Auteur |
Bericht |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 17, 2008 16:08 |
 |
Ik wil Anderling als schoolhoofd. Ze is streng, eerlijk, maar heeft toch gevoel voor humor. Dat zijn alle eigenschappen die je nodig hebt als een goed schoolhoofd.
Snape vond ik ook wel komisch als schoolhoofd. Zijn heerlijk sarcastische en sadistische humor waren ook briljant en ik denk dat je het daar ook wel ver mee kan schoppen. |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
Joep
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
274 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 17, 2008 16:24 |
 |
Hmm, McGonagall, idd de beste optie denk ik. Streng, maar rechtvaardig! En ondanks dat ze soms wat bitchy mag overkomen, ik weet zeker dat McGonagall een persoon is met het hart op de goede plaats en iemand die stiekem toch wel van al haar leerlingen houdt. |
_________________ Hij die zal vaehren! |
|
  |
 |
kenneth1
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 19:42 |
 |
Professor Anderling of Professor Sprout.
Ze zijn allebij Rechtvaardig en hebben allebij wel een goed beleid om Zweinstein te leiden denk ik. |
|
|
  |
 |
juniper
5e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 25, 2008 15:35 |
 |
Ik zou Hagrid graag als schoolhoofd willen. Ik vind hem echt heel erg lief. Natuurlijk vind ik Perkamentus ook heel erg leuk. Sneep is mijn minst favoriete samen met Professor Zwandrift. Maar Sneep wordt het wel! Professor Anderlign zou ik ook niet erg vinden. Ze was al assistent-schoolhoofd dacht ik, dan kan ze ook wel schoolhoofd worden vind ik. Maar Hagrid staat op nummer 1 bij mij.
Liefs,
juniper |
_________________ Ravenclaw! <3 |
|
  |
 |
kimmetje
1e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 22, 2008 19:33 |
 |
Ik denk dat Anderling het wel ver zou schoppen als schoolhoofd, maar ik zou een Snape of Sprout niet onderschatten |
_________________ Ik ben Ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik. om mij te leren kennen, moet je dit kunnen leren. ik ben hoe ik zijn wil en zo moet je mij maar accepteren |
|
  |
 |
Mazrak
Dreuzel

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 30, 2008 21:02 |
 |
Wat dachten jullie van... Arthur Wemel als schoolhoofd. Hij is slim, aardig, rechtvaardig en je kan met hem lachen. Hij is misschien niet streng zoals Anderling, maar dat hoeft ook niet zolang hij maar op juiste manieren de problemen kan aanpakken. |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 30, 2008 21:04 |
 |
Mazrak schreef: | Wat dachten jullie van... Arthur Wemel als schoolhoofd. Hij is slim, aardig, rechtvaardig en je kan met hem lachen. Hij is misschien niet streng zoals Anderling, maar dat hoeft ook niet zolang hij maar op juiste manieren de problemen kan aanpakken. |
Het lijkt mij dat je als schoolhoofd ook wel een redelijk idee moet hebben hoe het er aan toe gaat in het onderwijs. Aangezien Arthur geen docent is en het ook niet zal worden in de toekomst lijk hij mij op zich niet zo'n goed idee. Ook al heeft hij misschien de eigenschappen ervoor. Het lijkt mij logischer dat ze iemand kiezen uit de docentenkring. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
nautic
5e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 06, 2008 9:52 |
 |
*steekt hand op*
ik denk zelf altijd dat anderling de positie voor een paar jaar overneet, en dat daarna iemand anders hdt word. misschien wel iemand die we helemaal niet kennen, of misschien iemand die we jeust wel heel goed kennen, uit harry's oude klas ofzo.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ HPF bedankt voor de leuke tijd. |
|
  |
 |
*No Merci*
7e jaars

Verdiend:
137 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 06, 2008 17:39 |
 |
*steekt hand op*
Volgens mij zou McGonagall dat het beste doen. haar manier van de school leiden leunt denk ik het dichtst aan bij die van Dumbledore. Zijn manier van de school besturen was de beste en met McGonagall zou die manier dus voortgezet worden.
McGonagall is ook streng maar rechtvaardig en heeft de belangen van de leerlingen altijd in haar achterhoofd. Zij zou dit gewoon het best kunnen denk ik.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Color your life: visit my LJ |
|
  |
 |
HPFreak!
3e jaars

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 06, 2008 18:37 |
 |
*Steekt hand op *
Geef mij maar Anderling Streng rechtvaardig en er valt niet met haar te spotten ...
_________________ I wish everyone a merry X-Mass and a very happy new jear!
HPF Always in our Hearts! |
|
  |
 |
MissCocoAmor
1e jaars

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 17:48 |
 |
Witch_Eva schreef: | Mazrak schreef: | Wat dachten jullie van... Arthur Wemel als schoolhoofd. Hij is slim, aardig, rechtvaardig en je kan met hem lachen. Hij is misschien niet streng zoals Anderling, maar dat hoeft ook niet zolang hij maar op juiste manieren de problemen kan aanpakken. |
Het lijkt mij dat je als schoolhoofd ook wel een redelijk idee moet hebben hoe het er aan toe gaat in het onderwijs. Aangezien Arthur geen docent is en het ook niet zal worden in de toekomst lijk hij mij op zich niet zo'n goed idee. Ook al heeft hij misschien de eigenschappen ervoor. Het lijkt mij logischer dat ze iemand kiezen uit de docentenkring. |
Ik vind dat Arthur wemel geen goeie Schoolhoodt zou zijn hij weet veel en is ook heel erg aardig maar Schoolhoofd..nee denk het niet laat hem maar met Dreuzeln dingen bezig houden want dat vind hij zelf ook heel erg leuk hioj wil bijvoorbeel liever weten wat je doet met en Badeend dan wat voor straf je een leerling moet geven |
_________________ He's Back Isn't he ??
We need to Defent Ourself Against him!!
He's Back And Nowbody Believes It !!
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!...... |
|
  |
 |
Luc
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 24, 2008 20:57 |
 |
McGonagall, het meest geschikt.
Streng maar rechtvaardig, trekt niemand voor. Perfect schoolhoofd. |
|
|
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 27, 2008 23:18 |
 |
*Steekt hand op*
Uiteraard moet dit bericht beginnen met een letter die mevrouw Omber wil, want dit discreet is ooit opgesteld door mevrouw Omber en omdat ik mevrouw Omber zo geweldig vind, volg ik haar discreten dan ook goed op.
Ik denk dat ik Anderling het meest geschikte en beste schoolhoofd vind. Ze is streng maar rechtvaardig. Ze weet wat ze wil en dat is wel goed, maar langs de andere kant heeft ze ook een minder strenge zijde. Bovendien heeft ze een goed hart en is ze best een goede leerkracht en iemand die je echt kan vertrouwen. Ik denk dus dat al bij al Minerva Anderling de beste keuze is, maar meningen kunnen verschillen.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl. |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
Bonnie Wright
1e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 06, 2008 20:21 |
 |
Blijerd schreef: | Ik wil Anderling als schoolhoofd. Ze is streng, eerlijk, maar heeft toch gevoel voor humor. Dat zijn alle eigenschappen die je nodig hebt als een goed schoolhoofd.
Snape vond ik ook wel komisch als schoolhoofd. Zijn heerlijk sarcastische en sadistische humor waren ook briljant en ik denk dat je het daar ook wel ver mee kan schoppen. |
Allemaal waar, alleen moet zij ook door leren denken. Het is al een paar keer geweest dat Harry Of Perkamentus problemen hebben voorzien voordat zij ze zag.. |
_________________ Albus Dumbledore:"It's not our abilities who show who we are, it's our choices." |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 06, 2008 20:23 |
 |
Bonnie Wright schreef: | Blijerd schreef: | Ik wil Anderling als schoolhoofd. Ze is streng, eerlijk, maar heeft toch gevoel voor humor. Dat zijn alle eigenschappen die je nodig hebt als een goed schoolhoofd.
Allemaal waar, alleen moet zij ook door leren denken. Het is al een paar keer geweest dat Harry Of Perkamentus problemen hebben voorzien voordat zij ze zag.. |
Wat bedoel je daar dan mee, Bonnie Wright? We weten toch nooit echt hoe ver Anderling doordenkt? Of in welke mate ze problemen voorziet? |
  |
 |
|