Auteur |
Bericht |
LuCos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 13:40 |
 |
Hoepkoen schreef: |
2) Verschrikkelijk! Een soapachtig iets
|
Een serie hoeft toch geen soap te zijn
De verschillen tussen soap en serie zijn super groot. Soaps zijn overdreven met veelste veel verhaallijnen. Het verbaasd me altijd weer dat er nog mensen er na kijken. En dat er nog steeds van die films uit komen door de o zo spetterende soap Zoop , ik schaam zelfs dat ik de naam ervan weet! |
|
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 21:02 |
 |
Ik vind het allemaal niets!
1) Ik vind het jammer als het opnieuw verfilmd zou worden. Dan is het toch niet zoals het ooit bedoeld is en is het toch anders.
2) Nee, dit zou ook veel te lang duren, denk dat ze dat ook niet volhouden. En daarbij gaat het dan niet echt meer om de boeken maar krijgt het verhaal een eigen wendig ben ik bang
3) Nee, hier zit ik echt niet op de wachten! |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 22:14 |
 |
1)Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden? Waarom?
Mmm.. Ik weet het niet. Natuurlijk zijn er later een hele boel andere technieke om mooie films te maken, dus ik weet niet hoe het dan is. Als alles hetzelfde blijft, maar ze doen de effecten beter, (niet dat ze nu slecht zijn!) dan zou het misschien wel herfilmd kunnen worden.
2)Wat zou jij er van vinden als ze een serie ervan zouden maken, zegmaar Harry Potter in stukjes. Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen?
Nou, Zweinstein met andere leerlingen zou ik niet willen. Harry, Ron en Hermoine hóren gewoon bij Hogwarts, en de leerlingen die er nu zijn. Niemand anders..
Dat van die stukjes, dat lijkt me niet zo handig. Als je 1 stuk mist, dan lijkt het me dat je gelijk een heel stuk mist, net als in de film.
3)Wat zou jij ervan vinden als er een Harry Potter tekenfilm was?
Vreselijk!! Harry Potter is bijna real life, niet iets dat je moet tekenen.. |
 |
vinnie
4e jaars

Verdiend:
431 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 26, 2007 11:21 |
 |
Misschien wel, als het dan weer helemaal onbekend is geworden en iemand wil het weer bekend laten worden
2)Wat zou jij er van vinden als ze een serie ervan zouden maken, zegmaar Harry Potter in stukjes. Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen?
Ze zouden dan wel andere namen moeten bedenken. Anders zou ik het niet leuk vinden. Een serie idee zou ik niet zo leuk vinden, omdat het per boek is en je dan niet meer het idee hebt dat het van één boek is.
Geen goed idee. Het hoort echt te zijn |
_________________ O, nu zijn al mijn kinderen klassenoudste geweest!
Wat zijn Fred en ik dan?
De buren? |
|
  |
 |
Lotteuh
1e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 22, 2007 12:00 |
 |
Neen, trouwens wie zullen ze daarvoor casten . Neen Harry Potter is uniek en hoort niet binnen een jaar of 20, 30 nogges opnieuw gemaakt te worden. Wat ze wel mogen ( euhm moeten ) doen is blijven reclame, enz maken voor HP zodat ze over 50 jaar Harry z'n naam niet vergeten
TJa het zou mss wel leuk zijn maar ik denk niet dat er zoveel kijkers zouden zijn. Het doet me een beetje denken aan De Hopeloze Heks . Nja wie weet .
Ooh neen zou echt nie mooi zijn ! |
_________________ Fairytale gone bad |
|
  |
 |
LuCos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 22, 2007 12:05 |
 |
Lotteuh schreef: | 1)Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden? Waarom?
Neen, trouwens wie zullen ze daarvoor casten . Neen Harry Potter is uniek en hoort niet binnen een jaar of 20, 30 nogges opnieuw gemaakt te worden. Wat ze wel mogen ( euhm moeten ) doen is blijven reclame, enz maken voor HP zodat ze over 50 jaar Harry z'n naam niet vergeten
TJa het zou mss wel leuk zijn maar ik denk niet dat er zoveel kijkers zouden zijn. Het doet me een beetje denken aan De Hopeloze Heks . Nja wie weet .
|
De films zijn opzich niet uniek, qua verhaal, want de boeken bestaan al...
Maar hopeloze heks is een kinder serie, terwijl ik dnekd at er een serie moet komen vooral gericht op tieners en ouder |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 22, 2007 13:36 |
 |
Lotteuh schreef: | 1)Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden? Waarom?
Neen, trouwens wie zullen ze daarvoor casten . Neen Harry Potter is uniek en hoort niet binnen een jaar of 20, 30 nogges opnieuw gemaakt te worden. Wat ze wel mogen ( euhm moeten ) doen is blijven reclame, enz maken voor HP zodat ze over 50 jaar Harry z'n naam niet vergeten |
Hoe kan je over 50 jaar nog reclame maken over Harry Potter als er in de toekomst niks over Harry Potter gemaakt mag worden volgens jou? Er kan over 50 jaar alleen maar reclame gemaakt worden als de films herfilmt worden. Of de boeken weer opnieuw uitgebracht worden of als er iets nieuws komt wat met HP te maken heeft. Er wordt nu toch ook geen reclame gemaakt voor een hitserie uit de jaren '50? Alleen pas als hij opnieuw uitgebracht zou worden.
En het casten. Tja over ongeveer 50 jaar heb je echt wel andere jongetjes die op HP lijken. Zo moeilijk is dat niet.. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
LuCos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 22, 2007 13:46 |
 |
Witch_Eva schreef: | Lotteuh schreef: | 1)Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden? Waarom?
Neen, trouwens wie zullen ze daarvoor casten . Neen Harry Potter is uniek en hoort niet binnen een jaar of 20, 30 nogges opnieuw gemaakt te worden. Wat ze wel mogen ( euhm moeten ) doen is blijven reclame, enz maken voor HP zodat ze over 50 jaar Harry z'n naam niet vergeten |
Hoe kan je over 50 jaar nog reclame maken over Harry Potter als er in de toekomst niks over Harry Potter gemaakt mag worden volgens jou? Er kan over 50 jaar alleen maar reclame gemaakt worden als de films herfilmt worden. Of de boeken weer opnieuw uitgebracht worden of als er iets nieuws komt wat met HP te maken heeft. Er wordt nu toch ook geen reclame gemaakt voor een hitserie uit de jaren '50? Alleen pas als hij opnieuw uitgebracht zou worden.
En het casten. Tja over ongeveer 50 jaar heb je echt wel andere jongetjes die op HP lijken. Zo moeilijk is dat niet.. |
Precies, hetzelfde als bij LotR, mss is dat iets anders want het is ook literatuur iets. Maar ik wist nog neit dat Lord of the Rings bestond toen de films uitgebracht werden. |
|
|
  |
 |
Stefanovic
1e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 10:26 |
 |
Ik zou het wel leuk vinden, maar dan moet het natuurlijk wel goed gedaan worden. Dus de sfeer van deze films moet behouden worden. Ze moeten dan ook geen nieuwe dingen erbij verzinnen, maar gewoon aanhouden wat er in de boeken staat.
Lijkt me dus totaal niks, Harry Potter is niet geschikt als serie. Dan beleven ze waarschijnlijk 'nieuwe avonturen', maar dan wordt het waarschijnlijk niet wat JK Rowling wil. Dus dan wordt het heel anders dan in de boeken en dat lijkt me niks.
Als tekenfilm serie op de televisie lijkt me niks, maar gewoon de films in tekenfilm omzetten zetten en die op dvd uitbrengen voor de wat jongere kinderen lijkt me wel wat. |
|
|
  |
 |
The Cad
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 01, 2007 22:30 |
 |
1)Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden? Waarom?Weet het niet hoor, sommige films (zoals deze) zijn al super zoals ze zijn.
2)Wat zou jij er van vinden als ze een serie ervan zouden maken, zegmaar Harry Potter in stukjes. Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen?Tjah... dat zal wel leuk zijn, elke keer een andere aflevering...
3)Wat zou jij ervan vinden als er een Harry Potter tekenfilm was? NEEEE, doe ons dat niet aan, wat gaat daar van komen??? |
_________________ Britt B.
Huffelpuf |
|
  |
 |
magical
6e jaars

Verdiend:
293 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 06, 2007 20:54 |
 |
Nou, ik zou het niet erg vinden maar ik zou het dan wel nu doen, zodat de originele acteur bewaard blijven, ik zou het vooral leuk vinden zodat er mss dingen in kunnen verschijnen die eigenlijk wel belangrijk waren maar er nooit in verschenen zijn.
Nou, ik zou het eerlijk gezegd niets vinden, het zou compleet fake zijn, en zo nageaapt. Het zou er te hard op lijken, of net te veel verschillen , het zou ook de waarde van de films en de boeken naar beneden halen denk ik.
Dan zou ik er niet naar kijken? ik zou het zo dom vinden. Het zou helemaal verkort zijn, er zouden dingen gebeuren die niet in het boek vermeld worden of dingen die er bijverzonden worden ik zou terug zeggen dat het de waarde van de films en de boeken naar beneden haalt... Dat heb je ook met ander dingen, al kan ik nu niet zo snel op een voorbeeld komen. |
_________________ ♥ Shé's A Maniac, Maniac On The Floor And Shé's Dancing Like Shé's Never Done Before ♥
|
|
  |
 |
Daan_Leeflang
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 25, 2007 17:24 |
 |
Nee ik vind het een mooie tijd vooral als het kerst is dan heb je ook nog een beetje sfeer
Vind ik niks ik vind het leuker als alles in een film is.
Dat lijkt me niet echt geweldig. |
|
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 30, 2008 23:15 |
 |
Tja ik weet niet... voor mij persoonlijk zou ik het wat raar vinden om Harry door iemand anders dan Daniel te zien spelen. Dit geldt ook voor de andere personnages. Anderzijds zouden ze de special effects wel kunnen verbeteren, maar voor mij hoeft het toch niet, hoor (Ik ben op de juiste moment geboren om deze Harry Potter-tijd mee te maken )
Een serie zou wel leuk zijn, maar nee geen andere leerlingen. En tja Daniel, Emma en Rupert zouden wel te oud zijn om er nog in te kunnen spelen, maar ze kunnen wel een animatie serie maken (Denk aan Toy Story, A Bugs Life, Shrek,..). Dan kunnen ze Harry, Hermelien en Ron exact namaken als in de films. En ze zouden opnieuw de boeken kunnen verfilmen, maar meer instoppen, omdat het een dagelijkse serie is.
Ik zou wel kijken, maar in de moderne tijd wordt veel meer gebruik gemaakt van animatie en ik denk wel dat dat toepasselijker is voor Harry Potter. |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
Miss Zwarts
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 31, 2008 7:18 |
 |
Nee, een keer is goed en andere acteurs zie ik niet echt zitten. Een keer is genoeg vind ik
Net zoals met Pippi Langkous? Daar is ook een serie van. Nee, geen serie en geen parodie. Zo is het goed na de films.
Nope, met Pippi kan het maar HP is ook voor volwassenen, dit brengt het weer naar een kinderlijk niveau. |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
  |
 |
xMaritt
3e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 03, 2008 13:04 |
 |
1) Nee. Dan zou het niet echt meer zijn, niet echt ''Harry Potter''. Als je nu aan HP denkt (de films dan) denk je aan deze acteurs, zij zijn nu echt het imago van Hp. Het zou raar zijn -voor mij- als dat zomaar zou veranderen, als ik opeens een ander beeld bij alles zou krijgen, als Zweinstein anders werd, de leraren, etc... Deze acteurs en filmomgevingen hebben de perfecte uitstraling.
2) Een serie zou ik niet bepaald leuk vinden. Harry Potter is geen soap waarvan je telkens een halfuurtje bekijkt.
Dat zou dan dus hetzelfde zijn als de Hp films telkens met een dag pauze. (Heb je net het gedeelte gezien dat Harry naar Zweinstein gaat, kun je weer wachten). Nou nee, dankje.
Een parodie lijkt me ook niks, zie mijn mening bij vraag 1.
3)Een tekenfilm:O Het verschrikkelijkste wat ik me in kan denken. Dan is de magie er totaal vanaf! |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
  |
 |
|
|