Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Haunted Mansion (4) - RPG Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Miseria
Spookjager
Spookjager

Verdiend: 0 Sikkels

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 20, 2008 17:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
    Ghosts are transparant.
Robertus zucht opgelucht als Faith de kakkerlak weghaalt, en wordt vuurrood als ze hem plaagt, ook al weet hij dat ze het niet kwaad meent. Hij kijkt zwijgend toe hoe ze met zijn vingers speelt, wat hem wel een beetje kalmeert. Hij haalt zijn schouders op bij haar vraag.

"Ik heb ze nooit echt leuk gevonden," mompelt hij. "Eén van mijn oudere broers, Jacobus, had een verzameling insecten. Verschrikkelijk. Volgens mij is hij iets met insecten gaan studeren, al weet ik bij god niet wat hij doet."
Hij zwijgt even, terugdenkend aan Billy de Boerenjongen.

"Het komt eigenlijk omdat ik..."
Hij huivert even.
"Toen ik nog klein was, sloot een geest me op in een kast en vulde die met ins-secten," zegt hij dan zachtjes. "Z-ze kropen over me en- en- in me, en onder m'n h-h-huid, en-"
Hij trekt zijn benen op en slaat zijn armen om zijn knieën, zachtjes wiegend, zijn best doende om het niet weer uit te jammeren zoals de kleine, 5-jarige Robertus dat had gedaan, bij die nare, nare herinnering.

"Ik ben zelfs nog minder bang voor een demoon dan voor insecten," bekent hij eerlijk, het wel aan Faith toevertrouwend. "En geloof me. Demonen zijn je ergste nachtmerrie."
Hij dwingt zichzelf enigzins te vermannen, maar blijft desalniettemin met opgetrokken knieeën zitten.

Hotemetoot
Hotemetoot

miss_sweet is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 20, 2008 21:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Faith huivert bij de gedachte om opgesloten te zitten in een kast vol met insecten. Dat moet vast een vreselijke ervaring geweest zijn, vooral als kind. Ze heeft ergens gelezen dat als je als kind zoiets meemaakt het meestal lang bijblijft en een grote invloed kan hebben. Ze knikt als hij vertelt dat insecten zowat zijn grootste angst zijn. Het lijkt haar zelf een beetje merkwaardig, omdat ze zich dat niet kan voorstellen. Maar als ze hem dan zo kwetsbaar ziet zitten, houdt ze haar hoofdje schuin en voelt een stekend gevoel van medeleven. Ze slaat haar armen om hem heen en omhelst hem stevig.

"Het is merkwaardig wat voor angsten wij mensen hebben."
merkt ze op. Het lijkt zo onbenullig maar kan een enorm effect hebben. Ze laat hem weer los en haalt een stralende glimlach tevoorschijn. Stiekem vindt ze het wel lief dat hij bang is voor insecten, en zijn reactie was echt zo schattig <3 :')

"Maar hier ben je veilig hoor."
Ze laat eventjes haar blik door de kamer gaan, maar geen enge insecten meer.

"Dicht bij mij."
fluistert ze. Ze kust hem en laat haar hand over zijn been glijden. Het knaagt ergens nog wel dat ze hem heeft gezien met Melody, maar daar probeert ze niet meer aan te denken.

will hold
Profiel bekijkenStuur privébericht
Miseria
Spookjager
Spookjager

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 21, 2008 16:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
    Ghosts are transparant.
Robertus begraaft zijn gezicht in haar schouder als Faith hem omhelst. Hij kijkt met grote oogjes als een klein jongetje op als ze naar hem glimlacht <3 Hij kust haar terug, ogen sluitend, en genietend van het tintelende gevoel. Zoenen met Faith is veel leuker dan met Mel, Mel bakt er niks van, tsskpfuh.

Hij legt zijn hand in haar nek, en verbreekt na een tijdje de kus, terwijl hij haar liefdevol in de ogen staart. Hij nestelt zich weer tegen haar aan, en blijft dan zwijgend zo zitten.

Ooc: oi, de rest mag ook posten D< Overigens ben ik morgen op vakantie, tot volgende week maandag, dan zal Bertje overgenomen worden door Ez (:

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 21, 2008 17:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Liz staart verveeld voor zich uit en neemt zo nu en dan eens een hap van haar broodje. Er gebeurt niet veel, het is gewoon de zoveelste dreigende dag in Haunted Mansion. Wanneer kunnen ze hier nu eindelijk weg? ... Tenzij ... zal ze de moord gaan plegen? Kan ze dat doen? Ze vernauwt haar ogen en bestudeert de houten tafel, haar gedachten bij degene die ze moet vermoorden. Manieren genoeg, vooral hier in dit huis. Zenuwachtig frunnikt ze aan haar kleren. Ze weet het gewoon niet, ze denkt niet dat ze ermee kan leven.

Schuchter kijkt Liz op hoe Maddie en Dermot de kamer verlaten. Wat moet Maddie nu weer van Dermot? Wat gaat dit worden, de derde met wie Dermot... Neeuh, dat zal wel niet. Niet zo wantrouwig worden, Lizzie. Ze blijft alleen achter met Jack en kijkt hem bestuderend aan. Eigenlijk weet ze niet zoveel boeiends te zeggen, dus glimlacht ze maar vaag naar hem."Ik ben het zat hier," mompelt ze.

Where your treasure is, there will your heart be also.
miss_sweet
Hotemetoot
Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Zo Dec 21, 2008 21:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Faith glimlacht als hij zich tegen haar aan nestelt en geniet van zijn warmte. Ze legt haar hoofd op zijn schouder en droomt een beetje weg. Na aan tijdje maakt ze zich los en drukt een kusje op zijn lippen.

"Zullen we maar naar beneden gaan?" stelt ze voor. Niet dat Faith daar nu zoveel zin in heeft, maar de hele dag opgesloten zitten in de kamer is niet echt gezond en bovendien asociaal. Wat zullen de anderen denken? '.' Iets wat voor haar wel uitmaakt.

Ze omhelst Robertus nog eens en sluit eventjes haar ogen terwijl ze hem in zich opneemt. Verliefdheid :3 Ze staat met tegenzin op en loopt naar beneden. In de hal ziet ze Maddie met Dermot staan. Haar blik verstart meteen en ze blijft abrupt staan. Hij mag niet misbruik maken van haar zusje!! Ze kucht om haar aanwezigheid duidelijk te maken.

"Nu?" Het is er al uit voor ze er erg in heeft. Misschien is het maar beter. Ze moet het eindelijk eens achter de rug hebben. Ook al heeft ze geen flauw idee of ze het kan. Ze glimlacht flauwtjes naar Maddie en kijkt dan weer strak naar Dermot. Stiekem hoopt ze dat hij niet weet waar ze het over heeft.

will hold
Legolas
The Lunatic One
The Lunatic One

Verdiend: 311 Sikkels

Legolas is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 22, 2008 16:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Dermot blijft haar met opgetrokken wenkbrauwen aankijken als Maddie een vinger tegen zijn borst zet en verder gaat met hem de les te spellen. Pfft, zo intimederend is het niet hoor... Ze bemoeit zich met iets waar ze zich beter niet mee kan bemoeien... Dit zijn zijn zaken en niet de hare...

"Ik zie Liz graag, alright?" zegt hij met een frons en dat was niet eens gelogen.

"En het kan me niets schelen of je me gelooft of niet." gaat hij verder.

Zijn probleem is gewoon dat de hele wereld vol zit met knappe vrouwen en dat hij daar gewoon niet genoeg van kan krijgen. De aandacht is ook een soort drug voor hem. Maar dat gaat hij niet tegen Maddie zeggen hoor, dat zou helemaal fout overkomen.

"Niet iedereen is zo'n preutse tr*t als jou, you know..." flapt hij eruit.

Goed zo Dermot, dát komt wel goed over... Gelukkig komt Faith eraan en zegt maar één woordje. "Nu?" Even moet hij nadenken over wat ze het heeft, maar al snel weet hij het. Le massage. *wenkbrauwwiebel* Zijn frons verandert al gauw in een glimlach en zijn ogen beginnen te glinsteren bij het vooruitzicht naar wat er komen gaat.

"Ja, is goed." zegt hij, alsof het hem weinig kan schelen.

"Waar?"

Dermot is Maddie al lang vergeten en staat met zijn rug naar haar afwachtend naar Faith te kijken. Hopelijk geeft ze hem een goede massage XO

jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

jilly-ann is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 22, 2008 18:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Madison kijkt Dermot boos aan als hij haar preuts noemt. Yeah right. Voor ze het kan tegenhouden komen haar gedachtes al weer eens uit haar mond. "Waarschijnlijk heb ik met meer mensen het bed gedeeld dan jij," zegt ze honend. Daarna slaat ze meteen haar hand voor haar mond. F*ck. Nu ze toch al dat gezegd heeft kan ze net zo goed de rest ook maar zeggen ter verdediging.

"Ik ben waarschijnlijk eerder ontmaagd dan jij," zegt ze rustig. Ze gaat naar die woorden weg uit de gang, voor ze ook nog gaan uitflappen hoe jong ze wel niet was toen. Ze glipt snel de keuken in omdat die het dichtste bij is en geeft een glimlach aan Liz en Jack. "Alles goed?" vraagt ze met een glimlach.

Hotemetoot
Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Ma Dec 22, 2008 21:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Faith heeft amper aandacht voor Dermot als ze hoort wat Maddie zegt. Met grote ogen van ongeloof staart ze haar aan. Dit wil ze allemaal niet weten over haar lieve, onschuldige(?) jongere zusje. Net als ze op het punt staat haar de les te spellen is Maddie er natuurlijk snel vandoor. Dat doet ze nu altijd! Geïrriteerd wendt ze zich weer tot Dermot. Ze moet moeite doen om niet met haar ogen te rollen als hij vraagt waar. Hij is blijkbaar wel enthousiast. Haar hart klopt in haar keel als ze beseft wat haar te doen staat. Ze laat haar blik door de lege gang glijden en trekt hem dan mee aan zijn hand, zonder iets te zeggen. Ze opent de deur van een random, lege slaapkamer zodat ze zeker niet gestoord worden. En als ze eenmaal binnen zijn sluit ze de deur magisch zodat het zelfs niet met een spreuk geopend kan worden, je weet maar nooit. Snel laat ze Dermot weer los en leunt met haar rug tegen de deur aan terwijl ze naar hem opkijkt.

"Ik wil dat je uit de buurt van Madison blijft." zegt ze. Het voelt meer aan als een verplichting om het te zeggen, want straks maakt het toch niks meer uit. Nerveus friemelt ze aan een los draadje aan haar mouw. Ze maakt zich los van de muur en gaat op de rand van het bed zitten. Waar is ze in godsnaam mee bezig?

will hold
CharlieWemel
Murderer
Murderer

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 22, 2008 22:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jack

Jack zit nog steeds een beetje te lezen, als Liz ineens tegen hem begint te praten. "Eh, ik denk dat iedereen met hetzelfde probleem zit nu." Zegt hij een beetje ongemakkelijk. Als er al iemand is die hier nu nog wil blijven, zijn ze geschift.

Hij kijkt naar de deur als er iemand binnen komt. "Maddie!" Hij staat op en geeft haar een knuffel. "Waar was je al die tijd?" Vraagt hij lichtelijk ongerust. "Hier is alles goed hoor."

OOC; Zwaar lame en echt een mislukte beginnerspost, maar ik doe weer mee angel

Gryffspammer van het jaar!
Legolas
The Lunatic One
The Lunatic One

BerichtGeplaatst: Ma Dec 22, 2008 22:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Dermot volgt Faith naar de slaapkamer en grijnst als ze alle voorzorgen aan het nemen is. Ergens, heel diep vanbinnen voelt hij iets knagen. Alsof wat hij nu aan het doen is wel heel erg fout is. Dat gevoel wordt steeds groter en hij beseft hoe hard hij Liz wel niet aan het bedriegen is. Maar dan is er dat andere stemmetje dat zegt dat het helemaal niet bedriegen is, het is toch maar een massage? Maar... na een massage komt er vaak wel iets anders bij hem... Hij schudt het van zich af en draait zich om. Hij ziet daar Faith op het bed zitten en hij steekt zijn handen even in zijn zakken. Ok. Klik. Weg stemmetjes. Hallo player Dermot!
Hij stapt naar haar toe, trekt alvast zijn t-shirt uit en gaat op zijn buik op het bed liggen waar Faith op zit.

"Vooral mijn nek en mijn onderrug doen zo pijn. bedankt dat je dit wil doen. Gebruik maar goed veel massageolie." zegt hij met een glimlach en doet zijn ogen dicht.

miss_sweet
Hotemetoot
Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Ma Dec 22, 2008 23:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Faith kijkt zwijgend toe als Dermot zijn t-shirt uittrekt en op het bed gaat liggen waardoor ze gedwongen opzij moet schuiven. Het is nu te laat om te stoppen. Ze probeert zichzelf gerust te stellen met de gedachte dat het moet. Dat dit de enige manier is. Haar hartslag gaat onnatuurlijk snel terwijl ze langzaam in beweging komt. Haar handen trillen als ze haar schoenen uitdoet en op zijn rug gaat zitten. Ze doet het flesje massageolie open en heeft moeite om haar gedachten erbij te houden.

In haar andere hand glinstert het lemmet van het mes in het felle licht. Met zachte hand begint ze langzaam te masseren terwijl ze weet dat het nu het moment is. Eén vloeiende beweging en het is gedaan. Voor altijd. Ze kan weg uit deze hel. Vroeger zou ze nooit gedacht hebben in deze situatie terecht te komen, maar alles is veranderd. Ze klemt haar hand om het grote slagersmes en weet dat het nu makkelijk gedaan kan worden. Hij ligt met zijn ogen gesloten en heeft geen idee dat zijn leven in gevaar is. Ze bijt op haar lip en knijpt haar ogen dicht. Haar hand gaat in de lucht en... het mes valt kletterend op de grond.

Nee, ze kan het niet! Ze rolt op haar zij en schudt hevig met haar hoofd terwijl er paniek in haar ogen te lezen is. Niet te geloven dat ze het werkelijk ging doen! Zelfs Dermot, die ze steeds meer ging verafschuwen, toch kan ze het niet.

"Ik kan het niet!" roept ze gefrustreerd tegen het huis terwijl er tranen van woede en wanhoop over haar wangen rollen. "Ik kan geen moord op mijn geweten hebben, zelfs al is dat de enige manier om hier weg te geraken." Ze durft hem niet meer aan te kijken en blijft hevig met haar hoofd schudden. Paniekaanval! O:

will hold
Legolas
The Lunatic One
The Lunatic One

BerichtGeplaatst: Ma Dec 22, 2008 23:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Dermot voelt Faiths zachte handen over zijn rug glijden en haalt een keer goed diep adem. Wat kan ze dat toch goed die Faith, ze heeft net handen van een engel. Dan hoort hij iets op de grond allen en voelt hoe Faith van hem afrolt. Hij gaat recht zitten, ziet het mes op de grond liggen en hoort wat Faith aan het zeggen is.
Dermot springt van het bed af , grijpt zijn t-shirt en doet het per ongeluk achterstevoren aan.

"WHAT THE HELL! Ben je gek geworden ofzo?!!!!!" roept hij kwaad, er spant een spiertje bij zijn slaap, zo kwaad is hij.

"Ik vertrouwde je en je wou me daarnet gewoon al de hele tijd vermoorden?" roept hij verder, stapt naar het bed, pakt Faith bij de schouders en duwt haar ruw tegen de muur. Gewoon om even al die adrealine uit zijn lijf te krijgen.

"Zieke tr*t!!!"

Hij beseft dat hij nu zelf in staat is om haar te vermoorden dus loopt hij naar de deur. Die zit spijtig genoeg op slot. Hij voelt in zijn broekzak, maar zijn wand zit nog in zijn broek van gisteren.

"Doe die f*cking deur open." zegt hij met een kwade blik op haar en ademt zwaar.

miss_sweet
Hotemetoot
Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Di Dec 23, 2008 0:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Haar hele lichaam schokt als Dermot kwaad begint te roepen en haar hoofd lijkt wel verdoofd te zijn. Dat was echt op het nippertje. Ze was nog maar een seconde verwijderd van iemand vermoord te hebben. In eerste instantie wil ze zich beschermen als hij kwaad op haar afloopt maar het is al te laat als hij haar vastpakt en ruw tegen de muur duwt. De tranen stromen over haar wangen als Dermot tegen haar staat te roepen en onbewust heeft ze haar ogen gesloten. Ergens verwacht ze dat hij haar gaat slaan maar als dat niet gebeurt opent ze voorzichtig haar ogen en probeert haar stem terug te vinden.

"Het- het spijt."
fluistert ze hees. Ze laat zich langs de muur naar beneden zakken als hij haar loslaat.

"Ik wilde het niet." huilt ze. "Maar- maar ik zag geen enkele uitweg en..." Ze slaat haar armen om haar benen en trilt letterlijk helemaal. Hij moét het begrijpen. Ze is geen moordenaar. Ze kan het zichzelf nooit vergeven als hij het niet kan.

"Dermot... alsjeblieft.. je moet me geloven."
zegt ze met smekende oogjes. "Het briefje- ik- je naam. Verliefd- maar jij- en en..." stottert ze. Niet in staat iets zinnigs uit te brengen.

"Ik wilde het niet."
Ze begint hardop te huilen en kan niks meer zeggen.

will hold
Legolas
The Lunatic One
The Lunatic One

BerichtGeplaatst: Di Dec 23, 2008 0:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Dermot hoort haar wenen en draait met zijn ogen. Hij krijgt wel veel medelijden om haar zo te zien zitten. Misschien had hij haar wel wat te hard tegen de muur geduwd. Maar de woede en vooral ook schrik woeden nog altijd door zijn lichaam. Hij telt inwendig traag tot tien en probeert zijn ademhaling terug rustig te krijgen. Opeens voelt hij zich een vieze kerel. Waar is hij allemaal mee bezig? Het is allemaal z'n eigen schuld dat dit gebeurt. Als hij niet zo de player had uitgehangen was dit niet voorgevallen. Met tranen in zijn ogen draait hij zich weg naar de deur.

"Het is al goed... Doe nu gewoon die deur open." weet hij nog uit te brengen en hoopt dat Faith snel die deur open doet.

miss_sweet
Hotemetoot
Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Di Dec 23, 2008 15:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

OOC: zoals een aantal al weten gaan we waarschijnlijk een tijdsprong maken van een maand. Waarom? Het is de laatste tijd nogal stil in HM en er gebeurt niet zoveel. In die maand kan er veel gebeurd zijn en anders gaat de tijdslijn in de RPG nogal traag met telkens hetzelfde routine van dag en nacht. Misschien gaat ook het keldermysterie binnenkort onthuld worden xD Maar ik wacht nog even. Als het zo stil blijft, dan gaan we dus een maandje verder maar dan weten jullie het nu al =) Voorlopig zijn we nog steeds bij dezelfde dag.

Image

Faith mompelt de spreuk waardoor de deur niet meer op slot is en snikt nog een beetje na. Het heeft geen zin om nu te huilen en zielig te doen, ze heeft deze keuze zelf gemaakt en moet er dan ook de gevolgen voor dragen. Maar de gedachte dat ze bijna een moord had gepleegd weegt zwaar door, op mentaal vlak. Ze staat op en gaat op het bed zitten. Haar blik gaat automatisch naar het mes dat nog steeds op de grond ligt en naar Dermot die bij de deur staat. Hoe kon ze ooit gedacht hebben om werkelijk in staat te zijn het uiteindelijk te doen. Na alles wat er gebeurd is, is ze zelf zover gekomen om iets te doen waar ze het meest voor vreesde. Dat het niet gebeurd is maakt het niet minder erg. Het had niet veel gescheeld of ze had hem vermoord. Eigenlijk is ze geen haar beter dan Amy.

will hold
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp