Auteur |
Bericht |
Tenlee
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 21, 2008 20:11 |
 |
Ga eens naar http://leesboek.soe.googlepages.com/home
Daar staan recenties van gewone- en literatuur boeken, handig als je nog n boekversslag moet maken.
(Lees alsjeblieft niet Kathy's dochter van Tim Krabbé, da's echt walgelijk .... het gouden ei was wel leuk!) |
_________________ I'm not dark, I'm just a little less bright... |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 21, 2008 20:30 |
 |
Ik heb er dit jaar 4 voor Nederlands moeten lezen, 3 voor Engels en 1 voor Duits.
Nederlands:
1/ Hersenschimmen van J Bernlef: Saai... saai... saai. Gewoon NIET boeiend...
2/Schaduwzuster van Simone v/d Vlugt: Leuk! Een spannend boek die snel leest. ECHT een AANRADER. Want deze is echt leuk en spannend. Plotwendingen FTW!
3/ De Aanslag van Harry Mulisch: eigenlijk heb ik er niet veel van gelezen xD Maar het was wel een goed verhaal. Niet een boek die ik zou lezen omdat ik dat graag wil, maar als het toch moet
4/ Serenade van Leon de Winter: NIET LEUK. Saai en langdradig. Hoe dun het boekje ook is, ik deed er een eeuwigheid over om het uit te lezen.
Engels:
1/ The Kingdom by the sea (schrijver weet ik niet meer): Leuk Lekker makkelijk en toch een leuk verhaal. Best een aanrader
2/ The Call of the wild van Jack London: dit boekje wilde ik al een tijdje lezen en nu kwam het goed uit Best leuk, beetje moeilijk, maar daarvoor heb je een film =D Ik houd van dierenverhalen. En het is niet zo dat de hond praat ofzo... dus ook best realistisch. Daarbij is London een goede schrijver =D
3/Harry Potter PoA van JKRowling: en toen had ik mijn buik vol van lezen. Dus heb ik een boek genomen die ik al had gelezen.
Duits:
1/Das Tor zum Garten der Zambranos (ofzo) (schijver vergeten): op zich wel leuk en ook wel te doen, maar ik had gewoon geeeeen zin om te lezen en heb het dus niet uit. Lang leven samenvattingen op internet :') Maar opzich wel een aanrader, want het is een boeiend verhaal. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
|
| |