Auteur |
Bericht |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 19:38 |
 |
yes ze heb logan gedumpt (sort of) Ik vond het zo een arrogante zak. Ik vond het zo leuk dat Jess weer terug kwam, poeh wat heb zack er toch een zooitje van gemaakt arme lane.
En vet dat chris nu rory's yale money betaald dan zijn ze eindelijk van opa en oma af yay |
|
|
  |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 03, 2006 20:58 |
 |
ik heb het 1 keer gekeken ...
Ik vond 't best leuk ...
maar ik weet niet wie hun allemaal zijn |
|
|
  |
 |
~*Cheyenne*~
3e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 04, 2006 13:32 |
 |
Lorelai en rory hebben toch nog 21 dingen gekocht en 21 nummers van leuke jongens kunnen krijgen enzo
Was weer leuke aflevering ook.
Paris met al die sloten op die deur  |
_________________ The people who don't know me, think i'm quiet; People that do know me, wish i was. |
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 04, 2006 15:47 |
 |
nirphania schreef: | yes ze heb logan gedumpt (sort of) Ik vond het zo een arrogante zak. Ik vond het zo leuk dat Jess weer terug kwam, poeh wat heb zack er toch een zooitje van gemaakt arme lane.
En vet dat chris nu rory's yale money betaald dan zijn ze eindelijk van opa en oma af yay |
Ja Logan heeft Rory gedumpt... Maar dan via zijn zus. Ik vond hem wel leuker dan Jess denk ik... Maar Dean (als ie zo heet) was toch wel mijn favoriete Rory-vriendje. Logan is te saai (sorry) en Jess is niet echt lief voor Rory...
Ik vind Emily nogal irritant dus ik vind het wel fijn dat ze nu niet meer elke vrijdag daar hoeven te eten... Maar ik denk wel dat dáár nou weer ruzie van komt tussen Rory/opa & oma of Lorelai/opa & oma of Rory & Lorelai/opa & oma. |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
Princess_Morgan
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 16:46 |
 |
ik keek vroeger naar gilmore girls want heb er nu geen tijd voor en
dat vind ik echt jammer want ik vind
het een leuke programma en als ik kan kijken kijk ik er ook naar. |
_________________ One day your prince will come,....mine just took the wrong turn, got lost and is too stubborn to ask for directions. |
|
  |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 11, 2007 21:18 |
 |
De laatste aflevering was echt zo'n typish amerikaans gedoe, lane heeft een keer seks met condoom en is meteen zwanger (dat gebeurt echt heel vaak ) Ik iriteerde me er enorm aan echt zo van will je niet zwanger worden heb geen seks!!! En ik vind het ook echt enorm jammer dat het uit is tussen lorelei en luke. |
|
|
  |
 |
~Yasmine~
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: in the Burrow, teasing Won-Won with Fred and George...^^
|
Geplaatst:
Do Apr 12, 2007 14:41 |
 |
OMG, Gilmore Girls: Just love it! Het is echt zo'n leuke serie! Alleen de laatste afleveringen heb ik bijna allemaal niet gezien..=[ Ik had er te weinig tijd voor. Maar ik vind Rory( Alexis Bledel) en haar moeder Lorelai echt zo grappig samen!^^ De afleveringen zijn leuk&grappig: gewoon heel leuk om naar te kijken.
Gilmore Girls |
Watching us fading and watching it all fall apart ♥ |
|
  |
 |
Rylane
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 29, 2007 14:30 |
 |
Ik vind Gilmore Girls echt een geweldig serie.
En gelukkig is het vanaf vanavond weer elke week op TV. Het werd tijd dat ze de rest van dit seizoen gingen uitzenden. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
  |
 |
L!jntje
2e jaars

Verdiend:
91 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 20:46 |
 |
GILMORE GIRLS!!!
ik heb alle DVD boxen die er tot nu toe te krijgen zijn.... kijk dus al uit naar het 7de seizoen
en mijn favoriet personage: Lorelai zo prettig gestoord! |
|
|
  |
 |
|