Auteur |
Bericht |
felix_felicis
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 29, 2005 2:07 |
 |
ik ben een keer naar een internet vriendin gewees in kampen (das ook nederland).
ik weet niet of je dat een uitwisselingbedoel maar het was wel leuk.
ik zo`n stads tipe bij een boerenfamilie XD maja ik heb nu wel 6jaar een pony *helemaal happy*
greetzzzz felix |
_________________ I want the truth from you
Give me the truth even if it hurts me |
|
  |
 |
MartenVilijn
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 29, 2005 10:01 |
 |
Het lijkt me superstoer!!
de andere klas bij ons op school mocht dat, wij niet
maar het lijkt me wel super wil ik misschien als ik studeer ga doen  |
_________________ We all meet Challenges in our live..We ought to be strong and faithfull..but sometimes, darkness strightens your eye..
Then Love is your only Desire and Escape..the only thing that stands in Darkness
Afdeling: Zwadderich |
|
  |
 |
Lauu
4e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 03, 2005 21:08 |
 |
Ik ben eind september naar Denemarken geweest >> Met de hele klas Maar iedereen zat bij zijn eigen match.. Ik had gewoon 2 *** Mense.. Ze konden geen Nederlands. En ik geen Deens <<. Dus moesten we engels praten. Dat hadden we met zijn allen afgesproken. Met onze leraren en hun hadden we dat afgesproken, maar die meide konden dus echt voor niX engels. En het was dus ook bij mij echt niet leuk! En bij alle anderen wel! Dan voel je je dus behoorlijk gedoe!! In april komen ze hier.. |
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 04, 2005 9:56 |
 |
_Lauw92 schreef: | Ik ben eind september naar Denemarken geweest >> Met de hele klas Maar iedereen zat bij zijn eigen match.. Ik had gewoon 2 *** Mense.. Ze konden geen Nederlands. En ik geen Deens <<. Dus moesten we engels praten. Dat hadden we met zijn allen afgesproken. Met onze leraren en hun hadden we dat afgesproken, maar die meide konden dus echt voor niX engels. En het was dus ook bij mij echt niet leuk! En bij alle anderen wel! Dan voel je je dus behoorlijk gedoe!! In april komen ze hier.. |
Toch logisch dat ze geen Nederlands spreken? Net zo logisch dat jij geen Deens spreekt. Ik neem aan dat de bedoeling van het hele project is, dat je Engels spreekt. Over het algemeen zijn Nederlanders aardig goed in Engels, vergeleken met andere mensen uit andere landen. Met handen en voeten kom je ook een eind!  |
_________________ "What Mr. Todd, what Mr. Todd, what is that sound? ... It's man devouring man, my dear, and who are we to deny it in here?" |
|
  |
 |
No
6e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 04, 2005 11:17 |
 |
In April gaan we met de klas naar Frrankrijk tijdens internationslering.
Lijkt me niet zo leuk , liever spanje dan frankrijk.  |
|
|
  |
 |
Heksjuh
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 04, 2005 15:11 |
 |
Heb gisteren tijdens de provenciale beroepenvoorlichting
informatie aangevraagd en krijg dan brochures...
Ik weet dat ik WIL maar ik weet nog niet wat, of ik een half jaar, een jaar
een paar maanden een zomeruitwisseling waarheen en wat een high school, talen, vrijwilligers werk, studeren, stage
er is zoveel...
Ik hoop dat ik met school aan het eind van het jaar naar Cyprus mag
voor de uitwisseling van het project internationalisering... Maar ja der
zijn concurenten |
_________________ Het leven is 1 groot feest het is maar net hoe je het bekijkt!
Pluk de dag en eet veel ijsjes!
Mauw, Ravenklauw
Verruim je blik op het leven |
|
  |
 |
Rietje
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 04, 2005 15:44 |
 |
Ik ga in maart een week naar Frankrijk (Laval) met nog 25 andere. In April komen ze bij ons.
Mij lijkt het heel leuk om er heen te gaan, maar ik ben ngal verlegen dus vindt ik het ook wel een beetje eng .
Wij moesten een brief invullen en die gaat onze franslerares naar Frankrijk sturen en dan krijgen wij weer een vrief van degene waar je bij gaat slapen, ook gaan we emails sturen(als dat kan). |
|
|
  |
 |
Frog Choir
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 12:42 |
 |
Wij zijn op school met een project bezig,, om uit te wisselen met 13 portugese kinderen. Helaas moet je dan zo'n potugeesje in huis nemen een week voor je daarheen mag, en dat gat neit met 3 irritante honden (ze zijn wel lief.. maar irritant met vreemden) dus das echt balen. Maargoed, ze komen in mei naar Nederland en als je iemand opvangt mag je Volgend jaar daarheen.. we zulen zien hoe het gaat |
_________________ In love with the Deathly Hallows.. |
|
  |
 |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 20:11 |
 |
Ik ben niet echt op uitwisseling geweest, alleen bij mensen gelogeerd, het lijkt me wel heel leuk om een keertje mee te maken. vooral met andere landen, dan leer je ook een beetje die cultuur kennen hoe ze daar leven Etc. |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
  |
 |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 20:20 |
 |
Ik ben nog nooit op uitwisseling geweest, dat kan nog natuurlijk.. (:
Het lijkt me op zich wel leuk, maar het is te zien met wat voor iets.
School/Werk/Kerk/..
Als ik zou gaan, zou ik zeker niet voor een jaar gaan. Dat kan ik niet..
Maximum een maand, denk ik.
Wat ook wel handig is, is om naar een ander lang te gaan om je taal bij te schaven ofzo.. Je kan nooit een taal perfect spreken, toch?! ^^
|
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 21:01 |
 |
xFietjex schreef: |
|
Als je een jaar weg gaat, wil toch niet zeggen dat je tussendoor niet terug kan of dat mensen je niet kunnen opzoeken? De eerste maand van je verblijf is juist alleen nog maar kennismaking en ontwennen. Dáárna begint de pret pas! Dan wordt het een beetje je thuis.
(Als ik vragen mag, hoe oud ben jij?) |
_________________ "What Mr. Todd, what Mr. Todd, what is that sound? ... It's man devouring man, my dear, and who are we to deny it in here?" |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 21:06 |
 |
Ik ben vol verwachting aan het afwachten of ik daadwerkelijk op uitwisseling mag...voor aankomende woensdag moet ik als het goed is de uitslag krijgen..
Ik heb al een Motivatiebrief van zo'n 2000 woorden geschreven..en heb een gesprek gehad...binnen 2 weken zouden we de uitslag krijgen..
Het gaat om een uitwisseling van een half jaar naar Canada..(en dan kun je niet zo makkelijk ff terug gaan he Sas ...)
Ik hoop zo dat ik mag gaan..dan zit ik namelijk 6 uurtjes rijden van New York City... |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 21:09 |
 |
SeverusSnape schreef: | xFietjex schreef: |
|
Als je een jaar weg gaat, wil toch niet zeggen dat je tussendoor niet terug kan of dat mensen je niet kunnen opzoeken? De eerste maand van je verblijf is juist alleen nog maar kennismaking en ontwennen. Dáárna begint de pret pas! Dan wordt het een beetje je thuis. |
Daar heb je eigenlijk gelijk in. Niet om bij je te slijmen dat je gelijkt hebt ofzo, maar ik had er nog niet echt aan gedacht. Ik denk dat ik er ook beter over zou kunnen oordelen als ik het wel degelijk als eens had gedaan, maar dat is dus niet zo.
Maar inderdaad, dan kan je wel nog communiceren over msn/mail/telefoon, en kan je regelmatig eens op bezoek ofzo.. En dan ken je die mensen alweer.. Ja, je hebt gelijk.
Maar ik zou het iig heel moeilijk vinden om alles achter te laten. Ookal kan je nog communiceren, ik zou het goed moeten wikken en wegen denk ik. In de meeste gevallen is het wel een mooie kans, om je cultuur/taal/kennis bij te schaven over iets ofzo. Natuurlijk, als je daar dan bent, is het weeral spijtig om afscheid te nemen na al die tijd. Maar zo zit dat.. Dan kan je weer naar huis, en daar weer een blij weerzien..
*Hoopt mee voor SBG* |
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 21:18 |
 |
Sirius Black's Girl! schreef: | Ik ben vol verwachting aan het afwachten of ik daadwerkelijk op uitwisseling mag...voor aankomende woensdag moet ik als het goed is de uitslag krijgen..
Ik heb al een Motivatiebrief van zo'n 2000 woorden geschreven..en heb een gesprek gehad...binnen 2 weken zouden we de uitslag krijgen..
Het gaat om een uitwisseling van een half jaar naar Canada..(en dan kun je niet zo makkelijk ff terug gaan he Sas ...)
Ik hoop zo dat ik mag gaan..dan zit ik namelijk 6 uurtjes rijden van New York City... |
Als je een half jaar gaat, zo ver weg, lijkt me de optie "niet heen en weer gaan" vrij logisch. Misschien dat je ouders je een keer komen opzoeken, of meegaan de eerste dagen om te kijken waar je terecht komt? Of anders heb je nog altijd de webcam, telefoon, en de ouderwetse post!
*duimt ook mee* |
|
  |
 |
Wou[$]eR
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 21:24 |
 |
Ik heb nooit een uitwisseling gehad... Had wel 1x kunnen gaan naar Finland maar wou destijds niet, nu best spijt van maar wat is gebeurt is gebeurt.
Wel was er laatst een uitwisselings project met een school van Polen waren ong. 20 Leerlingen toen op onze school. Ik kan alleen niet vertellen hoe het echt was want zodra je naast 1 van hun stond viel je al flauw van de stank, en sorry maar dit is echt serieus... leek net alsof die ventjes nooit van deo of zeep hebben gehoord  |
_________________ Proffesor Dumboldore:"For in dreams, we enter a world that's entirely our own. Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud." |
|
  |
 |
|