Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[SOLLI] Fantasy - Open! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
*Merenwen*
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 108 Sikkels

*Merenwen* is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 14, 2008 16:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Saskia
Leeftijd:: 18
Ervaring:: I've got it. Ik ben wel een aantal maanden niet actief geweest maar daarvoor heb ik zeker heel wat rpg ervaring opgedaan ;)

Voorkeuren karakter
Geslacht:: Mannelijk
Karaktereigenschappen:: Ik ben er niet helemaal uit maar mijn nieuw personage zal zeker eigenschappen delen met mijn voorgaande personage Gerard.
Motivatie:: Ik heb bij Fantasy gezeten vanaf het begin en ik zou er graag weer bij willen :D

qu'ils mangent de la brioche.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Verdiend: 0 Sikkels

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 14, 2008 19:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Merenwen
Zoals ik eerder heb laten weten heb ik jouw personage altijd fijn gevonden. Nu met een nieuw personage hoop ik dat je goed nieuw leven in de RPG kan helpen blazen. Je bent dus door. Ik zal je een PB sturen ^^

Vakanties
Sirius_Black (nu)
Pottergirl (13 juli tot 3 augustus)
Catie (18/19/20 juli niet beschikbaar)

Als iemand nog wat te melden heeft, roep maar ^^

01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333
*Merenwen*
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 108 Sikkels

*Merenwen* is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 21, 2008 20:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Whoot :D

Uiteindelijke Karakter

RPG-Naam:: Mathias Boyd
Geslacht:: M
Uiterlijk:: Mathias heeft donker warrig haar dat bijna altijd wel van lengte verschilt. Het groeit namelijk best snel en Mathias is nou niet echt bang om het af te knippen, voor de handigheid, maar echt kort word het nooit - Mathias houd het wel; lang-achtig-heid. Hij is lang, normaal gespierd en slank. Hij is [s]te lui[/s] het boeit hem niks om zich te scheren en zal altijd wel wat facial hair hebben. Zijn gezicht heeft een aparte uitstraling, spits kan wel een redelijk goede beschrijving zijn - alhoewel hier een daar wat zachte kanten zijn te ontdekken. (Zijn ogen kleuren grijsgroen, alhoewel dat niet zo bijzonder is kunnen ze een sterk effect hebben op degene die erin durft te kijken.) Zijn kleren zijn afgestemd op reizen - bijna altijd een hemd; zelden een tshirt of trui. Hij hecht redelijk veel waarde aan zijn schoenen. Nog andere specificaties qua het uiterlijk? Verdwaalde sproeten, hier en daar een litteken.
Wat je verder kwijt wilt over je personage:: Voor degene die zich Gerard nog kunnen herinneren - Mathias kan er familie van zijn, als je snapt wat ik bedoel. Natuurlijk verschillen ze wel heel wat, Gerard was immers een aparte. Afgezien wil ik niet meer kwijt, Mathias blijft een soortvan verrassing.

qu'ils mangent de la brioche.
HG
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn

HG is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 23, 2008 20:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: HG ( Mark)
Leeftijd:: 21
Ervaring:: (Noem RPG's!) Roadtrip, Hogwarts 2017
Activiteit:: zeker 1uur s'middags en 2 tot 3 uur s'ávonds

Voorkeuren karakter*
Geslacht:: Vrouwelijk
Karaktereigenschappen:: Zij is een erg pittige vrouw een vrouw met pit dus die zeker in is zelf iets te ondernemen. Als ze iets ondernemends doet doet ze dit meestal in een groep, omdat ze zich in een groep veiliger voelt dan alleen. Bovendien heeft ze met een groep mensen ook meer lol dan alleen en ze houdt er vrienden aan over. Wanneer zij wil dat er iets ondernomen wordt, dan moet het ook nu en niet op een later moment pas, ze is daarom ook erg gedreven om iets te ondernemen. Ze is niet altijd een pittige vrouw, maar toch wel als er iets ondernomen moet worden dan laat ze vaak haar pit en passie zien om iets in groepsverband te kunnen ondernemen. Soms kan het lijken alsof ze de baas over iemand wil spelen maar meestal is dat niet zo.
Motivatie & waarom moet ik jou aannemen?:: Ik RPG heel erg graag en ik ben wel actief en best veel online. Fantasy lijkt me verder ook een keileuke RPG om in te spelen.
Wat zal jouw personage toevoegen aan de RPG:: Ze is ondernemend en is vaak uit op avontuur of dat nu in een groep is of alleen, zij schuwt de avonturen niet, ze wil het avontuur alleen maar aangaan.

"Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 527 Sikkels

TheKimKommer is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 10:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Diego wordt even een maandje iets minder actief. Kan wel af en toe op internet (school, bij ouders) maar dus duidelijk minder dan nu. Krijg vandaag sleutel van huis, dus ga verhuizen, whoot Very Happy

poep
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 24, 2008 8:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Okay... Ik wil even mededelen dat ik een paar daagjes weg ben vanwege vakantie. Ik ben niet voor vrijdagavond online en misschien pas na 1 september XD

Ondertussen wacht ik nog steeds op sollicitaties en alles (; En ik hoop dat er in de tussentijd nog wat gepost wordt en dat de groep zich een beetje bij elkaar gaat verzamelen om zich te richten op het mysterie. Okay? ^.^

Solliciteren?
Code:
[i][b]Over jou[/b][/i]
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]Ervaring::[/b] (Noem RPG's!)
[b]Activiteit::[/b]

[i][b]Voorkeuren karakter*[/b][/i]
[b]Geslacht::[/b]
[b]Karaktereigenschappen::[/b]
[b]Motivatie & waarom moet ik jou aannemen?::[/b]
[b]Wat zal jouw personage toevoegen aan de RPG::[/b]

01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

pinda_12 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 24, 2008 10:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Melinda
Leeftijd:: 14
Ervaring:: (Noem RPG's!) HPF: Nu: Roadtrip, Hogwards 2017. In gespeeld: Jungle Expedition, Vaile Castle, Nu op FFF: At the other side of the world
Activiteit:: 2 uur per dag ofzoiets

Voorkeuren karakter*
Geslacht:: Vrouw
Karaktereigenschappen:: Een echte jongensversierdster met een liefelijk karakter. Een vrij verlegen typje die geen gesprekken durft aan te gaan met mensen die ze niet kent. Iemand die zich snel buitengesloten voelt en zich prettiger aangesloten vind bij mannen dan bij vrouwen. Meestal de bemiddelaar tussen ruzies.
Motivatie & waarom moet ik jou aannemen?:: Omdat jij het wilt ^^
Wat zal jouw personage toevoegen aan de RPG:: Ik denk iemand die veel ruzies zal oplossen die er zijn en meer verlegenheid. (i don't know ^^)

Laatst aangepast door pinda_12 op Za Sep 27, 2008 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
CharlieWemel
Murderer
Murderer

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2008 20:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoi Hoi.

Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik al een hele tijd niet gepost. Ik kom niet goed het verhaal in en heb de tijd niet meer om alles bij te lezen. Ik kom me dus afmelden voor deze RPG. Het is jammer dat ik niet meer tijd heb om in deze super leuke RPG te spelen.

Hierbij is Garvil weg/verdwenen of whatever.

Gryffspammer van het jaar!
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

pinda_12 is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2008 7:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hee, ik heb een maand of twee maanden geleden hier gesolliciteerd, maar vroeg me af op deze nog worden beoordeeld. Worden de sollicitaties nog beoordeeld? MvG, pinda_12

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp