel klopte in de tijd. Maar daarvoor zou ik even S1 moeten herkijken, want ik herriner me het ook niet allemaal meer goed.
Anypooh, wauw, bepaalde mensen kennen elkaar dus al veel langer. Zoals Elle & Sylar en die ene engerd en Meredith. Ik vind Meredith trouwens wel leuker aan het worden, maargoed. Ze wist dus niet dat Claire nog leefde? Aww, sympathie xD. Maar ze wilde dus wel een agente worden voor de Company?
Hoe dan ook, Nathan/Peter/Arthur/Angela/Linderman was deze keer wel heel erg interessant. Arthur draagt Linderman op om Nathan te doden, maar dat lukt dus niet want hij kan vliegen. Goed, maar Angela komt erachter dankzij Linderman. Go voor Angela, ik vond ze echt heel erg hip deze episode. Maar waarom moest Nathan dan persé dood? En als dat nog steeds van belang is, gaat Arthur nu opnieuw Nathan proberen te vermoorden?
Elle & Noah vond ik soms ook maar vreemd, maar wel cool. En ik weet dus niet of het allemaal wel klopt qua tijd enzo (hoever bepaalde personages al waren qua krachten één jaar geleden enzo), maar het zou maar stom zijn als het niet klopt. En ik vond het wel heel cool hoe ze de nieuwe beelden in de oude hebben verwoven. Zoals Noah die bij Mohinder instapt en Claire die dus die man uit de brand helpt. Yay voor dat! ^^
Op zich dus wel een goede aflevering vond ik, maakt toch een groot deel van de acties die ze nu uithalen in het derde seizoen best wel duidelijker en dat was wel even nodig.
En OMG! Dat einde was brilliant O_O. Arme Hiro, srsly, hij heeft like de coolste powers ofzo, of toch zeker de meest invloedbare/whatever. Ben echt benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
En YAY. Die promo voor volgende week ziet er f*cking hip uit '___'. Dus, what's coming? Opnieuw een zonsverduistering? Als in.. Wat heeft dat dan te betekenen? Geen idee, maar het ziet er in ieder geval wel heel erg hip uit, ben benieuwd! [/selecteer] |
|
|
|
Jim
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 11, 2008 21:37 |
|
SPOILERS! | [selecteer] Volgens mij klopte er een hoop niet met de volgorde van de scenes. xD De eerste scene was 18 maanden geleden, dus ongeveer in de tijd van ''Sic Months Ago'' van seizoen 1. De Sylar-scenes hoorden dus ook in die tijd, maar daar stond weer dat het een jaar geleden was.. En aan het eind, toen Noah in de taxi stapte en je Peter zag lopen, wist Peter al een tijdje dat zijn vader ''dood'' was.
En Flint zei dat hij werd gevangen door een onzichtbare man. Hiermee bedoelt hij waarschijnlijk Claude, maar die werkte al een tijdje niet meer voor de Company.
En Elle vond Sylar dus leuk.. Terwijl ze in de seizoen 2 finale achter hem aan ging. Okee, ergens klinkt dat ook wel logisch. xD En Sylar probeerde haar in de tweede aflevering ook te vermoorden.. hm.
Waarom hebben we hem de power die hij in deze aflevering kreeg nooit zien gebruiken? Er zijn genoeg dingen in seizoen 1 die hij kon waar we nog geen verklaring voor hadden..^^''
[einde kritiek..denk ik]
Nathan moest volgens mij dood omdat hij probeerde Linderman's dingesjes te onderzoeken, en als hij dat zou doen zou hij er achter komen wat zijn vader allemaal deed (wat deed hij eigenlijk?) en dat is natuurlijk onacceptabel.
Flint vond ik wel hip in deze aflevering. Meredith vind ik niet zo interessant. En eigenlijk waren hun scenes niet echt nodig, we hebben niks nieuws geleerd (behalve dat ze broer en zus zijn). Want waarom is Flint nou slecht geworden? En hoe is hij in Level 5 terecht gekomen?
Ik vond het wel hip dat Meredith het treinongeluk had veroorzaakt uit de pilot.^^
Het Angela/Arthur verhaal vond ik ook wel mooi. Hoe Angela ''evil'' is geworden, waarom Arthur zo'n hekel aan haar heeft.. Yay.^^
De synopsis van de volgende aflevering zag er heeel vol uit. Kom maar op. [/selecteer] |
|
_________________ I *heart* HPF! |
|
|
|
Manouk
Griffoendor Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 12, 2008 0:12 |
|
SPOILERS! | [selecteer] Volgens mij kloppen de tijdlijnen prima hoor. De laatste twee seizoen speelde zich namelijk inderdaad binnen een jaar af en Sylar kan best heel snel een moordenaar zijn geworden. 'Een jaar geleden' had hij de eerste persoon al vermoord en uitgezocht waarvandaan hij de nieuwe kon halen, hij had al met Mohinder's vader gesproken..
Okee, misschien klopte het deze ep niet helemaal met die taxi, maar niemand heeft ooit gezegd hoe lang na de dood van Arthur de pilot was. Blijkbaar dus echt superkort, dat kan prima. Volgens mij klopt het allemaal gewoon, want Peter ontdekte zijn krachten pas in seizoen 1, hij had alleen vermoedens in de pilot.
Ik vond deze ep erg cool.. En in tegenstelling tot enkelen van jullie wil ik absoluut niet dat Peter doodgaat oO Peter is één van mijn favoriete personages en ze halen er al zoveel uit. Ik vind Molly goed, maar zij is weg, Mohinder natuurlijk maar die doet nu creepy.. En ik heb iets met Matt, die het hopelijk wel overleefd. En Hiro & Ando! Maar Peter's karakter heeft me altijd al aangestaan en ik ga ervanuit dat iedereen zijn powers wel terugkrijgt, op een of andere manier..
Hiro! Ik vond het ECHT niet leuk dat Mr African Isaac (zoals Hiro hem noemt) dood ging en dat Hiro nu dus waarschijnlijk zijn power kwijt is.. Ooooh het moet goedkomen, ik word echt gek als ze alle personages ineens uit gaan moorden ofzo.
Anyways, ik vind het véry spannend.. Ben heeeeeeel benieuwd naar volgende week. [/selecteer] |
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 12, 2008 11:30 |
|
SPOILERS! | [selecteer] Ik had inderdaad niet eens over nagedacht dat je inderdaad nog een episode had in seizoen 1 dat ze terug in de tijd gingen. Misschien zal de tijdslijn inderdaad ergens wel kloppen, maar ik moest toch wel even goed nadenken allemaal hoe het nou precies allemaal zat. Al vind ik inderdaad die hele scene met die taxi vaag. Dat kan gewoon niet.
Maar ik lees nu dat Manouk denkt dat de powers afgenomen worden bij Hiro. Ik dacht dat Arthur ook zijn hoofd eraf wou blazen. Ik had eigenlijk niet zo snel aan zijn powers gedacht eigenlijk. Daarbij wil ik ook niet dat Peter dood gaat. Dat is ook een van mijn favoriete personages eigenlijk. [/selecteer] |
|
|
|
|
|
|