Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Kermis Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 29, 2007 15:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Er is hier altijd kermis met pasen en een met de TT.
Die van de pasen is een kleine en de TT kermis een vrij grote.
Nou ja, vroeger vond ik 'm groot.
Ik vind het niet eens meer leuk om er heen te gaan. Er wordt veel geblowd en gedronken en dan gaan ze je lastig vallen e.d. en dat is gewoon zeer vervelend dus daarom ga ik er niet meer heen.
Jammer want ik vond het altijd heel gezellig maar het is gewoon verpest

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Savan
Oude Forumnaam: Savan Radcliffe Zwadderich Aanvoerder
Zwadderich Aanvoerder

Verdiend: 816 Sikkels

Savan is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 29, 2007 15:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bij ons is er nú Kermis, maar hier is de Kermis echt über saai en klein. Ik ben er nog niet heen geweest en waarschijnlijk ga ik dat ook niet meer doenxD Je hebt hier qua atractie-achtige dingen alleen een rond-draaiend ding waarvan ik de naam niet meer weet en de Zweefmolen en Botsauto's en dan heb je nog eetkraapmjes, pusher dingese en van die grijphandjes en kinder-gok dingetjesxD Klein dusxD Ik vind Kermissen soms best leuk maar níet als het zo klein is. In Emmen zelf vind ik hem leuker, hij is daar ook veel groter^^"

"So ready for this to be the end, for this to be the twilight of your life?"
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 17, 2007 14:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb normaal echt geen haat tegen één kermis. Maar ik ben deze keer zo zeer blij als de kermis over morgen is verdwenen, dat Recht voor onze bedrijf staat. Al de hele week wordt ik gek van die ruzie's/muziek en noem maar op. De muziek hoor aan het eind van de keuken nog! Nee gisteravond was het ook weer helemaal prijs, toen ik eindelijk na 13 uur klaar was. Heb het echt helemaal gehad met die kermis. En het is ook zoals wat Helen al zei..er wordt meer gedronken en geblowd. En ja dan is het ook weer prijs voor een knok out ruzie.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Darcy
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 87 Sikkels

Darcy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 17, 2007 14:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik doe niet meer aan de kermis. Ik kan het geld wel beter gebruiken.
En inderdaad er word heel veel gedronken en geblowd en daar komen erg vaak ruzies van of je word lastig gevallen.

Erelid
in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

BerichtGeplaatst: Do Mei 17, 2007 22:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

JEY!!! morgen de laatste kermis dag!! * kan wel gaan dansen * Vandaag was er al op half 5 ruzie!, en als afsluiting hadden ze de muziek harder gezet dan normaal, en er kwam al om 9 uur vuurwerk..echt zo gek gestoord werd ik. nee morgen is het alleen de middag en is het half 6 afgelopen..echt zo zeer blij!! Terwijl het vuurwerk wel mooi was. Daar kon ik niks op klagen Wink

karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 9:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bij ons in het dorp is er ook wel eens kermis maar dat stelt niet veel voor omdat het toch maar een klein dorp is. Ik zelf ga dan ook niet vaak want er is niet zo heel veel leuks te doen.
Nu staat wel de kermis in Maastricht en die is echt heel groot *lang leve Maastricht Very Happy* Na Maastricht ga ik ook meestal elk jaar ze hebben hele leuke atracties! Van sommige gaan je ingewanden draaien Razz Dit jaar ben ik nog niet geweest, maar ik ben zeker van plan om nog wel een keer te gaan. Een ritje is €1,00 en dat vind ik niet echt goedkoop, de heftigere atracties kosten €1,50 nog duurder dus Razz Afgelopen woensdag was het euro dag, dan had ik eigenlijk moeten gaan want dan is alles voor €1,00

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn

BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 12:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

karinpotter schreef:
Bij ons in het dorp is er ook wel eens kermis maar dat stelt niet veel voor omdat het toch maar een klein dorp is. Ik zelf ga dan ook niet vaak want er is niet zo heel veel leuks te doen.
Nu staat wel de kermis in Maastricht en die is echt heel groot *lang leve Maastricht Very Happy* Na Maastricht ga ik ook meestal elk jaar ze hebben hele leuke atracties! Van sommige gaan je ingewanden draaien Razz Dit jaar ben ik nog niet geweest, maar ik ben zeker van plan om nog wel een keer te gaan. Een ritje is €1,00 en dat vind ik niet echt goedkoop, de heftigere atracties kosten €1,50 nog duurder dus Razz Afgelopen woensdag was het euro dag, dan had ik eigenlijk moeten gaan want dan is alles voor €1,00

ja in maastricht is het inderdaad wat groter, In kerkrade is het ongeveer even groot als in Heerlen. Maar op het mmoment, ben ik echt zo zeer blij dat de kermis in Kerkrade niet zo groot als in Maastricht. Ik ben daar een keer terecht gekomen, toen ik naar maastricht moest zijn, maar toen had ik helemaal geen idee dat het daar stond, Maar dat was overdag, verschijnlijk was zowat iedereen nog op school . Het was namelijk erg rustig. Maar in Maastricht zullen ze volgens mij net zoveel last hebben va de jongeren die alleen maar drinken,geblowd en Ruzie.

Moonslave
Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 15:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als er bij ons 'kermis' is, staan er welgeteld 3 wagentjes: een smoutenbollenkraam, een viskraampje en een draaimolen. Yeah, we hebben een kermis is pocketformaat Cool Feest!
Nah, ik hou zowiezo niet van de kermis. Al die... vrolijkheid, dat is echt te veel voor mij Razz

Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2007 10:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik doe het wel eens maar dan alleen om eens rond de kermis te gaan met vriendinnen. Binnen vijf minutjes zijn we meestal rond en dan gaan we bij iemand thuis nog even iets drinken en dat was het dan ook wel.

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn

BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2007 10:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik kon gisteravond wel een gat in de lucht springen! De kermis is verdwenen..en hopelijk duurt het nog heel erg lang dat hij er weer staat. Gisteren waren ze alles al in het ruimen, Kwam er nog een verkoper, van gebranden pinda's bij ons binnen, en gaf ons eventjes gratis 8 grote zakken vol Pinda's. Dus nu heb ik 2 zakken thuis liggen Wink Maar nee ik ben dus echt zo zeer blij dat het is afgelopen.

* Geeft iedereen gebranden pinda's *

rooieke
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 1496 Sikkels

rooieke is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 01, 2007 15:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over 2 weken ongeveer is het hier bij ons kermis. en bij ons is Tilburg en dat is zo vet want wij hebben de grootste kermis van de benelux. Ik zit echt met smart te wachten dat ie begint 10 dagen lang kermis Very Happy. Ook ga ik altij dnaar wat kermissen hie rin de buurt die nu allemaal bezig zijn om alvast in de stemming te komen.

6e jaars
6e jaars

-harry potter- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 01, 2007 15:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik woon in een petieterig ieniemiene boerendorpje waar vroeger wel eens leuke kermis was.. Maar vandaag is het hier dus ook kermis en we verwachtten tenminste dat er wel een kraampje zou staan om eendjes te vissen maar er staat dus helemaal niets!! Shocked
Schandalig!! Confused Razz
Hier is eens ooit een hele grote kermis geweest en ik denk dat het daardoor komt dat ze nu niks meer kunnen betalen.. Naja.. Volgende keer beter! Confused

Life has a funny way of sneaking up on you
waterbleu
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 30 Sikkels

waterbleu is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 04, 2007 16:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als er kermis is ga ik er zelf nooit zo vaak heen. Ik ben nogal schijterig op het gebied van wilde heftige atracties dus daar bedank ik voor.( ik ging eens een keer de houte achtbaan in walibi proberen en daar werd ik al misselijk van.. Rolling Eyes ) Vroeger ging ik vaker dan nu, maar dat komt omdat ik nu niet zo snel meer in van die mini- autootjes ga rijden Wink Maar het is altijd wel heel gezellig op de kermis. Smile

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 293 Sikkels

magical is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 04, 2007 20:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben niet echt iemand die naar de kermis gaat, nu in Sint-Niklaas staat er ook één, en ik heb nog niet het gevoel gehad van jeuj, ik haat het gewoon. Het is echt niets voor mij, voor het geld dat je daar uitgeeft, kan je iets ander en veel beter kopen, of voor een dag naar een pretparkt gaan veel leuker Very Happy

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 31 Sikkels

WizzardBert is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 04, 2007 20:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

AAH, ik zit maar te wachten tot de kermis hier (IJsselstein) weer eens komt, laatste keer is al weer meer dan een half jaar geleden!
K vind t altijd geweldig als hij er is, maar die attracties zijn wel steeds duur(der) Sad

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp