Poll :: Skateboard jij ? |
Ja |
|
29% |
[ 16 ] |
Nee |
|
53% |
[ 29 ] |
Ik wil het wel gaan doen |
|
16% |
[ 9 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 54 |
|
Auteur |
Bericht |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 25, 2007 19:44 |
 |
Ik heb eens een keer op een skateboard gestaan. Het enige wat ik kan is een beetje heen en weer rijden enzo xD En verder ga ik niet. Want dan lig ik straks op mijn gezicht. Er zijn bij ons in de buurt meerdere plekken waar je kan skaten en skateboarden. We hebben een halfpipe en zo'n put.
Het lijkt me wel heel gaaf als je het kan. Die tricks zien er mooi uit. Maar ik denk niet echt dat het iets voor mij is. |
  |
 |
Tim Lupos
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 25, 2007 21:45 |
 |
@nirphania: Als je bedoelt hoe je vaart moet maken in een half-pipe, zou ik valk voordat ik omhoog ga een beetje druk op je tail (achterkant van het skateboard) zetten, en zodra je echt omhoog gaat zou ik mezelf een beetje gewichtloos maken van mijn skateboard. (Hopelijk begrijp je wat ik bedoel) Ik bedoel dus niet van je skateboard afspringen maar minder gewicht erop zetten.
Naja, ik skate dus nu al iets meer als 2½ jaar en ga van de lente en misschien van de zomer weer naar Brussel om te skaten. Het liefst wil ik nadat ik mijn Havo heb afgemaakt een paar weken naar Barcelona om te skaten... Ik heb trouwens ook skatefilmpje op mijn Youtube-account... www.youtube.com/timvanes
En verder ben ik voorlopig nog niet van plan te stoppen... |
_________________ Tokio Hotel is pure shite. Till would open up a can of Mein Teil on all their asses and f*cking cook them girly faggots. |
|
  |
 |
Rietje
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 25, 2007 22:06 |
 |
Skateboarden lijkt me echt heel leuk om te doen... Ik heb wel een skateboard, maar ik kan er alleen nog maar een beetje op staan...
Als het wat mooier weer is ga ik proberen of ik wat meer kan dan er alleen op staan  |
Wise Words #382:
Laat je leven niet door iemand anders verpesten.
- Riët |
|
  |
 |
|
| |