Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 27, 2008 19:22 |
 |
Ik zag dat er vanavond een documentaire is over CS Lewis. Deze wordt uitgezonden op Nederland 2 (Vlamingen kunnen het dus ook zien) en begint om 23:25. Wel behoorlijk laat dus, maar ja het is weekend dus dan mag dat wel. xD Dit stond erbij op de website:
TVGids.nl schreef: | Wie is de schrijver van de wereldberoemde verhalen; de kronieken van Narnia? Twee jaar geleden verscheen het bekendste boek van deze serie met veel succes in de bioscoop. Dat was het verhaal: De leeuw, de heks en de kleerkast en in juli a.s. komt het tweede verhaal: Prins Caspian als speelfilm uit. In deze documentaire, gefilmd op vele locaties in Engeland waar Lewis studeerde, leefde en werkte, wordt het veelbewogen levensverhaal verteld van deze geniale geleerde en schrijver. |
|
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 11:45 |
 |
Ik heb ze nog niet gelezen maar na Prince Caspian gezien te hebben wil ik er wel aan beginnen. Heb het eerste deel wel gelezen maar dat vond ik zo saai dat ik de rest ok niet hoefde te lezen. Maar Prince Caspian was zoveel beter dan ik had verwacht, dus ik denk dat ik er toch aan ga beginnen nu. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
|
| |