Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Harry Potter Dromen en Nachtmerries [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Zorin
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 53 Sikkels

Zorin is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 13:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik droomde een tijdje geleden dat ik Levicorpus op mijn vriend had gebruikt waardoor hij dus aan een been in de lucht bungelde, maar ik was de spreuk om hem weer omlaag te halen vergeten. xD

Profiel bekijkenStuur privébericht
Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 16:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb vanacht mijn eerste droom over Bellatrix gehad! Zalig gewoon!!
Bellatrix had Akitta (poes van mijn neef) vast en ze kreep haar bijna plat. Toen zette ze Akitta neer en krabte en beet de kat mij omdat Bellatrix haar geknepen had. (Ik heb in het echte leven angst voor katten)
Toen nam ze Pluchke (mijn hond) vast en daar deed ze niets mee behalve haar vasthouden. En zei ik tegen haar dat ze Pluchke niet mocht platknijpen en glimlachte naar haar.
Toen werd ik wakker maar ik hielt mijn ogen dicht omdat ik de droom terug wilde. Een Bellatrix droom is altijd goed!! Very Happy

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
12cho21
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 89 Sikkels

12cho21 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 18:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

van de week had ik een hele rare droom, het rare was dat ik kon doen wat ik wou, meestal in een droom heb ik geen controle over mezelf. maar dit keer wel Razz
Dit was dan wel het einde van de droom: Het was toen Umbridge op Hogwarts was, en ze achtervolgde me met haar hele clan omdat ik een paar boeken had gestolen (ik dacht het is een droom dus ik neem ze maar mee Rolling Eyes ) en toen zei ze: haha nu kan je niet meer ontsnappen (int engels Rolling Eyes ) en toen zei ik: haha jawel hoor kijk maar. en ik knipte met mn vingers en toen werd ik lachend wakker Rolling Eyes
het was wel een heeeeeele lange droom zeg, ik sliep van 2 's avonds tot 4 's middags. Laughing Net als Rons ben ik 's middags nog dood van de wereld Rolling Eyes

gisteren droom was wel heel erg zeg, kreeg het er helemaal warm van Embarassed ik had namelijk weer hp-Yaoi gelezen (Boy X Boy manga's met *kuch Kuch* actie Embarassed )

__xSmartie
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 70 Sikkels

__xSmartie is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 06, 2008 17:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had vannacht een droom met Voldermort erin. Het was gewoon bij mij thuis, en ik woon in een vrijstaand huis, alleen als je een eind naar achter loopt komt je in een woonwijk. Daar was ik heen gevlucht voor Voldemort. Ik was helemaal in paniek enzo, en ik wist niet waar ik me moest verstoppen. Ik was wel degene die het uiteindelijk tegen hem moest opnemen net zoals Harry, maar dat heb ik volgens mij niet meer gedroomd. Ik weet hem niet zo goed meer, maar wij was wel eng xO

hoofd
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 53 Sikkels

hoofd is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 06, 2008 22:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Onlangs droomde ik dat ik werd aangevallen door een reuze-ukkepulk.
Ik wou hem verlammen maar ik had een fopstok en het volgende moment had ik een rubberen kip vast. Toen Verschijnselde George naast me, rukte de kip uit mijn handen en riep: "Die is voor Loena". Toen nam hij de ukkepulp bij zijn arm en Verdwijnselden ze.

Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 14:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG, dit was echt te erg. Het was wel zeer kort maar wel zeer erg.
Ik droomde dat Daniel dood was. Eerst kwam mijn broer het vertellen en ik wilde ´m niet geloven. Daarna zette ik de TV aan en toen was het op het nieuws.

Een plaatje/foto van Daniel en dat mens zei

"Hij is 18 jaar geworden"

en dat was het nieuwsbericht. Geen doodsoorzaak of wat dan ook.
Even later ging ik op weg naar de begravenis.

Ik werd wakker en wilde meteen bellen of het goed met ´m ging (half in slaap hè)
Toen werd ik meer wakker en besefte me dat mijn telefoon het boven niet doet en ik geen telefoonnummer had en pas later dacht ik eraan dat ik hem helemaal niet ken en hij mij niet. Wat kan je dan toch stom dromen en denken.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
ron weasly1
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

ron weasly1 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2008 21:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik droomde dat ik een brief van hogwarts kreeg Very Happy en ik direct naar hogwarts kon gaan.. is al een tijdje geleden maar het was een mooie droomen toen werd ik wakker gemaakt door men moeder Evil or Very Mad men droom was nog niet af Sad

TopazLover <3
Writer of Dreams
Writer of Dreams

TopazLover <3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 13, 2008 13:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had een paar nachten geleden een droom waar Voldy in voorkwam Razz. Het sloeg nergens op.

Ik was samen met mijn klas in een manege, in een manegebak (waar die paarden lopen, met zand erin) en opeens was Voldemort er. Hij zei dat hij vijftien mensen uit mijn klas ging vermoorden. Opeens veranderde het beeld en bevond ik me in vlakbij Zweinstein. Ik was alleen, maar Voldemort was er weer. Hij zei dat hij mij zou sparen en dat ik via een paadje achter het kasteel naar huis moest lopen. Dat deed ik en op het paadje kwam ik het lijk van Harry tegen. Opeens kwam er een groene lichtflits en ik werd wakker Razz

Ik zei al dat het nergens op sloeg. Smile

Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.

HPF, always in my heart.
L_Malfoy
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

L_Malfoy is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jan 17, 2008 14:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik droomde vroeger, toen ik de Geheime Kamer voor de eerste keer gelezen had, altijd over de Basilisk. Ik ben wel een maand lang bang geweest voor elk lichtje dat ik zag in het donker Very Happy (was toen een jaar of 10)

Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 17, 2008 14:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hahaha. Ik had echt een wazige droom;

Ik zat eerst rustig achter het HP forum en ik schreef één of ander verhaal op. Daarin zei ik de naam 'Voldemort.' Plots werd ik het beeldscherm ingezogen en ik belandde op het terrein van Zweinstein. Daar stond een groepje leraren en die brachten mij naar de kerkers. Op de naam Voldemort lag een 'ban' en iedereen die het zei moest een tijd in de kerkers zitten. En elke dag kwam Snape langs om mij uit te lachen. Tot hij spijt kreeg en mij hielp om vrij te komen. Ik moest mij een tijd in zijn kamer verstoppen en toen werd ik wakker.

Ik leef wel erg in bij het laatste boek, aangezien ik daar die ban vandaan haal. Echt raar.

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 17, 2008 18:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ooit eens gedroomt over HPF, Ik droomde dat ik me aanmelde zoals gewoonlijk en opeens was de hele layout veranderd. Ook de berichten van alle gebruikers waren weg en iedereen moest opnieuw beginnen met posten om een hogere rank te halen. Het hele forum was in een lichtblauwe kleur en de header was ook anders, ik dacht dat dat een soort van reclamebordje was voor een andere site ofzo. Ik ging kijken bij 'Mededelingen' of de mods iets hadden geplaatst over de hele verandering en er stond dat het zo ging blijven voor altijd en dat het geen proefperiode was. En er was een speciaal board voor Luna Lovegood, daar kon je vertellen wat je over haar vond enzo.xD
Echt een hele vage droom, anders droom ik nooit echt over HPF ofzo.

I'll do anything for you.
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 17, 2008 19:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik droom wel eens over Harry Potter, ja. Nou... niet over Hárry, maar wel over zijn wereld. Dooddoeners, Zweinstein etc. Meestal leuke dromen en niet eng xD Ik wordt niet vermoord door Voldemort ofzo =D
Ik kan mijn dromen vaak niet goed herinneren, maar wel van die vage stukken over ''brieven die te laat arriveerden''. Ach ja Rolling Eyes Jullie weten wel wat ik bedoel.

En ik droom ook wel eens over HPF. Over dat ik mee ga met een meet ofzo (wat ik nog nooit ben geweest). Maar elke keer was het gezellig hoor Smile En ik heb ook gedroomd, dat ik mijn taak als KO vreselijk zou verknallen en dat ik voor altijd gebanned was van het forum. Niet erg leuk xD

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Severus Sneep
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 60 Sikkels

Severus Sneep is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 17, 2008 22:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik droom gewoon heel vak dat ik een tovenaarsleerling ben, dan opeens een leraar of een held of één van de meest gevreesde tovenaars. Niet dat ik weet maar misschien was ik ooit wel een dementor.

Ik denk dat dat komt omdat ik ook graag in zo'n wereld zou willen leven. Ik droom er ook werkelijk van, zeg maar.

J.J.D.
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 44 Sikkels
Woonplaats: Daarbuiten in de wind tussen de klanken van de natuur.

J.J.D. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 19, 2008 11:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik droom de hele tijd over Harry Potter, Hogwarts, Magie, Toveren, Luna Lovegood, enzoverder... Maar dagdromen dan. 's nachts niet echt (jammer)

(quote: Leo Tolstoy)
Olivander©
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 21 Sikkels

Olivander© is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2008 7:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb wel eens gedroomd dat ik een lid van de orde was en dat voldemort al was begonnen met het uitroeien van alle dreuzels.
Wij als lid van de Orde gingen natuurlijk gelijk erop af, er waren zoveel dooddoeners dat we versterking kregen van zweinstein.
Ik droomde ook dat ik aan het duelleren was met een dooddoenner toen hij een vloek des doods op me afvuurde alleen een hippogrief offerde zich op voor mij.
Het ergste was het einde toen ik bij voldemort kwam: Ik was zwaar aan het duelleren alleen mijn droom deed niet wat ik dacht ik wou een spreuk op hem afvuren maar door mn droom was ik langzaam en vermoorde hij mij met een vloek de doods Crying or Very sad

0livander© Racebezem's
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp