Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Boeken: Leesdossier Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Tenlee
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Tenlee is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jun 21, 2008 20:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ga eens naar http://leesboek.soe.googlepages.com/home

Daar staan recenties van gewone- en literatuur boeken, handig als je nog n boekversslag moet maken.
(Lees alsjeblieft niet Kathy's dochter van Tim Krabbé, da's echt walgelijk Shocked .... het gouden ei was wel leuk!)

Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 21, 2008 20:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb er dit jaar 4 voor Nederlands moeten lezen, 3 voor Engels en 1 voor Duits.

Nederlands:
1/ Hersenschimmen van J Bernlef: Saai... saai... saai. Gewoon NIET boeiend...
2/Schaduwzuster van Simone v/d Vlugt: Leuk! Een spannend boek die snel leest. ECHT een AANRADER. Want deze is echt leuk en spannend. Plotwendingen FTW!
3/ De Aanslag van Harry Mulisch: eigenlijk heb ik er niet veel van gelezen xD Maar het was wel een goed verhaal. Niet een boek die ik zou lezen omdat ik dat graag wil, maar als het toch moet Smile
4/ Serenade van Leon de Winter: NIET LEUK. Saai en langdradig. Hoe dun het boekje ook is, ik deed er een eeuwigheid over om het uit te lezen.

Engels:
1/ The Kingdom by the sea (schrijver weet ik niet meer): Leuk Smile Lekker makkelijk en toch een leuk verhaal. Best een aanrader Razz
2/ The Call of the wild van Jack London: dit boekje wilde ik al een tijdje lezen en nu kwam het goed uit Smile Best leuk, beetje moeilijk, maar daarvoor heb je een film =D Ik houd van dierenverhalen. En het is niet zo dat de hond praat ofzo... dus ook best realistisch. Daarbij is London een goede schrijver =D
3/Harry Potter PoA van JKRowling: en toen had ik mijn buik vol van lezen. Dus heb ik een boek genomen die ik al had gelezen.

Duits:
1/Das Tor zum Garten der Zambranos (ofzo) (schijver vergeten): op zich wel leuk en ook wel te doen, maar ik had gewoon geeeeen zin om te lezen en heb het dus niet uit. Lang leven samenvattingen op internet :') Maar opzich wel een aanrader, want het is een boeiend verhaal.

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp