Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Fanfiction Reageertopic (4) Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
edana
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

edana is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 10, 2006 19:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

shatterd heart
smalofski

hhmm... ze kust hem.. en daarna slaat ze hem...
wat wil ze nou eigenlijk..?? nja.. stomme vraag.. james..
maar.. ik begrijp dr wel.. maar ook weer niet..
en dus.. vind ik.. dat je maar gewoon snel moet door schrijven..!!! Very Happy Very Happy

Xx edana

..¤.. Gwen en het onmogelijke.. ..#.
Profiel bekijkenStuur privébericht
flipdesterke
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 0 Sikkels

flipdesterke is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 11, 2006 18:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry Potter and the mysterious girl.

mooi 2e verhaal Very Happy

wel toevallig dat toverdranken op verschillende uren vallen terwijl volgens boek 6 alleen nog maar een paar mensen het volgen uit harry's jaar Razz

en dat met die onzichtbaarheidsmantel Wink dat had ik je al gezegd op msn Razz

iig ga door met schrijven Very Happy

zsandra19
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

zsandra19 is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 11, 2006 19:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

The life and love of Lili and Draco
The lady of the lake

Geweldig verhaal, alleen vind ik dat Draco dommer is geworden!
Tip: Laat Gretchen, Narcissa en Lucius in de steek en ga ver weg met Lili

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 156 Sikkels

Diantha* is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 12, 2006 13:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Shattered Heart - Smalofski

Wauw.. Jij schrijft zo mooi weetje! Ik volg je verhaal al eventjes, maar kom er nu pas toe om een reactie te schrijven..
Je schrijft niet zo complex als Rowling, maar toch zeker op een bepaalde manier net als zij. Ik vind dat je Lily's karakter mooi neerzet. Haar liefde voor James, en alle ingewikkelde dingen daaromheen.

De laatste zin van je 'laatste' stukje vind ik mooi dubbelzinnig..
Ik vind het ook erg leuk dat je nog verderschrijft, want nu hoef ik je verhaal niet te missen! ^_^ Geloof me, dat zou raar zijn geweest.

Ik wacht nieuwsgierig op zaterdag! (: En ga zo door, je gaat geweldig!

x Diantha

..alle dingen die ik stiekem aan de sterren vroeg♪
edana
2e jaars
2e jaars

edana is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Dec 12, 2006 15:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

the life and love of lily and draco
the lady of the lake

oehh.. vet stoer..
ja hoor.. het maakt voor hem niet uit..
maak dat de kat wijs.. Razz
hihii.. schrijf snel door..!! het is echt super goed..!! Very Happy Very Happy

shatterd heart
smalofski

aahhhww... dit stukje is eigenlijk het voorspellendste van het hele verhaal..
en toch.. hou ik van dit stukje..
het is echt héél erg goed geschreven.. Very Happy en dus helemaal niit slecht.. Surprised
schijf hééél erg snel verder.. Very Happy

en ik begrijp het wll hoor met jj examens.. maar die zijn toch veel later.. ma je bedoeld zeker.. die 'proef examens' die toch nog eens leuk mee tellen..? veel succes..!!! Very Happy

Xx edana

Rayatje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Rayatje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 14, 2006 16:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

"Books are worlds apart"
Savan

Ik vind het begin enorm goed! Echt waar! Ik weet totaal niet wat Web van Inkt is voor een boekenreeks, maar toch ga ik het lekker lezen. De proloog is al goed spannend opgebouwd want nu wil ik weten hoe het verder gaat. Over wie, wat, hoe en wanneer. ^^
Met andere woorden, schrijf nù verder. [/hinthinthint] (:

Lilly_x
Dreuzel
Dreuzel

Lilly_x is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 14, 2006 17:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Shattered Heart (a.k.a. Lily's life)
Door Smalofski

Ik ben dol op James en Lily verhalen! (ikke=Freak Razz )
Maar dit is echt gewoon.. wów! Supermooi, ik ga het zeker blijven volgen! Dus pls, schrijf verder Very Happy

edana
2e jaars
2e jaars

edana is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 14:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

The life and love of Lili and Draco
The Lady Of The Lake

ooehh... evil Lili.. Twisted Evil Razz
haha vet grappig.. ik zou precies het zelfde doen als ik haar was...[a]..
maja... toch viind ik het ergens ook best wel zielig voor Gretchen *zo?*..
ookal is ze zo gemeen.. maja.. eigenlijk dus ook weer niet.. Razz
snel doorschrijven...!!!

Loes
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 51 Sikkels

Loes is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 16:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Shatterd Heart ( a.k.a Lily's life)
Smalofski

-----------
Ik heb in 2 dagen het hele stuk dat je tot nu toe hebt geschreven, gelezen. Vanaf het moment in de trein, tot het moment dat ze elkaar een geweldige kus geven. <3
IK HOU VAN JOU VERHAAL. Alles is perfect. De manier waarop Lily met haar gevoelens om gaat, met James, ALLES!
Hoe James wordt beschreven.. echt super! Mijn complimenten. Hij is altijd voor Lily gevallen, altijd! en nu is zijn droom uitgekomen. Echt super!
En dan Sirius.. geweldig! Hij is de verleider.. met z'n zwarte golvende haar. Super!
Ik ben vanaf nu een grote van van jou! Ik snap ook echtt niet waarom je mij nooit is opgevallenin het fanfiction.
*zucht* Het lijkt net of ik een écht HarryPotter boek lees. Maar dan met Lily Evers..

Ik ben gewoon sprakeloos. Het is net alsof ik een geweldig boek heb gelezen en dat ik in 1 x uit gelezen heb. Super!
Groetjes!

Dreuzel
Dreuzel

BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 14:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Smalofski

Echt een geweldig verhaal Very Happy ben het volledig eens met het bericht boven me Wink
ben ook 2 dagen aant lezen geweest......heb het voorlopige verhaal nu net uit.

vraag me echt af waar je de inspiratie vandaan haalt om zo'n geweldig verhaal te schrijven. Tis net gewoon een serie nieuwe hp boeken alleen dan andere schrijver en ander hoofdpersonage. maar de kwaliteit is zeker niet minder.

Alles slaat heel mooi terug op alles dat we hebben opgestoken uit de hp boeken....je houd je ook heel erg goed aan alle feitjes en dingetjes uit de hp serie. tis gewoon een prachtig verhaal..en ik hoop ook zeker dat je voorlopig nog even doorschrijft...ondanks je avatar aandrang Razz (hehe ookal ben ik daar ook groot fan van).... en natuurlijk moet je veel tijd besteden aan je examens......maar mocht je daar eventjes geen zin in hebben....schrijf dan aub weer een stukje erbij Very Happy daar maak je volgens mij een hoop mensen zeer gelukkig mee.

(nogmaals je bent geweldig Wink )

celtic_me
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 133 Sikkels

celtic_me is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 14:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

smalofski
Shattered Heart

whahahahahahahahahahaha! ook al was het weer een korter stukje, fantastisch was het zeker. Je schrijft nog altijd gewelig. Ik snap eigenlijk niet hoe je het volhoudt. Je schrijft toch al een redelijke tijd aan je verhaal, en niet 1 keer verslapt je stijl. Geen enkel stuk is saai of zo van dat. Ik ben fan, en kan nu al niet meer wachten op een vervolg.

04-10 US5 fanmeet in Essen
Smalofski
The Writing Mod
The Writing Mod

Verdiend: 131 Sikkels

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 16:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh, wauw *is even overdonderd door zoveel complimenten* Very Happy Bedankt iedereen! Haha, ik vind het zo grappig om terug te denken aan die tijd dat ik net met mijn verhaal begon, en het 10 hoofdstukken heeft geduurd voor er iemand reageerde Very Happy

@celctic_me: Wel eigenlijk... Ik heb zowat het hele verhaal geschreven in juli-juni. Alles redelijk snel na elkaar dus. Als ik dat niet gedaan zou hebben, denk ik niet dat ik het zo lang zou volgehouden hebben, met school en al... Maar het grootste deel is dus al lang geschreven, ik post het gewoon niet allemaal meteen, omdat er aan het laatste deel nog heel wat moet gebeuren, en ik heb daar tijd voor nodig, en ik heb het nogal druk...
Bovendien heb ik alles door elkaar geschreven. Het stukje waarin ze samenkwamen was geloof ik het allereerste dat ik geschreven heb. (Dat is denk ik ook de reden waarom ik het niet zo goed meer vind. De stukken die ik later geschreven heb, vind ik beter...). Maar ik heb dus alles door elkaar geschreven, en dan de stukken in de juiste volgorde gezet. Daarmee vallen de kleine veranderingen in schrijfstijl niet zo op denk ik....

@flipdesterke:
Thx! Ik heb erg mijn best gedaan om mij zo goed mogelijk aan de boeken te houden, want soms moeilijker is dan het leek, want ik was veel dingen vergeten (leerkrachten die er toen al waren en zo), die ik op het laatste nippertje nog heb moeten verbeteren. *kucht*Madam Plijster*kuch*

En aan al de rest die ook gereageerd heeft: Heel erg bedankt! Het betekent veel voor mij dat jullie het zo goed vinden Very Happy

En nu om mijn post nuttig te maken:

The Diary of Lily, Aradia:
Zoals ik al in de pb heb gezet: Heel erg jammer dat je stopt, maar ik snap het wel. Bedankt voor het fantastische verhaal!

You and I both, LavenderBrown:
Ik vind het een heel origineel verhaal! Je schrijft zeer goed (maar dat wist je vast wel al). Wat jouw schrijfstijl zeer goed maakt, is de droge humor die er inzit. Echt heerlijk Very Happy
Wat ik ook leuk vind aan jouw verhaal, is dat het een plot heeft (of toch lijkt te hebben). Dat mis ik soms bij andere verhalen. Daar zijn er vaak kleine 'verhaallijnen', maar mist het verhaal vaak een duidelijke richting. En dan kom je terecht in een lus van aan-af relaties en zo... Maar dat is dus niet zo bij jouw verhaal. Maya's heeft een doel, Tess heeft een doel en dat maakt je verhaal heel erg spannend.

Vreemde Wendingen, kjell-lovers:
Ook een zeer leuk verhaal. ik vond het een beetje jammer toen je zei dat ideëen welkom waren, want dat betekende dat je niet echt een plot had voor de rest van het verhaal, en dat vond ik wel wat jammer. Maar ik blijf het toch lezen, want het is en blijf een leuk verhaal. Je schrijft zeer goed vind ik, en ook zeer realistisch. Doe zo verder.

'k ga het bij deze drie moeten laten nu, want ik leef in een huis vol ongeduldige mensen Rolling Eyes en ik krijg een beetje kramp in mijn vingers Very Happy

Dreuzel
Dreuzel

BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 16:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Smalofski

het enigste wat ik zou kunnen zeggen dat niet volledig klopt..nouja je noemt het wel maar niet heel erg nadrukkelijk.

dat Lily heel erg goed is in toverdranken....daarin uitblinkt...en dat slakhoorn helemaal fan van haar is Razz

dat ze er wat goed in is wordt vermeld...maar echt uitblinken en dat slakhoorn haar helemaal geweldig vindt......miss moet dat nog komen (drm zeg ik het ook Wink als tip) maar anders heb ik je er even aan herinnert;)

voor de rest super verhaal hoor Wink

kjell-lovers
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 80 Sikkels

kjell-lovers is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 16:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Smalofski schreef:

Vreemde Wendingen, kjell-lovers:
Ook een zeer leuk verhaal. ik vond het een beetje jammer toen je zei dat ideëen welkom waren, want dat betekende dat je niet echt een plot had voor de rest van het verhaal, en dat vond ik wel wat jammer. Maar ik blijf het toch lezen, want het is en blijf een leuk verhaal. Je schrijft zeer goed vind ik, en ook zeer realistisch. Doe zo verder

Ik heb wel een plot, maar om het verhaal wat leuker en langer te maken is het altijd leuk om ideeën van buitenaf te krijgen.

Smalofski
The Writing Mod
The Writing Mod

Verdiend: 131 Sikkels

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 16:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

flipdesterke schreef:
Smalofski

het enigste wat ik zou kunnen zeggen dat niet volledig klopt..nouja je noemt het wel maar niet heel erg nadrukkelijk.

dat Lily heel erg goed is in toverdranken....daarin uitblinkt...en dat slakhoorn helemaal fan van haar is Razz

dat ze er wat goed in is wordt vermeld...maar echt uitblinken en dat slakhoorn haar helemaal geweldig vindt......miss moet dat nog komen (drm zeg ik het ook Wink als tip) maar anders heb ik je er even aan herinnert;)

voor de rest super verhaal hoor Wink

Je hebt daar gelijk in. Ik ging er nog eens stukje over een van Slakhoorns feestjes tussen steken, maar toen ik dat wou gaan schrijven, had ik er echt geen goed gevoel bij, en ik hebt het maar opgegeven. Ik vind Slakhoorn echt zo'n irritante vent...
En wat ik me ook zitten bedenken heb: Volgens mij is Slakhoorn een veel grotere fan van haar nu ze dood is en een beroemde zoon heeft. Ik ben ervan overtuigd dat ze wss een van zijn lievelingetjes was, maar of hij in haar tijd echt zó dol op haar was, als hij liet merken tov Harry weet ik niet...

Maar je hebt wel gelijk dat het eigenlijk wel wat meer benadrukt zou mogen worden. Bedankt voor de tip! Very Happy

@kjell-lovers: Oh, oke Very Happy Sorry, 'k had er blijkbaar te veel achter zitten zoeken Very Happy Zoveel te beter! Very Happy

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp