Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Invloed van Fred & George in films te weinig?? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Vinden jullie dat de tweeling meer invloed moeten hebben in de films dan de paar minuten dat ze nu te zien zijn?

ja, ik vind de tweeling erg belangrijk voor het verhaal!!
33%
 33%  [ 62 ]
mwoah, het zou wel leuk zijn als ze meer scenes kregen, maar erg belangrijk vind ik het nu ook weer niet.
64%
 64%  [ 121 ]
nee!! absoluut niet! ik vid het niet leuk als Fred & George een grotere rol krijgen, want ik vind de acteerprestaties van de vertolkers van de rol van de tweeling ongeschikt voor zo'n rol
1%
 1%  [ 2 ]
nee, ik vind Fred en George irritant, en de film moet gewoon om Harry Potter zelf gaan, niet om allerlei randfiguren
1%
 1%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 187

Auteur Bericht
Strider
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 657 Sikkels

Strider is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 18:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind dat ze een aardig goede invloed hebben in de films, zeker in deel 4. Ze komen aardig vaak voor ook al zijn ze niet echt de 'hoofdkarakters'. Van mij mogen ze off course nog vaker voorkomen^^Maar vrees dat het na deel 5 heel erg weinig gaat worden want in de boeken komen ze ook niet meer zo vaak voor omdat ze dan van zweinstein af zijn.

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

Prongs_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 19:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja het is wel zo dat ze niet veel van belang zijn voor het verhaal, maar ze brengen echt leven in de brouwerij en in de boeken zijn ze toch wel een aanwezige factor voortdurend en vooral in boek 5.. zij zitten ook in DA en ze gaan dan ook iets meer met elkaar om.. en in boek 5 helpen ze harry echt vet goed met hun afleidingsmanoeuvre en ik hoop ook echt dat ze die scenes met het tovervuurwerk erin gaan zetten!! dat zou zooo cool zijn om te zien!! en het 'dramatische' vertrek van de tweeling zou ik ook wel willen zien!! du sik hoop dat ze in film 5 wel een wat grote rol zullen krijgen, maar voor de afgelopen 4 films vond ik het wel in orde, daar hdden ze ook niet zo'n grote rol (behalve film 3, waarin ze hem die kaart gaven) en daarnaast zijn ze ook aanwezig bij zwerkbaltrainingen fso maar dat verfilmen ze toch niet en de zwerkbalwedstrijden ook nauwelijks Sad

~The Rebellion Begins~
Profiel bekijkenStuur privébericht
Skay
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Skay is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 16:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zij fleuren het verhaal op wanneer het wat donkerder wordt. Ik vind het geweldige personages. Maar waarschijnlijk krijg je ze veel minder te zien dan eerst. (En dat vond ik al te weinig!!)

Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf
superharrypotterfan
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 161 Sikkels

superharrypotterfan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 16:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik vind het heel jmmr dat ze niet vaker in de film zitten. Dan zou er meer humor in zitten denk ik (niet dat dat nu niet zo is hoa) Waarschijnlijk in de 5e film wel. Daar zijn ze best belangrijk toch?

2e jaars
2e jaars

Prongs_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 19:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

jaa ik denk ook zeker dat ze in film 5 zullen zitten.. ik hoop echt dat ze het vertrek van Fred en George gaan verfilmen en ook zoals hij in het boek staat beschreven.. verder zou het ook echt vet zijn als we dat tovervuurwerk te zien kregen..
ik had volgens mij wel ergens gehoord dat ze die scenes er wel in zouden stoppen! echt supervet!

~The Rebellion Begins~
olram6
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 55 Sikkels

olram6 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 19:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zouw wel is weten hoe het is om al die geheime gangen kennen. En een beetje de school verkenne. Very Happy Ze moeten echt in film 5, ze zijn super lollig en zeker die toverartikelen van hun.

magical
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 293 Sikkels

magical is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 10, 2006 16:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind dat ze wel een grotere rollen mogen krijgen in de films, ze komen toch vrij vaak in de boeken voor vind ik. Mss Dat ze in OoTF wel meer in boed komen als ze bv Omber plagen enzo,, met hun moeras, het zou wel leuk zijn, want ze zijn echt lollig en ze verdienen echt wel een groter rolletje Smile

2e jaars
2e jaars

jurrian is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 15:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

natuurlijk vinden we allemaal dat Fred en George te weinig in de films in voor komen. Maar daar komt een einde aan Deel 5 maken ze veel trammelant en verlaten ze school en in deel 6 is waarschijnlijk hun tovertopshop te bekijken. Ze maken HP echt beter zij hebben gewoon de humor Very Happy. Ze komen dusver weinig in de films omdat ze niet belangrijk genoeg zijn in de boeken.

Squeaking Dobby
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Squeaking Dobby is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 13, 2007 18:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Die tweeling zou eigenlijk overal weer op moeten duiken, dat is een beetje het idee in de boeken, maar in de film is het moeilijk om te doen en bovendien vind ik dat ze niet zo geslaagd zijn in het zoeken van echt geschikte acteurs, tot nu vielen ze mij een beetje tegen! Hopen dat het deze keer beter is. In de vierde waren ze trouwens ook niet zo slecht.....

'There's no need to call me professor, sir.'
- HP&HBP -
Singapore Lady
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Singapore Lady is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Feb 21, 2007 13:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoewel ik in de boeken er om Fred & George kan lachen, denk ik dat ze een juiste hoeveelheid tijd in de film hebben. Ze zijn bij-karakters en zo zijn ze ook in de film. Ja in de boeken komen ze meer voor, maar hun taak wordt wel in de film vervult, ze zijn de grappige nood die kattekwaad uithalen. Ik denk dat daar waar ze meer "tijd" in het verhaal nodig hebben ze dat ook wel in de film krijgen, kijk maar bv in PoA, waar ze Harry de map geven... toch best wel een relevante scene. Voor de rest zijn ze de grappige nood in de boeken en zo worden zo ook verfilmt. Ik kijk wel uit naar al hun Omber-pesterijen in OotF Laughing

Kortom: hoewel Fred & George in de boeken meer voorkomen, denk ik dat ze voldoende in de films voorkomen om hun rol/functie juist te vertalen.

Tom-20
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: In mijn favoriete fauteuil in de Ravenklauw leerlingenkamer

Tom-20 is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Feb 21, 2007 14:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

nou, aan de ene kant vind ik van
wel, omdat ze gewoon grappig zijn Wink
maar aan de andere kant:
het zijn niet de hoofdrolspelers dus krijgen
ze niet veel scenes...

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 711 Sikkels

onetreehill-fan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 05, 2007 11:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik hoop dat ze zeker in OotP hun toeren laten zien! Razz
Vond ik trouwens heeel leuk om te lezen!
Maar je hebt waarschijnlijk gelijk, het zijn geen hoofdpersonages.. Sad

karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 05, 2007 12:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind niet dat ze te weinig voor komen in de films tot nu toe, het is wel goed zo.
Spoilers: bij OotP zal dat ook wel niet zijn want hun streken en vuurwerk enzo zou er wel inkomen, daar verheug ik me dus op. Er was ook een foto van OotP waar Harry, Fred en George strafwerk maken bij Omber dus we krijgen in OotP geen Wemel tweeling te kort Very Happy

~Yasmine~
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: in the Burrow, teasing Won-Won with Fred and George...^^

~Yasmine~ is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 13:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou het niet erg vinden als Fred & George een groter rol in de HP-films zouden krijgen... Ze zijn ontzettend grappig en ik denk dat als ze meer scenes krijgen, dat de films nóg leuker worden! Maar aan de andere kant hebben ze niet echt een belangrijke rol in het verhaal en dat is denk ik ook de reden dat we zo weinig zien in de films. Maar ik hoop dat we ze enkele keren zullen zien in film 5, en grappige scenes hebben, aangezien ze in de SVP zitten... xD

I've been twisting and turning in a space that's too small
I've been drawing the line and watching it fall
You've been closing me in , closing the space in my heart
Watching us fading and watching it all fall apart ♥
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 10, 2007 18:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Fred en George kleuren de boeken voor mij persoonlijk, ze maken het extra leuk om de boeken te lezen, ok ze zijn misschien geen superbelangrijke personages maar ze maken het wel leuker, van mij mogen er meer scenes komen met Fred en George.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp