Auteur |
Bericht |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 08, 2007 16:37 |
 |
Ik doe nooit een ritueel voor een film. Als ik naar de film ga en hij is voor het eerst in de bios dan lees ik het boek wel als dat al een tijdje geleden is. Als ik thuis zin heb om een dvd te kijken van hp uiteraard xD Dan doe ik niet eerst iets anders ''geks''. Bij een nieuwe film het boek nog eens lezen vind ik niet echt een ritueel dus^^ |
|
|
  |
 |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 08, 2007 20:04 |
 |
Ik heb geen ritueel. Als er een nieuwe HP film in de bios draait en ik ga 'm voor de eerste keer zien, dan kijk ik daarvoor nog wel even de vorige film of lees nog wel even het boek.
Als ik gewoon een HP dvd thuis ga kijken, pak ik er bijna altijd een zak chips bij - is niet echt een ritueel. Verder niet dus ^^ |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 15, 2007 0:05 |
 |
Bij mij heb ik af en toe een ritueel vooraleer ik een HP-film bekijk. Toen ik film 5 ging zien, heb ik daarvoor nog eens OoTP gelezen zodat ik alles nog eens wat opfristte. Verder neem ik altijd een snack of wat drinken bij de hand als ik kijk. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 15, 2007 9:42 |
 |
Als ik 1 of 2 films kijk pak ik meestal een glas cola en wat lekkers erbij en dat is het.
Als we een maraton houden is het bij mij de regel, zo veel mogenlijk in de sfeer blijven van de films met veel eten en drinken. Dit jaar ook samen met Cis gekeken en gewoon lekker ontbijten en daarna bijna meteen over in cakjes en dat soort dingen. Ik had wat "smekkies" gekocht en wat ander snoep. Minimuffins gebakken en we hebben ontbeten van borden van onze afdeling. Gewoon gezellig in sfeer.
Als er een film in de bios is lees ik dat boek dus niet. Als ik dat ga doen irriteer ik me aan de film omdat ze zoveel weglaten of anders doen. |
 |
LuCos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 15, 2007 12:01 |
 |
Nou het enige ritueel wat ik dan wel heb, en daar ben ik toevallig mee begonnen, is als ik eenmaal deel 1 heb gezien op DVD dat ik dan deel 2, 3 en 4 ook ga kijken daarna, (in de loop van de volgende dagen, weken, uren)
Paar weken geleden keek ik naar Harry Potter 1, en een week later gingen we met een paar andere alle films bekijken. Nu heb ik gster avond deel 2 weer bekeken, want deel 1 had ik al gezien. Vanavond, of vanmiddag, kweet nog niet, ga ik deel 3 kijken en morgen deel 4.
Maar een boek lezen vóór dat de film in de bioscoop is doe ik niet, wat ik wel eens wilde doen (wat niet lukte) was met deel 6 (engels) alle boeken nog ff doorlezen, maar das niet gelukt. Bij deel 7 ook niet... |
|
|
  |
 |
k1ara
1e jaars

Verdiend:
156 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 15, 2007 13:24 |
 |
Voordat ik een Film kijk in de Bios, lees ik vaak het boek nog eens van te voren. Soms heb ik nog wel eens de tik om alle boeken van te voren te lezen en heel soms ook om alle films nog eens te kijken. |
_________________ Hate That I Love You Boy, I Can't Stand How Much I Need You |
|
  |
 |
Aya
6e jaars

Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 16:14 |
 |
Bij de HP films thuis zorgen we dan met een groepje gewoon voor chips, snacks, B&J en improvisatie-cocktails. (ik heb geen idee hoe ik moet mixen en mijn vrienden & vriendinnen ook niet, dus dan giet je wat bij elkaar en hoop je dat het lekker is)
Maar dat doen we eigenlijk bij alle films, dus ik denk niet dat het echt als ritueel geld. Wat ik wel soms doe, is erná even checken in het boek als ik het idee heb dat ze fouten hebben gemaakt. |
|
|
  |
 |
Ajox-HPF
3e jaars

Verdiend:
151 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 21, 2007 20:05 |
 |
Ik neem me altijd voor niet veel te verwachten dan valt het altijd mee
Bij deel 5 was dat niet zo
Dramatisch... |
|
|
  |
 |
Lotteuh
1e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 22, 2007 11:51 |
 |
SInds euhm vorig jaar hebben we een traditie ( alee ofget wel ne traditie kunt noemen )
Maar vorig jaar op Kerstavond ( jaah tis nog een eindj he ) hebben we na een gezellig 'feestmaal' ons voor de zetel genesteld en genoten van Harry Potter en de Vuurbeker =D Hopelijk dit jaar de Orde van de Feniks.
Normaal lees ik nog eens de boeken, zo ben je goed mee met de film. |
_________________ Fairytale gone bad |
|
  |
 |
*syrra*
Dreuzel

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 07, 2007 14:58 |
 |
voor de bios eerst keek ik al de films maar tegenwoordig ken ik alle films uit me hoofd en de boeken ook dus niet meer nodig
Lkker de kamer donker maken een pot thee mee... En lekker relaxen
als iemand me lastigvalt heeft diegene niet veel aan me ben dan zo in de film aan het opgaan als er maar een heerlijk warm en gezellig sfeertje is!!!  |
_________________ "Voor een goed ontwikkelde geest is de dood gewoon het volgend avontuur"
"Je bent niet bang voor het donker maar je bent bang voor het onbekende"
copyright; Dumbledore |
|
  |
 |
QuidditchGirl
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 16:28 |
 |
Vorig jaar heb ik met mijn vriending een HP Marathon gehouden, maar toen waren het nog maar 4 films, en dat was al lang! xD
We begonnen pas om een uur of tien s'avonds, en hebben een paar delen gescipt en we hebben tussendoor ook geslapen.
Dit jaar word alles anders! Nu zijn het natuurlijk 5 films zitten we nog langer achter de t.v. We gaan ook allemaal lekkers in huis halen enzo !
WIIEE Ik kan echt niet wachten tot de kerstvakantie!!!  |
_________________ Knowledge is Power. ~ Ravenclaw Rocks! |
|
  |
 |
Mosh
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 18:49 |
 |
Eigenlijk ga ik bij alle films (dus ook niet Harry Potter films) waarvan een boek is eerst het boek nog eens lezen.
Thuis zorg ik dat alles perfect klaar staat zodat ik niet heletijd nog dat en dat moet doen zodat ik stukjes film mis !  |
_________________ M y O w n G a l l e r y |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 20:48 |
 |
Als ik de film thuis ga kijken zet ik het geluid lekker hard, we hebben dolby surround dus dat galmt hebben, en ik zet enkele etenswaren klaar. Pakken limonade, zakjes chips, misschien popcorn ^^
Voor de rest heb ik geen ritueel. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
MrM@tthijs
Dreuzel

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 10, 2008 16:19 |
 |
Een ritueel heb ik niet echt, gwn zorgen dat je alles hebt klaarstaan zodat je de film niet moet onderbreken. Liefst ie ik de films in het donker, lekker spannend
grtz.. |
_________________ G R Y F F I N D O R |
|
  |
 |
Schéhérazade
3e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 15, 2008 17:51 |
 |
Ok, als het thuis gebeurt: eerst een glas water, een pak chips en een servet klaar leggen. Dan pak ik de film en zet hem op. Ondertussen lig ik gezellig vanuit mijn zetel onder een deken te zien. Zo leuk!
Meestal lees ik alle boeken nog eens van te voren tot aan de film waar ik zit. Ga hem trouwens vanavond kijken. |
_________________ Schéhérazade - het verhaal van de nachtegaal |
|
  |
 |
|