Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

De familie Black/Zwarts Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
miss louise
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 178 Sikkels

miss louise is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 17, 2008 14:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

You scored as a Bellatrix Black (Lestrange)
Attractive and proud, but temperamental, spiteful, and passionate to the point of fanaticism, you have very strong principles-- for the dark side. Your family inspired you, but the rest is your doing-- and family that disagrees with you goes down.
Bellatrix Black (Lestrange)
79%
Regulus Black
63%
Andromeda Black (Tonks)
58%
Narcissa Black (Malfoy)
54%
Sirius Black
46%

Nou, eh... Daar ben ik niet zo blij mee. Ik heb een *$@##*censuur* hekel aan Bellatrix Razz. Maar goed, het zal wel door het feit komen dat ik bij al die vragen meer aan mezelf dacht dan aan mijn naasten. Ik ben heus geen martelaar ofzo... (Zegt dit nu wel doodleuk, maar haalt alvast de duimschroeven uit haar kast Razz).

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 76 Sikkels

kirrsten is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 19, 2008 18:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb: Bellatrix Lestrange. Nogal vreemd, want ik vind haar helemaal niet zo geweldig (in de film is ze nog wel leuk)
misschien heb ik de test niet helemaal goed ingevult omdat ik niet allebeteninssen wist Embarassed
ik vind mezelf meer een Andromeda. Die heb ik als 3e Smile
mijn uitslag.

67%
Narcissa Black (Malfoy)
63%
Andromeda Black (Tonks)
58%
Sirius Black
54%
Regulus Black
42%

Edit: miss louise, wij hebben bijna dezelfde uitslag!

Profiel bekijkenStuur privébericht
J.J.D.
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 44 Sikkels
Woonplaats: Daarbuiten in de wind tussen de klanken van de natuur.

J.J.D. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2008 15:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Regulus Black wel zeer goed...
In het 5e boek heeft Sirius het over hem, hij zegt dat Regulus een dooddoener was maar al vlug vermoord werd door Voldemort...
Ik kreeg dan gauw een beeld van een redelijk zwak en onbelangrijk (voor Voldemort altans) persoon, die bovendien moest opbotsen tegen een nogal populaire broer (op school dan toch)...

In het laatste boek ontdek je dan dat Regulus zich plots toch tegen Voldemort keert, en dat dan nog gewoon voor een huiself...
Echt toch een nobele man en niet zo 'zwak' als ik eerst dacht...

'Vecht! Vecht! Vecht tegen de Heer van het Duister, in naam van de dappere Regulus! Vecht!'
Dit vond ik zooo mooi gezegd *wordt emotioneel*

(quote: Leo Tolstoy)
luke
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 76 Sikkels

luke is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 25, 2008 14:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind van de familie Black eigelijk alleen sirius leuk dit was mijn uitslag:

Sirius Black
88%
Andromeda Black (Tonks)
58%
54%
Narcissa Black (Malfoy)
38%
Regulus Black
17%

dus was ik ook mn favoriet uit de familie Black met overtuiging we 88% Razz

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 25, 2008 14:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is niet echt interessant om naar lijstjes te kijken naar welke persoon van The Black Family je het beste bij past.

Ik weet overigens ook niet of het lijstje nog wel goed klopt. Deze quiz is gemaakt in de tijd dat we niks over Regulus en Andromeda wisten. Nu weten we in ieder geval een klein beetje over Regulus. We weten sowieso meer over de Black family door boek 6 en 7. Je kan hem nog wel maken, maar of hij 100% klopt dat wil ik nou ook weer niet zeggen.

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 94 Sikkels

Serius Sluipvoet is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2008 22:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als ik die stamboom zo zie, klopt het dan dat ik het goed heb als ik zeg dat Malfidus en Harry eigenlijk een soort van familie zijn !? en dat de Wemels ook familie van de Malfidus' zijn!? ik snap die hele stamboom niet meer hoor Confused Question Exclamation

De heren Maanling, Wormstaart, Sluipvoet en Gaffel groeten u.
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2008 22:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Serius Sluipvoet schreef:
Als ik die stamboom zo zie, klopt het dan dat ik het goed heb als ik zeg dat Malfidus en Harry eigenlijk een soort van familie zijn !? en dat de Wemels ook familie van de Malfidus' zijn!? ik snap die hele stamboom niet meer hoor Confused Question Exclamation

Ja Lucius, Narcissa en Draco zijn familie van de Zwarts. Narcissa is namelijk de zus van Bellatrix. En dus ook de nicht van Sirius Zwarts. Sirius die heeft 3 nichten. De oudste is Bellatrix daarna komt Andromeda die de moeder van Tops dus is, en daarna komt Narcissa dat dus de moeder van Draco is. Tops en Draco zijn daardoor ook neef en nicht van elkaar, omdat hun moeders dus zussen zijn.

Daarbij is in boek 5 ook vertelt dat de Wemels verre familie zijn van de Zwarts familie. Maar iedereen die "volbloed" is is min of meer familie van elkaar. Want als je alleen maar met volbloedjes moet trouwen dan blijft er niet altijd veel keuze over. Iedereen is min of meer familie van elkaar. De Zwarts familie is ook min of meer incest als je het mij vraagt. [a] Daardoor is hij ook moeilijk om te begrijpen.

Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 01, 2008 6:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:

Ja Lucius, Narcissa en Draco zijn familie van de Zwarts. Narcissa is namelijk de zus van Bellatrix. En dus ook de nicht van Sirius Zwarts. Sirius die heeft 3 nichten. De oudste is Bellatrix daarna komt Andromeda die de moeder van Tops dus is, en daarna komt Narcissa dat dus de moeder van Draco is. Tops en Draco zijn daardoor ook neef en nicht van elkaar, omdat hun moeders dus zussen zijn.

Daarbij is in boek 5 ook vertelt dat de Wemels verre familie zijn van de Zwarts familie. Maar iedereen die "volbloed" is is min of meer familie van elkaar. Want als je alleen maar met volbloedjes moet trouwen dan blijft er niet altijd veel keuze over. Iedereen is min of meer familie van elkaar. De Zwarts familie is ook min of meer incest als je het mij vraagt. [a] Daardoor is hij ook moeilijk om te begrijpen.

Verre familie maar dat kan wel erg ver gaan...

Klopt het wat ik nu ga zeggen?
Harry's peetvader is Sirius dus Sirius' familie is ook een soort Harry's familie. (Black en Malfoy enzo)
Harry trouwt met Ginny (dus met een Wemel) en wordt de schoonbroer van Ron. Hermelien trouwt met Ron dus dat is ook familie van Harry.
Black enzo is ergens verre familie van de Wemels.
Dus eigenlijk zijn ze familie door Harry's peetvader omdat hij familie van hun is en doordat Black enzo verre familie van de Wemels zijn.
Klopt dit? Of heb ik het ergens verkeerd begrepen? Razz

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Rhona
Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor

Verdiend: 1 Sikkels

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 01, 2008 9:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Miss Und@ztood schreef:
Witch_Eva schreef:

Verre familie maar dat kan wel erg ver gaan...

Klopt het wat ik nu ga zeggen?
Harry's peetvader is Sirius dus Sirius' familie is ook een soort Harry's familie. (Black en Malfoy enzo)
Harry trouwt met Ginny (dus met een Wemel) en wordt de schoonbroer van Ron. Hermelien trouwt met Ron dus dat is ook familie van Harry.
Black enzo is ergens verre familie van de Wemels.
Dus eigenlijk zijn ze familie door Harry's peetvader omdat hij familie van hun is en doordat Black enzo verre familie van de Wemels zijn.
Klopt dit? Of heb ik het ergens verkeerd begrepen? Razz

sirius is harry's peetvader. Maar geen direct familie lid. Hij was de beste vriend van harry's vader.

draco is sirius zijn achterneefje, omdat de moeder van draco, weer een nicht was van sirius.
Molly wemel-prewitt is familie door een huwelijk tussen een prewitt en een black, en arthur wemel is ook ergens ver weg familie van sirius. Daarnaast was harry's vader een volbloed tovenaar, en alle volbloeden zijn ergens familie van elkaar. Dus harry en draco kunnen ergens achter, achter,achter,achter,achter,achter,achter neven ofzo zijn.

Harry trouwt idd met ginny, en wordt dus familie van de wemels, en hermelien trouwt met ron. Dus idd ook familie.

maar sirius is dus geen directe familie van harry

HPF we will miss you.
Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 01, 2008 18:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rhona schreef:
sirius is harry's peetvader. Maar geen direct familie lid. Hij was de beste vriend van harry's vader.

draco is sirius zijn achterneefje, omdat de moeder van draco, weer een nicht was van sirius.
Molly wemel-prewitt is familie door een huwelijk tussen een prewitt en een black, en arthur wemel is ook ergens ver weg familie van sirius. Daarnaast was harry's vader een volbloed tovenaar, en alle volbloeden zijn ergens familie van elkaar. Dus harry en draco kunnen ergens achter, achter,achter,achter,achter,achter,achter neven ofzo zijn.

Harry trouwt idd met ginny, en wordt dus familie van de wemels, en hermelien trouwt met ron. Dus idd ook familie.

maar sirius is dus geen directe familie van harry

Ahzo, nu snap ik het. Bedankt. ^^
Heel de fam. Black is gewoon cool. XD

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Serius Sluipvoet
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 94 Sikkels

Serius Sluipvoet is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 01, 2008 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik snap het al ietsje beter nu, eigenlijk zijn bijna alle slechterikken familie Smile Very Happy

Maar nog ff ter samenvatting: Serius heeft bijna alleen maar dooddoeners in de familie. Harry wordt familie van de Wemels en Hermelien ook, dus Harry is dan dus familie van Hermelien. dat moet leuk zijn : Razz

De heren Maanling, Wormstaart, Sluipvoet en Gaffel groeten u.
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Vr Feb 01, 2008 21:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik snap het al ietsje beter nu, eigenlijk zijn bijna alle slechterikken familie Smile Very Happy

Maar nog ff ter samenvatting: Serius heeft bijna alleen maar dooddoeners in de familie. Harry wordt familie van de Wemels en Hermelien ook, dus Harry is dan dus familie van Hermelien. dat moet leuk zijn : Razz

Allemaal Dooddoeners in de familie dat is nogal grof gezegt. Dooddoeners zijn volgelingen van Voldemort. De meeste van de familie zijn te oud om Voldemort gekend te hebben. (Zeg maar Sirius grootouders e.d.) Daarbij was Regulus en Bellatrix een dooddoener. En dan Lucius maar dat is de man van haar nicht en niet echt directe familie. Zijn familie waren het eens met Voldemort, maar dat maakt ze nog geen dooddoeners.

Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor

Verdiend: 1 Sikkels

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 02, 2008 9:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:

Allemaal Dooddoeners in de familie dat is nogal grof gezegt. Dooddoeners zijn volgelingen van Voldemort. De meeste van de familie zijn te oud om Voldemort gekend te hebben. (Zeg maar Sirius grootouders e.d.) Daarbij was Regulus en Bellatrix een dooddoener. En dan Lucius maar dat is de man van haar nicht en niet echt directe familie. Zijn familie waren het eens met Voldemort, maar dat maakt ze nog geen dooddoeners.

Eva heeft gelijk. We weten dat Bellatrix, regulus, Lucius, Draco en Rodolphus dooddoeners waren. van draco weten we niet zeker of hij het teken op zijn arm had, maar de kans is groot.
We weten ook dat er een aantal verre familieleden (rosier, croutch etc) bekend stonden als dooddoener. Maar dat zijn meer individuen. Hun ouders waren weer geen volgelingen. Ze waren het, zoals Eva zegt, eens met voldemorts ideeën. dat als je volbloed was, je bijna koninklijk bloed had. Een soort van Adel. Maar er zijn er maar weinig die ook echt alles ovor voldemort deden. Iig, waarvan wij het weten, nartuurlijk.

HPF we will miss you.
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 09, 2008 18:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eerst even - het is Sirius en niet Serius.
Dan over je post. Ja, ze zijn familie, maar aangetrouwd. Dat is geen bloedband... in de "Dreuzelwereld" zijn we uiteindelijk ook allemaal verre familie van elkaar.
Het is niet omdat je puur bloed hebt dat je slecht bent, dus. Bijvoorbeeld Andromeda Zwarts Tops was heel goed, is ook met een Dreuzel getrouwd. Sirius was ook goed. Regulus heeft een beetje op het slechte pad gedwaald maar toen puntje bij paaltje kwam heeft hij zich ook afgekeerd van Voldemort. Op de stamboom zie je ook brandplekken; dat zijn ook goede mensen. En de zogenaamde slechteriken zijn niet allemaal door en door slecht, kijk maar naar Narcissa.

'Til we meet again, HPF'ers.
Remvon
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 137 Sikkels

Remvon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 24, 2008 20:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wat een grappige quiz, ik heb 'm even gedaan en scoorde hoog als Bellatrix.

Attractive and proud, but temperamental, spiteful, and passionate to the point of fanaticism, you have very strong principles-- for the dark side. Your family inspired you, but the rest is your doing-- and family that disagrees with you goes down.
Bellatrix Black (Lestrange) 92%
Andromeda Black (Tonks) 71%
Sirius Black 58%
Narcissa Black (Malfoy) 50%
Regulus Black 13%

Leuk om de stamboom even te bekijken en opvallend dat je namen tegenkomt als Crabbe en Crouch. Maar de Black family heeft al met al geen hechte band met elkaar.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp