Auteur |
Bericht |
The Ring Magician
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 03, 2006 14:34 |
 |
ik heb het boek gelezen en ik vind het perfect voor een film. het is niet te dik, er zitten goeie stukken in... Vooral dat laatste gevecht tussen de vijf (of vier, weet het niet meer ) legers is cool. |
_________________ This is 10 percent luck, 20 percent skill,
15 percent power of will, 5 percent pleasure,
50 percent pain,
Thats a 100 percent reason to remember my name. |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 02, 2006 20:13 |
 |
Ik heb het boek een paar maanden geleden gelezen, en vond het prachtig.
Als het verfilmd zou worden, zou dat metteen fantastisch zijn voor mij.
 |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Farah
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Somwere on the earth... where animals talking and trees walking
|
Geplaatst:
Di Jun 20, 2006 20:06 |
 |
Ik vind dat ze deze moeten verfilmen dit is de eerste van de reeks dat ik gelezen heb en ik vond er wel goede dingen inzitte.
Al is de voorwaarde dat PJ dit doet, ik vindt dat dit eigenlijk normaal is omdat hij de LOFR gedaan heeft gedaan en zeg nu zelf: zou iemand het beter hebben gedaan?! |
_________________ "Things in life are not always as they seem.
When you listen, for instance ,
to someone talking there is another voice beneath his words..
Even if you hear clearly what he is saying The real truth is much deeper" - Johnny Depp |
|
  |
 |
miss marlies radcliffe
6e jaars

Verdiend:
163 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 18:17 |
 |
yo, ik hoop inderdaad dat er nog zoiets komt LOTR ik ben sinds kort een boek gaan lezen en dat vond ik al helemaal tegek dus dit zeker!
Die Jackson MOET gewoon namens de hele HPF crew een nieuwe film maken!! |
|
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 20:13 |
 |
Ik heb onlangs een filmtrailer weten te downloaden ( ) van the Hobbit. Die was zoooo fantastisch!
Hier kun je het eens bekijken.
Het is wel nogal wazig. |
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 20:23 |
 |
Ik vind de trailer fantastisch!
Veel nieuwe beelden kun je niet zien, maar ik ben tevreden met wat ik krijg.
Ik ben blij dat de film nog dit jaar verschijnt, 19 december, als ik me niet vergis.
En ik ben ook heel blij dat ook weer de vaste cast ( Ian Holm, Ian McKellen, Andy Serkis ) meedoen. Want ik had verwacht dat Ian Holm te oud zou zijn. Maar tijdens die flash-back in LotR hebben ze hem volgens Elijah en co een face-lift gegeven, dus nu zullen ze dat waarschijnlijk terug doen... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 20:30 |
 |
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo heel zeker dat er wel een film komt op het einde van dit jaar. Want ik vind het allemaal maar een wazig gedoe. Je zou toch verwachten dat ze daar meer reclame en foto's en zo voor zouden vrijgeven. Ik leef nog een beetje in twijfel i.v.m. die film.
Ik vind dat we niet metteen te enthousiast moeten zijn over die trailer die ik gepost heb, want ik vind dat er te veel LotR in voorkomt.
Dus ik wacht rustig af tot eind dit jaar voordat ik enorm enthousiast word (hoewel ik dat zo een half uur lang was, vlak nadat ik deze trailer vond ) |
|
|
  |
 |
Lord_Kiwi
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 10:46 |
 |
Het lijkt me heel leuk als The hobbit verfilmd word en volgens mij wou Peter Jackson dat ook wel doen maar dat weet ik niet zeker, ik denk alleen niet dat ze de film afhebben aan et einde van dit jaar volgens mij zijn ze niet eens begonnen anders was er wel een trailer ( want die trailer die je op internet vind zit vol met lotr). en wat meer reclame...
maar wie weet! misschien komt de film toch wel.. |
_________________ if I got a flower, every time I think of you,
I could walk forever in my garden.
monkeys rule the galaxy!! Kiwi!!! |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 21, 2006 10:19 |
 |
Volgens mij zijn ze al begonnen met het filmen van the hobbit...en ik heb ergens gelezen dat de film december 2006 uit zou komen..Ik ga de film dan echt kijken...zoo vet  |
|
|
  |
 |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 11, 2006 19:01 |
 |
bwah, aan de ene kant hoop ik dat peter Jackson 'the Hobbit' gaat verfilmen, omdat hij bij LotR ook al zo enorm goed geslaagd was, maar aan de andere kant ook weer niet.
Enkel Gandalf en Bilbo uit LotR doen er nog in mee, en dat vind ik jameer, wat de rest vond ik ook goed. Maar dit is ook weer een moeilijke klus om te verfilmen.
Ach, wat komt... dat komt... dus we zullen wel zien, zeker... |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
Nympha
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 11, 2006 20:19 |
 |
Ik heb de Trailer dus ook gezien en ik wil de film ook erg graag zien.
Hij komt volgend jaar geloof ik in de bioscoop
Peter Jackson verfilmt het en Gandalf en Bilbo van de eerste films LotR doen ook mee |
_________________ Voldemort is eigenlijks Smegol maar dan met extra lang vingers |
|
  |
 |
Tarantallegra
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
129 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 12, 2006 6:51 |
 |
Het spijt me als ik jullie moet teleurstellen maar als het inderdaad een trailer is die eindigt met "Smaug Awakens blahblahblah" dan vrees ik dat het de neppe is. Die heb ik vorig jaar ergens opgeroetseld maar in mijn speurtocht naar meer info kwam ik er dus achter dat 'ie nep was en bestond uit beelden uit FotR en Dragonslayer. =]
PJ heeft volgens mij zelf ook niks bevestigt. Hij is nu met de film The Lovely Bones bezig geloof ik, die 2007 wordt verwacht.
Nou ja, het blijft een mooie trailer xD |
  |
 |
Deatheaterstan
4e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 18, 2006 20:52 |
 |
ik ga er zekenweten heen!!!! ik heb het boek gelezen en dat vond ik fantastisch!!dus ik moet er naartoe. |
_________________ GA 1 MEI NAAR HET HARRY POTTER KASTEEL IN NEWCASTLE !
Dan Radcliffe
Rupert Grint
Emma Watson
They're great |
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 18, 2006 21:22 |
 |
Knap dat jullie deze gegevens al weten. Op de vorige pagina meldde ik al direct wat er dus wél kloppend is:
New Line heeft aangegeven dat er tussen nu en 2010 een verfilming van 'The Hobbit' op de stapel staat. Peter Jackson is absoluut nog NIET benaderd, en heeft zelf aangegeven in een interview, dat ze wel snel zullen moeten zijn, aangezien hij nu andere dingen van plan is te gaan doen...
Er is dus GEEN datum bekend. Alleen dat de film voor 2010 moet uitkomen. Reken maar op 2009. Daarnaast zijn er ook nog totaal geen acteurs gecast. Trailers en teasers zijn dan ook 'Fake'... |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 08, 2008 13:16 |
 |
Al enkele weken bekend, maar laat ik het toch nog even vermelden:
Jackson zal toch deelnemen aan de Hobbit, maar niet als regisseur, maar als producent. The Hobbit moet in 2010 uitkomen, voor de rest is eigenlijk nog niks bekend. Behalve dat het weer in Nieuw-Zeeland wordt gefilmd, net zoals LOTR.
Wat ik vreemd vind dat Wikipedia ook nog praat over een Sequel. Weet iemand hier nog meer van af. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
|