Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

HarryPotterFreakz/Forum Jaaroverzicht 2008 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Joep
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 274 Sikkels

Joep is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 29, 2008 22:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nu ik dit topic zo over lees zie ik eigenlijk pas dat het bij meerdere mensen eigenlijk wel emoties oproept. Ik ben als n00b binnengekomen en in stilte destijds een tijdje weggeslopen.

Ik hoop echt ontzettend dat iedereen terug komt nar FFF, het voelt nu alsof er een telefoonkabel doorgeknipt wordt tijdens een gesprek; alsof de groep uit elkaar getrokken wordt. Mijn dank gaat uit naar Saskia, Frank, SBG, Jalf en nog een héle hoop mensen voor het opzetten en onderhouden van het forum en de leuke tijd. HPF heeft een plek in mn hart gekregen. Net als een huis dat je niet graag gedag zegt, zeg ik nu wel HPF gedacht om over te verhuizen. Die freaking lay out ga ik zeker missen (die later ineens smaller werd)

Mijn speciale dank gaat uit naar Malou.. Malou, ook al was het de afgelopen tijd dan ineens na een klap veel minder; je hebt me op het begin door het forum heen getrokken en bent lange tijd één van mn beste vrienden geweest. Thanks..

Jessica, thanks, naar jou gaat onwijs veel dank uit voor al je steun als dat nodig was en de vriendschap die ik erop na gelaten heb. Jij hebt HPF een hogere waarde voor me gegeven. Je stond altijd voor me klaar, hopelijk zie ik je binnenkort eens in Zeeland.

Nevodeon, hetzelfde geldt voor jou wat voor Jessica geldt. Thanks voor de fun die we gehad hebben, hopelijk blijft die voortzetten.

Rudy, thanks voor de hulp die je me vorig jaar september bood en wat je voor het forum gedaan hebt. Spijtig dat het voor jou zo moest eindigen.

Joyce, dankjewel dat ik nu n00b af ben? I hope so.. Bedankt voor de gezellige tijd in ieder geval die ik misschien wel ga missen, dus kom vooral naar FFF.

Patricia, Josse, Eva en Richelle; jullie vier wil ik in het bijzonder bedanken voor de afgelopen maanden. Ik vond 't geweldig; jullie betekenen meer voor me dan jullie misschien zouden denken... Hopelijk blijft met alle bovengenoemde mensen het contact bestaan en zie ik jullie allemaal terug op FFF of op de fairs. Ik ben vast wel wat mensen vergeten hierboven.. ook jullie bedankt.

Farwell HPF,
Thanks everyone.

Laatst aangepast door Joep op Wo Dec 31, 2008 12:22; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Verdiend: 0 Sikkels

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 30, 2008 12:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben lid geworden op 2 april 2007, dus zit ik hier 1 jaar en net geen 9 maanden. Op zich is dat niet lang, maar ik meen me wel te herinneren dat ik hier al vaak kwam voor ik me aanmeldde om gewoon eens rond te kijken.
Op een bepaald moment was ik het forum uit het oog verloren, maar daarna postte ik heel actief. Later ben ik dan weer een tijdje minder actief geweest om daarna het forum te 'herontdekken'.
Ik vind het nog steeds een rare gedachte dat het forum overmorgen gesloten is. HPF is, zoals voor zovelen, een vaste stek geworden op het internet. Dennis vond de perfecte vergelijking; een stamkroeg. Er zitten hier gewoon ontzettend veel lieve mensen en sommigen daarvan zijn vrienden geworden. Ik heb hier een ontzettend goede tijd gehad, vooral in Zweinstein en de Freakzone.
Ravenklauw was zeker één van m'n favoriete plekken hier, omdat je de vaste kern toch wel 'kent' en vertrouwt. Ik voel me ook nog steeds thuis in die afdeling. Natuurlijk zijn de anderen ook gezellig en lief, maar Ravenklauw blijft iets speciaals voor mij. Ik ga m'n afdeling heel erg missen hier.
Ik had eigenlijk verwacht dat ik emotioneler zou zijn op dit moment, maar ik denk dat het pas echt tot me zal doordringen als het forum gesloten is. De HPFo-maanden waren een supermooie afsluiter van een geweldig forum en zeker een prachtidee om alles nog actief te houden.
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik nog moet zeggen :') Dus ik bedank alle forumleden die hier alles zo gezellig gemaakt hebben, de Ravenklauwers voor een geweldige tijd in de afdeling, en natuurlijk ook de (ex)crew die zoveel moeite heeft gedaan om HPF een bijzonder forum te maken door de vele originele activiteiten!

'Til we meet again, HPF'ers.
Manouk
Oude Forumnaam: Noukju Griffoendor Klassenoudste
Griffoendor Klassenoudste

Manouk is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 30, 2008 13:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk niet dat mijn post zo mooi en lang gaat worden als degenen boven mij, maar dat geeft niet, ik wil toch posten.

Ik ben lid sinds 28 oktover 2005. Sinds die ene dag ben ik actief geweest. Sommige periodes wat minder, dan weer wat meer, maar ik zat eigenlijk elke dag op HPF. Als mijn computer aanstond had ik standaard mail-hotmail-HPF om te controleren, om te zien of er nog iets was gepost, om te reageren en te lezen. Natuurlijk liet ik me zodra het kon in Gryffindor sorteren, hoewel ik daar niet echt actief was. Lange tijd heb ik geRPGd, tot ik het druk kreeg en de leukste RPGs gestopt waren.

Ik werd uiteindelijk toch ook steeds actiever in Gryffindor. Ik probeerde KO (en Hoofdmonitor) te worden, wat helaas niet lukte. Dat weerhield me er niet van actief te blijven in Gryff. RPGs, verkiezingen, wat hebben we allemaal wel niet gedaan? En toen werd ik uiteindelijk toch gevraagd als KO. Ik was zo blij en trots. En met hulp van alle Gryffs hebben we Gryffindor een gezellige afdeling gemaakt, met wedstrijden, spamtopics en pride. Iedereen is lief voor elkaar en onze vaste groep wil ik echt echt echt niet missen.

De Afdelingsmaanden waren heel leuk. Hoewel al het georganiseer veel stress opleverde, vooral aan het einde, is het allemaal gelukt en hebben we een prachtige maand neergezet, net zoals de andere afdelingen. En toen kwam het bericht dat HPF moest stoppen. Die fijne afsluitingsmaanden waren heel gaaf, ik was er helemaal niet actief in, maar ik heb wel veel bekeken en gelezen (: Zag er fantastisch uit.

Okee, het is een beetje onsamenhangend allemaal :') Het enige wat ik wil zeggen is dat ik HPF ongelooflijk ga missen. Alles, iedereen.
Ik wil iedereen bedanken die HPF heeft gemaakt tot wat het is en ik hoop dat ik zoveel mogelijk mensen blijf zien op FFF. En ik ga ons spamtopic afschuwelijk erg missen ):

*hugs alle HPFers*

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Changetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Dec 30, 2008 16:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ooh guys, ik ga HPF zo missen T_T

Ook ik kwam als 13-jarige n00b op HPF, net voor de crash. Ik zit hier dus ook al weer bijna 5 jaar. Ik weet totaal niet meer hoe ik hier uiteindelijk terecht gekomen ben, maar wel dat HPF the Beginning of Fandom was. Eerst zat ik vooral bij de fanfiction en het HPF-gedeelte, maar de laatste twee jaar ben ik doorgeschoven naar het serieuze gedeelte, waar ik tot nu toe ben blijven hangen. Soms was ik niet erg actief, soms heel erg, maar er is geen dag voorbij gegaan of ik kwam niet op HPF. Wat sad als ik straks op mijn HPF-favorieten-link klik en er is geen HPF meer ):

Ik kan niet beschrijven hoeveel HPF voor me betekent heeft, want alles is hier begonnen [/drama]. Really, ik heb mijn beste vriendinnen hier ontmoet (aka de Amrazzers) <3 Door hen/jullie ben ik me in andere dingen gaan interesseren, heb ik mijn smaak voor muziek/boeken/literatuur ontwikkeld en heb ik ongeveer al mijn fandoms ontdekt~ HPF was de Toegang tot Fandom xD Maar ik heb ook veel anderen leren kennen, die ik allemaal heel erg ga missen.

Ook al heb ik hier behoorlijk wat drama meegemaakt, maar nog meer ontzettend veel leuke dingen. Ik ga het Wat-Luister-Je-Nu-Topic missen en het Nu!Topic en jullie allemaal~

Iig, heel erg bedankt voor de vier awesome jaren en ik hoop echt dat ik jullie nog zal zien en dat we contact blijven houden (: Ik weet nog niet of ik naar FFF ga, ook ik ben een HP-nerd, geen fantasy-fan, maar we’ll see, shall we?

<333 Cho

Laatst aangepast door Changetje op Wo Dec 31, 2008 16:10; in totaal 1 keer bewerkt
xMartine.
Master of the Cows
Master of the Cows

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 30, 2008 17:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ondanks dat ik toch echt wel een nieuw lid ben, in vergelijking met anderen, wil ik hier toch wat posten.

Ik zit hier vanaf 20 augustus 2007, dus ik ben misschien niet zo gehecht aan HPF, en ik denk dat ik het minder ga missen dan anderen voor mij hier zo mooi hebben beschreven, maar toch zal ik het missen. Het is hier gewoon vertrouwd, je kunt hier van alles kwijt, of je nou blij of juist depri bent, je vindt altijd wel iemand of een topic waar je het kwijt kunt.

Het begon voor mij met fanfictions. Ik was toen ik hier kwam echt een fanfictionfan. Ik ben echt verslaafd geweest aan Shattered Heart van Smalofski en heb die ook meerdere keren herlezen. Ik heb er ook zelf een geschreven, maar die is niet echt heel geweldig (ookal vond ik het wel leuk om te schrijven ^^).

Na de fanfictions ben ik meer overgestapt naar Ravenklauwboard. De Fanzone heeft me nog lang geboeid, maar Ravenklauw is wel een beetje mijn basis geweest. Nog steeds twijfel ik of het nou echt de afdeling voor me is, maar het is gewoon een supergezellige groep. Altijd als ik weg ben en ik kom weer kijken in het Kladblok, ben ik benieuwd wat ze nu weer hebben verzonnen. xD

Ik ben misschien niet zo bekend als anderen, toch heeft chat me een beetje uit de anonimiteit getrokken. Toen ik als Chatkoe werd bestempeld voelde ik me helemaal blij, omdat ik het gevoel had dat ik er toen helemaal bij hoorde. xD

HPF was echt een geweldige tijd. Er waren natuurlijk ook minder leuke dingen, maar ik heb mezelf gedwongen die me niet verdrietig te laten maken, omdat dat voor mijn gevoel niet goed was.

Afscheid nemen van HPF voel net zoals verhuizen, zoals Rhona al zei. Je gaat weg, je zult nooit meer echt naar binnen kunnen, maar je kunt altijd nog een kijkje nemen en herinneringen ophalen.

Ik ga met een glimlach op mijn gezicht weg van HPF, hopend dat er nog veel mooie dingen zullen gebeuren op FFF, ookal zal het nooit hetzelfde zijn als HPF.

Crew, bedankt voor alles. Bedankt voor de duidelijke regels die het forum zo 'veilig' maken, bedankt voor de sfeer die jullie samen met de leden creëren, en bedankt voor het feit dat jullie gewoon mensen zijn die je aan kunt spreken (ja, dat klinkt vaag, maar ik heb het wel anders gezien). Leden die zich inzetten voor HPF, ook bedankt. En tenslotte: mensen die HPF het waard maken om te komen, ook jullie bedankt.

Hopelijk tot ziens op FFF, en anders, veel geluk!

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Pieper
Oude Forumnaam: kriegel Grote Zaal Hoofdmonitor
Grote Zaal Hoofdmonitor

Pieper is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 30, 2008 18:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wat een mooie woorden allemaal.
Ik kan niet achterblijven.
Ik ben niet bepaald van zin iets lang te schrijven, maar ik zie wel.

Op 8 januari 2005 registreerde ik mij hier als 'kriegel'. Iets wat velen niet weten denk ik (tenzij ze naar het icoontje langs mijn naam zouden kijken)
In het begin postte ik vooral in het Harry Potter gedeelte en af en toe bij non-Harry Potter. Ik vond het erg leuk dat er op een Harry Potter forum zoveel plaats was voor alledaagse dingen.
Ik weet eigenlijk niet of ik in het begin een n00b was. Ik hou trouwens niet van het woord.

Blijkbaar weet ik van die periode nog maar heel weinig. Ik ben ook maanden niet actief geweest, maar op een gegeven moment kwam ik terug. Ik had zin om lessen te gaan geven en begon met Magische Mythen rond die tijd was er ook een 'naamsveranderingdag' en daar nam ik gretig gebruik van. Ik wou af van 'kriegel' en herdoopte me als 'Pieper'. Hier ben ik nu nog heel blij om. Zelfs toen bleek dat een pieper een aardappelsoort is. Duidelijkheid: Het komt van Piper (uit Charmed) een vriend en ik noemden haar altijd Pieper.

Ik heb me bij Huffelpuf laten indelen en heb daar nooit spijt van gehad. het was misschien niet altijd de actiefste afdeling maar het heeft zijn charmes. Toen de afdelingen nog open waren zat ik bij Ravenklauw.

Vanaf september 2007 mocht ik me ook 'Hoofdmonitor' noemen. Iets wat voor mij als grote verassing kwam. Ik had maar gesolliciteerd omdat ik iets leuk wist dat ik in mijn sollicitatie kwijt kon, het was dat moment zelfs niet bij me opgekomen dat ik echt wel gekozen zou kunnen worden. Ik was redelijk onbekend, op mijn lessen na.

Vanaf dat moment heb ik veel dingen georganiseerd en mee verzonnen en ik heb een hele leuke tijd gehad. Toen kreeg ik ook enkele medeforummers op msn was HPF niet meer gewoon een forum voor mij.
Nu komt er een einde aan. Jammer maar niet onoverkomelijk.
Ik weet niet echt iets moois om mee af te sluiten dus probeer ik het maar heel Vlaams te houden:

HPF het was plezant!

Wat is dit?

SeverusSnape
The Half-Blood Prince
The Half-Blood Prince

Verdiend: 218 Sikkels

SeverusSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 30, 2008 18:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zat bijna vanaf het begin bij HPF, en ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe en wanneer ik mod werd. Daarna ging alles in sneltreinvaart. Veel crewleden en leden erbij, soms ruzies (hoogoplopend!), ik weg als mod, daarna terug als admin (nadat ik het domein www.harrypotterforum.nl had gekocht... het bleek een goede keus te zijn!) en daarna gebleven tot *denkt goed na* zomer 2006. Helaas had ik geen tijd meer voor het forum toen ik aan mijn Masters begon...
Ik heb een paar goede vrienden aan dit forum overgehouden waar ik erg blij mee ben. Ook al zie en spreek ik ze niet zo vaak, ze hebben een speciaal plekje in mijn hart (net zoals dit forum!). Mijn dank gaat uit naar Missy, Joyce, Rudy en Frank, zonder wie ik niet met zoveel plezier aan dit forum had kunnen werken! Natuurlijk bedank ik ook de rest van de (ex) crew: Idril, Rayna, SGB... sorry dat ik er een paar vergeten ben! Daniel, met jou in Amsterdam was gaaf! De Funky Chicken zal ik nooit vergeten, en ook het sneeuwballengevecht met Nevodeon niet. De crewmeets, EFFs, en jullie allemaal; de leden: THANKS!!!

Ik denk nog vaak aan mijn periode bij HPF terug... en met plezier! Nu is het helaas over, maar zoals Rudy al zei: er is leven naast HPF. Ik zal zeker nog wel eens op FF komen en op meets, dus...

Tot ziens!

miss_sweet
Hotemetoot
Hotemetoot

miss_sweet is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 30, 2008 19:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het posten hier uitgesteld, omdat ik gewoon niet weet wat te zeggen. Maar het voelt een beetje als een verplichting om toch iets te posten. Inmiddels is alles wel gezegd dus ik zal het maar kort houden. Na 2,5 jaar lid zijn, is HPF zo vertrouwd geraakt en ga ik het zeker missen. De laatste tijd ben ik minder actief geworden. Dat kwam door het bericht dat HPF ging sluiten, toen leek het allemaal plots zo onzinnig (ik zal maar niet in detail treden). Ik ben gestopt met 'overal' posten en deed niet meer mee aan de Afdelingsquiz, Hints, Zwerkbal, etc. Waarschijnlijk is dat de reden dat ik het nu iets meer kan aanvaarden dat het gaat sluiten.

Maar dat neemt niet weg dat ik het vertrouwde gevoel ga missen. En dan vooraal Griffoendor. Het is inmiddels misschien afgezaagd om je afdeling te noemen, maar het is zo. Griff is echt een hechte groep geworden en je kan alles zeggen/vertellen zonder beoordeeld te worden. Iedereen is welkom en alle mensen zijn daar superlief en gezellig.

Ik ben niet in to fantasy dus heeft FFF me niet zoveel te bieden, helaas. Mijn HPFvriendjes heb ik allemaal op msn dus dat is al een hele opluchting :') En de rest van de HPFers zie ik hopelijk allemaal op FFF.

Bye HPF
<3

will hold
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 30, 2008 19:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het lang uitgesteld, maar ik wil toch nog wat zeggen…
Ik ben nog niet zo lang HP fan, december 2005 begon het pas voor mij. Ik had de films al wel gezien en had bedacht dat de boeken vast veel beter waren. Binnen twee weken had ik alles tot en met halfbloed prins gelezen en was acuut verslaafd! Zoals een fan betaamt wilde ik meer en ben ik meteen gaan zoeken naar een goede HP site en kwam zo bij HPF, waar ik vervolgens eerst een maand of wat alleen fanfics las. 20 mei 2006 ben ik geregistreerd.
Al snel begon ik zelf te schrijven en zocht contact met Smalofski, die heel lief en trouw mijn fic kritisch bekeek en beta’de. (heel erg bedankt nog Kath!!!) Kathleen, ook nog bedankt voor je fantastische verhaal, SH zal ik nooit vergeten!
Daarna mengde ik me al snel in alle theorieën en meldde me uiteindelijk bij Gryffindor aan.
Ik leerde mede dankzij mijn verhaal nog meer mensen kennen (waaronder Josse die altijd zo lief een pb stuurde als ik gepost had) en Shirley. (die gewoon ontzettend lief is en erg goed kan schrijven!) Toen zowel Kathleen als Shirley mod werden was ik net zo blij als zijzelf voor hen!
Later, toen we bij Gryff een hechte groep gingen vormen heb ik veel plezier en lol gehad in het spamtopic. Degenen die daar altijd komen weten dat zelf en ik zal jullie heel erg missen!!!
Ik wil wel nog even speciaal Arlette (Avana) en Helen noemen.
Tijdens de grote trouwerij van afgelopen jaar is Helen mijn echtgenote geworden, we deelden verdriet en hyperden om Daniel in Equus, Helen, je bent een kanjer!
Arlette en ik hebben ook veel gedeeld, dankzij haar ben ik nu een ontzettende slash/ Harry/ Draco fan geworden en ik geniet nog altijd van haar eigen verhalen. Ik voel me ontzettend bevoorrecht dat ik de (naar mijn mening) twee beste schrijvers van HPF tot mijn vriendenkring mag rekenen! Arlette; ook jij bedankt voor al je steun en je geduld,
Dat laatste geld ook voor Shir en Kath als ik weer eens n00bish was… (sorry…)
Ik zal HPF geweldig missen!!!

Laatst aangepast door Potterfreaky op Di Dec 30, 2008 19:58; in totaal 2 keer bewerkt
Machoefeltje
Oude Forumnaam: Hermelientjeuh Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 357 Sikkels

Machoefeltje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 30, 2008 19:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Goh... Ik weet eigenlijk niet wat ik hier moet posten. Maar ik wilde toch nog een berichtje plaatsen op dit forum, waar ik al meer dan 4 jaar lid van ben, voor het toe gaat.

HPF betekent dan ook enorm veel voor mij, zoals voor vele mensen hier. Het meeste voornaamste is dat ik op dit eigenste forum, mijn huidige vriendin, Trijntje, heb leren kennen. Ongeveer zo'n vijf jaar geleden heb ik haar leren kennen in de leerlingenkamer van Griffoendor. Door deze ontmoeting heb ik er niet alleen een vriendin voor het leven bij, maar ook een lieve schat die ik doodgraag zie. Je kan dus wel stellen dat HPF op dit vlak veel voor me betekent, het is immers de plek waar ik vriendschap en liefde heb gevonden.

Ik ben niet altijd even actief geweest op HPF. Het was al eens dat ik weken niet postte, maar ik was er wel elke avond te vinden. HPF was één van mijn vaste websites om te bezoeken. HPF was haast -of beter- HPF is een ritueel van elke avond. MSN op en dan meteen HPF. Helaas zal dit vanaf donderdag niet meer het geval zijn... Maar ik weet dat ik donderdag als gewoonte HPF zal open doen. Maar dan zal het helemaal anders zijn.

En nu weet ik eigenlijk niet meer wat posten. Dus misschien moet ik maar hiermee afsluiten:

Dank je crew en alle leden om dit forum te maken tot wat het is geworden. HPF is iets om nooit meer te vergeten.

HPF will be forever in my heart. <3

HPF will be in my heart forever <3
Missy
Ex-MadMaster
Ex-MadMaster

Verdiend: 1 Sikkels

Missy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 30, 2008 23:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben getipt door Joy©e naar dit topic. Ik ben namelijk zojuist terug uit Londen en aardig gesloopt, maar voor ik vergeet te reageren in dit topic doe ik het nu.

Door persoonlijke redenen ben ik alweer aardig wat maandjes slechts een toeschouwer geworden op HPF. Als je mij vraagt wanneer ik mij voor het eerst aanmeldde voor het forum kan ik je alleen antwoorden dat dit voor de forumcrash was en vermoedelijk ergens in 2003. (Ja, Rudy.. ik heb jou leren kennen als noob en heb mogen meebeslissen of je wel mod mocht worden Razz )

Zelf werd ik na het aanmelden al vrij snel mod. Ik had Fr@nk een pb gestuurd met de vraag of ik moderator mocht worden. Ik werd deelmod gemaakt maar vrij snel mocht ik dat overal. Dat ben ik vrij lang geweest en was dan ook bekend als de 'Mad Mod Missy' en er zwerft ergens een foto rond met een shirt waar dat op staat. (Ok, zie post beneden.. dank je wel Joy©e Wink )

Er was een tijd dat het forum aardig druk bezocht werd door botjes en omdat Saskia, de toenmalige admin er niet altijd was.. werd het tijd dat er meerdere admins kwamen. Mijn naam viel en zo geschiede het.. ik werd admin.

Saskia vertrok naar Engeland en al snel bleek dat zij eigenlijk helemaal geen tijd meer had. Saskia en ik hebben nog altijd contact met elkaar en zo ook toen. Vandaar vroeg ze mij ook of het webmasterschap niets voor mij was. Vereerd als ik me voelde, wist ik dat ik dat niet alleen afkon. Ik vroeg Joy©e mij hierbij in te steunen en toen waren er ineens twee webmasters.

Ik was afgezwaaid in de luchtmacht en was een leertraject in gegaan van mijn huidige werkgever en al snel bleef alle werkzaamheden rusten op de schouders van Joy©e en Rudy (toen admin). Voor mij was het duidelijk. Ik had geen tijd meer voor HPF... helaas! Het was even wennen als gewoon lid maar nu ik tegenwoordig toeschouwer ben, realiseer ik me.. 't is goed zo!

@Saskia: Dit plezier was geheel wederzijds, dank je voor alles!

@Mrs Jessica Black: Dank je voor je compliment. Ik lees nog steeds graag je werk, maar ik vond het een eer om zelfs mijn naam erin terug te vinden.

@Joy©e: Meid, wat heb ik veel steun aan je gehad en nog steeds. Helaas, je zit aan mij vast! Wink

@Rudy: Mijn respect voor jou en al je werk die je in HPF en FFF hebt gestoken.

Laatst aangepast door Missy op Wo Dec 31, 2008 12:03; in totaal 1 keer bewerkt
Joy©e
Potionsmaster
Potionsmaster

Verdiend: 152 Sikkels

Joy©e is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 30, 2008 23:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Even wat sentiment oftewel foto's uit de oude doos (de oude links op het forum doen het ongetwijfeld niet meer):

Modmeet in Leiden met bbq bij Saskia thuis; 10-07-2004
Image Image

Utrecht meet; 11-09-2004
Image
follow the leader:
Image Image

Voor mij DE foto's:
MidWinterFair; 18-12-2004
En nee ik ben bij die meet niet gestruikeld over overstekende keien
ImageImage

En als afsluiting de Funky Chicken:
http://www.youtube.com/watch?v=-IF4OFtMuO0

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 179 Sikkels

Aya is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 3:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het posten hier ook vrij lang uitgesteld - vraag maar aan Josse - en eigenlijk weet ik ook niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik voel toch de behoefte om hier iets neer te zetten.

HPF is voor mij een plek geweest waar ik fanfics kon posten, waar mensen die serieus ook lazen, waar ik mijn mening kwijt kon over allerlei onderwerpen, waar ik in het begin ook mijn liefde voor RPGen kon uitoefenen... maar voornamelijk een plek waar ik echt hele leuke mensen heb ontmoet.

Die leuke mensen maakten HPF tot een vertrouwde omgeving en die zal ik ook zeker missen; gelukkig weet ik wel dat het contact met ze niet zal stoppen, puur omdat HPF ermee stopt. Immers, HPFreak zijn is niet het enige wat goede vrienden samenhoudt.

Dus... hierbij wil ik ook even een paar mensen bedanken. In de eerste plaats Charlotte, omdat o.a. zij me niet alleen door de drie laatste jaren van het VWO en nog veel meer heeft gesleept, maar ook omdat ik dankzij haar dit forum ken.

En dan het groepje dat ik begin 2008 heb leren kennen: Joep, Josse, Rudy, Eva en Patricia.

Eva, ik kan er nog steeds niet over uit hoe lief je all the time bent. Triesje, ik denk dat je wel weet wat ik het vaakst en liefst in je oor fluister om daarna keihard te gaan janken van het lachen, en alleen daarom vind ik je al geweldig :') Rudy, of we nou na een fles Blue Curaçao onsamenhangend tegen je aan lallen of voor de verandering eens serieus zijn, je luistert altijd. <3 En Josse, zoals beloofd zal ik het niet over je snor hebben, maar gewoon zeggen dat je een hartstikke lieve meid bent die qua gestoordheid ergens rond mijn niveau hangt.

Tot slot, Joep, je bent echt uitgegroeid tot mijn beste vriendje. Dat zegt het wel, denk ik, maar toch ga ik lekker door: hartstikke bedankt voor de afgelopen maanden, en dat geldt ook voor bovenstaande mensen.

Verder wil ik nog even zeggen hoe gezellig ik de paar meets waar ik bij was vond, HPF is altijd een forum geweest waar iedereen openstond voor alles en dat zal ik ook missen; de openhartigheid en de warmte van de meeste mensen.

Aan de lezers van mijn fanfics: jullie ook ontzettend bedankt, ik kan niet met woorden uitdrukken (lekker ironisch...) hoe geweldig ik het vind als mensen mijn creaties lezen en leuk vinden. Ik hoop jullie, en de rest van de HPFers, terug te zien op FFF.

Goodbye HPF <3

"Ik krijg hier spontaan hoofdpijn van."
    "Dat is je brein die zijn eigen achterlijkheid probeert te bevatten," snauwde Draco.

-
    Five Minutes to Midnight
Patricia
Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 11:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Na al die mooie verhalen wordt ik toch een beetje emotioneel.. en ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld om deze post te maken, maar ik realiseer me dat als ik nu niet post, het niet meer kan..

Ik kwam hier op 31 mei 2006, waarna ik als n00b begon te posten in webspelletjes, zodat ik in een afdeling kon komen. Ravenklauw sprak mij het meeste aan, en daarom heb ik ook de keuze gemaakt om naar deze afdeling te gaan. Maar na een tijdje ging ik naar een ander, non-hp forum, en verloor ik HPF een beetje uit het oog. Tot februari 2007, toen er opeens een Ravenklauw week was. Alle Ravenklauwers posten in het blauw, en ik vond het echt een super leuke actie. Na een week had ik het wel weer even gezien, en ging ik terug naar het andere, non-hp forum.
Tot eind juni, toen ik niet meer kon wachten op boek 7, bedacht ik me dat ik hier een profiel had. Sinds die tijd ben ik ook echt actief geworden op HPF, en ik heb er tot de dag van vandaag geen spijt van gehad.

HPF is het forum waar ik me ooit het meest thuis voelde, en dat zegt wel wat, want ik zat vanaf m'n twaalfde al dagelijks op andere fora.
Het begon voor mij echt met deel 7, maar daarvoor was ik ook al een gigantische fan. Maar door deel 7 werd ik verslaafd aan HPF.
Ik poste vooral in het boek 7 board, en al snel kwam ik in de chat terecht.
Daarvoor deed ik ook mee aan de eerste PEG, en heb ik direct iets verkeerd gedaan in de ogen van Shirley xD. Maar, door de chat heeft ze het me vergeven, en toen werden we vriendjes..

Mijn eerste meet zou de releasemeet worden van boek 7. Maar omdat het helemaal in Rotterdam zou zijn, was ik een slaapplaats nodig. Ik vond het allemaal best eng, want ik had nog niemand in het echt ontmoet. Toen stelde Josse in de chat voor dat Eva en ik maar bij haar moesten gaan slapen. Ik, als newbie, voelde me echt vereerd dat ik zomaar werd uitgenodigd. Daarna volgde de eerste minimeet, zodat we elkaar iig een beetje kenden voordat we bij Josse gingen slapen. We hadden in Groningen afgesproken op het station, en vanaf het moment dat ik ze in het echt zag, wist ik al dat het goed zou komen, en dat ik ze vaker zou gaan zien.

Gelukkig was dat waar, en daarom wil ik Eva en Josse in het bijzonder bedanken voor alle leuke, gezellige en gekke meets! *knuft* Josse en Eva, I love you guys so much <3 En we gaan elkaar zéker na HPF nog zien. Jullie zijn voor mij geen leden meer, jullie zijn echte vriendinnen!

Na de releasemeet wist ik dat ik vaker zou gaan meeten. Het was een leuke groep, en het feit alleen al dat er op dit forum meetings werden georganiseerd vond ik erg leuk. Dat zegt heel wat over de mensen die hier komen, het zijn geen a sociale mensen, nee, de mensen op dit forum zijn juist erg sociaal, en vinden het leuk om elkaar in het echt te zien. Om een persoon aan de forumnaam te koppelen.
Daarom wil ik ook de (ex)crew bedanken voor de meetings.

Ook wil ik de (ex)crew bedanken voor het draaiende houden van het forum. Met zoveel mensen moet het goed georganiseerd worden, en het is jullie goed gelukt. Ik weet dat er rellen zijn geweest, maar de gewone leden hebben daar niet veel van gemerkt!

Dankzij HPF heb ik niet alleen leuke mensen ontmoet, zoals Shirley, Kathleen, Rudy, Richelle, Joep, natuurlijk Eva en Josse, die ik ook al eerder heb opgenoemd, ... (wees niet getreurd als ik je naam niet heb getypt, ik heb hier echt zoveel lieve mensen ontmoet), maar HPF heeft mij ook geholpen met andere dingen. Somige dingen waren erg persoonlijk, en een paar leden hebben me hier erg doorheen getrokken.. Thanks! Andere dingen waar HPFers me hebben geholpen zijn onder andere mijn obsessie voor Jason Mraz (de concerten waren stuk voor stuk gezellig, thank you guys!), A:TLA (al dat gehyper heeft me erg blij gemaakt, en ik was bíjna zover om de laatste episodes 'live' te gaan zien om 4 uur 's nachts, mocht ik niet ubermoe zijn geweest), Anime, maar ook dingen als FanFiction, English Poetry en zelfs een beetje FanArt.

Ik lees niet veel fanfiction, maar ik ben toch echt verslaafd aan Five Minutes to Midnight en Defying Gravity van Richel, echt heel erg bedankt *knuft*. Maar doordat fanfiction op dit forum erg groot is, heb ik besloten om zelf ook eens wat te schrijven. De eerste One Shot (want een echte FanFic, daar heb ik echt geen inspiratie voor) was nou niet bepaald goed, en de tweede ook niet. Maar door grote support van bepaalde mensen, *kuchKathkuch*, ben ik toch verder gegaan. Ik ben op het moment bezig met m'n eerste engelstalige, non-hp One Shot. Zonder HPF zou ik dat nooit durven doen!

Ook de English Poetry Challenge heeft mijn wereld weer een beetje verbreed. Ik ben een keer voor de lol gaan dichten, omdat Plot telkens subtiele hints gaf dat de EPC inzendingen nodig had. Maar als je één keer dicht, dan wil je vaker. Ik heb geleerd dat ik zo mijn gevoelens makkelijk naar buiten kon brengen, in een artistieke manier.. Thanks Plot en Cotos!

En dan de FanArt. Malou en MJB, ik heb altijd, en vooral naar jullie FanArtjes, met plezier bekeken. Ik weet dat ik niet vaak (of helemaal niet) comment in jullie topics, maar jullie hebben echt talent! Kathleen, ook heb ik vaak in jouw topic gekeken, maar ook niet vaak gecomment. Ook in dat topic kom ik graag, en Bincky ruleert!
Ik ben zelf ook begonnen met een beetje te tekenen, en nee, het is niet echt goed xD. Maar ik heb wel twee keer meegedaan aan de FAC, ook al had ik niet gewonnen, ik heb er wel plezier in gehad, en daar gaat het allemaal om!

En dan komt deze post toch een keer naar een einde. Ik wil nog even zeggen dat ik alle Ravenklauwers echt super vind! We hebben echt een hele leuke tijd gehad in Ravenklauw, en ik ga jullie allemaal (!) missen.. *knuft en doet ravi dansje*

Wees niet getreurd als ik je naam niet heb genoemd, ik wil je bij deze ook heel erg bedanken voor de leuke tijd, want HPF kan niet zonder jullie allemaal!

Ik ga mee naar FFF, en ik denk dat ik ook wel actief ga worden, maar ik ben geen Zwamdrift, dus ik weet niet of dit zeker is (niet dat Zwamdrift dit zou weten, maargoed.. ^^").

Liefs,
Patricia

@Richel: Poep

Where your treasure is, there will your heart be also
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2008 12:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou, ik heb het posten hier echt heel lang uitgesteld, maar nu zal ik dan toch wel moeten. Ik wil hier toch een berichtje achterlaten, ondanks het feit dat ik een relatieve nieuweling ben.

Op 28 december 2006 meldde ik me hier aan, zodat ik ook eens kon posten. Ik was al tijden aan het meelezen, maar een beetje bang voor m'n ouders. Dit is mijn eerste forum ooit geweest, en ik zal er altijd goede herinneringen aan overhouden. Ik weet voor de rest niet meer bijster veel van die tijd, behalve dat ik nogal n00big was - maar ach, wie was dat niet in het begin.
Na een tijdje was ik alweer weg, want mijn Harry Potter fandom kwam en ging met vlagen. Die Ravenklauwweek heb ik echter nog wel meegekregen. Volgens mij had ik toen nog geen afdeling vanwege mijn gigantische aantal posts *kuch*, maar ik vond het wel hip. Ik ben er toen een hele poos niet meer geweest en kwam in de kerstvakantie van 2007 weer terug. Toen ben ik ook gebleven en echt actief geworden.

Ik was voornamelijk geinteresseerd in de fanfictions. Ik had er nog nooit eerder van gehoord en er zaten echt een paar geweldige tussen. Shattered Heart van Smalofski blijft de beste die ik ooit heb gelezen - heel vaak, om eerlijk te zijn.

Ik viel natuurlijk met mijn neus in de boter wat betreft de Afdelingsmaanden, en ik vond het heel erg leuk die mee te maken. Ik voelde gelijk een band met Ravenklauw en die is ook niet meer weggegaan. Ravenklauw is toch wel mijn vaste plek geworden op het forum en ik ga het ontzettend missen. Ik wil er eigenlijk nog niet eens aan denken hoe erg ik het ga missen. Raafjes, ik houd van jullie. xD

Ik heb veel lieve mensen leren kennen via het forum en daar ben ik echt blij mee. Eerst wilde ik niet meeten (stiekem vond ik het toch een beetje een raar idee dat je echt vrienden maakt via internet, maar het is dus wel zo), maar het is er toch van gekomen. Mijn eerste minimeet was met Vivian, omdat zij zo dichtbij mij woont. Ik vond het natuurlijk freaking eng (en mijn ouders ook, maar hey, ik mocht toch), maar het was echt heel erg leuk. Daarna ben ik naar nog een paar minimeets geweest en de MidWinterFair dit jaar was m'n eerste officiele meet. Het was geweldig iedereen eens in het echt te zien. Verbazingwekkend ook hoe je gelijk een band met elkaar hebt in mijn beleving.

Mijn trein gaat zeker door naar FFF. Ik wilde het eerst geen kans geven, omdat ik het zo stom vond dat HPF dicht ging, maar ik heb het toch gedaan en ik heb er geen spijt van. Ik hoop dan ook dat ik zo veel mogelijk mensen daar terug zie. ^^

Bedankt iedereen, die HPF mogelijk maakte: alle crew, ex-crew en verborgen crew (xD), en toch ook alle leden. Het was een magische ervaring en ik zal het nooit vergeten. Ik hoop voor iedereen op veel geluk in de toekomst, of we elkaar nu terugzien of niet.

Om het maar even heel droog af te sluiten: dat was het. Met een lach op mijn gezicht zal ik terugdenken aan HPF, het was geweldig.

Liefs, Esther.

Where your treasure is, there will your heart be also.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp