Auteur |
Bericht |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 03, 2007 20:39 |
 |
Hee, Neyo. Hij heeft veel geproduceerd voor bekende zangers en zangeressen. Ik vond hem eerst altijd zo saai, maar ik respecteer hem wel. Hij heeft veel hits geschreven.
Wel een beetje een typische R&B clip. ^^
En je ziet tegewoordig zoveel meisjes in underwear in clilps...
Dat is voor mij niet echt nodig. Je ziet wel de helft van haar boezem.
Mooi beha'tje, maar houd het maar onder je jurk, Rihanna. :') |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
Justintime
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 04, 2007 14:48 |
 |
Whiii, ik kende hate that i love you al eeuwen! Echt zo'n mooi liedje <3 Eén van mijn favoriete liedjes, na het maanden te kennen vind ik het nog steeds even mooi. Ik vroeg me al af of er een videoclip van zouden maken, en hier is hij dan! *adds to favorites xD*
Le click.
Op die link zie je een prison break filmpje, gemaakt door mij, met dat liedje B) Maybe heb ik je er ooit toe verplicht om het te kijken en ken je het daarvan? @Eva xD
En over haar haar, ik vind het echt mooi : D Zoals in de videoclip van umbrella of shut up and drive vooral, alhoewel die in de nieuwe ook iets heeft ^^ Als mijn haar wat langer is dan wil ik het ook zo xD Maar momenteel is het geloof ik nog wat te kort daarvoor. |
like a lovers song |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 04, 2007 17:59 |
 |
@Bef Ja dat was het!! Ik heb toen naar je filmpje gekeken. Dankjewel dat je dat zei, want ik kon er gewoon niet bij. Ik kende dat liedje gewoon en ik wist niet waarvan. Maar inderdaad van je filmpje. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Boterham
4e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 07, 2007 11:56 |
 |
Ze is niet.. bepaald mijn stijl. Ik moet sowieso al niks van die zangeressen hebben, maar Rihanna staat bij mij op nummer 1. Ik vind haar liedjes echt niet goed en veel te commercieel. Ik bedoel, deze zomer hebben ze bijna niks anders gedraaid dan Umbrella "_"
Haar songteksten vind ik ook op niks slagen en ik vind haar net een Barpiepop. Kortom: ik vind haar helemaal niks. Ik wil niemand afbreken, maar dat is dus hoe ik over haar denk. |
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 12, 2007 20:08 |
 |
*kijkt Befs filmpje*
Wow, dat heb je super goed gedaan, Shell! =D
Ik blijf Rihanna grappig vinden. xD
En Umbrella vind ik harstikke leuk. Het nummer slaat werkelijk nergens op, en dat ella, ella is ook vreselijk irritant eigelijk, maar toch vind ik het leuk.
Ze is een geweldig commericeel succes. Dat is ook wat. |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 26, 2007 21:40 |
 |
Ik heb Rihanne eigenlijk altijd wel redelijk gevonden en leuke nummers hebben, maar haar nogal nasaal en computer-achtig klinken. Nu heb ik daarnet op MSN haar concert bekeken, en ik vond het echt goed. Het was show, sloeg aan én klonk goed, maar dan ook echt goed. Ik hoor haar dus vele liever live zingen dan op cd ofzo. Over umbrella, ik moet zeggen dat ik dat nummer nu ongeveer een goeie maand genegeerd heb. Deze zomer kon je je radio niet opzetten of het was wel dat nummer, om nog van de 'onder mijn parapluutje'-versie te zwijgen. Voor de rest vind ik haar echt wel meer dan ok.
xxx |
_________________ Check it out, please! |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 27, 2007 18:42 |
 |
Ik vind haar vréselijk. Ze heeft een irritante stem en haar liedjes slaan echt nergens op. Ze lijkt me ook iemand met divamanieren (dat denk ik, ik ken haar natuurlijk niet). Ik krijg soms echt hoofdpijn van die muziek, dat nasale stemgeluid. De tekst slaat dus ook helemaal nergens op. |
  |
 |
12cho21
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 08, 2007 20:01 |
 |
Ik ben het niet echt op haar stem, maar ik vind haar liedjes echt geweldig. Bijvoorbeeld Cry, die vind ik echt heel mooi, die past wel bij mij ook vind ik Good Girl Gone Bad heel mooi. ow en Haunted en Dem Haters zijn ook wel mooi  |
_________________ If You Love Someone, Set Them Free...
If They Come Back, They're Yours...
But If They Don't, It Was Never Meant To Be... |
|
  |
 |
Amarins
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 09, 2007 15:19 |
 |
soms vind ik haar muziek echt geweldig zoals cry en hate that i love you
maar soms juist heeeelemaal niet.
ze heeft een aparte stem, maar het past wel bij de muziek die ze maakt |
_________________ but it's just another one of those days
the way you made it all feel so right
the way you fit into my arms at night
i'll remember that feeling for the rest of my life |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 13, 2008 8:11 |
 |
Ik heb Rihanna nooit leuk gevonden. Ik vind haar muziek altijd zo verschrikkelijk. Het ergste is nog dat haar liedjes altijd blijven hangen als deze weer eens op de radio of tv komt. Heel irritant xD
Ook vind ik niet echt dat ze heel mooi zingt. Niet dat ik het beter kan hoor, want ik zing voor geen meter, maar naar mijn mening is haar stem ook niet mooi.
Gelukkig is ze er wel voor de mensen die wel van haar muziek houden, maar haar liedjes mogen bij mij wel uit de buurt blijven ^^ xD |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Linda Slytherin
5e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 24, 2008 18:42 |
 |
Ik ben (in tegenstelling tot de meeste mensjes hiero ) wel fan van Rihanna. Meestal zijn de liedjes wel even wennen, maar op den duur vind ik ze meestal wel suupers. Over de songteksten: ze schrijft ze volgens mij niet zelf, en als de producers dat liedje op het album willen plaatsen heb je daar als artiest niet heel erg veel op in te brengen (echt waar!!)...
Soms vind ik haar stem wel een beeeetje zeurderig klinken, maar die liedjes waarin dat zo is vind ik meestal ook niet erg top... But I'm a big fan!!! |
|
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 05, 2008 15:02 |
 |
Ooh het spijt me dat ik het zo moet zeggen, maar : IK KAN ZE NIET HOREN OF ZIEN! Op zich vallen de liedjes wel mee, maar ze heeft een zaagstem en het ergste vind ik de manier waarop ze haar liedjes verkoopt. Weet je ik kan ook halfnaakt in een clipje meedoen hoor. Ik zal ook verkopen! Maar ik heb respect voor mijn lichaam dus zou ik zoiets nooit doen. Zij is niet alleen die dit doet maar ze doet er wel aan mee.
Waar gaat de wereld naartoe? =S |
|
|
  |
 |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 28, 2008 19:34 |
 |
En sinds vorige week is haar nieuwe videoclip uit. Een ballad. Opnieuw geschreven door Ne-Yo. Dat hoor je ook wel, maar toch (ja, ik vind Ne-Yo niet geweldig) staat het liedje me aan.
De lyrics zijn heerlijk hard/venijnig en ik vind het geweldig leuk. :') Op de manier dat ze op een moment met haar ogen rolt is ook goed. ^^
Door de tekst is de ballad niet té, en daarom vind ik het uiteindelijk niet zo slecht. Ik hoop dat ze nu wat beter wordt...
Trouwens, ze heeft wéér een make-over gehad. O.o En ze is zichzelf ook nog eens aan het voltatoeëren, zie ik...
Take a bow- Rihanna |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
  |
 |
Linda Slytherin
5e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 29, 2008 7:33 |
 |
Ze had al een tatoeage, ergens op haar zij geloof ik. Kun je zien in de clip van Shut up and Drive, als ze in de garage zijn.
Dat nieuwe liedje vind ik best leuk eigenlijk. Ik vind haar nieuwe kapsel maar niets. Dat halflange uit Shut up and Drive vond ik nog het leukst. |
|
|
  |
 |
Radijsje
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 19:29 |
 |
Ik vind Rihanna niet echt leuk... Vooral het nummer Shut up and Drive vind ik erg slecht, die clip alleen al. In plaats van zelf in een auto te stappen, gaat ze een beetje met een vlagje zwaaien... Maarja. Ik vind het nummer 'Please Don't Stop The Music' wel leuk, maar alleen als je op feestjes bent, met vrienden dansen ofzo... Het is niet echt mijn stijl.  |
_________________ ♪♫ GoodDay SunShine ☼ ♪♫
Where Ever The Wind Blows... |
|
  |
 |
|