Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Irritante telefoontjes Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
-0-lin-0-
Oude Forumnaam: lin aalderink Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 102 Sikkels

-0-lin-0- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 03, 2006 22:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

*geeft een schop aan dit topic en doet haar teen zeer*

Ik lees hier die berichten een keertje en van die lastige telefoontjes daar heb ik gelukkig geen last van mar die andere mensen die hier al gereageerd hebben hebben al goeie tips gegeven.

En aan Suns is het al opgehouden die vervelende telefoontjes?

Gelukkig heb ik er weinig tot niet last van maar als we van die foontjes krijgen meestal van die ancertes (of hoe schrijf je het) of nadere dingen dan geef ik de foon aan mijn moeder die doet dan heel seriues en gaat er een beetje op in en lacht enzo en als het is afgerond dan gaat ze vloeken niet normaal Razz Rolling Eyes dat mijn moeder zulke taal kent (is al wat lang geleden).

I Love Reptiles love
Zijn echt prachtige en mooie beesten Very Happy
Profiel bekijkenStuur privébericht
DutchHermione
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

DutchHermione is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 03, 2006 22:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mensen die je bellen en rotdingen gaan zeggen heb ik toch liever.. Ik heb het een tijd gehad toen de telefoon van een vriendin van me gejat was... Die kerels hadden de nummers van alle dames uit haar telefoon overgenomen en we kregen dus allemaal van die 'hijg/ben je geil/ik fiets nu achter je'-telefoontjes.. Niet tof, maar inderdaad: een paar brutale opmerkingen en vaak houden ze wel op.

Erger vind ik al die klote-telefoontjes dat je opneemt en dat je dan niks hoort.. heel de tijd.. Ik weet niet, dat gaf me echt een heel onveilig gevoel. Ik kan ook niet de anonieme nummers negeren, want van mijn studie enzo bellen ze ook anoniem, maar dat moet ik wel opnemen.. Het ergste was dat hij ook vaak 's avonds belde, als ik bijvoorbeeld terugfietste van mijn showkorpsrepetitie.. Nu is Assen echt geen onveilige stad, maar door zoiets voelde ik me dan plots rot...

Maar ik kwam er vorige week achter dat een ex van me onder een valse naam al heel lang rotreacties plaatst op mijn weblog... en sinds ik hem via msn geconfronteerd heb met mijn ontdekking (IP-nummer gevonden) van die lafheid en triestheid... heb ik ook ineens geen last meer van die telefoontjes..
*krijgt toch wel een vermoeden, temeer omdat mijn ex heel goed kan weten wanneer ik repetities enzo heb*

Mr ja: ontopic dan: Ik denk dat je mensen die bellen met rotopmerkingen het beste van repliek kan dienen of (als ze vanaf een zichtbaar huisnr bellen) zoals als eerder gezegd is een poosje later terugbellen...

I do not believe this darkness will endure.
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 03, 2006 23:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pff..Ik moet eerlijk zeggen, dat ik er nog geen last van hebt gehad. Maar dat zal ook grote deels komen, dat ik zowat nooit de telefoon op neemt. En over mobiel gesproken..effe denken misschien hebben er hoog uit 10 mensen mijn nummer. En die bellen haast nooit, en vaak heb ik me mobiel niet eens bij me..dus...Maargoed ik kan me heel erg voorstellen dat het niet leuk is , om zo een telefoon op te nemen. Maar ik denk en hoop voor de personen die er wel last van hebben, dat ze na een of twee keer er wel genoeg van hebben, om hem/haar zo te pesten..Ik bedoel wat berijken ze daar mee??

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2007 17:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb overlaatst nog last gehad van irritante telefoontjes. Toen ik ziek was (ik had een maagontsteking) werd ik opgebeld via mijn GSM. Als ik opnam en zei;hallo bleef het 3 seconden lang stil en haakte die persoon aan de andere kant in. Die deed dat zo'n drie keer. Uiteindelijk begon dat een beetje op mijn zenuwen te werken en toen hij me nog een keer opbelde heb ik hem geblokkeert. Sindsdien heeft hij me niet gebeld. Als ik die persoon tegenkom zal ik mijn gedacht eens zeggen.

Ik snap er eigelijk de lol niet van in. Niemand vind het toch leuk als je voor de grap word opgebelt? En ik denk zeker die flauwe grappenmakers ook niet.

Als je ook word opgebeld zoals bij mij kan je die persoon best blokkeren en voorkomen dat iemand je GSM nummer heeft of krijgt. Wink

I'll do anything for you.
MINmeisje
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

MINmeisje is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2007 18:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dat heb ik ook gehad een paar jaar geleden maar ik zou in hemelsnaam niet meer weten wat 'k dr aan gedaan had. Embarassed
Als 't nu zou gebeuren zou ik denk ik ze denk ik keihard uitlachen maar dan ook omdat ik het echt grappig vind he. Of k zou 't zelfde als Helen doen.

Ik wens iedereen een gezonder en gelukkiger jaar dan 2006 =)
Donya_07
Oude Forumnaam: d.Onjj_ Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Donya_07 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2007 23:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kon vorig jaar heel goed opschieten met zo'n jongen en ik had zeg maar bijna iets met hem. Dat was een paar weken aan de gang en toen kreeg ik opeens een Telefoontje 's avonds:
Ik: Hallo Met Donja.
Hij: Hallo met .. Alles goed?

En hij Klonk precies hetzelfde als die jongen.

Ik: Ja hoor en met jou?
Hij: Ja, Was lekker he gisteravond? [ En toen werd die stem ook gelijk iets anders dus ik wist meteen dat het iemand anders was ]
Ik: Jij bent .. helemaal niet.
Hij: Heus wel
Ik: Ach fl*kker toch op man. en toen heb ik opgehangen.
En toen belde diegene nog een paar keer. Maar ik heb niet meer opgenomen. en toen stopte het wel.

En laatst werd ik ook de hele tijd gebeld door een bedrijf helemaal in Groningen! 0__o Toen heb ik teruggebeld om te zeggen dat ze het verkeerde nummer hadden gedraaid. en toen stopte het wel.

En verder heb ik niet echt rare telefoontjes gehad.

The Kilik Girl
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 39 Sikkels

The Kilik Girl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 0:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, ik heb wel vaker irritante telefoontjes gehad!! Nee hoor grapje, dat valt wel mee, maar 2 vriendinnen van mij hebben me al een paar keer midden in de nacht gebeld. Dat was vooral grappig en ik wist natuurlijk gelijk dat zei het waren.. Maar als iemand anders het zou doen zou ik het niet waarderen. Dan vind ik het nogal flauwe grappen! Vooral als ze je blijven bellen. Het beste wat je kan doen bij een hijger ofzo gewoon terug hijgen ofzo. Zo vinden zij het ook niet leuk meer.

me when I'm not there?
~Mika~
Mariky
Oude Forumnaam: Mariekiejj Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 405 Sikkels

Mariky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 11:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wij hadden thuis een tijdje geleden ook van die irritante telefoontjes. Dan belde er iemand, dan nam je op en dan werd gelijk de hoorn erop gegooit. Meestal was het nummer dan onbekend. Maar het was ook een keer dat het een nummer was uit ons dorp. Toen heeft mijn vader teruggebelt en toen namen ze niet meer op.

@DutchHermione; Ja, dat heb ik ook. Ik kan ook de nummers die als onbekend worden aangegeven op de telefoon niet negeren. Als mijn vader op zijn mobiel naar ons huis belt is het ook anoniem omdat hij niet wil dat iedereen zijn nummer weet. Dus we moeten de telefoon dan wel opnemen.

RedBullGirl
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

RedBullGirl is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 22, 2007 20:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

*wekt het topic tot leven*

Wij hebben heel vaak dat we de telefoon opnemen en dat er dan niks gezegd word. Dat is heel irritant.
Eén keer heb ik trouwens iets nog vreemders meegemaakt. De telefoon ging, ik nam op, en toen hoorde ik ineens een vrouw in het Engels praten. Ik kon helemaal niet verstaan wat ze zei, ze praatte namelijk best snel. Echt heel vreemd was dat. Maar ja, het zal wel verkeerd verbonden zijn, ofzo.

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 22, 2007 21:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik neem helemaal nooit de telefoon meer op. Ik heb een hekel aan bellen. Ik probeer het zo vaak mogelijk te ontwijken. Ik doe alles op msn of ik vertel het tegen mensen. Ik vind bellen gewoon zelf niet leuk. En daarom neem ik ook nooit de telefoon op. Als ik alleen thuis ben dan laat ik de telefoon gewoon makkelijk 20 keer overgaan. En als mijn ouders thuis zijn wacht ik gewoon net zo lang totdat zij op hebben gepakt. Daarom krijg ik nooit irritante telefoontjes want ik neem de telefoon nooit op. Voor mij zijn alle telefoontjes irritant.

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 22, 2007 22:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb wel een beetje hetzelfde als Eva, ik heb ook een hekel aan bellen. De telefoon opnemen doe ik dan ook zelden. Ik neem hem thuis sowieso nooit op als mijn ouders thuis zijn, en als ze weg zijn vaak ook nog niet. Mensen die mij nodig hebben bellen toch wel op mijn mobiel (die ik trouwens wel altijd opneem) en mensen aan de huistelefoon zijn meestal toch voor mijn ouders.

Zelf bel ik ook niet vaak, tenzij het écht nodig is. Ik houd gewoon niet van bellen, ik weet ook niet wat ik daar tegen heb.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 23, 2007 14:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het 2 keer gehad, tot nu toe.. Dat was heel erg druk op de achtergrond, maar sowieso zou ik niet zomaar je nummer geven. En zoals Hummol zijn gewoon je telefoon niet opnemen als je weet wie het is : ) Ik neem vaak verborgen nummer niet op, maar als het dringend is dan bellen ze nog wel éen a twee keer..

BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 23, 2007 18:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Redbullgirl: dat was waarschijnlijk een oplichter, wij hebben ook zulke telefoontjes gehad (vaak midden in de nacht) en dan zeiden ze (in het Engels) dat wij een prijs hadden gewonnen en dat we alleen even administratiekosten moesten overmaken. Dat zijn veelal oplichters die werken vanuit Amerika.

@Witch_Eva en Shirley.: Wat jullie hebben is een 'aandoening' met een echte naam: Telefoonvrees. Ik heb het namelijk ook lichtelijk...al moet ik het nu wel overwinnen voor mijn opleiding. Confused

Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
LuCos
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 121 Sikkels

LuCos is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 23, 2007 18:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nja, ik heb geen tip want ik weet zelf niet was ikzelf zou doen. Waarschijnlijk iets heel flauws terug zeggen of opeens met een verhaal beginnen wat ze totaal neit verwachten (alleen meot je niet te veel over jezelf zeggen want daarmee kunnen ze je terug pakken) maar bijvoorbeeld dit:
Irritant meisje: gisteravond, geezellig he?

Ik: Mwah.. in de krant staat er in dat (iemand overleden is of minister balkelende heeft een nieuw onderbroek)

Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 24, 2007 10:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

BeeGee Kenobi schreef:
@Witch_Eva en Shirley.: Wat jullie hebben is een 'aandoening' met een echte naam: Telefoonvrees. Ik heb het namelijk ook lichtelijk...al moet ik het nu wel overwinnen voor mijn opleiding. Confused

Wow, het heeft nog een naam ook. xD Nou het zou best kunnen dat ik dat heb dan. Als ik moet bellen vind ik dat echt heel vervelend. Ik krijg dan vaak het gevoel alsof ik lichtelijk zenuwachtig ben. Als ik moet bellen staat dat me ook heel erg tegen. Ik heb het trouwens niet met mensen die ik heel goed ken. (Vriendinnen/familie.)

Eigenlijk is het ook wel vreemd, want in het echt praat ik heel makkelijk met mensen, zelfs met mensen die ik nog niet zo goed ken. Ook via MSN/internet praat ik tegen alles wat los en vast zit. Maar als het op de telefoon aankomt...

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp