Poll :: Wat vind je van hiphop/R&B muziek? |
Geweldig!!! *Is GROOT fan* |
|
23% |
[ 19 ] |
Leuk, ik heb wel een paar cd's met dat soort muziek |
|
22% |
[ 18 ] |
Nah, heb er niet zo veel mee... |
|
25% |
[ 21 ] |
Ik vind het vreselijke muziek! |
|
28% |
[ 23 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 81 |
|
Auteur |
Bericht |
Lix
7e jaars
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 20, 2006 17:26 |
|
roosje schreef: | wat een bagger muziek is dat zeg. het heeft geen inhoud, geen sfeer, het is allemaal hetzelfde, kortom, ik begrijp niet wat mensen er in zien... alleen maar dat gegil van 'Ik ben de beste!' en allemaal arrogant met hun auto's en naakte vrouwen (heel vernederend) kom op, en dan vinden ze dat stoer, ik vind het zielig.
en mensen die na de stijl van rappers gaan leven, praten of ze geen fatsoenlijk engels kunnen. bah. het is godzijdank maar een rage... |
Dit is geen rage, roosje. Het is niet íets van de afgelopen 10 jaar. Het bestaat al langer, in andere vormen weliswaar.
EN er zit juist veel 'sfeer' in. Het ligt er maar net aan waar je naar luistert. Er hangt gewoon zo'n verkeerd beeld, dat goede artiesten in deze genre niet eens de kans krijgen. |
_________________ Could it be January 'cause it feels so cold without you here
Oh you are the sun
Yesterday and everyday seems so plain
Now you're not here, my color's gone. |
|
|
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 20, 2006 19:51 |
|
Mirmana schreef: | roosje schreef: | wat een bagger muziek is dat zeg. het heeft geen inhoud, geen sfeer, het is allemaal hetzelfde, kortom, ik begrijp niet wat mensen er in zien... alleen maar dat gegil van 'Ik ben de beste!' en allemaal arrogant met hun auto's en naakte vrouwen (heel vernederend) kom op, en dan vinden ze dat stoer, ik vind het zielig.
en mensen die na de stijl van rappers gaan leven, praten of ze geen fatsoenlijk engels kunnen. bah. het is godzijdank maar een rage... |
Dit is geen rage, roosje. Het is niet íets van de afgelopen 10 jaar. Het bestaat al langer, in andere vormen weliswaar.
EN er zit juist veel 'sfeer' in. Het ligt er maar net aan waar je naar luistert. Er hangt gewoon zo'n verkeerd beeld, dat goede artiesten in deze genre niet eens de kans krijgen. |
Ben ik mee eens... Maar ik zie ook wel dat de meeste rapper clips er zo uit zien hoor, Roosje. Je ziet inderdaad echt heel veel van die ''lege'' videoclips. Ik heb zelfs vorige week een betoog gehouden voor de klas over seksueel getinte videoclips: ik ben natuurlijk tegen.
---
Citaat: | dear mama: speciaal voor zijn moeder.. *doen rappers dat? * |
Ja, dat doen ze. Bijvoorbeeld ''Hey Mama'' van Kanye West en ''You must love me'' van Jay-Z. |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
Nirvana
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 17, 2006 20:20 |
|
Okay,ik hou niet van alle 'Hiphop' want de teksten slaan soms helemaal nergens op,of gaan nergens over.
Maar de band 'Opgezwolle' vind ik echt helemaal te gek,als ik ga skateboarden heb ik altijd mn mp3 bij,en als ik dan tijdens het skaten 'Opgezwolle' luister,is dat gewoon een fijn gevoel
Naja,eigelijk houd ik iets meer van Rock en Punk,maar HipHop kan er ook nog wel bij |
_________________ True friends accept you, on the way you are. |
|
|
|
*Daniel*Fan*
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 10:34 |
|
ik hou nii zo van rap,, maar ik hou wel van hip-hop( sommige liedjes) en r&b
ik vind het wel goede muziek,, maar bij hip-hop vind ik sommige liedjes wel leuk maar andere vind ik soms ook weer nergens op slaan,, |
_________________ Johnny Depp (F) |
|
|
|
satans_lil_helpah
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 13:58 |
|
vroeger vond ik het wel goede muziek, maar nú vindt ik het gewoon zwak geworden.
vroeger had je nummers met boodschap in, en ik vondt het eigenlijk allemaal zeer goed, maar wat ze tegenwoordig maken, vindt ik echt op niets trekken, en dit vindt ik zeer jammer, mrjah
rappers als t-pain en ali b , die kunnen er écht NIX van:
- t-pain : i'm in love with a stripper, i kissed a stripper, i ****ed a stripper : dat zegt hy , sorry maar ik vindt het echt zwak
ali b : het nummer rampeneren zegt genoeg
ne-yo fzowiets : i'm so sick of love songs: hy maakt zélf lovesongs!
en zo zyn er nog veel meer voorbeelden
yay, 3e jaars |
_________________ hell was full, so i came back
zwaddericcchhhh!...
Savvy?
today you will always remember as the day you almost caught captain Jack Sparrow... |
|
|
|
DragonFly
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 8:50 |
|
het is leuk
ik hou van RAP;
ik hou van eminem,
ik hou van 50cent,
ik hou van Kaye Styles,
ik hou van ...
het is geweldig. het leuk uitgevonden en het is nog beter als ik nu een muziekje opzet
maar ik heb liever rock en Zornik!!! |
|
|
|
|
Brendon
5e jaars
Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 11:45 |
|
Eminem Hij heeft rustigere liedjes over zijn dochter , maar ook over zijn Ex kim die niet al te beleefd zijn.
Sean Paul Never gonna be the same vind ik heel mooi , rustige beat .
Kanye West Niet mijn stijl.
Pharrel Williams Je ziet hem tegenwoordig in bijna elk clipje .. ik vind hem HELEMAAL niet mijn stijl.
Snoop dogg Is al veel beter.
Dr.Dre : Vind ik ook wel goed.
2Pac : ook wel goed , vooral Changes
Zo kan ik nog verdergaan.
Kortom : mijn favoriete Rapper is Eminem , ik luister het vanaf ik klein was , mijn broers luisterde het altijd dus groei je automatisch met die muziek op. |
|
|
|
|
Razor malfoy
1e jaars
Verdiend:
62 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 20:32 |
|
jah ik heb ook zo me favo artiesten...
lil scrappy
tupac/2pac
dr.dre
chris brown
eminem is ook goed
usher
sisqo
dat zijn ze ongeveer terwijl ik er nog wel meer heb
dus ik hou welvan die muziek |
_________________ the second youngest and darkest junior deatheater has returned from Azkaban to his master, Lord Voldemort |
|
|
|
caunt dracul
3e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 06, 2006 18:39 |
|
BRAAK! Ik vind HipHop en R&B echt helemaal NIKS!.. MAAR,, Reggae is wel vet chill! maar dn wel de gouden oude.. bob marley en UB40 enz.. da's heerlijk.. verder ben ik op de 1e plaats een enorma Hardcore fan..en daar na lekkere rag muziek.. slipknot.. en verder korn, evanescence en nightwish enz.
greetz CD |
_________________ 'Who needs a stupid half-blood-prince if you got ¨°ºO(¯`·._) pure blood royality (_.·'¯)Oº°¨
I'm The Stoned Philosopher.. xD |
|
|
|
Princess_Morgan
3e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 09, 2006 21:56 |
|
ik vind hip hop en R&B heel erg leuk en ik luister ook naar Rock en Metal en dat is het enige soort muziek dat ik luister want ik vind Nederlandse liedjes echt helemaal niks en country enz. |
_________________ One day your prince will come,....mine just took the wrong turn, got lost and is too stubborn to ask for directions. |
|
|
|
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 15:56 |
|
Sweet Hermione schreef: | Klare taal, maar ehm - spam.
Waarom vind je het niks? |
De teksten zijn bij de meesten toch wat over hetzelfde, en het lijkt dan ook vooral te gaan om wie de grootste auto en de duurste juwelen heeft, tenminste, dat denk ik toch als ik die clips zie op tv en die liedjes hoor op de radio. En dan die meisjes die daar met hun naakte kont staan te draaien waar die venten dan op kletsen ofzo...vind ik echt niets aan. |
|
|
Sauel
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 16:10 |
|
Zijn hier ook liefhebbers van Nederlandse Rap en r&b?
LSD
THC
Fouradi
UndergroundRap.Nl
D-Love
iemand? |
|
|
|
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 22:36 |
|
Genner schreef: | Sweet Hermione schreef: | Klare taal, maar ehm - spam.
Waarom vind je het niks? |
De teksten zijn bij de meesten toch wat over hetzelfde, en het lijkt dan ook vooral te gaan om wie de grootste auto en de duurste juwelen heeft, tenminste, dat denk ik toch als ik die clips zie op tv en die liedjes hoor op de radio. En dan die meisjes die daar met hun naakte kont staan te draaien waar die venten dan op kletsen ofzo...vind ik echt niets aan. |
Yes, I get your point. >.<
Gelukkig zijn er ook artiesten die wat meer inhoud hebben.
Ik vind oldschool rapmuziek vaak wel leuk, daar ging het over maatschappelijke problemen. ^^
@ Sauel: Nah, ik houd niet echt van Nederlandse rapmuziek.
Maar Relax en Postman respecteer ik zeker.
Brainpower heeft goede muziek, maar is naar mijn mening soms een beetje de verkeerde kant opgegaan. |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
dream_wizard
3e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 23:10 |
|
op me 13de ben ik gestopt met die rotzooi van alle populaire artiesten bijna en luister ik alleen maar cyber , EBM , neogothic , synthpop , darkwave , newwave , metal , dark metal , gothic , grunce , love metal , death metal . punk , industrial en nog meer van die alternative stromingen , ik ben totaal naar me eigen stijl gaan leven en ben ook een soortement van Gothic , punker en neocyber aanhanger
by the way neocyber is geen hitler achtig iets , het is meer van de nieuwe wereld zoiets als in de matrix |
|
|
|
|
Justintime
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 01, 2007 4:49 |
|
Sauel schreef: | Zijn hier ook liefhebbers van Nederlandse Rap en r&b?
LSD
THC
Fouradi
UndergroundRap.Nl
D-Love
iemand? |
LSD! Reken maar : D Ik laat m'n tranen vallen schatje deze tranen zijn voor jou je zou eens moeten weten hoeveel ik van je hou...
De rest ken ik niet, maar Ali B, Yes-R enzo kan je er bij mij wel bijzetten ^^
Voor de rest stikt mijn MP3 van rap, R&B en hip hop. Ook nog andere dingen natuurlijk, maar hoofdzakelijk dat dus. Ne-yo, Akon, Rihanna, Lumidee, Jibbs en nog wat anderen : D
En sinds wanneer moet er een boodschap zijn in liedjes? Als ze nu gewoon een goede beat hebben is dat toch meer dan genoeg. Voor mij toch, en er zijn erg veel mensen die er ook zo over denken anders zouden zo'n soort liedjes gewoon niet meer bestaan. |
like a lovers song |
|
|
|
|
|