Auteur |
Bericht |
Monday
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 04, 2005 16:46 |
 |
Bah bah bah bah! Ik haat dit soort filmpjes, ik ben niet zo thuis van het Boe-Schrik gebeuren. Ik heb het filmpje gezien en heb nu een kat naar buiten gejaagd door mijn gil. ^^" Not very nice. |
|
|
  |
 |
XilonaX
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 06, 2005 17:52 |
 |
WHOEHOE ik schrok!!! maar hijs wel vet, ik ben dol op enge films, vooral als ik ze s avonds kijk (het enige nadeel is dan dat ik de 2 weken daarna niet kan slapen zonder te denken dat er iemand anders in mn kamer zit verborgen ) |
_________________ ‘Sorry Ginny,’ zei Ron om de drukkende stilte te verbreken, ‘maar ik ken geen Harry Potter.’
Ginny’s hart leek te breken..'
Ketenvuur |
|
  |
 |
lucius malfidus
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 16, 2005 10:42 |
 |
Citaat: | WHOEHOE ik schrok!!! maar hijs wel vet, ik ben dol op enge films, vooral als ik ze s avonds kijk (het enige nadeel is dan dat ik de 2 weken daarna niet kan slapen zonder te denken dat er iemand anders in mn kamer zit verborgen) |
dat heb ik juist hetzelfde |
_________________ ***Slytherin*** |
|
  |
 |
Heer Voldemort
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 16, 2005 11:23 |
 |
hehe, ik schrok wel een beetje, wel leuk fimpje om aan mensen te laten zien |
|
|
  |
 |
P3
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 02, 2006 13:50 |
 |
fijn filmpje je wist van eht gein al dat er wat ging komen maar toch blijf je elke keer schrikken!! heb er zo is een van een vriendin van mij gehad super eng!! (en ik had de boxen dan ook heel hard gezet ) ik beef er nog altijd van Zet zoveel horrorfilms op ls je wil zoiets als dit blijft toh het engst
x-x-x-kjes P3 |
_________________ Piper to Phoebe and Prue : "I can’t believe we got arrested for kidnapping ourselves!" |
|
  |
 |
Wou[$]eR
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 02, 2006 14:00 |
 |
Jezus christus man :X ik schrok me te pletter ik dacht bijna me hart uit me lichaam zou springen zo erg ging ie te keer . Ik stond zo te kijken naar maan zo ik dacht dat er daar iets ging gebeuren en oppeens dat beest dat die man pakte
Gelukkig is de 1ste keer altijd het ergste de 2de keer dat ik keek verscheen er een glimlach op mijn gezicht  |
_________________ Proffesor Dumboldore:"For in dreams, we enter a world that's entirely our own. Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud." |
|
  |
 |
Lupos123
3e jaars

Verdiend:
151 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 02, 2006 14:04 |
 |
Ik haat dat soort filmpjes ook, zoals dieene dat er een auto van enn heuvel komt en je volgt hem, je bent hem kwijt en dan BOE , of zo'n concentratie spelletje, ben je met het balletje tusssen de blokjes door, BOE
Ik hou ook niet van horror films
Lupos |
|
|
  |
 |
oOLunaOo
2e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 02, 2006 14:58 |
 |
WOW... ik schrok me echt rot joh!! je zit echt helemaal naar dat beeld te kijken en dan opeens... en mijn vriendin schrok ook!! zag het door de webcam maar ik vind ze wel goed gemaakt eigenlijk!!! |
_________________ Don't think, just do. |
|
  |
 |
magic@home
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 02, 2006 15:40 |
 |
IK had het geluid iets te hard staan omdat ik de stem moeilijk kon horen en toen kwam dat monster dinge en ineens zo'n kabaal ik schrok me kapot |
|
  |
 |
child of the other side
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
1066 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 06, 2006 20:14 |
 |
wahahhaha, ow sorry dit is echt zo'n humor! I love Horror!
Ik kan echt niet leven zonder een goede horrorfilm op zijn tijd en dit is ook leuk! Want je weet dat zo'n monster komt, die vent staat er zo 'pak me dan' bij en toch schrik je!
( help, ik zit alleen op de zolder!)
 |
|
|
  |
 |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 13:06 |
 |
ik Heb wel een paar leuke Films gezien,
Oa: Scary movie 1/2, en Scream,, ik vond het heel leuk om die films te Zien,, |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
  |
 |
superjasmien
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 15:31 |
 |
Oké, ik heb juist de reacties gelezen en eerlijk gezegd:
IK DURF NIET KIJKEN!!!!
Brr, ik weet dat ik bij dit soort filmpjes een ganse maand paranoia loop, omdat ik denk dat er iemand achter mij staan, of dat er iemand in mijn kamer zit....
Ik heb ooit zoiets gehad, eigenlijk niet echt een filmpje.... Ik zal het eens beschrijven:
Ooit was ik zo eens op een site en er stond zo'n link naar een site
'waar je kon berekenen wanneer je ging sterven en hoe.'
Oke, dacht ik, laat ik eens proberen. Dus ik klik op de link, en om te berekenen wanneer en hoe ik ga sterven, moet ik invullen hoeveel ik weeg, of ik ziekten heb, of hoe groot ik ben, leeftijd.... Je kent het wel. En dan klik ik op
'berekenen'. Een nieuw scherm verschijnt waarop verschijnt:
'Je zal sterven aan: Hartaanval'. Allez tan, denk ik, plezant. Daaronder begint de teller te lopen wanneer ik zal sterven. 2010, 2015,2020, 2030, 2040, ... Leuk denk ik als de teller voorbij 2060 gaat, lekker oud worden. Dan stopt de teller ineens en verschijnt er:
'NU' Ik kijk verbaasd en dan verschijnt er een gezicht dat gans m'n scherm vult, met een bebloed gezicht dat erg luid:
'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAi!' roept. Ik kan je verzekeren, dat als je dan alleen thuis bent, je INDERDAAD een hartaanval krijgt!!! |
  |
 |
elienemien
4e jaars

Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 16:29 |
 |
omfg!!! ik schrik daar altijd mega erg van. kwou eerst niet kijken maar kom... heb het dan toch maar gedaan.
niet leuk vind ik... |
_________________ you think you're loving but you don't love me |
|
  |
 |
Kippetje
5e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 22:22 |
 |
woow
vloog zeker een centimeter de lucht in (en me nichje ook)
heb het nog een keer gekeken, schrok ik gewoon weer
het is wel grappig
ik hou niet van horrorfilms enzo maar zo'n klein WHAAA filmpje vind ik wel leuk |
 |
the corpse bride
3e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 11, 2006 11:41 |
 |
Horror films vind ik echt the best.
Vooral Sleepy Hollow en House of Wax.
Die filmpjes zijn ook waanzinnig.
Ik krijg ook vaak van die dingen.Ze filmen dan zo'n auto en dan gaat ie achter een heuvel en dan verschijnt er zo'n zombie voor je scherm...
En de slechtste horror vind ik 'i know what you did last summer'.
Hij is zoo nep. |
_________________ Tell me what you cherish most. Give me the pleasure of taking it away. |
|
  |
 |
|